Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Van-ul meu Volkswagen - model american

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Van-ul meu Volkswagen - model american

    Salutare!

    Prezint aici pe scurt o recenta achizitie: Volkswagen Vanagon GL.
    In europeana se traduce "Volkswagen Caravelle", adica nava amiral de transport persoane in confort deplin (la vremea aia, respectiv si astazi pe noile modele).

    An fabricatie: 1990, model SUA
    Motor: Wasserboxer 2109 cmc, 70 kw (95 CP)
    Transmisie: automata, 3 viteze
    Consum mediu: 11.5 l/100km
    Culoare: albastru metalizat

    Are exteriorul restaurat impecabil acum doi ani, actualmente protejata cu vazelina s.a.m.d., arata intr-un mare fel, indiferent ca e pe jantele standard - care-s impecabile, sau pe cele de aliaj din poza - care-s noi si ele. Din pacate, scoasa din garaj dupa aproape 2 ani pentru a fi spalata in vederea vanzarii, dupa respectiva operatie un betiv a lovit-o in spate dreapta cu un mini-camion Mercedes, langa fosta ei casa; asa ca se intoarce curand la Cristi, sa repare buba, din fericire nu e mare problema. Geamurile spate care au desene pentru copii o sa le schimb, am de rezerva. Chedaraia e in stare foarte buna.

    Interiorul e foarte ok, dar nu mai e ce-a fost. Tapiteria desi e nou schimbata, in opinia mea e o voma ieftina. Bordul nu mai e original, e de pe un diesel, e ok atata timp cat stii sa scazi un 20-30 km fata de viteza care o indica; cel vechi o fi fost crapat, mancat de soare, nu stiu.
    Casetofonul e de pe un Golf IV sau Passat B5, din cate le cunosc, iar boxele sunt de jucarie. Scaunele arata foarte bine, totul ok. Pe jos e mocheta originala curata, acoperita - pentru protectie - cu linoleum, care mie nu imi place deloc. Mai trebuiesc atasate pe ea centurile de siguranta, manerele, oglinda retrovizoare parbriz, care nu au mai fost montate dupa restaurare. Scaunele spate se rabateaza si apare astfel un pat in care aproape oricine poate rezolva 2-3 necunoscute. Daca ramane in timp la mine, interiorul va ajunge de vis, nu neaparat blinguit, insa frumos. Aer conditionat a avut pe vremuri, toata instalatia (care de altfel e toata sus pe tavan) a fost demontata si vanduta, cica era stricat oricum.

    Tehnic se prezinta aproape mpecabil, zic asta pentru ca trebuie reglat motorul, a stat prea mult pe tusa dupa ce a fost restaurata. Nu e gazat, nu are uleiuri sau alte lichide scurse. Merge foarte bine cand e rece, dar daca sta in trafic pe caldura de 30 grade, dupa vreo jumate de ora incepe sa mearga prost, sa scoata fum negru si zici ca acolo moare. O voi rezolva saptamana viitoare, sper; fostul proprietar zice ca masina toarce superb. Suspensia e in stare foarte buna, pe spate chiar noua. Am un motor complet de rezerva. In rest, cutia schimba sublim.

    Ca experienta personala cu ea, imi place la nebunie ca motorul e in spate, soferul chiar in fata a.i. vede exact colturile masinii (more-or-less), si confortul din fiecare scaun. E altceva. O berlina nu poate oferi aceeasi placere, senzatie si relaxare. Din ce am mers eu cu ea, inclusiv pe caldura mare afara, nu am simtit lipsa aerului conditionat in mod deosebit. Parca la astea vechi nu simti nevoia de tot felul de bunatati precum AC, sa ii zic asa.

    Altceva... Daca aveti cunostinta de alti pasionati sau posesori, mecanici buni sau surse de piese de calitate (in caz ca voi avea nevoie), apreciez orice sfat sau informatie.
    Attached Files
    Last edited by 200ce_marius; 10-05-2008, 08:27 AM. Reason: cateva poze in plus
    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

  • #2
    Eu sunt cu VW-urile. Pe undeva am pus poze si cu cazanul meu, un T2B din '77 care a fost pe post de masina de pompieri - interventii. Are ceva problema cu o zgarietura pe usa jos.

    In principiu documentatia o gasesti la VW de downloadat pe gratis. Piese si consumabile iar la preturi de nimic (cel putin pt modelul meu). Exista si forum de VW in romania, ceva mult mai organizat decat aici, avand in vedere ca au sustinerea producatorului si o gasca de sponsori. Totodata acolo atmosfera e mai la costum si cravata, ceea ce nu prea e un avantaj, si daca stau sa ma gandesc bine nici nu prea are mult de-a face cu VW. De exemplu daca acolo iti prezentai noua ta cobra model american iti luai ban, scurt, si fara sa ti se dea explicatii, pt ca n-are legatura cu VAG.

    Comment


    • #3
      Originally posted by B.A. View Post
      Totodata acolo atmosfera e mai la costum si cravata, ceea ce nu prea e un avantaj, si daca stau sa ma gandesc bine nici nu prea are mult de-a face cu VW. De exemplu daca acolo iti prezentai noua ta cobra model american iti luai ban, scurt, si fara sa ti se dea explicatii, pt ca n-are legatura cu VAG.
      D`aia intru eu pe forumu` asta cu placere
      1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
      2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
      Si o panarama de scuter

      Comment


      • #4
        Originally posted by B.A. View Post
        De exemplu daca acolo iti prezentai noua ta cobra model american iti luai ban, scurt, si fara sa ti se dea explicatii, pt ca n-are legatura cu VAG.

        Banuiesc ca dai un exemplu, Cobra mea e europeana. Nu-mi place nici mie foarte mult politica respectivului forum, cum de altfel as schimba cate ceva si la asta al nostru. Mersi! O sa caut masina ta, sa ti-o vad.
        Last edited by 200ce_marius; 10-05-2008, 08:27 AM.
        1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
        1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
        dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

        Comment


        • #5
          Aici: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...na-t607p2.html

          Comment


          • #6

            Misto modelul, dar si masina, cu toate problemele de estetica. Candva o sa o am si una din asta
            1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
            1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
            dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

            Comment


            • #7
              Fioroase transporterele astea VW.Are si mecanicul meu de cobrane un T3 caruia i-a pus motor de cobra 3000 diesel.Trage de rupe.Dar si vechile motoare diesel vw sunt niste capodopere.Puternice si fiabile.
              E pe youtube un filmulet cu un crash test cu rezultate absolut dezastruoase pt un T3 :

              Totusi,eu unul cred ca fie a fost facut la o viteza f mare )poate 140-150 km/h),fie era incarcata cu saci de ciment,pt ca este aproape imposibil ca o caroserie oricat de proasta ar fi sa se deformeze astfel la 40 mile pe ora de parca ar fi din carton.
              Am gasit si un alt filmulet si se pare ca lucrurile nu stau chiar asa de grav,VW transporter sunt masini fibrate :
              MÃREAȚA COBRA

              Comment


              • #8
                Daca nu dadeai tu linkul la al doilea film, il dadeam eu. Depinde de starea masinii, totusi. Eu personal sunt constient ca nu stau atat de sigur ca intr-un W140, sau W124.

                Este posibil ca o masina sa se deformeze in halul ala: verifica-le pe cele chinezesti. O sa fii socat.
                1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                Comment


                • #9
                  Originally posted by 200ce_marius View Post
                  Este posibil ca o masina sa se deformeze in halul ala: verifica-le pe cele chinezesti. O sa fii socat.
                  Te rog nu folosi cuvintele "masina" si "chinezesc" in aceeasi propozitie. Multumesc.

                  Comment


                  • #10
                    Ramin rezervat in ceea ce priveshte cozonacii la capitolul asta... Recunosc ca tetreiul a fost mashina cit de cit. Totushi, a facut istorie...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by B.A. View Post
                      Te rog nu folosi cuvintele "masina" si "chinezesc" in aceeasi propozitie. Multumesc.
                      Cu respect, ma scuzati.

                      Cum spuneam mai sus, pentru mine e un risc pe care mi-l asum cand ma urc in ea, din punct de vedere siguranta. O respect pentru ceea ce este si a fost, de aceea am cumparat-o.

                      Ma ingrijoreaza unde sa o tin de saptamana viitoare, si cum sa o exploatez. Neaparat garaj acoperit si fara trafic de orice natura pe langa ea. Daca stiti ceva, pe langa Bucuresti, la batrani linistiti, va rog dati de veste. In primele ore dupa ce a fost scoasa de la zacut a primit un camion Mercedes in splina - dupa cum spuneam in descriere, iar in doar 24 ore de la luarea in primire, a primit o zgarietura pe bara spate (nu gard, nu stalp, nu spoiler), care se vede. Eu nu am facut-o. Traim in Romania si asta ne mananca tot timpul.
                      Last edited by doktor4carz; 09-07-2008, 20:50 PM.
                      1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                      1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                      dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by 200ce_marius View Post
                        Salutare!

                        Ca experienta personala cu ea, imi place la nebunie ca motorul e in spate, soferul chiar in fata a.i. vede exact colturile masinii (more-or-less), si confortul din fiecare scaun. E altceva. O berlina nu poate oferi aceeasi placere, senzatie si relaxare.

                        sau informatie.
                        .
                        Am avut si eu una la fel la un moment dat, sunt masini bune clar!
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment


                        • #13
                          Update: masina a petrecut cateva ore in reparatii, iar acum presteaza aproape impecabil, adica foarte bine. Imi place la nebunie, e o placere sa te dai cu ea. Mai sunt cateva elemente relativ minore de schimbat, de aceea zic "aproape impecabil".

                          Masina merge cu 130 kmh, cam asa, si presteaza bine. N-am crezut ca e posibil sa simti un kickdown intr-o duba.

                          Cred ca va intra saptamana viitoare in posesia unui coleg de pe forum, om cu mare caracter si simt artistic, lucru care ma bucura.
                          Last edited by 200ce_marius; 10-05-2008, 08:22 AM.
                          1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                          1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                          dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by 200ce_marius View Post
                            N-am crezut ca e posibil sa simti un kickdown intr-o duba.
                            Hai sa va zic o mica poveste, ca am timpul de net limitat...

                            In urma cu citziva anishori buni, a trecut pe la mine un LDV, fosta duba de militzie in Anglia, initzial de 16 persoane, dar modificata laborator criminalistic de englezoi. Masina, pentru cei care nu shtiu, e de fapt un DAF 350 superlung superinalt, in varianta inglish. Avea motorul de 8 cilindri in V de 3600 de Range Rover pe ea, cu cutie automata in 4. Volanul pe dreapta, bineintzeles... La aia sa fi vazut senzatzie de kick-down... Dar si 10 litri la pornire...

                            Comment


                            • #15
                              Masina s-a dus... pe apa sambetei. Nu va speriati, frumusenia inca exista, e intreaga, dar nu ii vad un viitor luminat. Si oricum, nu la mine. Sunt niste probleme la mijloc, le expun doar in mediu privat, pentru cei interesati.

                              Chiar mi-a placut mult, pacat de prostia unora. Se inchide, eventuale comentarii pe privat, va rog.
                              1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                              1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                              dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF