"Parteneriatul dintre gigantii Daimler si Renault-Nissan este oficial. Grupul franco-japonez si compania germana au semnat un contract prin care alianta Renault-Nissan preia 3.1% din Daimler, in timp ce compania germana va detine 3.1% din Renault si 3.1% din Nissan". - inca din aprilie 2010.
2013 - Succesorul lui Smart Fortwo si cel al lui Renault Twingo vor fi produse pe aceeasi platforma. Ambele modele vor avea tractiune spate, dar vor fi diferite ca design. Versiunile cu doua locuri vor fi produse in fabrica Smart din Hambach (Franta), in timp ce versiunile cu patru locuri vor fi produse in uzina Renault din Novo Mesto (Slovenia).
Renault va pune la dispozitia Daimler motoare pe benzina si diesel cu 3 si 4 cilindri. Acestea vor fi adaptate pentru a reflecta caracteristicile gamei Mercedes.
Daimler va imbogati gama Infiniti cu motoare proprii pe benzina si diesel cu 4 si 6 cilindri.Aceasta colaborare ar pute sa fie dusa mai departe, cele doua parti studiind posibilitatea impartirii unor module si componente intre marcile Mercedes si Infiniti.
Cooperarea la nivelul motorizarilor va continua ulterior, cele doua parti urmand sa dezvolte unitati pe benzina si diesel ale caror caracteristici nu sunt inca cunoscute. Toate componentele non-relevante pentru imaginea de marca a brandurilor implicate vor fi comune si vor ajuta la coborarea costurilor, in timp ce elementele si pachetele tehnologice separate si specifice fiecarui brand vor fi montate separat pentru a asigura cerintele respectivelor marci.
Mercedes va lansa in 2012 un vehicul comercial usor entry-level care va imprumuta baza tehnica de la Renault si va fi produs in uzina Renault din Mauberge, Franta.
Renault si Mercedes vor imparti anumite motoare diesel si pe benzina dedicate vehiculelor comerciale medii. Astfel, Renault va oferi un nou motor diesel si transmisia aferenta pentru viitoarea generatie a lui Mercedes Vito.
Daimler va prelua 3.1% din actiunile Renault si 3.1% din actiunile Nissan
Renault si Nissan vor detine cate 1.55% din Daimler, cota grupului Renault-Nissan fiind astfel de 3.1% din Daimler.
A fost stabilit un comitet de cooperare care va lua deciziile. Acesta este condus de Carlos Ghosn (Renault-Nissan) si Dieter Zetsche (Daimler).
Money Talks!!!
2013 - Succesorul lui Smart Fortwo si cel al lui Renault Twingo vor fi produse pe aceeasi platforma. Ambele modele vor avea tractiune spate, dar vor fi diferite ca design. Versiunile cu doua locuri vor fi produse in fabrica Smart din Hambach (Franta), in timp ce versiunile cu patru locuri vor fi produse in uzina Renault din Novo Mesto (Slovenia).
Renault va pune la dispozitia Daimler motoare pe benzina si diesel cu 3 si 4 cilindri. Acestea vor fi adaptate pentru a reflecta caracteristicile gamei Mercedes.
Daimler va imbogati gama Infiniti cu motoare proprii pe benzina si diesel cu 4 si 6 cilindri.Aceasta colaborare ar pute sa fie dusa mai departe, cele doua parti studiind posibilitatea impartirii unor module si componente intre marcile Mercedes si Infiniti.
Cooperarea la nivelul motorizarilor va continua ulterior, cele doua parti urmand sa dezvolte unitati pe benzina si diesel ale caror caracteristici nu sunt inca cunoscute. Toate componentele non-relevante pentru imaginea de marca a brandurilor implicate vor fi comune si vor ajuta la coborarea costurilor, in timp ce elementele si pachetele tehnologice separate si specifice fiecarui brand vor fi montate separat pentru a asigura cerintele respectivelor marci.
Mercedes va lansa in 2012 un vehicul comercial usor entry-level care va imprumuta baza tehnica de la Renault si va fi produs in uzina Renault din Mauberge, Franta.
Renault si Mercedes vor imparti anumite motoare diesel si pe benzina dedicate vehiculelor comerciale medii. Astfel, Renault va oferi un nou motor diesel si transmisia aferenta pentru viitoarea generatie a lui Mercedes Vito.
Daimler va prelua 3.1% din actiunile Renault si 3.1% din actiunile Nissan
Renault si Nissan vor detine cate 1.55% din Daimler, cota grupului Renault-Nissan fiind astfel de 3.1% din Daimler.
A fost stabilit un comitet de cooperare care va lua deciziile. Acesta este condus de Carlos Ghosn (Renault-Nissan) si Dieter Zetsche (Daimler).
Money Talks!!!

Comment