Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce este anume ?diagnoza STAR?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce este anume ?diagnoza STAR?

    Tot vazand pe forum - du-te mama la o diagnoza STAR - M-A PUS STRECHEA SA CAUT CE ESTE ACEST PROGRAM.
    Stupefiat, am aflat:
    MB are un program de diagnoza pe un anume calculator - ORIGINAL. Costa ...
    Si romanii, si HACHERII s-au adaptat.
    Oare?
    Cat ne costa o aia mai ieftina?
    Pentru ca aici avem colegi care se strofoaca sa vedem o ceva cu acest STAR.
    Care nu recunoaste decat max. 70% din probleme.
    Adica nu ce anume ne trebuie cand ne doare.
    Probabil, aia care indica STAR castiga MASCAT.
    Eu urasc asta.

    Rusii si de acolo chinezii , au facarit o varianta ieftina si tare comerciala numita, din motive de proprietate, STAR.
    Seamana, dar nu rasare. Ca sunt multe alte exemple din IT.

  • #2
    Nea Coco, pana acum ti-am fost partizan in toate intentiile colegilor moderatori de a te sanctiona, indeosebi pentru logica precara a postarilor si pentru off-topicul redundant pe diverse arii.
    Insa, nu ma pot abtine sa nu remarc, acum, la acest post, urmatoarele:
    - Ce legatura are titlul topicului cu continutul?
    - "Cat ne costa o aia mai ieftina" + "... sa vedem o ceva cu acest Star". Matale nu ti se pare ca abuzezi de licente poetice?
    - De unde stii dumneata ca STAR recunoaste DOAR 70% din bube? Sursa, argumentatie, nu pseudo-impresii de sorginte matusalemica!
    - Pe ce te bazezi cand afirmi ca STAR-ul chinezesc "seamana dar nu rasare" cu cel original? Cate diagnosticari efectuashi dumneata cu ambele, de emiti asemenea judecati de valoare?
    - Eu sunt unul care recomanda, ca prim pas in diagnosticarea unei probleme tehnice (evident, nu un bec ars sau o anvelopa intepata), testerul dedicat Mercedes. Si nu, nu sunt mecanic si n-am castigat un cent niciodata din asta. Am, prin urmare, dreptul sa fiu contrariat de invectiva matale cum ca as castiga ceva mascat? Cand ai ajutat dumneata, ultima data, cu un sfat directionat, trimiterea la un mecanic bunicel sau prezentarea solutiei proprii la o problema tehnica ridicata de un forumist, incat te consideri in masura sa acuzi pe cineva de prezenta lucrativa pe acest forum?
    Aici, revin cu precizarea ca, intr-adevar, sunt cativa membri, unii seniori, care activeaza pe forum preponderent pentru a-si atrage clienti la service-urile detinute. Oarecum disimulat, desigur, in afara ariei Bursa. Insa te asigur ca sunt sub supravegherea moderatorilor.
    Ca o concluzie scurta, repet, ti-am sustinut prezenta pe forum, insa am rugamintea sa-ti evaluezi de doua ori interventiile publice, fie si numai pentru propria-ti imagine pe forum.
    Multumesc de intelegere.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Salutare, scurt si la obiect difernta dintre o chinezarie contrafacuta si unul orginal este ca, la chinezarie nu se poate face toate operatiunile ce se poate face cu unul original! ( nu detaliez). Iar la cel original ai acces la serverul de la Mercedes pentru a obtine toate softurile necesare pentru rescrierea ECU si alte module de pe masini, inclusiv programul original DAS si WIS-EPC.
      Sa ma corectati daca am gresit.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Salutare.Aici revin si eu cu o completare.Anumite aparate de diagnosticare STAR-DIAG (chinezarii cum le spuneti) sunt modificate in registrii pt acces total fata de ECU.Baietii orezari sunt foarte buni in prelucrarea datelor si optimizarea de programe care au BUG-uri din fabricatie.Ca si precizare aceste aparate care sunt OEM sunt fabricate in Franta si sunt dedicate Mercedes.Cele fabricate in orezolandia sunt de doua feluri:copy ieftine ca si grafrica/context; -si cele care sunt cu soft extras dintr-un STAR original si pus pe piata de orezari cu sau fara bug-uri rezolvate + update-uri fata de modele de masini suportate pt diagnoza.In concluzie nu sti ce cumperi.Si sa fiu la obiect, procentajul de 70% in descoperirea problemei e arhi suficient daca sti e faci si ai habar de mecanica/electrica auto.Degeaba ai STAR OEM cum sunt cei de la reprezentanta si se uita ca boii la aparat ca nu stiu de unde sa inceapa si ce sa faca.Peace.
        Acuma OFF: Nea Coco nu mai sta degeaba ca inventezi idei.

        Comment


        • #5
          Nu am vrut sa jignesc pe nimeni.
          Idei nu inventez ca au grija altii.
          Cred ca sunt primul care a semnalat pe aici atitudinea DISPRETUITOARE a angajatilor de la reprezentante.
          Cand am vorbit de STAR m-am interesat sa vad si eu cum un furtun fisurat FARA SENZORI apare la STAR. Ca apar influiente interpretabile pana la primul loc cu senzor este altceva.
          Dl. Cutaresku SI COLEGII degeaba se supara pe mine.
          Ma refeream la observatia ca, sub umbrela dumnealui sau imediat dupa o postare a dumnealor, apar niste plagiati care una, doua, trimit la STAR (in acest caz).
          Am incercat o data (2009) sa cumpar un ansamblu de testare pentru w202 din '93-95 - ca asta am- prezentat ca ORIGINAL MB (direct din Germania) si m-am linistit. Mai cumparam 2 SH de w202, desi era din 1994 pentru masini cu peste 200.000km.
          De aici a rezultat nelamurirea mea cat si din cauza MISTOULUI unor tineri colegi.

          Comment


          • #6
            Eu nu fac misto si ti-am prezentat realitatea intre modulele de diagnoza.

            Comment


            • #7
              De exemplu eu aveam un furtun spart...pe STAR mi-a dat ca nu functioneaza turbina/debitmetru in parametrii...normal,doar pierdea presiune!!! dar toata lumea ma trimitea sa schimb/reconditionez turbina si sa cumpar alt debitmetru de aer...tot babeste s-a descoperit problema,in timp ce curatam galeria de admisie,deci trebuie sa stii ce si cum se mananca un STAR.

              Comment


              • #8
                Apropo de treaba asta cu presiunea.Dam exemplu tau.Daca pe star apare eroare si vizual cat si mecanic nu sau verificat indeajuns si spui ca totul e ok dar tot nu merge, e si normal sa dam vina pe alte componente crezand ca cele in cauza sunt bune dar defapt aveai un furtun fisurat.Intelegi unde vreau sa bat.Numai daca suntem de fata putem da un verdict cat mai aproape de adevar, cel mai probabil in unele cazuri pe forum procentajul de adevar este 50-50, in altele 80-10.Sper ca se intelege ideea de forum, e pentru dezbatere si nu pt reparatie magica cum cred unii.Bafta.

                Comment


                • #9
                  In cazul erorilor afisate de STAR , un mecanic cu experienta le mai si interpreteaza ; nu le ia "ad literam" .

                  Un mecanic "parat" , demonteaza jumatate de masina si indica propietarului sa cumpere , eventual cea ma scumpa piesa .

                  Normal ca diagnoza nu poate sesiza un furtun fisurat .

                  Comment


                  • #10
                    Ca tot veni vorba, are idee cineva, daca din STAR se poate activa optiunea de pliere a oglinzilor la incuierea masinii?
                    Oglinzile sunt electric incalzite si pliabile, insa din computerul masinii nu am reusit sa le fac sa se plieze la inchidere.
                    Clk 270 an 2004.

                    Numai bine!

                    Comment


                    • #11
                      Este valabil nu numai pentru programul STAR ci si pentru orice alt program de IT.
                      Caca bagi, caca iese.
                      Eu sunt DOAR un utilizator de programe. Care nu este intelegerea creerii unei linii de comenzi in nu stiu care limbaj.
                      Raspunde la ce am nevoie, OK. Programatorul doar incearca sa-mi faca un program pentru o munca mai usoara.
                      Orice program poate fi folosit dupa cum vrea muschii mei.
                      Cand am deschis acest subiect, STIAM ca este contradictoriu si la asta am vrut sa ma refer.
                      Adica o anume limitare la rezultatele asteptate. De ce nu se recomanda programul original MB?
                      De ce nu sunt avertizati colegii ca trebuie sa interpretam CORECT acele semnalari si la ce se pot astepta de la !mecanicii de serviciu?

                      Comment


                      • #12
                        Ma gandesc ca nu au fost avertizati pentru ca nu se se asteapta nimeni ca un programel sa rezolve multitudinea de probleme ce pot aparea, probleme pe care nici macar nici cel mai experimentat mecanic nu le-ar putea intui, plus ca problemele pot aparea in lant.
                        Programul e facut de om, are greseli, omisiuni.
                        Daca luam exemplul cu furtunul fisurat, de unde crezi ca poate stii aparatul ala care furtun, din ce parte, s-a fisurat? Ai sa fii surprins cate furtunuri are masina aia.
                        Nu va mai asteptati ca un simplu soft, masina de gaurit etc, sa mearga la piata si sa va faca cumparaturile, indiferent cati bani ar costa.
                        Star e facut sa te indrume, sa-ti faca o idee, sa te ajute sa-ti dai seama de unde ar putea pleca problema. Ce-ar mai fii daca orice newbe si-ar putea rezolva problemele de la masina cumparandu-si un STAR?
                        Beside that, cine ti-a spus ca NU se recomada folosirea programului OEM MB ?


                        Are rost sa te avertizeze cineva ca daca treci strada pe rosu e posibil sa fie ultima data cand mai traversezi o strada?
                        Last edited by vegeftw; 09-28-2012, 17:28 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Referitor la testerele STAR, diferenta intre original si chaina, cel original termina cu succes operatia de SCN coding, iar celalat da rateuri ceea ce este foarte grav.
                          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                          Comment


                          • #14
                            Atunci, ce anume stie sa faca OEM MB si cat costa astazi?

                            Comment


                            • #15
                              Star e facut sa te indrume, sa-ti faca o idee, sa te ajute sa-ti dai seama de unde ar putea pleca problema.
                              Cel mai probabil iti da un raspuns EXACT cand e vorba de partile electronice ale masinii, senzori, etc care-s legate direct la computerul masinii.De unde sa stie el exact ce s-a defectat la partea mecanica?
                              Daca pierzi presiune pe instalatia de alimentare, de unde sa stie ala ca poate e pompa de joasa, sau inalta defecta si nu face cum trebuie circuitul, ca nu egaleaza cantitatea de motorina din partile rezervorului si incepe sa traga aer? De unde sa stie ca poate e fisurat un furtun de sub masina, sau unu din rezervor?
                              Iti da un Indiciu: PRESIUNE. De aia exista mecanici - sa interpreteze ce spune aparatul.

                              Am vazut unul per Ebay cu $12 000 USD. Nou nout, cu softul din iulie, anul acesta. Star Diag Compact 4, daca nu ma insel. In Timisoara este un tip care-l are, in Mehala. Face bani frumosi cu el


                              Spor!
                              Last edited by vegeftw; 10-02-2012, 15:11 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF