Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inmatriculare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inmatriculare

    Salutare

    Sunt in situatia de a cumpra o masina, dar m-am lovit de urmatoare situate:Masina la Fisc are un proprietar iar pe actele de la politie respectiv talon si cartea de identitate are alt proprietar adik propretarul vechi al masnii! Pot intampna probleme la politie cand voi face demersurile pentru a o inscrie pe numele meu? Ink nu am facut actele tocmai dina cest motiv!

    Multumesc

  • #2
    Nu este nici o problema! Tot ce ai nevoie in plus este contractul de vanzare cumparare dintre proprietarul din talon si cel care o are inregistrata pe el in fiscal si doar de fiscalul acestuia din urma! Bafta!

    Comment


    • #3
      Sa fie, multumesc frumos.
      Last edited by Zeus; 02-24-2014, 11:20 AM. Reason: Punct, virgula, litera mare, de-astea...

      Comment


      • #4
        problema la identificare + omologare RAR

        Buna ziua,

        Azi am fost la RAR (Braila) sa fac identificarea + omologarea la Sprinterul meu, 315 CDI si m-am lovit de super birocratia tipic romaneasca. Sa incep cu inceputul:
        - la sf. lunii ianuarie 2014 am fost pana in Germania si am luat un sprinter 315 CDI, pt. marfa; l-am achizitonat de la un autohaus din Frankfurt, cu acte, cel putin la acel moment, ok.
        - la momentul achizitiei, nu am stiut (nici nu am bagat de seama) ca acel sprinter figura in DE inmatriculat ca si autoturism (categ. M1), cu 9 locuri, nu autoutilitara pt. marfa... Neamtul cred ca o cumparase ca si autoturism (pt. persoane), si apoi o modificase pt. marfa.... In fine, cred ca nu mai are importanta acum...
        Cert este ca RAR Braila nu o poate omologa ca fiind autoutilitara (categ. N1), ea fiind in acte trecuta M1, desi in realitate este pregatita pt. marfa....
        Am vb cu cineva de la RAR si mi-a zis sa merg la Galati, la repr. MB, SF Tex, sa iau de acolo o hartie cum ca au transformat-o ei din autoturism in autoutilitara... ca numai de la MB trebuie acest document, nu de la un alt service oarecare... (este obligatorie aceasta transformare numai la repr. marcii auto?!)
        Am vb azi si la MB Galati, tipul de acolo mi-a precizat ca nu are ce doc sa imi dea pt. acest aspect, ei nefacand nici o modificare/lucrare asupra masinii....

        Nu stiu ce sa fac in acest caz, poate ma ajutati voi cu vreo idee / solutie...
        poate avem vreun coleg care a patit acelasi lucru.

        Daca nu am fost destul de clar/explicit, va rog sa ma mai intrebati.

        Va multumesc si va raman dator.

        Comment


        • #5
          Trista situatia! Ar trebui sa vezi prin actele de Germania poate e ceva scris referitor la modificare iar daca nu poate un tel.la respectivul autohaus sa ajute cumva ca sa-ti trimita vreo hartie daca aceasta exista! Altfel e complicat pe aici si mai si costa cine stie cat! Bafta!

          Comment


          • #6
            Asa... sa reiau problema cu inmatricularea (tipica Made in Romanika, o adevarata aventura + poveste, demna de cartile cu idioti/romani....), cu pasii:
            1. Dupa cum va spuneam in postul anterior, un tip de la RAR BR ma trimite la SF Tex GL, pt. a rezolva cu actele (am plecat pregatit cu wiskey + spaga...).

            Ajung la Galati, la omul de legatura.... vine, vede masina, se uita la interior, capitonat cu tego, podea originala, cu ocheti de ancorare, panou despartitor de fabrica (toate confirmate verbal), nu vede nici o problema...

            Ii spun, "ok, daca confirmi ca este echipata ca autoutilitara, da-mi si o hartie in acest sens... Nuuuu, ca nu se poate.... ca nu sunt montate in service MB, ca poate au fost montate in alta parte, in garaj, in curtea casei, etc, etc".....

            Reiau solicitarea catre acest tip si ii spun sa imi dea totusi o hartie, ceva, ca si un act constatator, prin care ei sa certifice/constate ca masina este echipata conf. ca si utilitara. Imi zice ca nu poate sa imi dea o astfel de hartie si sa merg la alt service pt. acest act constatator sau certificat....

            Ii explic iar ca RAR BR vrea MUSAI sa fie actele emise de reprezentanta marcii, ca altfel nu o pot omologa (cica mai nou asa sunt normele....)....

            Zice: "stai sa il intrebam pe seful X...". Il aducem si pe seful X (un alt meserias...), care incepe cu intrebarile: unde ati montat panoul despartitor? podeaua este montata de o firma autorizata? daca panoul montat nu este original? aveti acte la aceste repere, pt. montaj, provenienta? ....

            Celalalt tip, langa noi, ii confirma sefului X ca aceste repere par a fi originale.... "daaaa, dar aveti hartie pt. ele?" intreaba pe un ton "destept" seful X.... imi venea sa ii zic "o am pe m@t@ cu hartie de provenienta! specialistul pwlii !!...."

            Mai sta ce sta seful si emite o concluzie demna de un grup de idioti (marca MB - Romania): "toate par a fi originale, sunt montate conform, insa nu putem sa va dam nimic in scris...."

            Le zic, ca sunt si eu atent, ca chestii-trestii, etc.... Nu i-a sensibilizat nimic....

            Acum urmeaza partea cea mai TARE:
            - unul dintre cei doi "specialisti" (nu mai conteaza care...) vine cu o propunere NAUCITOARE: sa cumpar de la ei un panou despartitor nou + podea noua + accesorii, sa le dam jos pe cele ale masinii si sa le montam pe celelalte.... TARE, nu? Ii intreb, asa, informativ, cam cat costa toata distractia.... raspuns: cca 3.000-3.200 RON + manopera.... "ieftin ca braga, sa bea toata lumea!"....

            Le spun, cu tot respectul (pt. mine, nu si pt. ei....) ca ceea ce imi propun este o IDIOTENIE SI O ABERATIE!!! INTELEG, DACA MASINA NU AVEA ACESTE REPERE MONTATE, LE MONTAM ACUM, SA TREC DE RAR, INSA DACA SUNT PREZENTE/EXISTA PE MASINA SI SUNT CONFORME CU NORMELE LOR, CARE ESTE ROSTUL UNORA DE ACELASI TIP? CA SA FACA O VANZARE + ACTIVITATE IN SERVICE MB!!??.

            Nuuu... ca nuuuu din acest motiv, ca cica sa aiba intrare in service pe aceste repere (panoul, podeaua, accesoriile), dupa care sa aiba iesire si astfel sa imi poata elibera hartia cum ca masina este dotata cu acestea..... TAREEEEE!!!

            Le pomenesc toate neamurile, pt. "ajutorul si solutiile ADEVARATE" pe care mi le-au furnizat si dau sa plec....

            Ma urc in masina si mai stau cca 1-2 minute, gandindu-ma ce sa fac, incotro sa o apuc (ma ajunsese disperarea, fratilor)....

            Imi zic, totusi, sa mai incerc odata, sa ii conving pe cei doi "specialisti", poate-poate ii induplec sa imi dea mizeria de hartie ceruta de ceilalti "specialisti" de la RAR....

            Ma intorc iar la reprezentanta si, norocul a facut ca, intamplator, sa dau peste un fost coleg din facultate (cu care am stat prin caminele studentesti si am fost la chefuri impreuna...), drept pentru care ii multumesc inca odata pe aceasta cale astfel ca ne reamintim toate persoanele din grupul nostru de colegi si il rog sa ma ajute, ca nu mai pot, sunt disperat!!!

            Imi zice sa merg cu el pana la biroul lui (apropo, si el este tot un sef, insa unul cu mai mult creier....). Ajungem in birou si ii dau actele masinii; intra in programul lor intern si imi descarca Datacard-ul masinii, dupa nr. de identificare, lista unde sunt trecute toate elementele componente, cu care masina A IESIT PE POARTA FABRICII, in cele mai mici detalii....

            Surpriza, in lista respectiva regasim exact panoul despartitor + podeaua cu pricina, cu coduri de fabricant, cu tot....

            Imi spune ca lista respectiva este suficienta pentru a le dovedi celor de la RAR ca masina este prevazuta (echipata) din fabrica cu elemente tipice autoutilitarelor si ca acum nu ar mai trebui sa fie alte probleme....

            Iau hartiile respective, bucuros si fericit ca am reusit sa obtin confirmarea scrisa a celor deja constatate si evidente, si plec acasa.

            A doua zi merg la RAR, unde, in sfarsit, imi fac omologarea + identificarea masinii; ca o paranteza, obtinerea actelor de la RAR a durat 1 SAPTAMANA (m-am dus joi cu masina pt. omologare+identificare si in sapt. urmatoare, tot joi, am fost si am luat actele, care nu au fost gata pana atunci....).

            Si uite-asa v-am spus povestea mea.... si lupta cu intreg sistemul de idioti si birocrati din Romanika....

            Concluzie: ca sa poti inmatricula o masina de afara, intr-un timp rezonabil, trebuie sa ai (cumulat):
            - NERVI DE OTEL
            - PILE PESTE PILE
            - RABDARE CU TOTI OLIGOFRENII
            - UN DRAM DE NOROC

            SAU

            MAI BINE TE LASI PAGUBAS (ITI TRAGI UN GLONT IN CAP SAU EMIGREZI).....

            Comment


            • #7
              Buna ziua !


              Se poate chema totusi ca ai avut noroc mult, oarecum... Am fost acum vreo noua ani cu un Ford Taunus din 1982 la reprezentanta Ford din Cluj-Napoca pentru a identifica/comanda doua semeringuri la cutia de viteze automata a masinii.

              Circul a inceput clar si irevocabil cand omul intrebat a raspuns ca nu a auzit de Ford Taunus... L-am solictat pe seful acestuia, care a venit, dar nici asta n-a auzit de Ford Taunus. Apoi am insistat sa apara seful reprezentantei, care a aparut, (noroc ca era acolo), dar si asta era paralel cu Taunus-ul. Stia in schimb ca exista Ford Taurus, care e model american cu tractiune fata.

              I-am luat pe toti trei astia necoplanari si i-am dus afara sa le arat masina, ca doar era la ei in curte. S-au blocat toti si in acle moment le-am amintit o gramada de detalii despre originile neamului lor si de profesionalismul de care au dat dovada...

              Apoi am scris celor de la Ford din Germania, ca Taunus-ul si Granada sunt modele europene. Comunicat VIN-ul, dupa doua zile primit mail: luati legatura cu AutoHaus XXX din Koblenz, aia au tot ce aveti nevoie. Si asa a si fost...


              Dragos

              Comment


              • #8
                Am citit toată povestea ca pe un roman, cu sufletul la gură, și când am ajuns la deznodământul fericit, am răsuflat ușurat ! Sincer, mă bucur pt. tine, știu ce înseamnă frânele birocrației, pe toate planurile. Nu mă miră nici povestea lui Dragoș cu Taunus-ul (ca fapt divers, eu am crescut pe lângă unul, avea un vecin unul alb, cu ochii de copil ni se părea ditamai limuzina pe lângă Daciile din parcare).
                O poveste din asta (printre muuuulte altele întâlnite în decursul anilor) am și eu cu Primăria, când am făcut transplantul la Lord. Înainte avea motor de Cobra 240D, iar eu i-am pus un 2.5D. Aceeași categorie de impozitare, avea de schimbat datele dintr-o singură rubrică din toată fișa aia: seria motorului ... dar duduia de la ghiseu fix acolo nu a schimbat nimic, după o muncă asiduă de 20 de minute, timp în care a băut o ceașcă de cafea, a răspuns la 3 telefoane (private, bineînțeles) și a schimbat 5 bârfe cu colega de birou. Eu am prostul obicei de a citi orice act înainte de a semna sau de a-l ridica, și bineînțeles am observat greșeala. La răspunsul dezinvolt al duduii, cum că ”nu-i nicio problemă, o refacem”, mi-au sărit și mie toate siguranțele și am recitat vreo 5 minute fără să mă repet, partea needitată a DEX-ului ...

                Sănătoși să fim !
                Respect, Domnilor !
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #9
                  Ma bucur sa aflu ca s-a rezolvat chiar si cu noroc ceea ce in alta tara s-ar fi chemat normalitate! Din pacate la reprezentante de orice marca mai mult de 50% din angajati sunt in plop si majoritatea sunt sefuti de-ti vine . . . sa nu-i uiti!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF