Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce masini sunt cele mai respectate in trafic?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Din start, numele threadului e pus prost. N-are nici o legatura cu ceea ce se vrea a se discuta la interior.
    Doi. Parerea mea personala. Din pricina manierei foarte agresive in care conduc (genu ala care iese pe jumate pe geam si cind urla intr-o intersectzie, ori ingheatza totzi, ori fug ca puii de potirniche, colegii de pe forum pot confirma majoritatea lor treaba asta, sint un monstru coleric la volan de cele mai multe ori...), probabil, doar probabil, felului in care stau la volan, orice mashina pe care o conduc, indiferent marca, impune subit respect in trafic. Simplu.

    Si ar mai fi Plymouth-ul, care impunea respect prin faptul ca nu-i ceva comun. Dar tot trebuia sa tai fetze ca sa imi fac loc in trafic. Doar ca atunci cind eram cu americana nu ma penetrau atit de adinc dupaia...

    La treaba cu impusul prin mashina pe care o conduc, subscriu la shadow si la mezzo.

    Trei. Exista un subiect, tratatzi-l ca atare, fara flame-uri si conversatzie inutila. Cauciucule, e valabil si pentru tine...

    Late-edit. Daca ar fi sa raspund strict la intrebarea din titlu, raspunsul ar fi Tatra cu 4 puntzi motoare. Ushor de intzeles de ce. Ca sa elucidez pentru cei care nu au intzeles asha ushor precum ma ashteptam, Tatra, ca sa poata sa mearga pe strada, are 40 de tone lest (deci plus masa proprie inseamna respect, nu ? )
    Last edited by doktor4carz; 03-19-2008, 11:20 AM.

    Comment


    • #32
      On subject

      Poate trebuia sa luam un caz cat se poate de clar: tu esti la un capat al strazii, alta masina la 50 m in celalalt capat, pe strada incape doar 1 masina. Ce se intampla atunci?

      In cazul unora e simplu, ne zornaim medaliile, diplomele si realizarile in viata.

      Pentru cei care n-au inca premiul Nobel in torpedou modelul de masina tinde sa devina factorul hotarator

      Cu Tatra ne-am lamurit, cum ramane cu autoturismele?
      Aerodynamics are for people who can't build engines.
      Enzo Ferrari

      Comment


      • #33
        Se intimpla ca ori sint un domn (ceea ce in trafic mi se intimpla foarte rar...) si il las sa treaca, fie sint ultimul porc si ma bag chiar daca s-a bagat si el, si dupaia da si el nitzel inapoi, ca nu se intzelege cu nebunu...

        Acest tip de respect ce l-ai descris pina acum apare ca reactzie cind conduci o mashina mare. Lumea vede tancu si se da din drum. Nu-i respect pentru 126, e respect pentru bartai calibarca, mare cit poporul chinez.

        Medaliile si nobelu mai incolo. Am mentzionat ceva mai devreme. Nu mai vorbi in numele altora. Speak for yourself.

        Cit despre autoturisme, cum sa ramina ? E vro dacie lestata cu patrujde tone la gol de care eu nu shtiu ? Aia ar fi o dacie al dracu de respectata...

        Comment


        • #34
          In cazul asta morala povestii ar fi simpla - marimea e tot ce conteaza.

          Atunci de ce nu se verifica in cazul unui van sau ARO? Clar mai mare decat un 126 si mult mai putin respectat. Eu zic ca e vorba aici de ceva mai mult decat marimea agregatului.

          Cat despre greutate.. sa fim seriosi.
          Aerodynamics are for people who can't build engines.
          Enzo Ferrari

          Comment


          • #35
            Se vede ca n-ai avut ARO. Am avut si inspira al dracu de mult respect. Si dimensiunea, si treaba ca majoritatea stau prost cu frinele, iar lumea shtie treaba asta. Si cei care nu shtiu, afla acu. Toate arourile sint panarame la frine. Cu tiribomba de aro, pastrau totzi fatza de mine o distantza considerabila. Care pentru mine era un motiv de amuzament care mai alina senzatzia groaznica de condus a acelei mashini.

            Comment


            • #36
              Cele mai scumpe masini sunt cele mai respectate in trafic. Deci daca mergi tu cu un 126 si colegul cu un Buggy de 200.000 de euro, tot tu te dai. Esti multumit acum?

              Comment


              • #37
                Eu m-am dat cu lada.. deci nu se poate asa ceva.. tre sa belesti ochii si sa fii tot timpul cu piciorul pe frana..
                io cred ca's inconstienti.. masina aia are niste frane de tot suspinul.. dar tot nu ti se da prioritate.. ii doare in basca.
                Asadar.. cam greu cu respectul in lada.

                Comment


                • #38
                  Sa vedem... nu mi se pare respect d.p.d.v al masinii pe care o conduci. Respectu asta e o chestie care nu apare in regulament. In acest caz, respecti ceilalti participanti/nu si esti respectat sau nu. In cazu meu... mai dau si eu voie la unu si la altu chiar daca am prioritate/ fac loc sa intre pe o straduta laturalnica prin fata mea, pot zice ca nu ma agit daca e inghesuiala. Pe aici prin sibiu, te mai respecta conducatorii daca ai masina spalata ( ce am observat eu), in rest... singuru lucru cu care nu ma inteleg sunt pietoni (mai ales femei), parca nu ii vad cand trec . Mai este un caz... in care ma grabesc/am nervi... si atunci tai calea oricarui vehicul... fie el actros.
                  Si pt ceea ce vrea sa zica topicu... ca sa impui respect iti trebuie un patrol... o volga... ceva dihanie d'asta

                  Comment


                  • #39
                    sau cum a zis MIR in prima postare:un levier sau o bata-la alegere D
                    “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                    Comment


                    • #40
                      Pai tocmai asta era ideea - sa iesi mai usor din parcare fara sa apelezi la metode mai exotice si nesanatoase.

                      Eu am observat un lucru simplu: cand aveam 126-ul puteam sa ies din parcarea de la Mall de parca ar fi fost goala, intra pe ce stradute vroiam eu, etc. Cobra 300TD nu facea loc asa de bine.

                      Acum, desi am o dihanie cel putin la fel de mare si de 2 ori mai inalta s-a dus respectul: pot sa ruginesc in parcare daca n-am prioritate la iesirea pe Bd. Timisoara si tr sa intru la tupeu. Pe stradutele inguste ma sui pe toate bordurile si gardurile posibile ca sa trec si in sensul giratoriu imi intra si o Dacie amarata in fata desi vin cat se poate de lansat.

                      Deci greutatea, franele si dimensiunile ies din ecuatie clar.

                      Nici macar la camioane nu-i asa de simplu - se inghesuie masinutele sa treaca pe langa ei de ajung sa se taraie cu 10 Km/ora. Chiar a fost o situatie mai deunazi in parcarea de la noi cu un camion de aprovizionare care s-a blocat intre masini care vroiau toti sa iasa in loc sa-i faca loc. Si daca s-ar fi suit pe ei cred ca-i spargeau capul dupa principiul "mici-mici 'da rai!".
                      Aerodynamics are for people who can't build engines.
                      Enzo Ferrari

                      Comment


                      • #41
                        Culmea culmilor - respect(sau cum naiba vreti sa ii ziceti) am simtit in 2 masini. Nici una a mea dar cu prima am mers vreo 8 luni. Deci: prima - un smart fortwo: lumea imi facea loc ca sa stea sa beleasca ochii la masina, era draguta treaba..mai faceau unii si poze . A doua fix la polul opus. Am mers numai o zi cu ea dar s-a simtit din plin - Un Lincoln Navigator. Mare matahala....dar dc te vedeau ca vii convins se dadeau.

                        PS: Io zic ca nu e respect. In cazul masinilor mari e frica pe care o simt unii (Vine nebunu cu animalu si ma omoara sau imi face masina plic), altii se comporta perfect normal si li se rupe ca tu ai nush ce masina(cea mai corecta atitudine). In alta ordine de idei - mai sunt si masinile "dragute", gen smart, beetle etc care primesc intaietate pt ca: Uite ce frumoasaaaa eeeee.....OOOOo how sweeeet
                        http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

                        Comment


                        • #42
                          Nu inteleg sensul acestui thread. Cumva unii vreti sa fiti respectati in trafic mai mult decat altii, doar pt ca aveti un Mercedes sau o masina de gabarit mai mare? Doar pt asta???? Nu credeti ca dincolo de toate astea ar trebui respectate regulile de circulatie? Nu credeti ca mai intai cei care conduc masinile ar trebui respectati si apoi tablele in care sunt acestia? Oare cate accidente, oare cati morti nu s-au inregistrat pe soselele patriei pana acum doar pt ca unii doreau mai mult respect numai din cauza ca aveau o masina mai buna sau mai puternica, sau pt ca nu primeau respectul in alta parte (pat, familie etc) si apoi refulau la indemnul cailor putere? Sunt multi astfel de soferi, care poate habar n-au cu ce se manaca soferia dar vor respect in trafic pt ca au nu stiu ce masina sau cine stie ce cont barosan la banca. Iar de aici pana la o catastrofa nu e decat un singur pas.

                          V-as mai da un singur exemplu. Am condus prin Roma, iar ca mine sunt multi altii care au condus poate prin mai multe capitale si orase europene si pot confirma sau infirma. In Roma 80-90% din cazuri are prioritate ce-l care are stop sau vine de pe o strada secundara fara prioritate, pt ca din cauza aglomeratiei ar sta saracul toata ziua in intersectie. Nu odata am vazut masini luxoase sau autobuze, camionete care faceau loc la scutere sau Fiaturi Punto, care opreau si se facea coloana in urma lor doar pt a acorda prioritate celor care veneau de pe drumuri fara prioritate. Mi-a fost acordata prioritate de masina politiei care m-a surprins alergand intr-o intersectie dupa un autobuz pe care daca nu-l prindeam mai asteptam poate 30-50 de min. Nu a zis nimeni nimic. Au oprit politaii, s-a facut coloana doar ca sa pot prinde eu autobuzul. Doar EU atat, fara scuter, fara masina, fara camion fara nimic. Considerati asta o lipsa de respect? La noi poate primeam si o bata dupa ceafa sau vreo amenda. Mai reflectati dragii mei....
                          Last edited by florineasca; 03-20-2008, 12:22 PM.

                          Comment


                          • #43
                            Stiu despre ce vorbesti dar cred ca am descris destul de clar situatiile punctuale in care intervine acel respect. Nu este vorba de reguli de circulatie (ce regula decide cine trece pe o strada prea ingusta pentru 2 masini de ex.) viteze astronomice pe DN1 sau alte cazuri de bravada ieftina. Este vorba de alt context. Sa lasam situatiile ideale la o parte cu oameni care se respecta ca oameni. De cele mai multe ori realitatea e alta.

                            Scopul topic-ului era sa ne lamureasca daca modelul de masina pe care il conduci conteaza in respectul care ti se acorda in trafic.

                            Cu traficul din Roma, intamplator, am luat cunostinta personal iarna trecuta (am facut mai mult de 800 km cu masina in Roma si imprejurimi) si pot spune ca ai interpretat gresit situatia. Acolo este haos general si nimic mai mult. De altfel asta explica cel mai bine numarul imens de masini lovite pe care le intalnesti zi de zi pe strazile Romei. Am intalnit parcari intregi pline de masini accidentate mai mult sau mai putin. De asemenea nu putine erau vandalizate (zgariate, stergatoare rupte, samd.). Asta nu se datoreaza civilizatiei in trafic!
                            Aerodynamics are for people who can't build engines.
                            Enzo Ferrari

                            Comment


                            • #44
                              Poti sa bagi ce scopuri vrei tu, este foarte clar ce urmaresti. Vrei sa fii tu al mai smecher sa iesi primul din parcare si sa se dea toti din calea ta. Spune-mi ce numar de inmatriculare ai si iti promit ca daca ne intalnim in trafic iti fac loc. Pentru ca eu ma gandesc si la ceilalti participanti din trafic, nu numai la mine.

                              Comment


                              • #45
                                Pana la urma totul se reduce la sofer, fie ca conduce un merc si da prioritate la un trabant sau invers......................dar cam rar gasesti asa ceva in trafic, toti is grabiti si nervosi si claxoneaza ca la nunta.
                                Exista doua tipuri de masini :
                                1. care au fost lovite
                                2. care vor fi lovite

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF