Traseu Botosani > Baia Mare cu rulota din poza avand o greutate de 850 kg si cu alte lucruri personale prin ea in greutate de 100 kg , in masina 2 pasageri + sofer si ceva bagaje.
Rezultatul :
- treapta 1 aproape nu stimti nici o diferenta, cateodata uitam ca am rulota
- treapta 2 se simte putin ca trage ceva mai greu dar nu cine stie ce efort depus de masina
- treapta 3 pe drum drept si penti usoare nici o problema simti ca trage dar este ok atat doar ca se accelereaza mai greu decat fara rulota
- treapta 4 e ok pe drum drept sau penti usoare/scurte
- treapta 5 nu se poate folosi decat pe drept si nici acolo prea bine pt ca este subturat, nu poti trece de 90-100 ca devine rulota instabila putin si e si riscant in caz ca trebuie sa franezi de urgenta.
Pentile lungi din zona Vatra Dornei , mai bine zis alea la care urci de te plictisesti pe serpentine unde nici nu e permisa depasirea s-au putut urca majoritatea cu treapta 3 , inca se accelera la deal iar cele mai grele la iesirea din curbe stranse cu 2 cu care nu prea simteai ca tractezi ceva.
Rezolutia mea e ca masina asta sau modele asemanatoare poate tracta lejer 1000 kg cu pasageri in masina si pe cele mai grele drumuri din tara dar nu recomand sa se care remorca mai grea de 1000 kg pe distante lungi deoarece mai mult ar fi fost incomod si lent.
Consumul a fost de 5.8 % la mers fara remorca cu 3 pasageri iar la intors tot cu aceeasi pasageri + 1000 kg remorcate 7.3 % . ( calcul facut cu exactitate prin umplerea rezervorului ras la pornire si la destinatie si apoi calculat )
Rezultatul :
- treapta 1 aproape nu stimti nici o diferenta, cateodata uitam ca am rulota
- treapta 2 se simte putin ca trage ceva mai greu dar nu cine stie ce efort depus de masina
- treapta 3 pe drum drept si penti usoare nici o problema simti ca trage dar este ok atat doar ca se accelereaza mai greu decat fara rulota
- treapta 4 e ok pe drum drept sau penti usoare/scurte
- treapta 5 nu se poate folosi decat pe drept si nici acolo prea bine pt ca este subturat, nu poti trece de 90-100 ca devine rulota instabila putin si e si riscant in caz ca trebuie sa franezi de urgenta.
Pentile lungi din zona Vatra Dornei , mai bine zis alea la care urci de te plictisesti pe serpentine unde nici nu e permisa depasirea s-au putut urca majoritatea cu treapta 3 , inca se accelera la deal iar cele mai grele la iesirea din curbe stranse cu 2 cu care nu prea simteai ca tractezi ceva.
Rezolutia mea e ca masina asta sau modele asemanatoare poate tracta lejer 1000 kg cu pasageri in masina si pe cele mai grele drumuri din tara dar nu recomand sa se care remorca mai grea de 1000 kg pe distante lungi deoarece mai mult ar fi fost incomod si lent.
Consumul a fost de 5.8 % la mers fara remorca cu 3 pasageri iar la intors tot cu aceeasi pasageri + 1000 kg remorcate 7.3 % . ( calcul facut cu exactitate prin umplerea rezervorului ras la pornire si la destinatie si apoi calculat )
Comment