Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vibratii la 80-90 km/h

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai si daca nu bateau pana sa le echilibrezi, de ce ai mai umblat la ele? Am patit-o si eu cu echilibratul, dar la mine tot omu a fost de vina si nu aparatul (vulcanizatorii erau niste idioti). Am mers la alt centyru de vulcanizare si le-au facut aia stas. Mai incearca in alta parte

    Comment


    • #17
      bataie frontala

      Originally posted by asfalttango View Post
      Anvelopele au cam 5000 de km si nu mi-au facut probleme pe cealalta masina.Inainte de a le echilibra am mers cu ele 100 km.

      Ar ramine doar posibilitatea ca aparatul de echilibrat sa fi fost defecta pentru ca nu am intervenit la masina deloc iar anvelopele nu mi-au creat probleme pe nici una din masini.
      ady,ar exista posibilitatea chiar daca au fost echilibrate sa fi suferit jentile lovituri de borduri si sa fi fost reconditionate.Anumite fisuri sant reconditionate
      prin sudura.Ca atare(urmare a surplusului de material) apare un dezechilibru perpendicular pe axa rotii (bataie frontala sau fulaj),care asa cum am mai spus are o anumita frecventa de rez.Cand cele doua frecvente sant egale ,adica la o anumita viteza se produce fenomenul numit Rezonanta ,la care amplitudinea vibratiilor creste foarte mult.Normal ca aceaste vibratie trebuie sa se propage pe directia gradientului si deci prin mecanismul de directie...Ridica masina pe rotile din spate si stai la 4-5 m in spatele ei pe directia fiecarei roti.pune pe cineva sa invarta si urmareste daca janta are bataie frontala...se vede cu ochiul liber.
      cu stima
      Last edited by steen; 06-09-2008, 09:07 AM.

      Comment


      • #18
        Bine zice Ionutz, daca atunci cand ai pus anvelopele pe jante trecand prin etapele de rigoare, montare, echilibrare si ai trepidatii, eu vad in felul urmator:
        1. Daca inainte ai avut anvelope pe talon diferit de cel de acum trebuie sa refaci geometria la roti, eu am patit asa.
        2. Cand au fost montate pe Ford si-au facut o anume uzura neuniforma iar acum pe 190 trepideaza.
        3. Sa nu aiba sens de rotatie si sa fie montate invers acelui sens, eu din cauza asta iarna trecuta nu am putut circula cu masina.

        Comment


        • #19
          Multumesc tuturor de idei...

          1.Anvelopele noi sunt in stare foarte buna(fara uzuri sau lovituri)
          2.Jantele sunt fara suduri sau lovituri(nu am avut probleme cu celelalte anvelope care erau mai uzate).
          3.Anvelopele sunt montate corect ca sens.

          Cred ca s-a intimplat urmatorul fenomen:
          1.Aparatul de echilibrat era decalibrat.
          2.Poate si lipsa ghidajelor de plastic poate influenta un pic trepidatiile.

          O sa imi fac timp sa le reeechilibrez...

          Comment


          • #20
            Reechilibreaza-le pt ca sunt sigur ca asta este problema la tine. Eu am avut un Scorpio si la fel pe la 80-90 la ora imi vibra usor volanul. Inainte sau dupa viteza aceasta totul era ok. Cum le-am echilibrat calumea, totul s-a rezolvat. Sa ne zici daca asta era si la tine!

            Comment


            • #21
              Miine la ora 9,00 am progamare la cei mai tari in materie de anvelope si geometrii de roti din CONSTANTA.O sa ii verific geometria si rotile.Revin cu poze si comentarii.

              Comment


              • #22
                Azi am dus-o la centru specializat de anvelope si mi-au reechilibrat anvelopele si au gasit diferenta nesemnificativa dupa parerea mea de 5 -15 grame mediu pe fiecare roata.

                Si ei m-au sfatuit sa pun inele de ghidare pentru o mai buna centrare a rotilor.
                Din pacate nu am avut timp sa fac si proba de drum pentru a proba ce se intimpla dar poate gasesc timp diseara de o forja.

                Poze de la operatiune...


                Comment


                • #23
                  15 grame este o diferenta foarte mare si ai sa vezi ca nu o sa mai trepideze. Tine cont ca o roata care necesita mai mult de 40 g de plumb nu o mai echilibreaza nimeni, pt ca trebuie roluita si indreptata

                  Comment


                  • #24
                    Daca te hotarasti sa cumperi acele accesorii Borbet sa te uiti pe www.borbet.de (Gutachten, Borbet Räderkonfiguration).
                    Acolo ai posibilitatea sa alegi modelul 190E si sa vezi exact care sunt jantele tale, dimensiunile lor si vei stii exact ce sa comanzi cand esti hotarat.

                    Comment


                    • #25
                      Multumesc de informatii...Nu am facut inca proba ca nu am avut motiv sa ies cu masina la drum...deocamdata.

                      Comment


                      • #26
                        Am avut motiv sa ies azi (si nu singur ci cu colegul GOGOLOI) si pot spune ca am scapat de problema...Insesizabil la 80 se simte o adiere (sau cred ca am ramas eu cu sechele)...

                        O sa ii caut si inele (sau le confectionez) sa vad care varianta e mai avantajoasa si calitativ si material.


                        Comment


                        • #27
                          Deci am avut dreptate pana la urma. Nu au fost echilibrate cum trebuie!

                          Comment


                          • #28
                            Da...Dar cred ca avea o problema aparatul ...ca pe ecran a aratat de fiecare data 0 si 0...

                            Comment


                            • #29
                              Sau poate avea o problema vulcanizatorul, ca din cate am vazut eu aparatele se regleaza pe dimensiunile jantei. Chiar daca e pe 15 janta, poate fi mai lata sau mai ingusta. Daca nu setezi aparatul cum trebuie automat o sa-ti indice bine, chiar daca e aiurea

                              Comment


                              • #30
                                Aceiasi problema am avut-o si eu . Dintr-o data a inceput sa vibreze volanul , m-am dus si am echilibrat rotile si totul este ok !
                                Bafta!
                                BM E 220 CDI 2001

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF