Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Castrol GTX High Mileage 15W-40

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Castrol GTX High Mileage 15W-40


    Castrol GTX High Mileage 15W-40

    Care este parerea voastra despre acest tip de ulei de la Castrol ?
    Este un ulei mineral gandit pentru motoarele cu un numar mare de kilometrii parcursi, cel putin conform specificatiilor producatorului. Uleiul contine si aditivi care ajuta la eliminarea depozitelor, imbunatatirea compresiei si revigorarea garniturilor, ventilelor, etc.

    Pe CarBible am gasit urmatoarele informatii despre acest tip de ulei:
    More and more oil companies are coming out with "high mileage" oils now, some recommended for engines with as few as 75,000 miles on them. So what is a "high mileage" oil you ask? Well very generally speaking, these oils have two additives in them which are more suited to older engines. The first is normally a burnoff-inhibitor which helps prevent the oil from burning off if it gets past an engine seal into the combustion chamber. The second is a "seal conditioner", the exact makeup of which I'm not sure of, but it's designed to soak into seals such as head- and rocker-cover gaskets and force them to expand. Thus if one of the seals is a bit leaky, the seal conditioner will attempt to minimise the leak.
    I've not had experience of high mileage oils myself, but a few people who've e-mailed me have passed on various tales from it being the miracle cure to it making no difference at all. I think the general rule-of-thumb though should be "if it 'aint broke, don't fix it." Just because your engine has over 75,000 miles on it, doesn't automatically mean you need high mileage oil. Is the exhaust sooty or smokey? Are you noticing oil leaks? Is the engine consuming oil? If your engine is working fine, the exhaust is clean and you're not noticing any problems, my guess is that it doesn't need high-mileage oil.
    N-am aflat inca cat costa, am vazut insa pe net la ceva reprezenta Daewoo, daca mai exista asa ceva, cu 95 Lei (TVA inclus) un bidon de 4 litrii.

  • #2
    Io asta il am acum in CE, dok mi l-a recomandat. Merge bine, ce sa zic?

    Pe de alta parte, citind cele scrise de aia, parca data viitoare i-as pune uleiul standard.
    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

    Comment


    • #3
      Originally posted by 200ce_marius View Post
      Io asta il am acum in CE, dok mi l-a recomandat. Merge bine, ce sa zic?
      Pe de alta parte, citind cele scrise de aia, parca data viitoare i-as pune uleiul standard.
      Intreb pentru ca si eu ma gandesc sa bag dinasta la urmatorul schimb, care urmeaza cat de curand. Daca si Dok a zis ca-i OK, pai atunci dinasta sa fie. Mai ales ca o revigorare cat de mica a motorului ar fi binevenita.

      Cat te-a costat uleiul ? N-am ajus inca pe la magazine sa intreb cat costa.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Orvo View Post
        Cat te-a costat uleiul ? N-am ajus inca pe la magazine sa intreb cat costa.
        Pai vreo 30 RON per litru, parca. Nu ma plang, sincer, pentru ca in scuterele mele bag ulei de 70 RON, deci Mercedes e masina ieftina la intretinut pe langa ele.
        1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
        1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
        dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

        Comment


        • #5
          C`u meu de cativa ani buni stie un singur fel de ulei.Aral....
          Impresia mea ca tot schimband "felul"(marca)uleiului nu prea da bine motorului...e ca si cum ai fi obisnuit sa bei Cola,si p`orma bagi...adria..sau ceva de genul.
          Totusi,Castrol e o firma destul de buna.As fi curios taxiurile din Germania ce fel de ulei folosesc.
          1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
          2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
          Si o panarama de scuter

          Comment


          • #6
            Sunt de acord cu tine, iar C-ul tau are cativa kilometri la bord, neica.
            Ce motor are, 111?

            Cand am bagat uleiul m-am bazat in totalitate pe dok, pentru ca nu ma pricep deloc. Pe de alta parte, la alte coupe-uri pe care le stiu dok a ales alte uleiuri. Inclusiv pentru 4.2-ul meu, la care am pus ceva "high performance" (parca asta scria pe castronel), tot de la Castrol, Magnatech 10W-40.

            Sper sa mai apara pareri de la colegi, ca sa ma decid cum fac in viitor.
            1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
            1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
            dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

            Comment


            • #7
              Eu la masina folosesc de 2 schimburi Castrol GTX 15W40 dar nu high mileage pentru ca pur si simplu motorul nu da semne de batranete, si pot spune ca sunt multumit.

              Comment


              • #8
                Da...motor 111,Numar km FARA PROBLEME: ~408.000....Si merge...Dok poate confirma
                Cum am zis,Castrol e o firma buna...daca ai inceput sa bagi d`astea...sa te tii de ele.In rest,kilometrii buni si fara numar!!!
                1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                Si o panarama de scuter

                Comment


                • #9
                  Din putinele mele cunostinte, uleiul se alege dupa ce marca recomanda producatorul, respectiv dupa ce standard are nevoie masina si ce standard e uleiul- masinile noastre fiind ceva mai vechi, au crescut standardele intre timp.
                  Ideea principala pe care am retinut-o e ca nu trebuie sa bagi un ulei mai subtire la rece decat scrie in carte, mai ales la un motor mai vechi ( 5 w - ceva e mai subtire decat 10 w ceva - la rece; la cald conteaza ceva-ul )
                  Pe 115 foloseam Castrol Magnatec 3 15-40 - nu dadea cu fum,nu nimic.
                  Ma gandeam ce sa pun la BMW(care recomanda castrol) - si in urma cautarilor - pe site-ul castrol inclusiv - imi sunt recomandate 2 uleiuri si anume : Magnatec 3 10 - 40 si Edge Sport 10 - 60 .
                  Bun, pana aici totul bine - teoretic cel mai bine ar fi sa folosesc Edge 10-60 deoarece motorul primeste talpa la greu si trebuie sa isi mentina uleiul calitatile si la temperatura ridicata. Acum vine problema : Am ulei Valvoline 15w-40 in motor acum - fostul proprietar spune ca a pus din asta la recomandarea cuiva care " se pricepe" - eu cred ca l-a ales pe asta ca era al dracului de ieftin (~15 ron pe litru - spre comparatie Magnatec-ul este 29 de ron litrul si Egde este 40 si ceva parca)
                  Si alternative mai ieftine erau Elf si cam atat din cate stiu eu. Pana aici e bine in continuare, cu un mare DAR - la pornire ,doar uneori, masina da putin fum albastru ( eu am parcata in rampa si o pornesc si cand dau inapoi prima jumatate de metru da cu putin fum - si nu ,nu o turez -peste 2000 nu ii dau cu motorul rece)
                  Edge,fiind 10w-60 -deci mai subtire decat Valvoline-ul la rece, va fi papat mult mai repede- asta nu ma deranjeaza asa de mult - atata timp cat va merge bine masina- in schimb ma tem ca dau 2 milioane pe ulei si o sa dea masina cu fum la greu.
                  Pe de alta parte, daca bag Magnatec-ul de 15-40 , nu o sa dea cu fum ,sau doar rar si aia la pornire , dar nu va atinge aceleasi performante cu care se lauda Castrol ca ofera Edge-ul.
                  Avand in vedere ca am lovit masina chiar cu o zi inainte sa ma hotarasc ce ulei comand..nu am luat inca o decizie - astept sugestii pertinente de la voi.
                  In plus , imi este tarsa sa nu cumva sa fi bagat fostul proprietar Metabond sau cine stie ce aditiv de ulei sa ma pacaleasca in legatura cu buna functionare a motorului - caz in care.. am luat teapa.
                  Cat despre uleiul Castrol High Mileage :
                  Sa nu uitam ca vorbesc de mile baietii, nu de km deci inmultim 75,000 cu 1,6 pentru a obtine rezultatul in km : 120 000 km . Mai mult ca sigur ca au efectuat masinile in discutie km astia - a mea sigur i-a facut :P - pana aici ok.
                  Acum problema cu chestia asta - cum merge masina acum? Simti tu ca ai avea nevoie de uleiul asta? Daca masina chiar " da cu fum " , eu zic ca da, atunci isi are rostul.
                  Parerile vor fi impartite, ca de obicei. Dar eu cred ca depinde de la masina la masina ce ulei are nevoie - cand vine vorba de masini vechi..

                  Comment


                  • #10
                    Nu da semne de oboseala ... da' stii tu ... paranoia e in floare. Ma intrebam in alt topic de ce sta presiunea la ulei la 2 la relanti, si nu la 3, cum zicea 200_CE_Marius ...

                    Comment


                    • #11
                      O data. Daca a bagat careva Metabond in motor, nu inseamna tzeapa. Inseamna ca i-a dat ce ii trebuie unui motor vechi.
                      Ce o bate cimpii strainezu ala de o arde cu parul in ochi in citatul de mai jos, nu shtiu. Mai ales ca recunoashte singur ca vorbeshte din cartzi. Uleiurile concepute pentru high mileage au aditivi in ele, sint uleiuri normale, dar au ceva care te scutesc de a mai adauga aditivi extra. Ma rog... atita timp cit nu sint contrafacute... Pretzul nu este unul mare, sa zici ca nu se merita investitzia, chiar din contra. Sa nu uitam, un motor de aproape 20 de ani, chiar daca nu are nici 200 de mii la bord, este totushi un motor uzat. Virsta ishi spune cuvintul, chiar daca nu a fost folosit mai deloc (se shtie ca uzura apare si la statzionare prelungita, chiar mai rau citeodata decit daca fierul ala ar merge nonstop...). La motoare mult mai vechi, cu pierderi si consumuri, folosesc alt tip de ulei, ceva mai ieftin, dar la fel de bun. Cu OMV 15W-50, am batut si 10 mii de kilometri, fara sa se faca pacura in baie. Exemplu viu, W124 E250 D din 94, cu 350 de mii la bord aproape, care numai d-asta serveshte. Prietenii shtiu care...

                      Comment


                      • #12
                        Am comandat ieri CASTROL GTX HIGH MILEAGE 15W-40 la Ciclop in Timisoara. Nu aveau pe stoc dar aduc astazi. Mie imi trebuiau 8 litrii, dar aveau doar bidoane de 5 litrii, asa ca o sa-mi vina 10 litrii. Pret: 70 Ron / bidon 5L.
                        Am cautat in schimb de mi-a iesit pe ochi 15W-50, chiar si la OMV, unde am gasit doar ceva de motociclete gen 20W-50 parca ... Nu stiu unde le gasiti voi, ca eu n-am reusit sa gasesc mineral 15W-50.
                        Last edited by Orvo; 07-22-2008, 08:55 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Eu merg pe Liquy Molly 10w-40, cu molibden, teflon si nu mai stiu ce aditivi are in el si il schimb cam pe la 7000 km. Cand l-am schimbat acum o luna, l-a luat un prieten si l-a bagat in dacie, pt ca inca era bun.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by paunionutz View Post
                            Eu merg pe Liquy Molly 10w-40, cu molibden, teflon si nu mai stiu ce aditivi are in el si il schimb cam pe la 7000 km. Cand l-am schimbat acum o luna, l-a luat un prieten si l-a bagat in dacie, pt ca inca era bun.

                            Hai ca asta-i tare ... n-am mai auzit sa-si bage cineva in masina ce scoate altu'

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Orvo View Post

                              Hai ca asta-i tare ... n-am mai auzit sa-si bage cineva in masina ce scoate altu'
                              Bineinteles ca nu ai auzit, cum de altfel nu ai auzit sa cumpere oamenii piese de la dezmembrari sau lucruri sh.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF