Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

constructie garaj

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Oricum va trebuie impartit intrarea in garaj pentru cele trei autovehicule deoarece o singura usa este foarte mare pentru o singura intrare, numai in cazul de isi face garajul mai mare in adancime.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #17
      ma gindeam sa fac pe lat cit 2 masini iar pe lung iar cit 2,eventual sa stea bot in bot,dar implica si 4 usi in cazul asta.....asa ar veni stilpii de sustinere pe mijloc fiind o structura simetrica...

      Comment


      • #18
        La constructiile din panouri isopan, pe structura metalica, nu ai nevoie de sustinere la mijloc. Structura suporta o deschidere de pana la 12m, fara stalpi intermediari si acoperisul poate fi realizat intr-o apa. Acoperisul e tot din panouri isopan, in care se poate decupa loc ptr. luminator. Ptr. o astfel de constructie se toarna o fundatie minima, doar ptr. stalpi si apoi se leaga totul prin turnarea unei placi de beton, in care se poate lasa loc de canal de vizitare. De asemenea usa garajului se face tot din panou isopan. Mai un avantaj la isopan, e ca nu trebuie vopsit sau finisat, deci in momentul in care ai terminat de montat panourile, garajul e gata. O echipa de 4 prieteni poate termina garajul intr-o saptamana, chiar daca nu sunt specialisti.

        Comment


        • #19
          Originally posted by ElCid View Post
          La constructiile din panouri isopan, pe structura metalica, nu ai nevoie de sustinere la mijloc. Structura suporta o deschidere de pana la 12m, fara stalpi intermediari si acoperisul poate fi realizat intr-o apa. Acoperisul e tot din panouri isopan, in care se poate decupa loc ptr. luminator. Ptr. o astfel de constructie se toarna o fundatie minima, doar ptr. stalpi si apoi se leaga totul prin turnarea unei placi de beton, in care se poate lasa loc de canal de vizitare. De asemenea usa garajului se face tot din panou isopan. Mai un avantaj la isopan, e ca nu trebuie vopsit sau finisat, deci in momentul in care ai terminat de montat panourile, garajul e gata. O echipa de 4 prieteni poate termina garajul intr-o saptamana, chiar daca nu sunt specialisti.
          Interesanta idee ! La varianta asta nici nu m-am gindit !
          Mersi de idee ! )))))))
          Omul invata pina la moarte si cind.............

          Comment


          • #20
            Originally posted by zistok View Post
            Interesanta idee ! La varianta asta nici nu m-am gindit !
            Mersi de idee ! )))))))
            Cu placere!

            Comment


            • #21
              -fundatie beton
              -schelet de lemn
              -placat cu OSB
              -1 geam de termopan
              -izolare polistiren de 5 pe intrerior si exterior (nu o sa mai ai nevoie de caldura)
              -acoperis din tabla daia ondulata de gard
              -ieftin si rapid(mai ieftin de atat nu exista,crede-ma)

              Comment


              • #22
                schelet de lemn presupune grinzi?Polistirenul trebuie finisat cumva,daca nu nu rezista la intemperii,cred...

                Comment


                • #23
                  Presupune grinzi.Acoperisul il poti face intr-o apa.Finisajul va iesi la fel ca pe orice casa.Daca iti permite bugetul da-i o tencuiala decorativa pe afara.

                  Comment


                  • #24
                    Nu trebuie grinzi de lemn...dulapi de 5x20 cm in sectiune. Se monteaza pe fiecare montant de perete o talpa de lemn 15x15 stalpi in capatul peretelui si o grinda la partea superioara de aceleasi dimensiuni. In cadrul astfel realizat se creeaza un "fagure" din dulapi de lemn. In functie de dimensiunile peretelui se monteaza si o contrafisa. Golurile dintre dulapi se umplu cu vata minerala (nu neaparat).
                    In exterior OSB si polistiren iar in interior OSB sau rigips.
                    Legat de acopris se poate realiza intr-o apa sau 2. Stalpi intermediari nu sunt neaparat necesari (totul se calculeaza).
                    Legat de fundatie sunt vreo 2-3 variante care se pot discuta.
                    Attached Files
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #25
                      Nu contest pretul scazut al unei constructii din lemn si vata minerala sau poliestiren, dar are un risc mare de incendiu, mai ales ca intr-un garaj se poate lucra cu scule care pot genera incendii. Un cunoscut, a abuzat de vata minerala, poliestiren, rigips si OSB, in constructia casei sale si datorita unui cablu electric suprasolicitat, a avut ghinionul sa-i arda casa. Ce este curios, e ca a lucrat cu scule electrice dupamasa pana seara, cablul s-a incalzit si focarul de incendiu a mocnit pana dimineata, cand a izbucnit si datorita aglomerarii de materiale inflamabile, casa a ars in aproximativ 1,5 ore. Interventia pompierilor nu a facut decat sa previna extinderea la vecini si sa imbibe cu apa ce a mai ramas. Acum, depinde de buget si de amplasarea garajului, dar eu zic ca e preferabil sa faci o lucrare mai serioasa mergand pe dictonul ca ,,suntem prea saraci pentru lucruri ieftine''.

                      Comment


                      • #26
                        Nu vreau sa deranjez topicul domnului Mihnea, da vad ca sunt cunoscatori in domeniul constructii si probabil si ingineri. Sfatuiti un baiat care termina liceul anul acesta sa dea la constructii? Incerc sa consult cat mai multe surse, de asta intreb. Pot primi raspunsuri si pe PM

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by ElCid View Post
                          ...un risc mare de incendiu, mai ales ca intr-un garaj se poate lucra cu scule care pot genera incendii
                          Sa vezi cum arde betonul (daca temperatura este mare).
                          Oricum ar fi e suficient sa-ti ia foc acoperisul. Temperatura generata e suficienta ca sa afecteze rezistena betonului si a armaturii.
                          De atlfel incendiul este singurul dezavantaj al lemnului...care pana la urma se poate ignifuga (si fungiciza).
                          Totusi avantajele sunt numeroase: structura usoara=>fundatii mai mici=>economie; montaj relativ usor; pret decent, etc.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF