Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum se curata rezervorul?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum se curata rezervorul?

    La ultima schimbare de filtru am observat ca benzina care vine din rezervor este neagra cu tot felul de impuritati.

    Mecanicul care mi-a schimbat filtrul a recomandat datul rezervorului jos si o spalare cu jet de apa calda si detergent dar as prefera o metoda mai la indemana dat fiind ca rezervorul a fost instalat cu ani buni in urma deci nu mai este super usor de dat jos plus ca exista riscul sa ramana urme de apa/detergent dupa spalare.

    Intrebarea este care e cea mai simpla modalitate de a curata rezervorul de carburant?
    Aerodynamics are for people who can't build engines.
    Enzo Ferrari

  • #2
    Cu detergent si jet de apa calda. Sau daca e jegos tare cu fosfat si apa calda.Lasat la inmuiat, apoi zdruncinat bine si apoi limpezit ff bine cu apa cat mai fierbinte. Pentru rezervoarele cu multa rugina se foloseste metoda cu lantul, dar nu cred ca e cazul.Iar la rezervoarele de plastic e vorba doar de depuneri ca astea nu ruginesc. Dupa limpezire se scurge f bine si apoi se scutura.2-3 zile la soare.Chiar daca ar mai ramane urme de apa tot ramane cu mult mai putina decat are benzina in ea.
    Stop accidentelor!
    Viata are prioritate!

    Comment


    • #3
      Metoda cu lantul nu mi se pare prea buna. In partea de jos a rezervorului, unde sta apa, rugineste si cand il agiti cu lantul s-ar putea sa apara pori si sa curga. In acest caz va trebui unul nou. Parerea mea

      Comment


      • #4
        Exista solutii concentrate de spalat motoare care se combina intr-o concentratie de la 1la 20 l apa si pina la 1 la 50.Curata foarte bine-testate de mine la motoare si radiatoare f murdare.Doi litri de solutie te-ar costa in jur de 24 ron.
        Sugerez daca ai buson de golire sa umpli rezervorul cu o solutie intr-una din concentratii sa il lasi 12-24 ore minim dupa care golesti si apoi faci o clatire cu apa calda si detergent degresant.
        Mai sacrifici 10-15 litri de benzina care ii introduci sa spele si ultimile reziduri(poti recupera cantitatea decantind-o si apoi filtrind-o).

        Daca nu ai buson de golire trebuie sa ai un compresor care sa bage aer in rezervor si scoti cea mai de jos conducta si cea mai mare in sectiune....

        Comment


        • #5
          Am rezervor de plastic dar oricum chestia cu lantul mi se pare un pic extrema.

          Ma gandesc daca nu ar fi mai simplu pus un aditiv de curatare in benzina ca sa disloce mizeria de pe fund, agitat bine (pe un drum de tara) si apoi schimbata benzina care a mai ramas si filtrul. Intrebarea este ce aditiv de benzina face ce zice pe sticla
          Aerodynamics are for people who can't build engines.
          Enzo Ferrari

          Comment


          • #6
            Nu recomand aditivii....nu au putere.....si daca mizeriile trec de filtru ai probleme cu injectoarele!

            Comment


            • #7
              Faza cu lantul e pentru cazuri extreme.Adica pentru un rezervor care a stat pe uscat 1 an doi si au inceput gargaritele sa lucreze.Daca e suficient de mancat ca sa faca pori solutia e unul nou.
              Cat priveste aditivul de bagat in benzina... eu cred ca mai degraba isi face treaba in injector decat in rezervor.Chestie de forte de frecare si de putere de dizolvare.
              Totusi cat de murdar poate fi un rezervor folosit(adica care are benzina in el si nu sta pe uscat) astfel incat sa nu fie suficienta o spalare cu apa si sapun? Iar daca e de plastic inseamna ca rugina e exclusa, singurele depuneri fiind cele din benzina.
              Stop accidentelor!
              Viata are prioritate!

              Comment


              • #8
                ..sau de noroi cum am observat la ultima schimbare de filtru. Deja mi-e mila de pompa de benzina cu ce mizerie trebuie sa lucreze.
                Aerodynamics are for people who can't build engines.
                Enzo Ferrari

                Comment


                • #9
                  Sa nu bagati ca mine pietre in rezervor, pe care sa nu le mai puteti scoate

                  Comment


                  • #10
                    Partea proasta este ca nu-i usor sa dai jos in rezervor care sta acolo de 10 ani. Poti zapaci multe racorduri, fire, garnituri, sonde din cauza vechimii.

                    De asta as prefera o solutie de curatare pe masina decat sa ma apuc sa desfac tot din temelii.
                    Aerodynamics are for people who can't build engines.
                    Enzo Ferrari

                    Comment


                    • #11
                      Bun si dupa ce solutia dizolva toate depunerile din rezervor acestea unde ajung?
                      o parte raman pe peretii rezervorului, o parte pe fund, o parte pe traseu pana in filtru, o alta parte ajunge in filtru. Filtrul il schimbi, dar restul traseului plus ce ramane in rezervor tot acolo ramane.
                      Cu grija se poate da jos rezervorul fara probleme. Furtunurile de cauciuc care sunt coapte, crapate , etc se inlocuiesc pt ca in timp pot chiar porni, iar suruburile intepenite se rezolva cu wd 40.
                      Stop accidentelor!
                      Viata are prioritate!

                      Comment


                      • #12
                        Uita-te sub bancheta din spate si vezi ca sunt niste orificii, pe care le desfaci. Bagi o pompa is tragi toata benzina. De preferat sa inclini masina intr-o parte. Dupa ce ai facut asta schimba filtru de benzina, pune un aditiv si o sa iasa super.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF