Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum ati ajuns sa iubiti masinile clasice ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum ati ajuns sa iubiti masinile clasice ?

    La mine( poate ar trebui sa-i las pe colegii mei sa povesteasca intai), a fost o intamplare. S-a intamplat cu vreo 5-6 ani in urma...Dar sa incep cu inceputul. In 1983 imediat cum am luat permisul, parintii mi-au cumparat o masina deosebita pentru vremea aceea. Era un Ford Taunus Ghia 1600 cmc, fabricatie 1972. A fost o masina deosebita, dar de care, fostul proprietar si-a batut joc de ea. Asa ca am hotarat, la vremea respectiva, sa o demontez bucata cu bucata, saiba cu saiba, inclusiv motor diferential samd.Pot sa spun ca masina am construit-o din nou. In sfarsit anii au trecut masina a imbatranit si a murit la un alt proprietar. In urma cu 5 sau 6 ani, intr-o seara de iarna foarte friguroasa un prieten m-a adus pana acasa cu un bot de cal. Caldura, spatiu, motor care torcea ca un motan la gura sobei, ce sa mai spun. Am ramas uimit si in drumul facut de la el la mine acasa, deja m-am hotarat ca urmatoarea masina pe care o voi cumpara va fi un bot de cal. Din pacate n-am reusit sa cumpar una cum mi-ar fi placut. Asa am ajuns sa cumpar o Cobra, masina (model) de care cred ca n-o sa ma despart niciodata. Asta e povestea mea, pe scurt.
    Prostia si Hotia au cucerit Romania.

  • #2
    La mine a fost o intamplare.Am dat de carnet acum un an si ceva de zile(la sf anului 2006).Ma gandeam sa imi iau masina,si nu prea stiam eu ce as vrea.In fata caminului unde stau era parcat tot timpul un bot de cal care mi-a atras interesul.La inceput in bascalie apoi s-a ingrosat gluma si a inceput sa imi placa si sa ma intreb oare ce ar fi daca as avea si eu asa ceva.Probabil ca filmele americane cu masini,urmariri,buseli si rasturnari,in care eroinele sunt numai tancuri de astea mari si patratoase din anii 70-80 si-au pus amprenta sa ma faca sa gandesc ca o astfel de masina este mai distractiva.
    Mi-am cumparat ca un nepriceput o cobra si am avut ghinionul sa gasesc cea mai terminata cobra posibila+un mecanic nenorocit prima data care mi-a pus motorul naspa si apoi alt mecanic care desi era bun are defectul de a pune piese de la alte cobre in locul celor stricate iar noile piese se stricau iar in scurt timp.Nici in ziua de azi nu stiu cum poate sa mearga o cobra bine pusa la punct,mai ales una 300D.
    Dupa ce am vandut cobra asta toamna,am fost tentat sa cumpar o masina mai noua de la alta marca(opel,vw,megane..ceva de genu),dar am facut greseala sau fericirea sa intru odata pe acest forum si am fost sincer contaminat de cei de aici cu virsul MB.Acum stiu sigur ca nu as putea sa imi cumpar alta marca de masina si asta doar pt ca,in trafic nu m-as mai simti mandru de faptul ca reprezint cumva acel brand acolo.
    Sunt f curios cine este posesorul acelui bot de cal,care pur si simplu prin prezenta lui m-a cucerit si facut sa imi doresc asa de tare o masina atat de speciala cum este un mercedes clasic.Respectivul bot de cal,este gri,are numar de Galati,circula prin Bucuresti si anul trecut era parcat in Regie in fata caminelor de la medicina U1-U4.L-am mai vazut odata prin Militari.
    MÃREAȚA COBRA

    Comment


    • #3
      La intrebarea asta n-ash shti sa raspund cu precizie. La 14 ani mi-am luat prima mashina, o Skoditza 1000MB, o rampandula vai mama ei, pe care am invatzat meserie si care mi-a adus trei dosare penale pentru conducere fara permis. Au urmat doua Skode S100, un Trabant, un Wartburg 353, un Renault 10, o Dacie 1100, doua 1300, o berlina si un brec, Fiat 850 (la care am revenit mai tirziu...), Fiat 1100, 1300 si 1500, Moscviciuri, un 402 (pe care si in ziua de azi incearca Ovidiu Ionescu sa il vinda pe Retromobil...), un 407, un 408 dupaia, citeva Opeluri, trei Olympia Rekord caroserie P1 gura de balena, un Opel 1200, un Olympia Rekord P2, un Rekord A, un B, doua Rekorduri C (mai tirziu, la maturitate ca sa zic asha, am avut si Ascona B, vro trei-patru Kadett-uri, si D si E, un Kadett A si un Senator, Omega), un Kapitan (mi-ash fi dorit un Admiral, sau un Diplomat, dar n-am avut parte...), vro doua Lazi, un 1200 si un 1500. In 2000, cind mi-am luat si eu carnetul si in ziua cind am intrat la facultate, mi-am luat un Ford Taunus 17M caroserie P3 Badewanne, o mashina de care am ramas si in ziua de azi indragostit si care mi-a adus cele mai mari bucurii posibile unui om, o mashina in care mi-am trait cele mai frumoase momente ale vietzii mele, dupa care a urmat o serie de foarde, mai tirziu (adica trei granazi, un taunus II, o Fiesta, pe care o am si in ziua de azi, un 15M P6 si un 20M P5 break, ashishderea...). Dupa asta mi-am luat un Renault 16, iarashi o mashina extraordinara, cu care am facut toata tzara, dupaia alt Reanult 16, dar TS, mi-am luat si un olsit (de care am scapat repede...), am dat-o in bemveuri, cinciar si sheptar, plus inca citeva mizerii, care imi scapa acum, din cauza ca n-au facut multzi purici la mine, ca pe 22 ianuarie 2002 sa pun ghiara pe primul meu bot de cal, automaticul meu, mashina mea de suflet, care va pleca de la mine cind voi pleca eu (prin 99 gasisem la o cunoshtintza un W115 220 dizel din 69, crem, boboc, la un pretz superbun, dar lipsa de cashcaval de atunci m-a facut sa ma zgirii pe ochi...). Dupa acest incident au urmat citeva zeci bune de botzi de cal, Cobre, W116 (mi-am tras la un moment dat si un 126, dar l-am dat repede ca nu era de mine...). Mi-am luat la un moment dat si Aro ratat, sa vad cum e. Era sa ma omoare... Acu 3 ani mi-am luat Plymouth-ul. M-a atras simplitatea lui, pentru o mashina americana. Are o poveste frumoasa, pe care n-o mai inshir acum...Mashina aia imi seamana, trebuia sa fie a mea. Si a mea va ramine.
      Am avut ceva mashini la viatza mea. Am cishtigat o experientza imensa de pe urma lor, cind eram pushti imi faceam si penele singur (si imi bubuiau camerele nonstop, cacamash in ele...). Multe le-am uitat, nu mi le pot aminti pe toate pe loc, in ciuda memoriei mele ieshite din comun... Mi le amintesc cind ma leg de cite un eveniment petrecut cu vreuna.
      Acum am Cobre. Si imi voi mai lua un bot de cal (ultimul l-am facut cadou de Craciun). Si continui, dar la un nivel mai mic, nu ca atunci cind aveam 20 de mashini concomitent. Din toata tevatura asta m-am ales cu o degradare radicala a starii de sanatate, care nu era oricum la cele mai ridicate standarde... Dar daca timpul s-ar da inapoi 12 ani, cu mintea de acum si cu capatzina deja lovita de pragul de sus, tot asha ash proceda...
      Last edited by doktor4carz; 03-11-2008, 03:41 AM.

      Comment


      • #4
        Eu doar una..FORD GRANADA luat in 1986 de tatal meu..De atunci e in familie si munceste fara sa ciriie...Dar mi-as lua si eu o cobra de 2,8 benzina...

        Comment


        • #5
          eu am avut un citroen, o dacie si imi doream de mult timp un mb 190 si am reusit sa-mi iau 190 pana la urma. acum vreau w124 si o sa-mi iau si 124

          Comment


          • #6
            Misto...sunt indragostit de mercedesuri de mic fara sa fi mers atunci cu vreunu, prima masina a fost o dacie..pe urma un reno 21, pe urma coada alba pe care inca o mai am, pe urma o coada neagra pe care am taiat-o, si in final cobra 240......
            W110-2.0 D 1966
            W115-2.0 D 1971
            W123-2.4 D 1982

            Comment


            • #7
              Eu am ajuns să iubesc maşinile clasice pentru că îmi plac caroseriile mai deosebite, mai pătraţoase (nu suport buburuzele astea rotunjite, fără cap şi fără coadă), mai fără încărcături inutile de spoturi şi bling-bling-uri, mai "sauvage". Şi apoi, pentru că aproape întotdeauna aleg varianta mai grea (ce dacă trebuie să le repari mereu, să cauţi piese rare, e cu atât mai interesant că nu toţi au răbdarea asta). Cred că trebuia să mă nasc in altă epocă: îmi place muzica veche, maşinile clasice, antichităţile, hainele din alte epoci, bijuteriile vechi, casele vechi, într-un cuvânt lucrurile ciudate.
              Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
              Mercedes W116 200D (Amalia)
              Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
              BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
              Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
              http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

              Comment


              • #8
                E interesant ce spui, la fel simt si eu. I-mi place tot ce e vechi, masini, muzica, antichitati. Tocmai asta e ideea. Gasindu-ne refugiul in lucrurile vechi, noi traim de fapt in alta epoca, fiecare cu epoca lui. Totul e bine pana nu traim intr-o lume virtuala. Sau, nu ?
                Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                Comment


                • #9
                  La fel ca multi altii am inceput cu un harb ,respectiv Watburg 1100 din 65',watburg 353 88'(6 buc ),vre-o 7 Dacii,si dupa aceea a urmat cei 35 de Trabanti (masina care mi-a ramas la suflet),undeva intr-o curte amarat ma astepta un Fiat Topolino din 1939 cu care am reusit sa fac multi bani ,chiar daca nu a functionat niciodata (un motor mic si pretentios cu racire prin sistemul "TERMOSIFON,fara pompa de apa ),datorita filmarilor ,si reclamelor la tel. mobila (am avut o cabana langa Mircea Filipciuc ,la capatul garii Catelu ,unde se afla un cimitir cu masini de epoca ).Urmatoarea a fost un Mercedes 190 pe motorina din 1965 (BONDAR),vanduta patronului de la benzinaria din Salajan ,Ford Taunus 17 m ,Citroen 2 cv (se afla la cafeneaua Le Pardon ),Citroen 2cv din 1958 cu transmisie centrifugala si motor de 375cmc,Fiat 850 (Seat) cu 4 usi 1972 ,Renault 10 ,Moscwici 407 1964 (premiu de originalitate de la Memorialul Giurgiu organizat de Clubul Vehiculelor de Epoca ),Renault 4 ,Lada 1200 (4 bucati ),Lada 1500 ,Fiat 110 D 1965 (masina lui Rossi de la Retromobil),si multe altele modele noi aduse din Germania ,in total 135 de bucati

                  Comment


                  • #10
                    Avem ceva cunoshtintze comune, nenea Nastase... si s-ar cam putea sa ne cunoashtem...

                    Comment


                    • #11
                      Da ai dreptate Dok ,cu prima ocazie discutam (semeni cu Vali Vijelie ) ... daca vrei detalii intra pe clubrv.ro la imagini si impresii din excursii pe picasa

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cristi nastase View Post
                        Da ai dreptate Dok ,cu prima ocazie discutam (semeni cu Vali Vijelie ) ... daca vrei detalii intra pe clubrv.ro la imagini si impresii din excursii pe picasa
                        Cunoashtem site-ul... de ceva vreme buna chiar. Dar sa revenim la subiect.

                        Comment


                        • #13
                          De pe vremea cand botul de cal si cobra erau in mare voga pe post de taxi. Am circulat odata pe post de client si a fost precum heroina ... dependenta de la prima fiola. Daca imi cautam un taxi in stand, musai era sa fie Mercedes cu precadere cobra. Acum foarte rar mai vad asa ceva... dar nu mai conteaza. Sunt eu proprietar de cobra si chiar daca nu m-am urcat in ea de mai bine de o luna ma incanta al naibii de mult cand o vad in curte.

                          Comment


                          • #14
                            Nu cred ca e vorba neaparat numai de masini clasice. Mai degraba e vorba de masini bine proiectate si bine construite. Asa cum imi place w123-u asa imi place si w221. Botul si Cobra au multi fani pentru ca probabil sunt printre putinele masini care ti-au fost facute cadou de bunicul si care o sa le faci cadou mai departe nepotilor.
                            Cred ca asta e unul din motivele pentru care imi plac. Pe de alta parte au fost gandite sa fie masini, nu expresie artistica, sau mai stiu eu ce...vaza de flori cum fac alti producatori din pacate din ce in ce mai des. Mercedes-Benz a facut masini care sa te duca din punctul A in punctul B cu in conditii de siguranta si confort maxim. Asta cred eu ca este punctul lor forte.

                            Comment


                            • #15
                              Hm...prima masina: un renault 18 cu motor de dacie si carburator tiganit de unchiumiu. Mama cum mergea masina aia (si consum in jur de 16% daca nu mai mult). Cand era motorul rece si franam trebuia sa trag socul, dar o data incalzit motorul avea un demaraj nebun. Problema era ca era a familiei si nu a mea. Asa ca am strans ce am putut si am plecat sa-mi iau o dacie. Cum pretul la dacii era cam nesimtit pe vream aia m-am tot invartit prin piata admirand "poponetzul" unei masini pe care scria TM 09 ADX. Deasupra avea o stelutza argintie. Ulterior a devenit primul meu MB si i-am schimbat numele in
                              TM 05 MCD. Cand am luat-o era proaspat revopsita (prost), avea motorul schimbat si neomologat dar am trecut cu ea prin RAR si am aranjat-o pe la injectie si directie. Interiorul m-am multumit asa ca nu am facut decat sa-i atarn niste "margele" de lemn pe scaunele din fata, pe timp de vara. Au urmat apoi multe drumuri in care nu am facut decat sa ma urc in masina sa-i dau cheie si sa plec (cu mici completari de ulei). Au fost cateva momente de orgoliu gadilat la maxim: cand am tractat un jeep grand Cheroke sau un peugeot 307 care ramasese suspendat pe praguri pe o bordura (rotile fata nu mai atingeau pavajul) si cateva deplasari prin niste noroaie care speriau si tractoarele.
                              Apoi a urmat W202-ul din dorinta sotiei de o masina mai noua. Daca era dupa mine reconditionam cobra de banii aia dar nu a fost doar dupa mine.
                              Imi place MB si vreau MB in continuare. Poate o sa fie si un W203 dar dorinta mea mare este sa revitalizez o Cobra. Nu spun reconditionez pentru ca ma gandesc la un motor nou, transmisie si altele...cine stie cand va fi asta.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF