Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Accident la 200 kilometri pe ora.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident la 200 kilometri pe ora.

    Inzestrata cu un impresionant V12 twin-turbo de sase litri si 612 cai putere, limuzina germana Mercedes S65 AMG poate fi considerata o adevarata bestie a soselelor. O singura clipa de neatentie insa si poti plati cu propria viata.

    Desi majoritatea detaliilor cu privire la acest accident raman un mister, se pare ca avem de-a face cu o intamplare petrecuta pe strazile Rusiei - in St Petersburg, mai exact. Venind de la o nunta - unde nu este exclus sa se fi consumat si bauturi alcoolice, soferul automobilului nemtesc rula cu aproximativ 200 km/h cand deodata, cel mai probabil din cauza conditiilor meteo si a carosabilului umed (sau inghetat?!), a pierdut contrul volanului si a intrat in derapaj. Mercedes-ul S65 AMG s-a rasturnat de cateva ori, sfarsind apoi in gardul unui showroom Lada.


    In ciuda avariilor suferite de limuzina germana, nimeni nu a fost ranit. Ba chiar mai mult de atat, pasagerii aflati la bord au coborat din masina pe propriile lor picioare si au asteptat pana la sosirea ambulantei.

    Pentru mai multe detalii : http://www.4tuning.ro/accidente/acci...wsletter_54902
    Attached Files
    Ford- 1937 (nerestaurat)
    Chrysler Plymouth- 1936 (nerestaurat)
    Chrysler Plymouth- 1939 (nerestaurat)
    W126 - '87, 500SEL
    W126 - '88, 300SEL
    Simson 425 s - '57

  • #2
    Asta se numeste siguranta Mercedes-Benz. Si prin asta pot observa si alti posesori de masini ce inseamna MB si de ce uneori masinile sunt atat de scumpe.
    "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

    Comment


    • #3
      Nu mai zice nimeni nimic??? chiar asteptam pareri...))

      Comment


      • #4
        Cine atesta cei 200km/h? Nu neg siguranta S-ului, insa hai sa le dam mai scurte... Accident la 200km/h, iesi din fieratanii si pleci la bar sa bei o cafea.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Ma indoiesc ca a avut 200 km /H, nu contest calitatea MB dar la viteza mentionata masina trebuia sa arate altfel ( parerea mea ) .Si Caenul de acum ceva timp de la Mamaia tot cam 200 avea si a ramas un morman de fiare vechi si tot productie germana e ,ultimul accident de la Mamaia mediatizat daca nu ma insel tot masina germana a avut la baza si s-a facut praf tot la 200 la ora ,nu va imbatati cu apa rece ,de la o anumita viteza nu va mai scapa nici mama sistemelor de protectie de pe masina ...

          Comment


          • #6
            Posibil sa fii avut in jur de 200km/h in momentul in care a inceput sa derapeze, dar a contat si norocul ca nu a intalnit ceva dur pe toata distanta pana sa oprit. Chiar un prieten de-al meu sa rasturnat la peste 200km/h si a inceput sa se rostogoleasca in camp. Norocul lui si a celorlanti 3 ocupanti a fost ca purta centura de siguranta. Si nu avea nici un fel de airbag cortina.

            Comment


            • #7
              E posibil să fi avut 200km/h când a pierdut controlul, dar având în vedere că nu a fost impact brutal (200km/h la 0km/h într-o secundă) pare plauzibilă povestea. Cred că avea maxim vreo 120km/h când a început să dea peste cap.

              ÃŽn orice caz, după cum arată mașina, tot e bine că au scăpat teferi.

              PS: mi-a luat-o colegul 300zxtt înainte, am uita să dau submit
              ...

              Comment


              • #8
                Bai fratilor la asemenea accident ,nu va scapa masina cat de sigura e ia. Ci mai ganditiva si la Mana lui Dumnezeu ,ia spuneti voi dupa ce va dati jos din masina dupa un asemenea accident ,,catre cine stigati prima data -''Multumesc mercedes''- sau,Doamne Dumnezeule mare mai esti.Multumesc ca ma-i salvat.

                Comment


                • #9
                  Ce soarta crunta pentru un Mercedes,sa sfarsesti infipt in gardul reprezentantei Lada,invers parca mai mergea.....
                  Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

                  Comment


                  • #10
                    De obicei nu rezista organele interne,in plus sa te rastorni la viteza aia...sigur ametesti bine de tot,ala in mamaia avea porsche 911 si viteza era de 240km/h,din cate s-a spus,dar totusi masina nu avea, sa zic asa,structura de rezistenta zdrobita,a rezistat impactului,vreau sa spun ca nu l-a zdrobit.

                    Comment


                    • #11
                      Depinde de multi factori si natura accidentului care pentru noi e necunoscuta. Eu stiu cazul unui amic care a iesit de pe partea carosabila cu rotile din dreapta, intr-o curba la dreapta si asta la 170 km/h, a fost ricosat pe contrasens intr-un sant care l-a lovit la 150 km/h (a ramas blocat acul la kilometraj) apoi un copac (prun)gros de vreo 25 mm, iar de acolo s-a rostogolit de mai multe ori prin aer atingand si solul de 5 ori pe o distanta de aprox 250 de metri de cand a pierdut masina pana unde a fost gasita. Masina s-a oprit pe o parte iar conducatorul la aparitia primilor martori dupa aprox 3 minute era langa masina, zgariat destul de tare dar fara nimic rupt si totusi constient, asta cu o skoda octavia 1 la care i s-a deschis airbagul frontal si cele laterale din scaunele fata.

                      Comment


                      • #12
                        Eu zic ca Cel de sus inca nu-l vroia acolo , ca altfel, putea fii si in tab si tot o mierlea. Conteaza mult si norocul, nu numai masina.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF