Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Benz W123 - Midnight Fantasy

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes Benz W123 - Midnight Fantasy

    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=g-ew4aWDgbo
    Superb realizat videoclipul. .. exemplar demn de muzeu. Nu prea imi dau bine seama, e model pentru SUA?
    Last edited by cabriolet; 10-09-2013, 20:57 PM.

  • #2
    Frumos, frumos...! Nu este model SUA...la cele americane au doua tampoane din cauciuc pe barile fata/sfape (spre sa nu gresesc).
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Originally posted by mer_se280 View Post
      Frumos, frumos...! Nu este model SUA...la cele americane au doua tampoane din cauciuc pe barile fata/sfape (spre sa nu gresesc).


      Imi cer scuze pentru confuzie...intradevar este model USA...mea culpa!


      In filmulet se poate observa ca ceasul bord este in mile!


      Aici este o poza de pe Wikipedia...http://en.wikipedia.org/wiki/File:Me...Benz_W123_.jpg



      Stima
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Da, este modelul SUA, dar îți poți da seama și după bară. Modelul european are ”banda” de cauciuc pe bara față, întreruptă în dreptul plăcuței de înmatriculare, plus că bara ”americană” e mai groasă, mai lată, etc (vezi pozele).
        Apropos: exemplarul din filmuleț are un defect (minor, ce-i drept, și remediabil in no time, cred că pur și simplu nu și-au dat seama înainte să pornească înregistrarea). Descoperiți ? (... un mic ajutor: minutul unu, secundele 45-48 ...)
        Altfel, filmulețul este bine realizat pentru nivel de amator, s-au jucat chiar frumos cu lumini/umbre. Au și avut pe ce: mașina este țiplă.
        Attached Files
        Last edited by Levi; 10-10-2013, 15:13 PM.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          La bumbul de pe grila te referi?
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Bingo, Ochi de Vultur !
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #7
              Bun daca tot veni vorba...acolo nu ar trebui sa fie ceva arculet ca sa traga acel bumb/clanta?...ori ce o fi ea!

              P.S. Nu ceva asemanator ai si tu la masina Levi?
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                Acel arc de fapt împinge ”trăgaciul”, care are un fel de gheară, care la închiderea completă a capotei se agață la locul ei, trăgând înapoi trăgaciul. Dacă doar cobori capota, fără s-o închizi complet, gheara nu se agață, și trăgaciul rămâne afară, exact ca în film. Doar că acolo capota e închisă complet, de aceea am zis că e un defect.
                P.S. Tu, la W126 ai 2 clapete, stânga/dreapta grilei. Eu și la W126 am trăgaci.
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #9
                  Poți sa-ti dai seama ca e model de America si prin faptul ca semnalizările stau aprinse.

                  Este model dinainte de 1980. Pe lângă faptul ca ceasul bord este in mile temperatura este in grade fahrenheit.

                  Si ca venind vorba de defecte la minutul 1:09 vad ca acea crăpătură de la torpedo se extinde mai mult. Nu prea înțeleg ce e acolo da s-ar putea sa fie o fisura.


                  De asemenea thread-ul ar trebui mutat in categoria w123.
                  http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                  Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                  Comment


                  • #10
                    Dacă doriți să vă delectați cu niște piese de muzeu.

                    " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                    Regulament forum.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF