Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Reclame Mercedes!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Pt. domnul SuperModerator mircea600sel: Sincer asa mare tampenie nu am mai auzit pana acuma, si anume S class ultimul din clasa lui la acel top daca pot sa ii zic asa facut de tine. Si nu trebuie sa ai icoane in casa cu sigla Mercedes ca sa iti dai seama de aces lucru. Poate intr-adevar BMW 7 si Audi A8 au mai multe gadget-uri ca deh, sunt modele proaspat aparute, dar la confort inca nu se ridica la nivelul lui S class.

    Si ca sa nu zica lumea ca vorbesc aiurea puteti arunca si dvs. un ochi aici http://www.youtube.com/watch?v=2DU-oQezUsM

    Comment


    • #62
      Originally posted by 300zxtt View Post

      Oare decizia celui ce da in jur de 100.000e pe un model din clasa lux e numai aspectul exterior?
      Ar trebui intrebat cineva care chiar are de dat 100000 EURi pe o masina, care sunt criteriile...
      Fara sa fiu intr-o astfel de categorie, pot sa spun ce cred eu: sunt sigur ca un astfel de client nu ar alege o masina daca designul exterior/interior nu i-ar place.

      Din punctul meu de vedere, Audi in general e mai HI-Tech decat Mercedes. Inovatiile tehnice la Audi sunt deja o traditie, nu ar trebui sa mai mire pe nimeni.Si bineinteles ca acestea isi au proprii fani si cumparatori motivati de asa ceva. Si la Mercedes exista inovatii (gen NightVision si altele) dar acestea au o tenta mai light, un lux mai clasic.

      E greu sa le departajezi, conteaza enorm de mult ceea ce vizezi la masina respectiva, ce asteptari ai de la ea...

      Comment


      • #63
        Originally posted by 300zxtt View Post
        Ce sa zic, foarte inteligenta remarca. Chiar m-ai lasat fara grai.

        La aceasta clasa, criteriile de departajare intre modele sunt mult mai diverse decat niste poze exterioare. Sau pt tine e mult prea mult sa vii cu argumente?

        Oare decizia celui ce da in jur de 100.000e pe un model din clasa lux e numai aspectul exterior? Posibil, daca sta calare pe capota atunci cand merge cu masina.
        Consider ca e priml criteriu si cel mai important si vroiam sa scot in evidenta ca exista Mercedes si alte masini , si locul comparatiei chiar nu este pt ca A8 -ul nou dezamageste si pe fanii inraiti Audi ( e doar un A4 mai lung , sau un A6 putin mai lung sau cum vreti voi)!


        Si ca sa aduc un singur criteriu care pe mine ma scoate din minti este acela ca Audi se incapataneze sa mearga cu distributia pe curea !

        Comment


        • #64
          Originally posted by Diesel View Post
          Ar trebui intrebat cineva care chiar are de dat 100000 EURi pe o masina, care sunt criteriile...
          Fara sa fiu intr-o astfel de categorie, pot sa spun ce cred eu: sunt sigur ca un astfel de client nu ar alege o masina daca designul exterior/interior nu i-ar place.

          Din punctul meu de vedere, Audi in general e mai HI-Tech decat Mercedes. Inovatiile tehnice la Audi sunt deja o traditie, nu ar trebui sa mai mire pe nimeni.Si bineinteles ca acestea isi au proprii fani si cumparatori motivati de asa ceva. Si la Mercedes exista inovatii (gen NightVision si altele) dar acestea au o tenta mai light, un lux mai clasic.

          E greu sa le departajezi, conteaza enorm de mult ceea ce vizezi la masina respectiva, ce asteptari ai de la ea...
          Ca sa nu uitam care a fost prima masina dotata cu ABS si ESP in serie. Nu cred ca Audi A8 sau BMW seria 7.

          Comment


          • #65
            Originally posted by Diesel View Post
            Ar trebui intrebat cineva care chiar are de dat 100000 EURi pe o masina, care sunt criteriile...
            Fara sa fiu intr-o astfel de categorie, pot sa spun ce cred eu: sunt sigur ca un astfel de client nu ar alege o masina daca designul exterior/interior nu i-ar place.


            E greu sa le departajezi, conteaza enorm de mult ceea ce vizezi la masina respectiva, ce asteptari ai de la ea...
            Eu am multi prieteni, amici ce au dat si sume mai mari de atat pe o masina de lux. Criteriul lor a fost lux-ul, silentiozitatea, si cat de comfortabil stai pe bancheta din spate, pt ca de fel acolo e locul propietarului.

            Eu as merge pe LS 600L ce e de departe acum etalonul clasei lux in materie de hi-tech. Pot spune ca am mers cu marea majoritate a modelelor de lux , de la w221 pana la Phantom sau Maybach. Iar capatul de serie in materie de lux e RR. A[poi pot spune ca la egalitate du Maybach e LS ce da clasa la tot ce inseamna limuzine de lux.

            Comment


            • #66
              Originally posted by xtinik View Post
              Ca sa nu uitam care a fost prima masina dotata cu ABS si ESP in serie. Nu cred ca Audi A8 sau BMW seria 7.
              Daca Mercedes a avut prima data ESP atunci e clar.S-classe e cel mai tare.Bun criteriu.Bravo.

              sigpic

              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

              Comment


              • #67
                Daca Englezii au inventat fotbalul asta nu inseamna ca sunt si cei mai buni.Nu are nimica in plus seria-7 sau a-8 fata de S care sa ii faca sa ii fara mai buni.
                Cu S-ul nu te pui.

                Comment


                • #68
                  Iar s-a incins atmosfera pe aici.
                  Noul model Audi A8 cred ca ii este superior S-ului w221 din multe puncte de vedere, si este si normal. Testele au demonstat ca w221 ii este inferior la multe capitole.
                  De un singur lucru sunt sigur: cand va aparea pe piata noul S Klasse, va distruge tot.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by ionut_90 View Post
                    De un singur lucru sunt sigur: cand va aparea pe piata noul S Klasse, va distruge tot.
                    Dupa ce apare S-ul nou, fac prinsoare ca apare si noul LS care-l va face praf.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by kriket View Post
                      Daca Englezii au inventat fotbalul asta nu inseamna ca sunt si cei mai buni.Nu are nimica in plus seria-7 sau a-8 fata de S care sa ii faca sa ii fara mai buni.
                      Numai Dumnezeu te intelege.

                      sigpic

                      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by 300zxtt View Post
                        Dupa ce apare S-ul nou, fac prinsoare ca apare si noul LS care-l va face praf.
                        Eventual daca le serveste pasagerilor din spate o masa calda si celor din fata un ceai ... Deja s-a inventat tot de ce ai nevoie sa te deplasezi in lux si la un confort foarte mare.Si totul deja se rezuma la gust ca gasesti tot ce vrei la fiecare , ca una are 1-2 butoane in plus pentru ceva fita care poate nici nu o folosesti asta nu mai are importanta.
                        Cu S-ul nu te pui.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by 300zxtt View Post
                          Dupa ce apare S-ul nou, fac prinsoare ca apare si noul LS care-l va face praf.
                          La capitolul confort Lexus LS600 face si acum S-classe.Testele au dovedit lucrul asta.

                          sigpic

                          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by kriket View Post
                            Eventual daca le serveste pasagerilor din spate o masa calda si celor din fata un ceai ... Deja s-a inventat tot de ce ai nevoie sa te deplasezi in lux si la un confort foarte mare.Si totul deja se rezuma la gust ca gasesti tot ce vrei la fiecare , ca una are 1-2 butoane in plus pentru ceva fita care poate nici nu o folosesti asta nu mai are importanta.
                            Uita-te la modul in care stau pasagerii din spate intr-un LS600 L. E peste tot ce poate oferii concurenta in afara de RR si Maybach. Si la aceasta clasa nu mai e asa de importanta performanta, pt ca cel ce sta in fotoliul din spate nu vrea sa faca performanta pe traseu virajat si ncii nu se duce la VTM cu masina. Pardon, limuzina.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by 300zxtt View Post
                              Uita-te la modul in care stau pasagerii din spate intr-un LS600 L. E peste tot ce poate oferii concurenta in afara de RR si Maybach. Si la aceasta clasa nu mai e asa de importanta performanta, pt ca cel ce sta in fotoliul din spate nu vrea sa faca performanta pe traseu virajat si ncii nu se duce la VTM cu masina. Pardon, limuzina.
                              Dar sa nu uitam ca 80-90% din S-uri, seria7, a8, ls600 sunt cumparate si conduse de aceasi persoana si nu se uita in spate asa de mult ca probabil nu o sa ste-a nici o data acolo.Si pe aceste persoane le intereseaza performantele, pozitia la volan si ce jucarii are pentru a conduce cat mai bine si relaxat.Depinde ca cine privesti masina , ca o persoana ce nu o conduce si sta numai in spate si il intereseaza ce jucarii are el sau ca o persoana normala ce isi transporta copii sau soacra in spate.
                              Cu S-ul nu te pui.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by florynu View Post


                                Si ca sa aduc un singur criteriu care pe mine ma scoate din minti este acela ca Audi se incapataneze sa mearga cu distributia pe curea !
                                Aici se vorbeste despre A8. De la 3.0TDi (inclusiv) in sus distributia e pe lant.
                                Deci nu mai e cazul sa iti iesi din minti, doar sa te mai informezi

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF