Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fun :d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ma luati si pe mine?
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • Normal ca te luam...doar de viza sa faceti rost ...!
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • Doi poliþiºti discutã:
        - De ce îþi pui copilul sã doarmã pe dulap?
        - Data trecutã a cãzut din pat ºi n-am auzit.

        Un tanar, la un bal, se apropie de o domnisoara si o intreaba:
        - Domnisoara, dansati ?
        - S-o intreb pe mama, raspunde fata.
        - Atunci, intreab-o si daca te f...., ca sa nu faci doua drumuri.)

        Comment


        • Aveti grija cu cine impartiti Coca Cola....

          Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
          W202 elegance / 1.8 benzina,1993

          Comment


          • O batranica este acuzata ca a impuscat un tanar.

            -Spune mamaie, cum s-a intamplat?
            -Pai stateam pe veranda cand vine langa mine un tanar si se asaza.
            -Si atunci l-ati impuscat?
            -Nu. Dupa ce se asaza incepe sa-mi vorbeasca prietenos.
            -Si atunci l-ati impuscat?
            -Nu. Din vorba in vorba, incepe sa-mi puna mainile pe picioare.
            -Si atunci l-ati impuscat?
            -Nu, ca era placut. Stiti, nu mai avusesem parte de asa ceva de la moartea sotului, acum 20 de ani. Dupa aceea mi-a pus mainile si pe fund.
            -Si atunci l-ati impuscat?
            -Nu, ca era si mai bine. De la fund a urcat la sani.
            -Si atunci l-ati impuscat?
            -Nu, Doamne-fereste! Incepusem sa freamat toata si sa transpir asa ca i-am zis: "Ia-ma, tinere, a ta sunt!" Iar el a replicat: "Zambiti, sunteti la camera ascunsa!"
            ATUNCI L-AM IMPUSCAT!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Un american si un rus se laudau la o bere:
              Americanul:
              - Bai, noi nu avem frica de nimeni... cand trece Bush, toata lumea arunca cu fructe in el, il scuipa si-l injura.
              Rusul:
              - Ba, noi santem si mai curajosi. Cand trece Putin, toata lumea se pisa pe el... care mai de care.
              Americanul ,dupa vreo 3 beri:
              - Ei, hai sa fim seriosi, am exagerat si eu putin. Il injuram, dar mai in soapta, aruncam spre el, dar nu-l atinge nimeni.
              Rusul dupa vreo 2 sticle de votca:
              - Ei, pai si eu am exagerat putin. Intr-adevar, ne pisam, dar nu ne dam pantalonii jos.

              sigpic

              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

              Comment


              • Nu mai stiu daca sa postat.
                Sa nu ziceti ca inginerii n-au simtul umorului.

                Mai jos sunt niste probleme notate de piloti de la Qantas (compania
                aeriana australiana) si solutiile inginerilor de la service.

                (P=Problema semnalata de pilot, S=raspunsul inginerilor.)

                P: Cauciucul principal de pe stânga aproape ca trebuie schimbat.
                S: Aproape schimbat cauciucul principal de pe stânga.

                P: Zborul ok, doar “aterizarea automata” cam dura.
                S: “Aterizarea automata” nu este instalata pe acest avion.

                P: Joaca ceva la bord.
                S: Strâns ceva la bord.

                P: Gâze moarte pe parbriz.
                S: Comandat gâze vii.

                P: Semn de o scurgere la echipament aterizare dreapta.
                S: Semn înlaturat.

                P: Frânele de frecare blocheaza valvele de viteza.
                S: Asta le este scopul.

                P: Sistemul IFF inoperabil.
                S: Sistemul IFF întotdeauna inoperabil daca este OFF.

                P: Suspectez crapatura în parbriz.
                S: Suspectez ca ai dreptate.

                P: Motor 3 lipsa.
                S: Gasit motor 3 pe aripa dreapta dupa ce l-am cautat putin.

                P: Avionul merge caraghios.
                S: Avertizat avionul sa stea drept, sa zboare cum trebuie, si sa ia lucrurile în serios.

                P: “Radarul tinta” bâzâie.
                S: Reprogramat “radarul tinta” sa cânte cum trebuie.

                P: Soricel la bord.
                S: Instalat pisica.

                P: Zgomot de sub bord. Suna ca un pitic care bate ceva cu ciocanul.
                S: Confiscat ciocanul de la pitic.

                Comment


                • ..............
                  Attached Files

                  sigpic

                  "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                  Comment


                  • Asta numesc eu fun...http://www.4tuning.ro/funny/cea-mai-...wsletter_94655
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Suspine, suspine ...
                      Attached Files
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • Scrisoare din armată către nevasta lui, Floarea, de la Gheorghe, cioban de meserie:

                        "Floare, ai grijă de copii să nu cadă în fântână, 'tu-ți soarili mă-tii!"
                        Attached Files

                        sigpic

                        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                        Comment


                        • Soþia: - DACÃ MAI VII BEAT ACASÃ NU ÎÞI MAI VORBESC TOATÃ VIAÞA!
                          Soþul: - nu mã ispiti muiere!

                          Comment


                          • Knight Rider...
                            Attached Files
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Service Production by Digital Spirit for Stink Berlin Director Stylewar
                              proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                              Comment


                              • Buna reclama precedenta, faza cu stema de pe volan a fost geniala !

                                Am sa va spun si eu motivul pentru care am renuntat la orice idee de cip-tunning sau upgrade de putere pentru motor : am vazut filmuletul asta pe Youtube si m-am convins ca orice i-as face la a mea , nu o sa ajunga nici pe sfert la valoarea asteia:

                                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                                Nu e comedie, dar o masina de 1300 de cai putere e ce consider eu "fun".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF