Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

R.A.R - probe de foc!?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • R.A.R - probe de foc!?

    Sunt curios clar, stiu ca majoritatea de aici s-au patit cu 'institutia' pe nume R A R, in special momentul acela cand ei tureaza motoarele pana la poc!
    As dori aici sa mai citim din pataniile de la RAR, si bineinteles desprea acea celebra faza, in care motorul este turat tare de tot!!! eu unul recunosc, am mers pe pile tot timpul si nu am patit treaba!
    Last edited by pneu; 09-03-2008, 09:48 AM.
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

  • #2
    La motoarele diesel asa e procedura legala...de turare la peste 4000rpm timp de 2-3 secunde pt a masura opacitatea gazelor.

    Bineinteles ca la noi berbecii repeta operatia de cateva ori si nu respecta durata.

    Daca iti fata motorul la vizita ITP ei sunt absolviti de toata vina ca iti asumi prin semnatura raspunderea ca masina e ok. S-au intalnit curele de distributie rupte cu aceasta ocazie si RAR-ul sau unitatile ITP nu au spus decat: Luati harbul de aici...

    Un idiot mi-a turat TDI-ul la aprox 5000rpm si la protestele mele imediate, mi-a replicat :'N-are nimic d-le, nu ai vazut cum merg motoarele in Formula1 la peste 10000rpm si n-au nici pe dracu'...nu mai spun ce i-am spus idiotului de ma-sa care l-a cacat si de tot neamul lui, ca a inlemnit lumea care statea la coada dupa mine...

    De atunci, m-am dus la alta statie ITP unde culmea, nu au fost curiosi deloc sa tureze masina...deci nu mai inteleg nimic...mai ales ca inspectiile tehnice sunt filmate on-line si supervizate de RAR care pot oricand sa opreasca o inspectie si sa se prezinte la fata locului in cazul unei nereguli (teoretic).

    Comment


    • #3
      Da clar, sunt berbeci unii, ideea e ca zici tu prin lege nu au voie mai mult de 2 sau 3 secunde!? ar fi al naibii de bine sa ne lamurim cu ce au ei voie si ce nu, ca sa stim si noi o treaba!
      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #4
        Da...o sa caut exact ''regulatia'' care specifica modalitatea de efectuare a masuratorii.Revin.

        Comment


        • #5
          Am zis si eu ceva pe subiectul asta pe unul din thread-urile cu non-euro. Si mie mi-a turat-o de mi-a fost mila de motor.
          Oricum intrebare, daca bag un cauciuc sub pedala, sa nu poata sa o apese mai mult de o anumita portiune are ce sa comenteze?

          Sau o intrebare si mai buna, nu se poate regla din pompa (w123 om617A), care am inteles ca are ceva regulator, sa nu lase peste (sa zicem) 2500 rpm?

          Comment


          • #6
            Originally posted by B.A. View Post
            Am zis si eu ceva pe subiectul asta pe unul din thread-urile cu non-euro. Si mie mi-a turat-o de mi-a fost mila de motor.
            Oricum intrebare, daca bag un cauciuc sub pedala, sa nu poata sa o apese mai mult de o anumita portiune are ce sa comenteze?

            Sau o intrebare si mai buna, nu se poate regla din pompa (w123 om617A), care am inteles ca are ceva regulator, sa nu lase peste (sa zicem) 2500 rpm?
            Astea sunt intrebari care merita raspuns, nu de la mine ca io-s mic nu stiu nimic,
            daca bagi cauciucul sub pedala, o sa-ti tureze masina de la motor, io zic ca trebuie sa-i spui omului inainte de a o tura ca nu vrei tu asta, insa, ei trebuie sa aiba un regulament, asteptam de la colegul dizel sa vedem care o fi regulamentul!!!...cine nu respecta regulamentu il dau cu lopata, cum ziceam cand eram mici!
            Last edited by pneu; 09-03-2008, 11:25 AM.
            W110-2.0 D 1966
            W115-2.0 D 1971
            W123-2.4 D 1982

            Comment


            • #7
              Citat din http://www.euload.com/legis/legis.119.php . Am exagerat cand am spus 2-3 secunde...

              Autovehicule echipate cu motor cu aprindere prin comprimare (Diesel)
              a) măsurarea opacităţii fumului în accelerare liberă, de la turaţia de mers în gol încet la turaţia de întrerupere a alimentării, cu ambreiajul decuplat şi comanda cutiei de viteze la punctul mort;
              b) aducerea motorului la parametrii normali de funcţionare a autovehiculului:
              1. autovehiculele pot fi controlate cu respectarea, din motive de securitate, cel puţin a condiţiei ca motorul să fie cald şi într-o stare mecanică satisfăcătoare;
              2. sub rezerva dispoziţiilor de la pct. d) 3, nici un autovehicul nu poate fi respins fără a fi fost respectate următoarele condiţii:
              i) motorul trebuie să fie cald: altfel spus, temperatura uleiului motorului măsurată de o sondă în tubul jojei trebuie să fie de cel puţin 80 grade C sau să corespundă temperaturii de funcţionare normale, dacă aceasta este inferioară, sau temperatura blocului motor, măsurată după nivelul radiaţiei în infraroşu trebuie să atingă o valoare echivalentă. Dacă, din cauza configuraţiei vehiculului, nu este posibil să se procedeze în acest mod, temperatura normală de funcţionare a motorului va putea fi stabilită altfel, de exemplu pe baza funcţionării ventilatorului de răcire;
              ii) sistemul de evacuare trebuie curăţat prin 3 accelerări libere sau printr-un mijloc echivalent.
              c) Procedura de încercare
              1. inspecţia vizuală a oricărui echipament de reglare a emisiilor instalat de constructor, pentru a se verifica dacă este complet şi într-o stare satisfăcătoare şi dacă nu există neetanşeităţi;
              2. motorul, şi, dacă este cazul, turbocompresorul, trebuie să funcţioneze la turaţia de mers în gol încet înainte de începerea fiecărui ciclu de accelerare liberă. Pentru motoarele autovehiculelor grele, aceasta înseamnă a se aştepta cel puţin 10 s după eliberarea comenzii de accelerare;
              3. la începerea fiecărui ciclu de accelerare liberă pedala de accelerare trebuie apăsată rapid şi progresiv (în mai puţin de o secundă), dar nu brutal, astfel încât să se obţină debitul maxim al pompei de injecţie şi să se atingă turaţia de întrerupere a alimentării, respectându-se valoarea specificată a timpului de bază;
              4. la fiecare ciclu de accelerare liberă motorul trebuie ca, înainte să fie eliberată comanda, să atingă turaţia de întrerupere a alimentării sau, în cazul automobilelor cu transmisie automată, turaţia indicată de constructor ori, dacă aceasta nu este cunoscută, două treimi din turaţia de întrerupere a alimentării. Aceasta se poate asigura, de exemplu prin supravegherea regimului motorului sau lăsând să treacă un timp suficient între momentul de acţionare şi cel de eliberare a pedalei de acceleraţie, adică cel puţin 2 s pentru autovehiculele destinate transportului de persoane, care au, în afara locului conducătorului, mai mult de 8 locuri pe scaune şi pentru autovehiculele destinate transportului de mărfuri având o masă maximă tehnic admisibilă mai mare de 3500 kg.
              d) Valori limită
              1. nivelul opacităţii nu trebuie să depăşească valorile limită ale indicelui de opacitate (coeficientului de absorbţie), care sunt următoarele:
              Indice de opacitate (coeficient de absorbţie) maxim pentru:
              - motoare Diesel cu aspiraţie naturală: 2,5 m^-1;
              - motoare Diesel cu turbocompresor: 3 m^-1;
              - o limită de 1,5 m^-1 se aplică următoarelor vehicule omologate conform valorilor limită indicate:
              a) la linia B a tabelului din secţiunea 5.3.1.4 a anexei I la Directiva 70/220/CEE, modificată prin Directiva 98/69/CE (autovehicule comerciale uşoare cu motor Diesel EURO 4);
              b) la linia B1 a tabelelor din secţiunea 6.2.1 a anexei I la Directiva 88/77/CEE, modificată prin Directiva 1999/96/CE (autovehicule comerciale grele cu motor Diesel EURO 4);
              c) la linia B2 a tabelelor din secţiunea 6.2.1 a anexei I la Directiva 88/77/CEE, modificată prin Directiva 1999/96/CE (autovehicule comerciale grele cu motor Diesel EURO 5);
              d) la linia C a tabelelor din secţiunea 6.2.1 a anexei I la Directiva 88/77/CEE, modificată prin Directiva 1999/96/CE (autovehicule comerciale grele EEV);
              sau conform valorilor limită ce figurează într-o modificare ulterioară a Directivei 70/220/CEE, modificată prin Directiva 98/69/CE, sau conform valorilor limită care figurează într-o modificare ulterioară a Directivei 88/77/CEE, modificată prin Directiva 1999/96/CE.
              2. autovehiculele nu trebuie respinse decât dacă media aritmetică a valorilor măsurate în cel puţin ultimele trei cicluri de accelerare liberă depăşeşte valoarea limită, cu condiţia să nu se înregistreze diferenţe semnificative între turaţiile minime măsurate la ciclurile de accelerare sau între turaţiile maxime măsurate la ciclurile de accelerare. Această medie poate fi calculată ignorând valorile observate care se îndepărtează cu mult faţă de media măsurată sau poate fi obţinută prin un alt mod de calcul statistic care ţine cont de dispersia valorilor măsurate.
              3. pentru a evita efectuarea de încercări inutile, prin derogare de la dispoziţiile lit. d) 2), sunt admise autovehiculele pentru care valorile măsurate în mai puţin de 3 cicluri de accelerare liberă sau după ciclurile de curăţare vizate la lit. b) 2. ii) (sau aplicarea unui procedeu echivalent) sunt mai mici cu 0,5 m^-1 faţă de valorile limită precizate la lit. d) 1.

              Merita citita si urmatoarea experienta:

              Dacă ai un turbodiesel vechi de doi ani, şi-ţi imaginezi că nu poţi avea probleme la ITP, nea manivelă din service o să-ţi demonsteze pe loc cât eşti de naiv. Concret, în loc să facă testul cum pre…

              Comment


              • #8
                Azi proba de foc.....
                Am si eu un W202. C200. Benzina. 100KW. an 1995, instalatie GPL pusa in Italia, si specificata pe brief
                Azi am avut programare la R.A.R Salaj/Zalau, (acum am numere rosii)
                -am facut-o pe net si mi-a dat asa 12.03.2009 ora 10
                -bineinteles ca am fost acolo la ora 9.30
                -dar cum traim in Romania am intrat abia pe la 11.45
                -am trecut proba de verificare a seriilor (autentificare)
                -am ajuns la inspectie tehnica, verificare noxe
                - cand baietii observa ca am instalatie Gpl, ma intreaba de certificat de verificare de la un service gpl din Romania.
                -le zic ca este trecuta in cartea masinii in Italiana,
                -ei nu si nu ca trebe sa fie verificata de cineva din Romania, alfel nu imi trec instalatia in Cartea romaneasca.
                Ca si cum nu mi-ar fi de ajuns cand imi fac testele de fum, ... nimik, nu imi ies nici pe GPL nici pe benzina, si sa vezi cum accelerau baietii motorul cate 1 minut si ceva, eu inca am noroc ca la 4000/RPM decupleza.
                In cele din urma imi ies franele macar.
                Pe la ora 12 si ceva termina si cu mine.
                Actele au ramas la ei si urmeaza sa merg maine cu acel certificat pentru Gpl si pentru a imi face un nou test de fum
                Am platit taxa de ITP,si restu 310 lei

                Intre timp am fost la Baia Mare la un service autorizat GPL, la Valentin, cei din Baia Mare sigur il stiu, e un om de milioane, si ma rezolvat in privinta actelor. destul de ieftin (50 ron) si a si reglat putin instalatia GPL, sper ca maine sa iasa bine gazele.

                Deci ca si o concluzie Romani nostri is mai destepti ca toti europenii, si nu recunosc nimik ce este pus afara .

                Bafta tuturor care urmeaza sa mearga la ei.
                Toate cele bune.
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #9
                  Salut .

                  Scuze de interventie dar am si eu o intrebare .

                  Eu daca sunt din Bucuresti , pot sa fac ITP-ul in alt oras ?
                  Piatra-Neamt de exemplu .

                  Ca eu am cautat pe net si nu am gasit nimic legat de asta .
                  Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                  Comment


                  • #10
                    Da, se poate. Eu sunt din Neamt ( Roman ) si am facut RAR-ul la Iasi. Si alti prieteni din Roman au facut la Bacau, Vaslui etc. Programarea mi-am facut-o pe internet. Gasesti adresele pe www.rarom.ro. Ai toate detaliile acolo. Bafta

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by w124researcher View Post
                      Salut .

                      Scuze de interventie dar am si eu o intrebare .

                      Eu daca sunt din Bucuresti , pot sa fac ITP-ul in alt oras ?
                      Piatra-Neamt de exemplu .

                      Ca eu am cautat pe net si nu am gasit nimic legat de asta .
                      Da se poate, eu cand am fost la RAR in Salaj am vazut masini cu numere rosii de BiHOR (BH) si de SATU MARE (SM)
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Diesel View Post
                        a) măsurarea opacităţii fumului în accelerare liberă, de la turaţia de mers în gol încet la turaţia de întrerupere a alimentării
                        Aveti idee cam care e turatia de intrerupere a alimentarii pt mercedesul model "Cobra" 200D si 240D?

                        Eu tin minte ca odata eram la semafor,asteptam cuminte in coloana si aveam probleme ca imi suiera cureaua care invarte alternatorul.M-am enervat si am turat motorul cu pedala la fund cateva secunde sperand ca se va incalzi cureaua si va capata aderenta mai buna,scapand astfel de suierat.Eram la volanul autoturismului meu,un mercedes model "Cobra" din 78, propulsat de un motor 3 litri diesel.La cateva secunda dupa apasarea acceleratiei am auzit din spate un: "baaaaaaaaah!!!,baaaaaaaaah!!".Mare mi-a fost surprinderea cand,privind prin spatioasa luneta al modelului "Cobra",am zarit un matiz negru.De obicei matizurile sunt albe,insa asta din spatele meu era vopsit negru si parea si cu folii super dark black pe geamuri.
                        MÃREAȚA COBRA

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF