Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum va simtiti la volanul masinii clasice, pe care o conduceti ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum va simtiti la volanul masinii clasice, pe care o conduceti ?

    Sunt interesat si chiar curios de aceasta problema. Cum va simtiti in trafic la volanul unei batrane doamne? Cum credeti ca sunteti privit de ceilalti participanti la trafic, care au herghelii de cai putere sub capota? Sunteti priviti cu admiratie, nepasare sau mila?
    Last edited by timisoreanul; 03-10-2008, 21:32 PM.
    Prostia si Hotia au cucerit Romania.

  • #2
    Eu am o masina clasica din 1972(Ford) de care sunt mindru si multumit.Multa lume stie masina si o admira pentru ca este intr-o stare bunicica(am fost la citeva intilniri si expozitii cu ea-dar o folosesc zilnic) si are o caroserie mare de limuzina care stirneste admiratie.Cu ea am dus la sufa multe masini cu pretentii...si foarte mici de virsta..

    Comment


    • #3
      Mie mi-a placut, imi place, si o sa-mi placa "cobra"; chiar daca peste vreo 2 ani o sa-mi iau un ochios sau mai stiu io ce pe asta tot nu o s-o dau(asta daca nu cade vreun MIG peste mine, ca astia din zona cam au obiceiu).Am renuntat la un Audi B4 pt cobra. Referitor la herghelii mari.......acu vreun an faceam pe soferu la o "tanti" pe un audi A6 2.5 TDI cu 180 de armasari, singurul neajuns la ea, daca pot sa zic asa e ca nu era quatro; in rest super masina, simti puterea care o ai sub tine, confort......tot ce vrei..............nu as refuza una .E o masina pt un om care isi petrece 3/4 din timp umbland de colo colo. Cobra in schimb are un farmec aparte si ma simt bine cu batrina doamna, indiferent de cei care trec pe langa mine cu 4-5 herghelii sub capota su cu priviri superioare de
      Exista doua tipuri de masini :
      1. care au fost lovite
      2. care vor fi lovite

      Comment


      • #4
        eu cel putin ii privesc pe cei cu masini clasice cu o mare admiratie mai ales daca sunt si restaurate si sunt de parere ca nu poti decat sa te simti bine la volanul unei astfel de masini.Problema este ca nu toata admira frumusetile clasice, ca suntem inconjurati de valul manelist de prost gust care nu vede decat eleroane, jenti, woofere, si alte chestii de genul asta.Pe scurt daca nu esti "de-al lor" esti refuzat din start si nu starnesti nici un fel de admiratie.Asta e parerea mea care se amplifica pe zi ce trece cand ma uit de jur imprejur pe strada.
        "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

        Comment


        • #5
          In ultima vreme am cam avut motoare mari pe mashini. Cind mergeam cu botul de cal automat, ii cam lasam pe aia cu hergheliile in urma. Nu pe totzi, dar pe cei mai multzi. Cu dizelu n-am incotro. Pirtza-pirtza, 60 la ora, asta-i viatza, mai apuc sa mai vad si eu ce se construieshte prin orash, timpenii d-astea... Cit despre cum ma privesc altzii, mi se rupe in creasta si mi s-a rupt intotdeauna. Si cum m-or privi oricum nu vad, ca sint kior ca un liliac...

          Comment


          • #6
            Ce am observat io fara sa vreau...si ma enerveaza...la trecerea de pietoni se opresc prostii sa vada coada in loc sa treaca...belea!!! imi vine sa-i calc.........si mai primesc prioritate pur si simplu de la cate un mertzoi mai nou si nu numai...!!!
            W110-2.0 D 1966
            W115-2.0 D 1971
            W123-2.4 D 1982

            Comment


            • #7
              Am vrut din start Mercedes vechi, şi când a fost să fie, a apărut Amalia (ratată , corcitură de W116) la poarta mea, şi am ştiut că mă voi simţi excelent la volanul ei (deşi n-am avut din prima curaj să ma urc la volan, după 8 ani de pauză de condus). Şi la mine se opresc unii pietoni şi colegi de trafic la trecere (din cauza lor o să-mi trebuiască geamuri electrice, că mă întreabă diverse chestii - looserii mă întreabă cât consumă, crezând că e încă benzinar, cei care bănuiesc că e mai rară se uită cu admiraţie, iar o parte se uită şocaţi cine e la volan -se aşteaptă probabil să fie un burtos cu lanţ gros de aur la gât). Conduc mai cu tupeu pentru că am impresia (indusă de atâtea povestiri despre grosimea tablei) că la un eventual impact caroseria de tanc m-ar proteja (iar mie îmi plac tancurile). Mai sunt şi necunoscătorii care nu înţeleg de ce prefer să conduc o "vechitură" fără dotări (are doar CD, cu ajutorul căruia îmi fac în habitaclu un ambient perfect pentru stările uneori schimbătoare - uneori drumul până la servici mi se pare prea scurt). Pe Cobra La Tigresse încă n-am avut timp s-o simt, dar să vă zică fostul proprietar cum ne-am adulmecat (nu m-am urcat din prima în ea, ca să nu o ia ca pe un afront şi să ma azvârlă ca un cal sălbatic ). Am condus-o puţin (până să plec în delegaţie), destul cât să-mi dau seama că ne vom înţelege bine (de la început i-am demonstrat că n-o dau prin gropi, ca pe Amalia, şi că o să am grijă de ulei şi alte cele ). Mai rămâne să le fac pe ele două să se înţeleagă prieteneşte (Amalia s-a simţit offended şi a clacat exact când vroiam să plecăm cu La Tigresse).
              Pe scurt, ceea ce simt la volanul celor două "fete" ale mele nu se compară cu nimic explicabil.
              Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
              Mercedes W116 200D (Amalia)
              Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
              BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
              Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
              http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

              Comment


              • #8
                Intradevar 280 E respectiv "La Tigresse" este o masina care merita toata atentia. E bine ca este pe mana unei persoane care are grija de ea.. Daca ajungea pe mana la vreun disperat de putere, ori sfarsea cu motorul rupt, ori prin vreun gard "ratat". Asa stiu ca e pe maini bune.

                Inainte cand ma plimbam cu 280 E - ul, simteam ca privesc cu ochii vanatorului din locul prazii, stiind ca la orice privire mai anosta din partea vreunui "smecheras" care radea pe sub barba de mine, puteam sa il las in urma numai cat suflam in pedala. Erau vremuri cand la fiecare semafor in drum spre casa nimeream cate unul din asta, in 206, sau opel , sau alte dinastea. Erau vreumuri frumoase....
                Acum insa in 240 D, am timp sa admir peisajele, sa ma bucur de condus, sa stau relaxat. E frumos si cu batranul diesel, mai aud motorul, mai injur cand dau cate un rateu. Ma bucur de el in fiecare moment indiferent de situatie.

                Au fost doua senzatii diferite, oferite de acelasi model de masina... Numai un Mercedes clasic poate sa ofere aceasta senzatie.
                Last edited by PaRaDoX; 03-12-2008, 09:01 AM.
                http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                Comment


                • #9
                  Originally posted by catsomania View Post
                  de la început i-am demonstrat că n-o dau prin gropi, ca pe Amalia, şi că o să am grijă de ulei şi alte cele ).
                  Asta e discriminare deja , saraca amalia . Eu unu m-as plimba un pic cu un mustang sau un gto, din ala cu V8 sub tabla, sa-i vad atunci pe baietii , doar ca r trebuii sa-mi fac benzinarie proprie
                  Exista doua tipuri de masini :
                  1. care au fost lovite
                  2. care vor fi lovite

                  Comment


                  • #10
                    Da, poate e discriminare, dar o s-o repar cumva, că acum văd şi eu cât e de greu de readus la viaţa o maşină. La Tigresse începe să-şi facă loc în inima mea. Şi la asta se uită pietonii , cu respect chiar (cred că din cauza tobei de eşapament, care sună ca la o maşină de curse).
                    Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
                    Mercedes W116 200D (Amalia)
                    Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
                    BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
                    Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
                    http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

                    Comment


                    • #11
                      Eu ma simt mandru de masina mea, oamenii observ ca au reactii diferite in trafic. Unii se uita la masina, unii ma intreaba detalii si daca o vand, altii ma claxoneaza sau ma depasesc nervos. In general pot sa ma tin dupa masinile noi, dar nu pot sa fac manevre rapide (in mare masura din cauza cutiei basinoase de viteze), pana la 100 la ora. Dupa aia ii las pe cei tineri sa o ia inainte. Sincer as prefera sa fie strazile goale si sa merg doar eu

                      Comment


                      • #12
                        Te simti bine in balena ta veche...te-am prins....ha ha ha...nu ai sa te simtzi asa intr-o troaka fara stea!!!
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment


                        • #13
                          Ai vazut tu repede ...

                          Comment


                          • #14
                            De cand merg cu botul condusul e mult mai relaxat, si fiecare drum e ca o plimbare. Ii las pe altii sa faca curse si sa bata recorduri de viteza pe langa mine. Motorul asta diesel e suficient pt ce am nevoie. Am observat ca daca fac cate o prostie, parca lumea e mai ingaduitoare, nu imi sar toti in cap si pot sa imi vad de drum in stilul meu pensionaresc. Sunt indivizi care imi admira masina si mai pun intrebari, au de obicei varsta intre 30 si 70si de ani. Restul, femei si pustani nu par sa fie distrasi in vrun fel.

                            Comment


                            • #15
                              Bun botu bun...
                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF