Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

constructie garaj

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Oricum va trebuie impartit intrarea in garaj pentru cele trei autovehicule deoarece o singura usa este foarte mare pentru o singura intrare, numai in cazul de isi face garajul mai mare in adancime.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #17
      ma gindeam sa fac pe lat cit 2 masini iar pe lung iar cit 2,eventual sa stea bot in bot,dar implica si 4 usi in cazul asta.....asa ar veni stilpii de sustinere pe mijloc fiind o structura simetrica...

      Comment


      • #18
        La constructiile din panouri isopan, pe structura metalica, nu ai nevoie de sustinere la mijloc. Structura suporta o deschidere de pana la 12m, fara stalpi intermediari si acoperisul poate fi realizat intr-o apa. Acoperisul e tot din panouri isopan, in care se poate decupa loc ptr. luminator. Ptr. o astfel de constructie se toarna o fundatie minima, doar ptr. stalpi si apoi se leaga totul prin turnarea unei placi de beton, in care se poate lasa loc de canal de vizitare. De asemenea usa garajului se face tot din panou isopan. Mai un avantaj la isopan, e ca nu trebuie vopsit sau finisat, deci in momentul in care ai terminat de montat panourile, garajul e gata. O echipa de 4 prieteni poate termina garajul intr-o saptamana, chiar daca nu sunt specialisti.

        Comment


        • #19
          Originally posted by ElCid View Post
          La constructiile din panouri isopan, pe structura metalica, nu ai nevoie de sustinere la mijloc. Structura suporta o deschidere de pana la 12m, fara stalpi intermediari si acoperisul poate fi realizat intr-o apa. Acoperisul e tot din panouri isopan, in care se poate decupa loc ptr. luminator. Ptr. o astfel de constructie se toarna o fundatie minima, doar ptr. stalpi si apoi se leaga totul prin turnarea unei placi de beton, in care se poate lasa loc de canal de vizitare. De asemenea usa garajului se face tot din panou isopan. Mai un avantaj la isopan, e ca nu trebuie vopsit sau finisat, deci in momentul in care ai terminat de montat panourile, garajul e gata. O echipa de 4 prieteni poate termina garajul intr-o saptamana, chiar daca nu sunt specialisti.
          Interesanta idee ! La varianta asta nici nu m-am gindit !
          Mersi de idee ! )))))))
          Omul invata pina la moarte si cind.............

          Comment


          • #20
            Originally posted by zistok View Post
            Interesanta idee ! La varianta asta nici nu m-am gindit !
            Mersi de idee ! )))))))
            Cu placere!

            Comment


            • #21
              -fundatie beton
              -schelet de lemn
              -placat cu OSB
              -1 geam de termopan
              -izolare polistiren de 5 pe intrerior si exterior (nu o sa mai ai nevoie de caldura)
              -acoperis din tabla daia ondulata de gard
              -ieftin si rapid(mai ieftin de atat nu exista,crede-ma)

              Comment


              • #22
                schelet de lemn presupune grinzi?Polistirenul trebuie finisat cumva,daca nu nu rezista la intemperii,cred...

                Comment


                • #23
                  Presupune grinzi.Acoperisul il poti face intr-o apa.Finisajul va iesi la fel ca pe orice casa.Daca iti permite bugetul da-i o tencuiala decorativa pe afara.

                  Comment


                  • #24
                    Nu trebuie grinzi de lemn...dulapi de 5x20 cm in sectiune. Se monteaza pe fiecare montant de perete o talpa de lemn 15x15 stalpi in capatul peretelui si o grinda la partea superioara de aceleasi dimensiuni. In cadrul astfel realizat se creeaza un "fagure" din dulapi de lemn. In functie de dimensiunile peretelui se monteaza si o contrafisa. Golurile dintre dulapi se umplu cu vata minerala (nu neaparat).
                    In exterior OSB si polistiren iar in interior OSB sau rigips.
                    Legat de acopris se poate realiza intr-o apa sau 2. Stalpi intermediari nu sunt neaparat necesari (totul se calculeaza).
                    Legat de fundatie sunt vreo 2-3 variante care se pot discuta.
                    Attached Files
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #25
                      Nu contest pretul scazut al unei constructii din lemn si vata minerala sau poliestiren, dar are un risc mare de incendiu, mai ales ca intr-un garaj se poate lucra cu scule care pot genera incendii. Un cunoscut, a abuzat de vata minerala, poliestiren, rigips si OSB, in constructia casei sale si datorita unui cablu electric suprasolicitat, a avut ghinionul sa-i arda casa. Ce este curios, e ca a lucrat cu scule electrice dupamasa pana seara, cablul s-a incalzit si focarul de incendiu a mocnit pana dimineata, cand a izbucnit si datorita aglomerarii de materiale inflamabile, casa a ars in aproximativ 1,5 ore. Interventia pompierilor nu a facut decat sa previna extinderea la vecini si sa imbibe cu apa ce a mai ramas. Acum, depinde de buget si de amplasarea garajului, dar eu zic ca e preferabil sa faci o lucrare mai serioasa mergand pe dictonul ca ,,suntem prea saraci pentru lucruri ieftine''.

                      Comment


                      • #26
                        Nu vreau sa deranjez topicul domnului Mihnea, da vad ca sunt cunoscatori in domeniul constructii si probabil si ingineri. Sfatuiti un baiat care termina liceul anul acesta sa dea la constructii? Incerc sa consult cat mai multe surse, de asta intreb. Pot primi raspunsuri si pe PM

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by ElCid View Post
                          ...un risc mare de incendiu, mai ales ca intr-un garaj se poate lucra cu scule care pot genera incendii
                          Sa vezi cum arde betonul (daca temperatura este mare).
                          Oricum ar fi e suficient sa-ti ia foc acoperisul. Temperatura generata e suficienta ca sa afecteze rezistena betonului si a armaturii.
                          De atlfel incendiul este singurul dezavantaj al lemnului...care pana la urma se poate ignifuga (si fungiciza).
                          Totusi avantajele sunt numeroase: structura usoara=>fundatii mai mici=>economie; montaj relativ usor; pret decent, etc.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF