Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

aditivii - pareri , rezultate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aditivii - pareri , rezultate

    A incercat cineva vreun aditiv de ulei de tipul DURA LUBE, si daca da cum au fost rezultatele ,
    Ele promit mult dar m-ar interesa daca merita banii...fiindca nu sunt chiar ieftine.
    Am un prieten cu un Peugeot 206 1,9d 2003 care a folosit dura lube in cutia de viteze si a zis ca s-a schimbat mult in bine , in sensul ca la 140 150 kmh nu mai face zgomot mare si nu mai vibreaza ...
    Daca a mai folosit cineva sunt curios ce rezultate a avut..., eventual si la motor...
    Ford Transit 2.5d ex
    Mercedes 230 E ex
    Mercedes 200 TE ex
    BMW 320d touring

  • #2
    eu personal nu mi-am permis dar toti cunoscutii mei l-au laudat, e bun dar se merita investitia si la un motor bun, il protejeaza, la unul dus deja nu se merita.
    Marinarul.tk
    Proud owner of C180/96

    Comment


    • #3
      Originally posted by malnik2002 View Post
      eu personal nu mi-am permis dar toti cunoscutii mei l-au laudat, e bun dar se merita investitia si la un motor bun, il protejeaza, la unul dus deja nu se merita.
      Salutare tuturor, nu credeti ca reclamele erau facute tocmai in sprijinul trezirii motoarelor uzate ? Din ce am vazut eu , aditivii nu au fost niciodata recomandati de producatorii de automobile ca un mijloc de intretinere al acestuia. Chiar pe cutiile lor este facuta mentiunea ca readuce in parametri de functionare normali motoarele cu un grad de uzura moderat , in cazurile extreme nu se mai poate face nimic prin acesti aditivi, eu voi incerca sa tratez motorul si cutia de viteze automata cu asa ceva in speranta unei revigorari a calutilor putere, va voi tine la curent cu performantele daca ma pacalesc macar sa nu o mai faca si altii Sa speram ca va fi bine

      Comment


      • #4
        Pentru motor, recomand XADO. Din cine l-a mai folosit, nu mi s-a plins nimeni. Asa ca dau si eu mai departe.

        Comment


        • #5
          hm... din ce am citit pe internet, in Statele unite, duralube e interzis pt. ca nu corespunde cu normele FTC(sau cum or fi la ei), si asta pentru ca duralube inlocuieste pelicula normala de ulei care intra in microporii pieselor metalice, recte reducerea frecarii nu mai e realizata de ulei ci de acest produs minune.
          Links:

          We’re sorry, we can’t find the page you're looking for.

          We’re sorry, we can’t find the page you're looking for.



          Acuma... fiecare face cum crede, dar eu unu, personal nu as baga aditivi d-astia minune in motor.
          Socialistii sunt socialisti doar cand e vorba de banii mei. Cand e vorba de banii lor sunt cat se poate de capitalisti

          Comment


          • #6
            apa de gura,eu recomand doar LIQUI MOLY,SONAX,NIGRIN,LOCTITE,nu pocnitori de pe la tv,alea sunt ptr Daciile alea cu portbagaj din fier forjat deasupra,dulapior din lemn in portbagaj,si posesorii lor

            Comment


            • #7
              @adic95 - foarte interesante link-urile, Dar SUA sunt SUA au fost sanctzionati fiindca nu au putut demonstra fizic valoarea maxima pretinsa a protectiei motorului...sau mai bine zis produsul isi face treaba dar nu face minuni cum pretind ei.Oricum ceea ce pretinde Duralube este fortzat, fiindca trebuie sa fii prea naiv sa crezi ca iti reda puterea motorului chiar cu 50 %, sau ca scapi cu motorul 100% ok daca iti cade presiunea la ulei...samd...Insa se pare ca un grad de protectie aduce totusi...
              @DMIHNEA - nu cred ca posesorii de Dacii obosite si-ar baga in motor un aditiv de 1,2 mil sau tratament de cutie cam de acelasi pret...eventual ceva mai ieftin...iti cumperi si cutie si motor cu banii aia la dacie...
              Ford Transit 2.5d ex
              Mercedes 230 E ex
              Mercedes 200 TE ex
              BMW 320d touring

              Comment


              • #8
                am fost angajat la 2 mag METRO,la accesorii auto,acum ceva ani buni si stiu cine si ce cumpara,am lucrat in RO in piese auto citiva ani ulterior si am cam vazut produsele in domeniu si carei categorii sociale se adreseaza....

                Comment


                • #9
                  Si eu am auzit lucruri bune despre xado. Un amic cu un kadet diesel care nu pornea iarna nici mort pina sa nu-i bage xado. Omul nu avea nici un interes sa ma minta...

                  Comment


                  • #10
                    @dmihnea - ok , te cred , ma gandeam doar ca spre exemplu dura lube e un pic cam scump pentru oameni care cheltuie foarte putin pentru masina. Pentru foarte multi alti aditivi, pretul e mai ok , in jur de 10, 15 lei noi. Dura Lube e de 10 ori mai mult. Si revin, cand dai 10 ron pe o chestie incerta asta e, nu pierzi cine stie ce bani daca e tzeapa, dar 100,150 ron e destul de mult si din cauza asta intrebam si eu ...sa stiu daca merita banii astia...daca macar are un efect ok.
                    Ford Transit 2.5d ex
                    Mercedes 230 E ex
                    Mercedes 200 TE ex
                    BMW 320d touring

                    Comment


                    • #11
                      pai de ce nu gandesti si invers, de 10-15 RON poti sa omori motorul, ca nu stii cum reactioneaza aditivu ala cu uleiul pe care-l ai, nu stii cum se comporta cu semeringuri, garnituri si alte alea.
                      si pagubele pot fi mult mai mari.
                      Socialistii sunt socialisti doar cand e vorba de banii mei. Cand e vorba de banii lor sunt cat se poate de capitalisti

                      Comment


                      • #12
                        @adic95 - ai dreptate, m-am gandit si la asta dar nu am auzit de astfel de cazuri...Oricum e mult subiectivism in treaba asta. Ca nu au avut nici un efect am vazut si eu pe cand aveam Transit-ul si am folosit unul care chipurile ar fi redus zgomotul...era diesel si facea ca un tractor si bine-nteles ca nu s-a schimbat nimic. Stiu ca nu se pune nici un fel de aditiv sub nici o forma cand motorul e in rodaj sau a fost facut de curand si e inteles de ce...Eu cred ca e putin probabil sa strici sau sa omori un motor cu un aditiv de ulei, doar daca avea probleme mari si inainte. Dar cine stie ...?Ideea e ca as fi vrut sa aflu daca se justifica un cost atat de ridicat la un aditiv si daca efectele au multumit pe cineva care a folosit asa ceva....
                        Ford Transit 2.5d ex
                        Mercedes 230 E ex
                        Mercedes 200 TE ex
                        BMW 320d touring

                        Comment


                        • #13
                          Eu nu am folosit aditivi "one time", am pus doar aditivi care se pun la fiecare schimb de ulei, gros ca mierea ... am pus la Dacie si la Espero, motorul merge mai bine la turatii mici - ca si cum ar avea un ulei mai vascos, creste putin presiunea si scade zgomotul. La mercedes am pus doar o data in cei 8 litri de ulei si nu am vazut nici o minune. Pe termen lung nu cred ca fac bine, am observat ca Espero fuge mai bine cu un ulei mai putin vascos si fara aditiv. Parerea mea este ce aditivul gros pe care l-am folosit face impresie buna cand vrei sa vinzi masina.

                          Am rasfoit articolele mentionate mai sus ... informatii de luat in seama !!!

                          La Mercedes folosesc un ulei pentru motoare cu peste 100K, nu-mi amintesc exact tipul, ma uit si revin ...

                          Comment


                          • #14
                            40eur/12 litrii...nu e o suma mare...pe bune ) eu dau pe aral ~25ron/litru..asa ca...deci ai dat bine..la macaroane acolo..cat e litru` de aral 10w40?..asa estimativ...si valvoline`u?
                            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                            Si o panarama de scuter

                            Comment


                            • #15
                              Despre aditivii astia despre care se spune ca ridica cifra octanica,sau aia de curata supapele si injectoarele ce stiti?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF