Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Catalizator euro la masinile vechi!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Catalizator euro la masinile vechi!!!

    Ce parere aveti de asta? se poate sa-ti transformi masina in masina euro?,
    Cam cat ar coasta o asemenea treaba? am auzit de 2,3000 euroi cica!....
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

  • #2
    Se poate transforma-dar nu stiu cat costa...In orice caz eu am sa demontez de pe a mea catalizatorul si am sa-l montez pe urmatoarea masina pe care o cumpar (e Euro 2 ).Sper ca se poate face...Dar nu stiu cum va fi cu omologarea...Cred ca aceea e cea mai mare problema!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Acolo e miscarea dura!!!
      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #4
        cred ca mai bine stati potoliti...
        colegu caucicuc:las`o asa..non euro..ca e mai bine
        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
        Si o panarama de scuter

        Comment


        • #5
          Normal ca o las asa iti dai seama, insa sunt curios la ce costuri se ridica asa o treaba intelegi matale? Probabil nu merita efortul din cate aud p-acilea!!!
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #6
            Banu' ca banu' da' sa vezi ce misto e sa te duci la RAR sa-i faci omologarea. Cat costa, cate spagi dai si cat timp pierzi.
            Cred ca una peste alta, cu totul, ajungi la acelasi pret la care ti-ai lua o masina Euro X (poate si mai scump) si iti pierzi ani din viata (si neuroni prajti si o sa constati ca te-ai apucat si de fumat daca nu fumai etc).
            asa ca, mai bine NU.

            Comment


            • #7
              Va salut domnilor! In legatura cu euro la o masina eu am inteles asa: o masina euro 2 de ex dupa e perioada de timp isi pierde din acea valoare euro 2 iar la RAR cica daca vrei sa ramai in linitele euro 2 si sa nu scazi la 1 trebuie sa schimbi evacuare cu tot cu catalitic si sa faci un RC la motor eu asa am auzit pe cineva care are un job pe la RAR (asta era in ceea ce privea si taxa de mediu, ca ai euro 2 dar defapt nu mai e ca de s-au uzat multe la masina si poluarea e mai mare) nu stiu cat e de adevarat dar e posibil orice, daca domnul in cauza a vorbit prostii se prea poate.
              Cu stima!

              Comment


              • #8
                ORDIN nr. 2133 din 8 decembrie 2005 pentru aprobarea Reglementărilor privind certificarea încadrării vehiculelor rutiere înmatriculate în normele tehnice privind siguranţa circulaţiei rutiere, protecţia mediului şi în categoria de folosinţă conform destinaţiei, prin inspecţia tehnică periodică... http://www.artri.ro/disp_info.php?infoid=137
                ARTRI - website
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #9
                  Bai frate sa vezi si sa nu crezi.....pai cum e faza cu interzisu masinilor non euro??? eu unu nu vreau sa calatoresc decat intr un mercedes vechi clar!!! O sa ti bage niste taxe de mai bine iti iei masina noua?!? sau pur si simplu nu iti mai da voie cu masina noneuro?
                  W110-2.0 D 1966
                  W115-2.0 D 1971
                  W123-2.4 D 1982

                  Comment


                  • #10
                    Interesu lor e sa fac camatarie cu noi, eu cred ca or sa puna taxe sa nu ne mai convina sa tinem asa piese rare in batatura si sa le cumparam ce vor ei "o mana de fire una de plastic ieftin si tabla de pe 2 conserve de peste". DIN PARTEA MEA SA LE FIE RUSINE !!!

                    Comment


                    • #11
                      Pai eu nu vreau sa calatoresc intr-o conserva cum fac majoritatea romanilor!!! Asa se pune problema, ideea e ca exprimarea folosita de ei era INTERZICEREA MASINILOR NONEURO!! daca ar fi sa puna taxe mari asta e....muncesc si platesc!!!
                      W110-2.0 D 1966
                      W115-2.0 D 1971
                      W123-2.4 D 1982

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by pneu View Post
                        daca ar fi sa puna taxe mari asta e....muncesc si platesc!!!
                        urata atitudine...muncesti si platesti...proptimi`as p##a in gura lor ...(asta e atitudine)
                        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                        Si o panarama de scuter

                        Comment


                        • #13
                          Si asta e drept e atitudinea potrivita
                          W110-2.0 D 1966
                          W115-2.0 D 1971
                          W123-2.4 D 1982

                          Comment


                          • #14
                            Am avut o Cobra 300d recarosata cu acte de catalizator din Germania, chitanta, garantie etc. Am fost la registru sa-i intreb, si mi-au spus ca teoretic ar fi posibil recunoasterea catalizatorului, prin plimbarea pe la nu stiu ce comisii din Bucuresti si plata unei sume substantiale. Am calculat, drumul Timisoara- Bucuresti dus intors, plus taxele aferente operatiunii si credeti-ma chiar nu merita. Mai bine am ramas noneuro chiar daca masina era euro II.
                            Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                            Comment


                            • #15
                              Iauzi ma ce oameni avem in tzara asta!!! la noi hartzoage alea!!!
                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF