Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Experiment.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Experiment.

    De la inceput va spun ca nu urmaresc sa vand in acest topic nici un produs.Daca voi vrea sa vand voi posta la sectiunea Bazar.

    Sa va explic experimentul.Am cumparat 2 seturi de magneti MagnoFuel 2.Acestia sunt niste magneti care se monteaza pe furtunul de alimentare dupa filtrul de conbustibil.Pe site spun ca face si ca drege si spun ei ca daca nu ai rezultatele promise in 30 de zile, le poti returna si iti primesti banii inapoi.Au venit magnetii si i-am montat.Un set pe vito meu 110 CDI din 2000 si unul pe masina sotiei mitsubishi Colt 1.6 16valve din 1997.Ei promit ca va fi o reducere a consumului cel putin 10%.Garantat 10%.
    Ok.Primele rezultate pe colt: dupa 500 de km consumul a scazut de la app 9l/100km la aproximativ 6.5-7l /100 km.Asta cu mers numai in oras.Rezultatele au venit destul de greu.Dar au venit.
    Apoi pe vito dupa aproximativ 300 de km am un consum de 7.5-8 l /100 km.Mentionez ca nu stiu cat era inainte dar cert era mai mare.
    Am mai remarcat o reducere a zgomotului.Dar am spus ca poate e efectul placebo sau sunt subiectiv.
    Partea 2 a experimentului: le dau jos de pe masini.Consumul a crescut la colt la 8-8.5 l/100 km.Daca are cineva o alta explicatie decat acesti magneti.... va rog sa o scrieti aici.
    Ce am dat jos magnetii am hotarat cu un prieten care e si el mecanic sa facem experimentul pe un alt prieten de al lui.Acesta nu stie ce sunt si ce ar trebuii sa faca.Montam magnetii pe un sprinter cu motor de 2.2. Pleaca sprinterul azi dimineata spre ungaria incarcat la refuz.De obicei facea full in Cluj si mai facea full in Salonta ca sa nu mai cumpere motorina in Ungaria.De fiecare data in Salonta mai intra motorina de 125 lei,+ - 3 lei.Mentionez ca astea sunt spusele tipului.Acum ajunge la Salonta si alimenteaza,.Surpriza intra motorina de 98 lei.
    Citez: "Nu stiu ce ai pus da de data asta a intrat motorina numai de 98 lei.Pana acum bagam aici cam de 125lei.Si parca se aude mai bine motorul."
    Replica mecanicului:"Mergi mai departe si sa ma tii la curent."
    Daca facem un calcul sumar...dar nu intru in matematica aici...rezulta si la el o economie de 2l/100km.Cluj-Salonta 191 km.
    Acum intrebarea cea mare: Cum?De ce?Care e fenomenul?
    Daca citesti pe net sunt pareri pro si contra.Iar daca citesti prezentarea cu ruperea moleculei de carburant te crucesti.Si totusi iata si rezultate.De ce?A mai incercat cineva?

    In acest moment ma mananca sa fac chiar o colaborare cu ei.
    Astept parerile voastre,poate a mai incercat cineva.Eu studiez fenomenul in continuare.Vreau sa completez cu teorie.Parca ar bate pe undeva pe la Nikolai Tesla cu campurile lui magnetice.Si totusi....
    Astept pareri.
    Last edited by sulinaservice; 04-18-2013, 14:18 PM. Reason: completari

  • #2
    Sunt tare curios de subiect am vrut acum 1 sau 2 an sa imi cumpar asa ceva dar am renuntat.Asteptam pareri si de la altii poate chiar de la cei care au avut montati magneti pe masina.

    Comment


    • #3
      Iti spun eu ca am avut montat magneti pe o cotoarba de renault, rezultat nesatisfacator.
      Am pus si pe Marinica , nici consumul nu s-a redus si nici mai "altfel" nu merge motorul, cel putin eu nu am sesizat. 10 % consum mediu aveam, si inainte si dupa.
      Poate magnetii mei erau altfel nu stiu.




      stima
      Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

      Comment


      • #4
        Experimentul ar merge, imi dau si eu cu parerea - desi nu cred o iota din faza cu magnetii, daca soferul n-ar sti despre montarea dispozitivului "minune".
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Si eu as fi vrut sa nu stie soferul.Dar nu se putea.El a venit cu masina si el a plecat.Nu avea ce sa caute pe la mecanic daca nu ii spunea "hai sa iti montez asta ,sa facem un experiment".Nu i-a fost spus pentru ce este.Dar cred ca nici nu era greu sa banuiasca.Si totusi ramane diferenta la alimentare.Acelasi traseu.Aceeasi incarcatura.Acelasi sofer.Face traseul asta de 2 ani,Saptamanal.Ok e mai cald afara acum.Dar chiar asa diferenta fata de saptamana trecuta?Sincer.
          Si eu am mai incercat ceva magneti in trecut.Nu zic ca nu au avut efect.Dar nu atat de spectaculos.Si eu caut o explicatie.E mai usor sa fii toma necredinciosul cand nu ai incercat.Dar eu acum am incercat si vad diferenta.Si incerc si pe altii ca sa ma conving ca nu-s eu nebun.

          Comment


          • #6
            Scanarea MRI foloseste un camp electromagnetic foarte puternic pentru a aranja molecule de apa din organism intr-un anume fel ca sa poata fi receptate de o antena si sa apara forma exacta a parti scanate pe monitor.
            Aparatele de ionizat aer lucreaza tot la fel numai ca au treaba cu moleculele prezente in aer.
            Si de ce nu ar fi la fel si cu moleculele din combustibil !!!
            Eu zic ca trebuie incercat un experiment cu un electromagnet legat la baterie si sa porneasca o data cu motorul. Rezultatul trebuie sa fie mult mai spectaculos avand in vedere ca, campul magnetic este mai puternic.
            Cu S-ul nu te pui.

            Comment


            • #7
              Au venit rezultatele finale.Economia calculata la sange de patron: 1.8l/100km.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF