Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Solutie incalzire baie ulei de la curent, intrebare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Solutie incalzire baie ulei de la curent, intrebare.

    Salutare, acuma cu sezonul rece, ma gandeam ce bine ar ajuta pornirea motorului dimineata, daca uleiul din motor este preincalzit, si binenteles ar reduce uzura motorului in timp.

    Am gasit varianta asta: http://www.producatordegeneratoare.r...--240-v--250-w
    Dar as prefera o solutie mult mai ieftina.
    Multumesc.
    Last edited by Jacob; 12-11-2013, 09:38 AM.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

  • #2
    Cea mai ieftina solutie este ulei original MB, care cel putin pt temperaturile din Ro este aproape ideal - chiar si iarna.

    220V la randul lor ar trebui protejati impotriva conditiilor nefericite ce pot apare pe sub masina, mai ales iarna...
    Last edited by cl600; 12-11-2013, 22:50 PM.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      E doar o pierdere de timp pentru conditiile din Romania.
      Mai ieftin decat cei 120 euro din link-ul tau e greu de gasit ceva. Probabil doar asa ceva :
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Ok, am sa comand totusi un incalzitor ca din linkul de mai sus.
        Se poate inchide!
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Originally posted by paul_p View Post
          E doar o pierdere de timp pentru conditiile din Romania.
          Mai ieftin decat cei 120 euro din link-ul tau e greu de gasit ceva. Probabil doar asa ceva :
          Ai sa razi dar ceva de genul asta se monta din fabrica la Skoda prin anii 80 pe masinile fabricate pentru tarile nordice .
          Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

          Comment


          • #6
            Nu am de ce sarad, pentru ca mi se pare o idee buna.
            De aceea am optat si eu pentru o astfel de incalzitor.
            Oricum altfel porneste masina la -15 grade cu uleiul incalzit, decat fara, se face ungerea mai repede si protejeaza in primul rand acumlatorul.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              stiam ca la unele modele deja avem dotarea asta? engine-block heater booster parca se chiama ??
              la mine din pacate declanseaza cand vrea el si imi omoara bateria.

              Comment


              • #8
                Originally posted by old merc fan View Post
                Ai sa razi dar ceva de genul asta se monta din fabrica la Skoda prin anii 80 pe masinile fabricate pentru tarile nordice .
                Ai spus 2 chestii cheie:
                1. Tarile nordice - E vorba de alta clima decat in Romania.
                2. Anii 80 - Uleiurile din acea vreme nu aveau performantele celor de azi.

                Avand in vedere calitatea actuala a uleiurilor si clima din Romania, e o precautie cam inutila incalzirea baii de ulei.

                Cu atat mai mult cu cat sistemul la care se face referire se alimenteaza de la reteaua de 240V. Cam greu sa gasesti in Romania pe strada asa ceva.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jacob View Post
                  ...acuma cu sezonul rece, ma gandeam ce bine ar ajuta pornirea motorului dimineata, daca uleiul din motor este preincalzit, si binenteles ar reduce uzura motorului in timp.

                  Am gasit varianta asta: http://www.producatordegeneratoare.r...--240-v--250-w
                  Dar as prefera o solutie mult mai ieftina...
                  Eu cred ca este frectie la picior de lemn. Dispozitivul incalzeste doar baia de ulei si uleiul ceea ce nu este suficient la -15, -20 gr.(am vazut ca locuiesti in nordul tarii unde temperaturile sunt mai joase). Ramane rece blocul motor, chiuloasa, vibrochen, etc. Iti zic din experienta ca solutia este un webasto. Am avut o baterie originala pe masina, care era pe terminate, iar la -17 gr. porneam webasto 15 minute si masina pornea ca vara. Eu zic sa te orientezi spre webasto, singura solutie viabila.

                  Comment


                  • #10
                    Cea mai corecta solutie este Webasto .

                    Comment


                    • #11
                      Da stiu ca Vebasto este mult mai eficient, dar pana atunci ma multumesc si cu asta.
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment


                      • #12
                        Sirocou pe apa, e cea mai buna solutie de a incalzii motorul si interiorul!
                        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by paul_p View Post
                          Ai spus 2 chestii cheie:
                          1. Tarile nordice - E vorba de alta clima decat in Romania.
                          2. Anii 80 - Uleiurile din acea vreme nu aveau performantele celor de azi.

                          Avand in vedere calitatea actuala a uleiurilor si clima din Romania, e o precautie cam inutila incalzirea baii de ulei.

                          Cu atat mai mult cu cat sistemul la care se face referire se alimenteaza de la reteaua de 240V. Cam greu sa gasesti in Romania pe strada asa ceva.
                          Absolut corecte cele 2 puncte,eu doar mi am amintit de o Skoda ce a trecut si prin mainile mele mai demult si provenea din tarile nordice,cat despre util inutil,eu am o vorba,imprumutata ce i drept,care suna cam asa:
                          -,,Pe banii dumneavoastra orice capriciu,,
                          In ceea ce priveste alimentarea la retea sa nu uitam ca unii mai stau si la case,sau la bloc la parter
                          Sarbatori fericite tuturor!
                          Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

                          Comment


                          • #14
                            Singura solutie viabila :

                            1 - MAC - compresie , pompa de injectie si injectoare curatate si calibrate , avans si tacheti in parametri , baterie si electromotor OK + motorina de iarna .

                            2 - Mas - compresie , sistemul de aprindere bine pus la punct + o parte din ce am scris la punctul 1 + benzina adecvata .

                            Daca aceste conditii sunt indeplinite , motoarele pornesc , dimineata la prima ora fara probleme si la - 25 grade C , nemaifiind nevoie de nici un vebasto .

                            In tarile nordice + Rusia , unde temperatura poate depasi frecvent minus 30 sau 40 de grade C , este alta poveste .

                            Comment


                            • #15
                              Mai poți instala pe baia de ulei cablu de degivrare care este alimentat la 220v sau 12v
                              ____________________________
                              Instalatii sanitare, incalzire si irigare 0786442847

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF