Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

traficul....un calvar

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • traficul....un calvar

    ce metode folositi pentru a evita balamucul, cel putin din bucuresti, ca prin alte parti nu stiu daca e la fel de mare balamucul?
    eu am stat azi la un semafor la universitate cca 20 min fara sa ma misc 1 cm (mi-a prins bine dvd-ul ca am bagat nishte videoclipe cu femei frumoase si a trecut m repede timpul), iar spre seara pentru a evita traficul am tras masina langa gura de metrou si mi-am luat o cartelutza de 2,2 ron si am facut traseul eroii revolutiei-romana in 10 min. si sincer cred ca imi fac abonament la metrou si masina o folosesc de acasa pana la metrou si o mai scot in week-end si noaptea ca deja e haos pe strazi

  • #2
    E Cel Mai Penal Trafic In Bucuresti.....seara E Misto Sa Ieshi Pe Strazi Sa Scotzi Caii Putere La Plimbare...uneori Bulevardele Sunt Ale Tale Cum De Multe Ori Vad Pe La Tv.......in Zalau(caci De Aici Sunt Eu)traficul E Lejer Chiar Si Cand Se Iese De La Serviciu(orele 15:30 - 17:00).....mie Mila Da Mashinile Voasre...resperct Mb
    God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

    Comment


    • #3
      eu caii ii scot doar cand o iau pe contrasens sau pe linia de tramvai. atunci urla motru cel mai bine

      Comment


      • #4
        acum am inteles de ce ti-ai pus atitea dvd-uri in masina....

        Comment


        • #5
          Originally posted by asfalttango View Post
          acum am inteles de ce ti-ai pus atitea dvd-uri in masina....
          cel mai bine e in pasaje, ca e intuneric ca la cinema si daca nu ma misc eu nu pleaca nici cei din laterale si nu claxoneaza nici aia din spate. mai ales odata cand era videoclipul "satisfaction" varianta necenzurata si aia din fata erau la 200 de m dar nu a claxonat nimeni, toti erau f concentrati, ca si mine de altfel

          Comment


          • #6
            buna treaba....DDD

            Comment


            • #7
              Harta, scurtaturi... Eu stau pe bulevarde, in aglomeratie, cat mai putin posibil. Se circula rezonabil pe trasee alternative.

              Comment


              • #8
                mey,voi vreti sa ma auziti plangandu-ma? eu am patit-o o data rau de tot..am stat in pasaj la Unirii 1h jumatate,timp in care mi-a fiert motorul in draci..coolmea e ca eram pe a doua banda,singura in masina,si masina mi-a intrat in moarte clinica,chiar la iesirea din pasaj...in panta pe cine injura toata lumea ca incurca circulatia,cand incepeau celelalte masini sa se deplaseze cate un cm-doi?moi asa ca rutele ocolitoare sunt sfinte!dar din pacate de cele mai multe ori,acestea sunt la fel de aglomerate ca si traseele principale..

                concluzia:vreau sa ma mut in pustietate !!!nu exista metode de a evita aglomeratia..cel putin in Bucuresti
                parerea mea..
                “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                Comment


                • #9
                  Originally posted by kryssa_rja View Post
                  ...masina mi-a intrat in moarte clinica,chiar la iesirea din pasaj...in panta pe cine injura toata lumea ca incurca circulatia,cand incepeau celelalte masini sa se deplaseze cate un cm-doi?...
                  Asa se manifesta colegiala atitudine la soferul Ruman, te-au ajutat injurandute, doar nu sperai sa te si impinga ?
                  .. ________ ..
                  o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                  (Oo\==/oO)
                  ..U...............U.
                  Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                  http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by orca View Post
                    Asa se manifesta colegiala atitudine la soferul Ruman, te-au ajutat injurandute, doar nu sperai sa te si impinga ?
                    Nici pe mine nu m-au ajutat când mi-a murit Amalia pe banda 2 pe Victoriei, se holbau ca fraierii şi râdeau în maşină (de cum o să împing eu o maşină de aproape 2 tone). Acuma nu-mi mai este frică dacă rămân în pană, mi-am mai transformat limbajul şi s-ar putea să plece ei cu dureri de cap de la şoc . Plus că port şufa tot timpul la mine, deci aş fi în stare să mă leg de un autobuz.
                    În general mie chiar îmi place în trafic, îmi calculez plecările, îmi iau ceva de făcut în maşină dacă am de trecut prin Victoriei-Romană-Universitate-Unirii. Ascult muzică, mănânc, îmi fac unghiile, dau mesaje, fumez, beau suc. Iar de făcut loc, îmi fac loc chiar şi cu Amalia (că fraierii cu maşini noi se tem să nu şi le julească, aşa că se dau la o parte dacă au cum).
                    Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
                    Mercedes W116 200D (Amalia)
                    Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
                    BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
                    Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
                    http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

                    Comment


                    • #11
                      Ahhh... shufa...

                      Comment


                      • #12
                        pai...pt trafic in general stradute laterale cat mai multe....dar ce ne facem cand avem de intrat in bucuresti?cum am patit eu aseara...am venit pe dn1...la prima "bucla" peste sosea...blocaj.m`am tarat eu putin..si am luat`o pe sub a2`a....am intors..si am luat`o prin pipera(m`am gandit eu ca e mai putin trafic.)ce`i drept..am ajuns mai devreme decat un tov d`al meu care a preferat sa ramana acolo.(mai devreme cu 45 minute)...mentionez ca am avut exact aceasi destinatie.faza urata a fost ca prin pipera...am luat`o pe fundeni,care era TOATA blocata.ma gandesc ca ar fi fost bine ceva stradute laterale.anyway.concluzia mea: bicicleta.
                        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                        Si o panarama de scuter

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by doktor4carz View Post
                          Ahhh... shufa...
                          Ce, o vrei înapoi? Ţi-o dau imediat cum îmi cumpăr alta, până atunci nu.
                          Da chiar: dacă se întâmplă să rămâi în pană în spatele unui autobuz, oare e ilegal să te prinzi de el (eventual fără să se prindă şoferul)?
                          Last edited by catsomania; 03-01-2008, 21:21 PM.
                          Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
                          Mercedes W116 200D (Amalia)
                          Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
                          BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
                          Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
                          http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

                          Comment


                          • #14
                            Normal. Sint actzionarul ei majoritar.

                            Comment


                            • #15
                              pana la urma a gasit cineva o solutie pt evitarea aglomeratiei?poate daca ne mutam pe luna..
                              “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF