Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

De ce sunt mecanicii romani incorecti?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Ford_V6 View Post
    Daca ipotetic vorbind stau pe masina ta doua zile sa fac ceva "ca de fabrica" i-mi platesti 10-12 mil cat as face in alea doua zile ???? sau preferi sa-mi platesti 3-4 mil si sa o rezolvi in 3-4 ore asa mai romaneste si fara multe plastice inutile la locul lor ?
    Un tarifar la vedere rezolva civilizat problema, pot fi afishate chiar si doua tarife (cu plastice si fara plastice inutile remontate), clientul hotaraste, nu mecanicul.
    Last edited by orca; 09-12-2008, 22:18 PM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #17
      de ce...

      Sant in vacanta ,si daca in Romania imi placea sa mai mesteresc pe la garaj in timpul meu liber,acum mi-am zis : ia sa merg eu in Germania sa lucrez ca mecanic.Dragi prieteni ,toata stima pentru parerile voastre dar un adevarat mecanic este ca un artist rafinat .Voi ati schimbat vreodata o garnitura de chiulasa ,un disc de ambreaj ,o cutie de viteze...???Este o arta ...trebuie sa stiii ce sa faci cu elementele componente ,in mintea ta se invart necontenit toate piesele ,totul trebuie sa iasa bine fiecare surub trebuie
      demontat si montat asa cum trebuie ,daca vreunul se rupe care va fi pretul
      imaginati-va,...sau daca cutia nu vrea sa intre din prima ,sau daca ambreajul nu a fost fixat corect si la pornire se aud tot felul de zgomote suspecte...Terbuie demontat din nou si vazut unde e buba.Voi stiti cata atentie trebuie acordata sa nu sa nu se iveasca vre-o problema ,sa nu se strice ceva ,sa nu apara ceva neprevazut ...si pe deasupra sa te incadrezi in timp ca neamtul mai are si alte masini ,nu-i convine sa te misti tu ca melcul.La modul cinstit nu vreau sa dau nastere la dispute pe aceasta tema dar va rog sa incercati urmatorul experimentaca aveti o cunostiinta care se ocupa cu mecanica ,mergeti va rog si rugati-l sa va lase sa executati si voi cateva operatii...ex:schimbare disc ambreaj...ve-ti vedea cat e de munca si cata atentie . Ehei ce stiti voi...? Munca ,munca , ...si pasiune ,iata secretul..
      dar acestea se vor constientiza abia dupa ce ve-ti fi fata -n fata cu motorul defect si nemilos care asteapta sa fie reparat.Apropo de motor ...ia puneti-va in fata lui ...asa cum e el defect si spuneti-va voua insiva ?Care ar fi pretul pe care l-as cere daca l-as repara,binenteles daca as fi pe deplin constient de valoarea muncii mele.
      salutari de la un mecanic din germania
      vorba mea :
      De cand lucrez aici
      nu pot privi o stea
      caci noaptea ma gandesc
      ca sa nu stric ceva.
      Tot timpul sant atent,
      motorul cand repar,
      chiar daca sant si lucruri ,
      de care n-am habar.


      Cu respect
      Steen
      Last edited by steen; 09-13-2008, 00:27 AM.

      Comment


      • #18
        Fanele... are suflet...

        Comment


        • #19
          Originally posted by steen View Post
          Sant in vacanta ,si daca in Romania imi placea sa mai mesteresc pe la garaj in timpul meu liber,acum mi-am zis : ia sa merg eu in Germania sa lucrez ca mecanic.Dragi prieteni ,toata stima pentru parerile voastre dar un adevarat mecanic este ca un artist rafinat .Voi ati schimbat vreodata o garnitura de chiulasa ,un disc de ambreaj ,o cutie de viteze...???Este o arta ...trebuie sa stiii ce sa faci cu elementele componente ,in mintea ta se invart necontenit toate piesele ,totul trebuie sa iasa bine fiecare surub trebuie
          demontat si montat asa cum trebuie ,daca vreunul se rupe care va fi pretul
          imaginati-va,...sau daca cutia nu vrea sa intre din prima ,sau daca ambreajul nu a fost fixat corect si la pornire se aud tot felul de zgomote suspecte...Terbuie demontat din nou si vazut unde e buba.Voi stiti cata atentie trebuie acordata sa nu sa nu se iveasca vre-o problema ,sa nu se strice ceva ,sa nu apara ceva neprevazut ...si pe deasupra sa te incadrezi in timp ca neamtul mai are si alte masini ,nu-i convine sa te misti tu ca melcul.La modul cinstit nu vreau sa dau nastere la dispute pe aceasta tema dar va rog sa incercati urmatorul experimentaca aveti o cunostiinta care se ocupa cu mecanica ,mergeti va rog si rugati-l sa va lase sa executati si voi cateva operatii...ex:schimbare disc ambreaj...ve-ti vedea cat e de munca si cata atentie . Ehei ce stiti voi...? Munca ,munca , ...si pasiune ,iata secretul..
          dar acestea se vor constientiza abia dupa ce ve-ti fi fata -n fata cu motorul defect si nemilos care asteapta sa fie reparat.Apropo de motor ...ia puneti-va in fata lui ...asa cum e el defect si spuneti-va voua insiva ?Care ar fi pretul pe care l-as cere daca l-as repara,binenteles daca as fi pe deplin constient de valoarea muncii mele.
          salutari de la un mecanic din germania
          vorba mea :
          De cand lucrez aici
          nu pot privi o stea
          caci noaptea ma gandesc
          ca sa nu stric ceva.
          Tot timpul sant atent,
          motorul cand repar,
          chiar daca sant si lucruri ,
          de care n-am habar.


          Cu respect
          Steen
          Steen, toata stima si respectul pentru raspunderea cu care iti faci munca aici si acolo!
          Iti urez mult succes pe meleagurile germane si sa obtii cel putin cat ai scontat!

          Comment


          • #20
            Aceleasi ganduri bune pt maestrul steen am si eu.Cum se impaca poezia cu mecanica?
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #21
              de ce mecanicii...

              Multumesc pentru urari . Imi place sa lucrez aici ,sant dotati cu tot ce trebuie ca sa muncesti de placere.De mult mi-am dorit sa lucrez intr-un astfel de atelier . Eu si prietenul meu Tiby facem cam tot ce se poate la o masina :motor,cutie,directie...si multe altele.Masinile arata foarte bine ,dupa ce sant pregatite cu adevarat zici ca sant noi, si sant foarte atent verificate.Daca voi avea acceptul lui voi incerca sa postez pe viitor ceva poze cu masinile care au trecut prin mana noastra,precum si cu atelierul lui nou in care lucram. Referitor la pasiunile 'poetice'...aici nu prea mai am timp ca sta ''fürerul ''cu cronometrul dupa mine...!

              cu stima
              steen

              Comment


              • #22
                Si uite cum s-a schimbat acest topic dintr-o razvratire impotriva mecanicilor,intr-o bucurie afland despre carismaticul coleg steen ca a ajuns unde nu se putea mai bine pt el si poate pe viitor ne va fi si noua de folos cu cine stie cate si mai cate.In ce oras esti,steen?
                MÃREAȚA COBRA

                Comment


                • #23
                  mecanicii...bata-i vina

                  Originally posted by ionutz_ng View Post
                  Si uite cum s-a schimbat acest topic dintr-o razvratire impotriva mecanicilor,intr-o bucurie afland despre carismaticul coleg steen ca a ajuns unde nu se putea mai bine pt el si poate pe viitor ne va fi si noua de folos cu cine stie cate si mai cate.In ce oras esti,steen?
                  Mannheim...maine herr Ionutz.

                  Steen

                  Comment


                  • #24
                    Cu toata stima pentru Steen, ar fi cazul sa revenim ontopic, va rog. Salutari!
                    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                    Comment


                    • #25
                      Nu e posibil o evaluare a pretului in scris inainte de inceputul lucrului ???? sau cel putin cat de cat... daca mecanicul spune ca ii trebuie 3 ore si el termina in trei ore jumate nu e cine stie ce si e normal...dar daca iti spune 3 ore si iti pune la socoteala 12 atunci nu prea e corect...exista si telefon pt a chema clientul si ai arata cum sta treaba si de ce ar dura totul mai mult.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Ford_V6 View Post
                        Daca ipotetic vorbind stau pe masina ta doua zile sa fac ceva "ca de fabrica" i-mi platesti 10-12 mil cat as face in alea doua zile ???? sau preferi sa-mi platesti 3-4 mil si sa o rezolvi in 3-4 ore asa mai romaneste si fara multe plastice inutile la locul lor ?
                        Uite vezi, exact despre asta vorbesc. Daca esti mecanic ofera-mi ambele variante, si daca pui cum trebuie problema voi alege varianta de 12 milioane, mai ales daca imi dai senzatia ca primesc ceva pentru banii mei. Nu inteleg cum tu ca mecanic poti lua decizia asta in locul meu. Ipotetic vorbind ...
                        Last edited by Orvo; 09-15-2008, 12:20 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Eu sant de parere ca intrebarea/titlul cel mai potrivit este "De ce sant majoritatea mecanicilor romani gunoaie?" in ciuda faptului ca lucreaza scump, prost, si cu scarba, iar daca stau bine si ma gandesc sant trasaturi generale, majoritar intilnite in toate domenile, a tuturor serviciilor din Romania.
                          Asta este parerea mea de client, iar o anumita motivatie nu ma intereseaza, atata timp cat eu platesc cu varf si indesat acel serviciu prestat.
                          Last edited by orca; 09-15-2008, 15:13 PM.
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #28
                            Pana acum singurii mecanici cu care m-am inteles sunt aia pe care i-am "educat" singur.

                            Adica le-am facut destul de clar ce vreau si cat face lucrarea respectiva pe piata (in .ro si afara). Regula de "aur" a mecanicii romanesti este sa ai cel putin 3 oferte in buzunar cand te apuci de reparatie. Daca stiu si mecanicii asta cu atat mai bine - le arata ca esti informat.

                            In rest am auzit de un principiu - preferabil sa ai un singur mecanic pentru o masina. Asa o cunoaste mai bine fara sa platesti de fiecare data 200 Ron pentru diagnoza. Stie ce a facut la masina, ce mai e de facut si in ce stare a fost ultima data cand ai fost pe la el.

                            Recent m-am "distrat" cu un service cerand mai multe oferte de la mai multi angajati ai firmei. Primul asociat, inginer auto, mi-a dat o cotatie de 4 zile si 20 mil, al 2lea - dupa ce a vorbit cu tinichigiul - 5 mil si 2 zile, iar meseriasul 3,5 mil ) Toate astea intr-un singur service, pe aceeasi problema.

                            Pana la urma am preferat s'o rezolv cu 2.5 mil la un atelier specializat si sa platesc 1 mil "bonus" pentru o lucrare bine facuta.

                            De ce in alte meserii esti tratat ca total neprofesionist daca nu stii sa faci o oferta de pret dar in mecanica romaneasca e admis asa ceva ca normal?

                            Regula cat dai atata face o fi valabila in comert dar in nici un caz in servicii (romanesti)!
                            Last edited by MIR; 09-15-2008, 14:52 PM.
                            Aerodynamics are for people who can't build engines.
                            Enzo Ferrari

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF