Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Benzinarii de evitat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by epurare_coco View Post
    Eu incerc sa aplic o alta tehnica valabila doar in oras. Am cateva cunostinte pe la benzinarii si ma suna cand urmeaza sa vina un transport. Incerc sa ajung cam cu jumatate de ora inainte pentru alimentare sau doua ore dupa. Dupa ce se descarca, cam 1 ora dureaza pana se separa straturile iar murdariile se depun cam in 1 1/2 ore practic. Cine alimenteaza in limita acestei ore si jumatate, poate avea probleme.
    Si eu am patit, nu odata...ca dupa ce am alimentat chiar dupa descarcare masina nu mai mergea ca inainte...dar am invatat minte. Cand vad cisterna la benzinare nu mai alimentez.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #17
      off topic

      Benzina de 95 are undeva intre 90-92 cifra octanica ; 98 , 99+ sau 100 undeva pe la 95 - 96 cifra octanica .

      Sursa : lucrator comercial statie benzina .

      Datele prezentate in fisa tehnica a combustibililor nu ar trebui luate prea mult in serios , deoarece la analizele de laborator se prezinta esantioane "curate" .
      Benzinele contin aditivi interzisi in SUA si Japonia . Acesti aditivi contin oxid de fier , care intr-un timp relativ scurt distrug bujiile si depun reziduri in camera de ardere si pe supape .

      In principiu , ar trebui evitate statiile care lucreaza in sistem franciza .

      Comment


      • #18
        Am fost client OMV si Petrom timp de vreo 2 ani, iar de curand am trecut pe MOL si intradevar se simte ca o primeste mai bine. Voi incerca pe viitor si Rompetrol sa vad cum se prezinta motorul
        Nemultumitului i se ia darul!

        Comment


        • #19
          MOL merge cel mai bine si la mine. Cu Rompetrol se simte ca e o idee mai lenesa. Motorina.
          La benzina, cea mai buna la OMV.

          Comment


          • #20
            Ha ha ha...http://www.4tuning.ro/bloguri/gandur...wsletter_76165
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF