Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ciudatenii 9/11

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciudatenii 9/11

    1) New York City are 11 litere.

    2) Afghanistan are 11 litere.

    3) Ramsin Yuseb (teroristul care a amenintat distrugerea celor 2 edificii in 1993)are 11 litere.

    4) George W Bush are 11 litere. Asta poate fii o coincidenta dar acum lucrurile devin mult mai interesante.

    1) New York este statul numarul 11.

    2) Primul avion care s-a abatut asupra celor 2 edificii avea numarul 11.

    3) Cursa de avion cu numarul 11 avea 92 pasageri la bord.
    9 +2 = 11

    4) Si cursa zborului numarul 77 s-a abatut asupra celor 2 edificii si avea la bord 65 pasageri. 6+5 = 11

    5) Tragedia a avut loc in data 11 Septembrie, mai bine zis: 9/11.

    9+1+1=11

    6) Ziua si luna tragediei sunt identice cu numarul de telefon al poliziei in America 911. 9+1+1=11.
    Simpla coincidenta??? Continua sa citesti...

    1) Numarul total de victime in toate avioanele implicate a fost de 254.
    2+5+4= 11.

    2) 11 Septembrie este cea de-a 254 zi din calendar. Inca o data 2+5+4=11.

    3) Exploziile din Madrid s-au intamplat in data de 3/11/2004. 3+1+1+2+4= 11.

    4) Tragedia din Madrid s-a intamplat dupa 911 zile de la cea din America 9+1+1=11....

    Acum este momentul in care lucrurile devin si mai misterioase.

    Unul dintre simbolurile cele mai cunoscute ale Americii, dupa linii si stele, este Acvila.

    Urmatoarea strofa este luata din Coran, cartea sacra a Islamului.Sta scris ca fiul Arabiei va trezi o teribila Acvila. Puterea Acvilei se va simti in toate pamanturile lui Alah, in timp ce anumite persoane vor tremura de disperare dar in fond se vor bucura: pentru ca puterea Acvilei va curata pamanturile lui Alah si va fii pace.

    Aceasta strofa este strofa numarul 9.11 din Coran.

    Inca nu esti ferm convins....?!

    Fa asta si dupa aia imi spui:

    Deschide Microsoft Word si:

    1. Scrie cu litere mari Q33 NY . Asta este numarul zborului al primului avion care s-a abatut asupra celor 2 edificii.

    2. Schimba dimensiunea caracterului cu cea de 48.

    4. Schimba caracterul literelor in cel WINGDINGS.

    ACUM CE MAI ZICI?!?!!?
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Unde au fost avioanele de interceptare?

    Primul semn de intrebare se refera la procedura standard in cazuri de piraterie aeriana: "De ce avioanele deturnate de teroristi nu au fost interceptate de avioane de vinatoare?". Intr-adevar, incetineala cu care au reactionat autoritatile este cel putin stranie, sint de parere autorii filmului. "Cursa 11", care a vizat Turnurile Gemene, ar fi putut fi imediat interceptata de aparatele F-15 stationate la baza aeriana Mc Guire din New Jersey. Acestea ar fi putut ajunge la World Trade Center in numai trei minute(!). Ele au ramas insa la sol, pentru misiunea de interceptare fiind preferate avioanele de vinatoare ale bazei aeriene din Cape Cod, situata la 300 de km distanta. Mai mult, pilotilor li s-a ordonat sa nu depaseasca viteza de 300 km/h (viteza maxima a unui F-15 fiind de aproape 1500 de km/h), ca si cum s-ar fi doit ca avioanele sa ajunga la fata locului cu 11 minute prea tirziu. Un scenariu asemanator s-a petrecut in cazul "Zborului 77" al aceleiasi companii American Airlines, care, conform versiunii oficiale, a lovit sediul Pentagonului. Intrebarea numarul doi ar fi deci "de ce nu au fost folosite avioanele de vinatoare stationate la baza Aeriana Andrews, situata la numai 16 km de Washington, ci au fost preferate cele de la Langley, Virginia, baza aeriana situata la 160 de km de Pentagon"?

    Fuselaj vaporizat?

    "Cursa 77" mai ridica si alte semne de intrebare. Prima "ciudatenie" ar fi cum de s-a permis unui personaj atit de dubios ca Hani Hanjour (cel ce a pilotat avionul "destinat" Pentagonului) sa ia lectii de pilotaj chiar in SUA? Ca si cum asta nu ar fi de ajuns, conducerea respectivei scoli de pilotaj a vrut in repetate rinduri sa-l "exmatriculeze" din cauza "crasei sale incompetente", dar i s-a interzis. De ce? Si, daca Hani Hanjour era un pilot atit de prost, cum ar fi putut el coduce un aparat Boeing 757 de 47,32 de metri lungime, inalt de 13,5 metri, cu o anvergura de 38 de metri si cintarind 120 de tone fara incarcatura (deci extrem de greu de manevrat) cu o asemenea precizie, incit a lovit o aripa a Pentagonului? Dupa impact, concluzia raportului oficial a fost ca "din cauza imensei temperaturi degajate in timpul impactului, fuselajul avionului s-a vaporizat in intregime, nelasind nici un fel de resturi metalice". Atunci cum de au putut fi identificate "cu precizie" 184 dintre cele 189 de cadavre gasite in cladirea Pentagonului, stiut fiind faptul ca temperatura necesara pentru a vaporiza un corp omenesc (materie organica) este cu mult mai mica decit cea necesara in cazul unui avion (construit din duraluminiu, titan si otel inoxidabil)? Sau cum, se mai intreaba realizatorii documentarului, un avion de asemenea dimensiuni putea produce o gaura de numai 4,8 metri in diametru?

    Cum de s-au prabusit Gemenii?

    Nici "ipoteza oficiala" ca Turnurile Gemene de la World Trede Center s-ar fi prabusit in urma topirii structurii de rezistenta - de otel - nu sta in picioare. Orice inginer metalurgist stie ca otelul se topeste la peste 1500 de grade Celsius, iar un inginer constructor sau un fizician stie ca temperatura maxima degajata intr-un incendiu, fie el si provocat de impactul cu un avion cu rezervoarele pline de kerosen, nu depaseste cu mult 900 de grade Celsius. Atunci cum de s-au prabusit Gemenii? Si, in sfirsit, de ce inainte de 11 septembrie 2001 actiunile American Airlines au fost tranzactionate si rastranzactionate la Bursa (in New York si nu numai), iar mai multe persoane, ramase necunoscute, au facut avere mizind pe o scadere brusca si drastica a cursului acestora? Dupa atitea intrebari, autorii documentarului fac trimitere la "operatiunea Northwoods", planuita in timpul Administratiei Kennedy. Pe scurt, dosarul Northwoods cuprindea scenariul simularii unor atacuri teroriste pe teritoriul american, care ar fi fost ulterior atribuite lui Fidel Castro, ceea ce ar fi permis apoi invadarea Cubei comuniste.

    Dar nu numai cele doua turnuri gemene au fost astfel demolate, ci si un alt turn alaturat denumit WTC 7, aratat in prima fotografie CARE NU A FOST LOVIT DE NICI UN AVION !!! Un profesor universitar de fizica de la o Universitate din statul american Utah dovedeste clar ca numai niste explozii controlate puteau demola turnurile.

    Toate cele trei turnuri demolate fusesera achizitionate cu doar sase saptamani inainte de atacurile de la 11 septembrie de catre afaceristul american de origine evreiasca LARRY SILVERSTEIN, care a incasat ulterior de la firmele de asigurari mult mai mult decat investise in ele (in turnuri). A fost pentru el o afacere foarte rentabila. In cele sase saptamani el a permis probabil plasarea in secret a explozibililor care au provocat prabusirea turnurilor. Lacomia lui a fost insa atat de mare, incat nu s-a multumit sa demoleze controlat doar cele doua turnuri gemene lovite de avioane, ci si pe al treilea, WTC 7, care nu avea nimic !!! E clar ca el a conspirat impreuna cu factorii politici americani pentru a duce la indeplinire aceasta actiune. Impreuna au impuscat doi iepuri dintr-un foc: Larry Silverstein a castigat sute de milioane de dolari de la Asigurari iar guvernul american a “castigat” un motiv de razboi impotriva unor tari arabe foarte bogate in petrol.(foto 1+2)

    DOVEZILE FOTOGRAFICE ARATA CA NICI PENTAGONUL NU A FOST LOVIT DE UN AVION BOEING 757, CI FOARTE PROBABIL DE UN MIC AVION MILITAR DE LUPTA TELECOMANDAT.(foto 3)

    Pe fotografia urmatoare se vad FERESTRELE RAMASE INTACTE in urma coliziunii cu avionul. Cum ar fi fost posibil sa ramana ferestrele nesparte la o coliziune cu un avion atat de mare??? Concluzia: Pentagonul NU a fost lovit de un Boeing 757, dupa cum sustin oficialii americani !! TOTUL ESTE O MARE MINCIUNA !!! Este suspect si faptul ca doar la cateva minute dupa impact, agentii FBI au descins si au confiscat benzile tuturor camerelor de supraveghere din jurul Pentagonului, inclusiv cele ale unor benzinarii -cu scopul evident de A NU SE VEDEA ulterior ce fel de avion a lovit Pentagonul. Numai un avion mic de lupta putea zbura aproape cu viteza sunetului, ca un glonte, pentru a face o gaura "curata" in zidul Pentagonului, fara a sparge ferestrele din jur.(foto 4)

    Fotografiile urmatoare dezvaluie prietenia intima dintre George W. Bush si printul Abdullah, care merg tinandu-se de mana... Ei si multi altii au beneficiat masiv de pe urma atacurilor de la 11 septembrie. Casele Regale arabe probabil ca au acceptat ca lumea araba sa devina sperietoarea terorista a Occidentului in schimbul dublarii profiturilor lor personale si asa imense, prin dublarea pretului petrolului. (foto 5)
    Attached Files
    “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

    Comment


    • #3
      in prima poza se vad suflurile exploziilor de la etajele superioare ce atesta faptul ca au folosit explozibil pt a demola turnurile

      parca citisem undeva ca e posibil ca si avioanele ce au intrat in wtc sa fi fost telecomandate ,pt ca nu se explica precizia cu care au lovit turnurile,iar un amator ce a luat lectii de zbor la o scoala normala de pilotaj nu prea ar fi capabil sa struneasca o matahala de 757 cu asa precizie

      Comment


      • #4
        Foarte interesanta explicatia data zilei de 9 sept...

        Comment


        • #5
          Originally posted by 300zxtt View Post
          in prima poza se vad suflurile exploziilor de la etajele superioare ce atesta faptul ca au folosit explozibil pt a demola turnurile

          parca citisem undeva ca e posibil ca si avioanele ce au intrat in wtc sa fi fost telecomandate ,pt ca nu se explica precizia cu care au lovit turnurile,iar un amator ce a luat lectii de zbor la o scoala normala de pilotaj nu prea ar fi capabil sa struneasca o matahala de 757 cu asa precizie
          Crede-ma ca ar fi putut -avioanele erau deja in zbor si orice pilot cu minima experienta ar fi putut lovi ditamai cladirea.Parerea mea e ca sunt si multe speculatii .

          Comment


          • #6
            Sunt multe minciuni, foarte multe minciuni in legatura cu 9/11. Doua documentare vazui si eu despre acestea. Unu este intitulat "adevarul despre 9/11" sau ceva in genul asta
            Celalalt ar fi ZEITGEIST, foarte tare documentarul, despre religie, 9/11 si despre Economia Americii de la inceputuri, inclusiv despre cum s-a bagat America in cele doo razboaie (si ce legatura are razboiul din Irak si Vietnam cu WTC) si care au fost profiturile ei. Recomand la toti care vor sa stie adevarul...
            http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

            Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

            Comment


            • #7
              Remember

              11 Septembrie ...
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                Remember...pentru victime..da...Dumnezeu sa-i ierte..oameni nevinovati
                Numai ca remember in fiecare an mi-e sila de minciunile guvernului american, cu toata mascarada lor de atacuri teroriste...cine a vazut Zeitgeist si alte asemenea stie....

                Comment


                • #9
                  Uitati-va si aici...faza cu bancnotele...

                  Checkout the full domain details of Foldmoney.com. Click Buy Now to instantly start the transaction or Make an offer to the seller!


                  Interesant?
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                  W126 500SE Nautical Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #10
                    Interesant.....
                    God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF