Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Generator cu motor diesel - Help, nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Generator cu motor diesel - Help, nu porneste

    Buna seara. Sper sa gasesc un sfat pentru rezolvarea unei probleme.
    De curand am achizitionat de pe un site de licitatii un generator diesel. Omul mi l-a pornit la cheie, destul de greu dar a pornit. A mai pornit si la mine de 3 ori dupa care nu mai vrea s-o ia. I-am schimbat bateria, am incercat cu spray de pornire...nu vrea! Am avut surpriza sa vad ca dupa ce i-am schimbat uleiul (1 litru intra in el) acesta se cam amesteca cu motorina. Cand am deschis capacul de la ulei dadea pe afara si avea un puternic miros de motorina. Sa fie asta cauza? Compresie pare ca are, am verificat injectorul...pare in regula. Oare ce sa fie, stie cineva? In service l-as duce insa nu stiu unde, am incercat la proenerg, ei distribuie niste generatoare kipor care sunt similare ca si motor insa au spus ca nu ma pot ajuta ca nu e luat de la ei.

  • #2
    daca nu are compresie nu porneste nici cu 100 de spray-uri sau daca nu este tras la punct. daca vrei spune-mi modelul si poate treci pe la mine
    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru disponibilitatea Dumneavoastra. Voi atasa cateva poze cu el, modelul este unul clasic, banuiesc ca este chinezesc, este identic cu cele kipor. In ceea ce priveste compresia...cred ca are deoarece la incercarea de a-l porni la sfoara iti cam rupe bratul si abia se misca. Ma gandeam sa-l duc intr-un service poate schimba ei ceva..segmenti, semering..nu stiu. daca nu gasesc un service va voi deranja pe dumneavostra in masura timpului pe care il aveti. Individul este cam greu are cam 70-75 de kg

      Comment


      • #4
        daca ajunge motorina in baia de ulei ...sa nu care cumva sa ai pistonul fisurat si in al douilea rand...bujia incandestenta...functioneaza?
        Mirosul de multe ori inseala, verfica-i consistenta...daca uleiul se subtiaza atunci nu e bine de loc. Cel mai elegant este sa nu verifici cu simturile tale tactile/olfactive...ci avand niste etaloane.

        Verifca in primul rand bujia...o scoti, pui pe ea un 12v pentru putin timp si vezi daca se incalzeste. Daca se incalzeste mai greu, incearca sa faci o cronometrare, vezi timpul aproximativ in care devine fierbinte. Mai apoi:

        1) scoti bujia, pui in locul ei un dop de hartie...si fai cateva ture din demaror. Daca ai compresie buna iti va arunca dopul cu pricina
        2) bujia se incinge cand o alimentezi separat?Da?atunci...e bine sa verifici si daca alimentarea ei (cea de pe generator) functioneaza, pui contact fara sa dai la demaror si verifici daca se incalzeste...
        3) daca cei doi pasi sunt OK...pui bujia frumos in pozitia ei originala(mare grija la filet), pui contact si astepti cam tot atatea secunde cat ii lua sa se incinga in testul anterior si dupa aceea dai cu demarorul in dansul...
        4) daca tot nu porneste si nu porneste...e timpul sa verifici din nou uleiul...Golesti baia de ulei si vei urmari cu exactitate catitatea de ulei scoasa...daca scoti mai mult decat ai bagat atunci sigur ai o problema serioasa la acel motoras, daca uleiul nici nu se "inmulteste" si nici nu se evapora atunci poate mai ai sanse...La deasel boala lor principala este compresia. Daca nu are compresie suficienta...ca sa reusesti sa-l pornesti va trebui sa folosesti nu spray ci flacara (nu sa-i dai foc) dar sa-i bagi aer cald in admisie (sigur ai vazut pe timp de iarna soferi pornind rabe/saviemuri si multe aro de brasov cu flacara in nas)....
        Cert este ca-ti recomand sa mergi la un mecanic (in varianta ca nu ai experienta de mecanica)...nu de alta, dar n-as vrea sa aud ca ti-ai dat foc la casa din cauza sfaturilor mele

        Comment


        • #5
          Originally posted by dstelian View Post
          daca ajunge motorina in baia de ulei ...sa nu care cumva sa ai pistonul fisurat si in al douilea rand...bujia incandestenta...functioneaza?
          Mirosul de multe ori inseala, verfica-i consistenta...daca uleiul se subtiaza atunci nu e bine de loc. Cel mai elegant este sa nu verifici cu simturile tale tactile/olfactive...ci avand niste etaloane.

          Verifca in primul rand bujia...o scoti, pui pe ea un 12v pentru putin timp si vezi daca se incalzeste. Daca se incalzeste mai greu, incearca sa faci o cronometrare, vezi timpul aproximativ in care devine fierbinte. Mai apoi:

          1) scoti bujia, pui in locul ei un dop de hartie...si fai cateva ture din demaror. Daca ai compresie buna iti va arunca dopul cu pricina
          2) bujia se incinge cand o alimentezi separat?Da?atunci...e bine sa verifici si daca alimentarea ei (cea de pe generator) functioneaza, pui contact fara sa dai la demaror si verifici daca se incalzeste...
          3) daca cei doi pasi sunt OK...pui bujia frumos in pozitia ei originala(mare grija la filet), pui contact si astepti cam tot atatea secunde cat ii lua sa se incinga in testul anterior si dupa aceea dai cu demarorul in dansul...
          4) daca tot nu porneste si nu porneste...e timpul sa verifici din nou uleiul...Golesti baia de ulei si vei urmari cu exactitate catitatea de ulei scoasa...daca scoti mai mult decat ai bagat atunci sigur ai o problema serioasa la acel motoras, daca uleiul nici nu se "inmulteste" si nici nu se evapora atunci poate mai ai sanse...La deasel boala lor principala este compresia. Daca nu are compresie suficienta...ca sa reusesti sa-l pornesti va trebui sa folosesti nu spray ci flacara (nu sa-i dai foc) dar sa-i bagi aer cald in admisie (sigur ai vazut pe timp de iarna soferi pornind rabe/saviemuri si multe aro de brasov cu flacara in nas)....
          Cert este ca-ti recomand sa mergi la un mecanic (in varianta ca nu ai experienta de mecanica)...nu de alta, dar n-as vrea sa aud ca ti-ai dat foc la casa din cauza sfaturilor mele
          Pai nu are bujie, se aprinde prin compresie. deja m-am speriat , sa fie pistonul fisurat..ce e de facut? In ceea ce priveste uleiul, va asigur ca am bagat un litru si daca scot voi scoate mai mult si este si subtiat. M-as duce la mecanc, service oriundedoar ca nu stiu nici un service

          Comment


          • #6
            Banuiesc ca se refera la bujia incandescenta (daca are )
            Last edited by doktor4carz; 05-11-2008, 23:04 PM.
            W124.E200D
            Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

            Comment


            • #7
              Originally posted by mirel View Post
              Banuiesc ca se refera la bujia icandescenta (daca are )
              Nu are, face aprinderea prin compresie.

              Comment


              • #8
                Originally posted by zaitzus View Post
                Nu are, face aprinderea prin compresie.
                si iarna la -2,-10 grade il mai pornesti? Motorina face ea autoaprindere dar la compresie mare mare, sau ajutata cu o bujie incandescenta. In cazul tau, daca nu are bujie...atunci nu face compresie.Una din doua...Flacara te va ajuta cel mai bine sa clarifici. Daca iti porneste dupa ce l-ai ajutat cu oleaca de flacara, atunci nu ai compresie suficienta. Faptul ca se invarte greu nu spune nimic...scoate-i injectorul si daca se invarte la fel de greu verificai cuzineti/bucse sau ce mama dracului are el pe arbore. Daca iti ajunge multa motorina in baia de ulei...deja este aiurea, nu neaparat piston fisurat dar chiar si segmentii(segmentul posibil sa aiba doar unul ?!?! miramas..dar nu bag mana in foc ) pot fi cu uzura prea mare, desi ma indoiesc sa-ti bage motorina in baia de ulei doar pe la segmenti....

                Comment


                • #9
                  Daca are pistonul spart sau segmentii rupti ar trebui sa se invarta usor-s-ar putea sa fie sarit de la punct sau o supapa rupta (indoita),ar trebui sa-i desfaci capacul la culbutori .

                  Comment


                  • #10
                    Iata o poza cu domnul problema
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Oricum trebuie desfacut: verifica segmentii si simeringurile de la supape. S-ar putea sa fie o aventura sa gasesti piese dar vezi intai ce iti trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        L-am desfacut. Pistonul este spart, de fapt un canal, de asemenea un segment este spart. voi atasa foto, chiar nu stiu cum mai pot rezolva problema, am fost refuzat de nenumarate service-uri pe motiv ca nu sunt ei importatori

                        Comment


                        • #13
                          Si ce motor are ? Ca in cel mai rau caz iti faci un piston "custom". Nu costa chiar mult din ce am auzit.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Danny_bb View Post
                            Si ce motor are ? Ca in cel mai rau caz iti faci un piston "custom". Nu costa chiar mult din ce am auzit.
                            Pai este un motor diesel, as face un piston "custom" daca as sti unde sa-l fac.

                            Comment


                            • #15
                              Stiu ca firma asta se ocupa: http://www.steco.ro/index.php .Dar nu garantez. Un telefon nu strica sa dai.
                              Si daca mai astepti un pic pot sa aflu de la un amic unde si-a facut un piston. (recent).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF