Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce inseamna initielele Mercedes: :P

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce inseamna initielele Mercedes: :P

    MERCEDES: Most Expansive Race Car Engineered in Deutcheland for Enthusiast & Speedomaniacs sau for Elegance & Sportivity .....asta mi-a venit mie in minte cand citeam despre ce inseamna initialele la alte masini(FORD: Fix Or Rapair Daily, AUDI: Another Ugly Deutch Invention, PORSCHE: Prouf Of Rich & Spoiled Children Having Everithing, s.a.)....e mai greu cu Mercedes, tin sa precizez ca m-am gandit un pic pana am dat solutia asta si si mai greu e daca adaugi si Benz....aici inca nu mi-a venit inca o "solutie" dar puteti da voi una
    Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

  • #2
    Foarte tare !

    Comment


    • #3
      Interesant, Ninja! De fapt Mercedes e numele de alint al lui Adrienne Manuela Ramona Jellinek, fata consulului Jelinek, cel care a fost prieten cu Karl Friedrich Benz si cu Gottlieb Daimler si care le-a facut o comanda in valoare de 100000 marci in aur (o suma imensa la timpul acela), dar cu conditia ca masinile comandate sa poarte numele ficei sale. Iar Mercedes in spaniola, este un nume feminin cu intelesul de ,,darul divin''. Cam atat imi aduc eu aminte, daca gresesc, ma poti corecta. Tare, oricum, traducerea ta! E in stil american.

      Comment


      • #4
        Mi-am permis un copy-paste :

        UN MIC ESEU DESPRE O STEA
        MERCEDES – FIICA LUI JELLINEK
        Emil, fiul rabinului Dr. Adolf (Aaron ) Jellinek si al Rosaliei, se nascuse la Leipzig, in 1853. Putin mai tarziu, familia se muta la Viena, oras in care Emil urma sa se angajeze intr-un razboi de mai multi ani cu sistemul scolar. Disperati, parintii il mutara pe micul, apoi mai marele pasionat de sotii, din scoala in scoala. In cele din urma, in 1870, ei gasira un loc de munca pentru fiul lor.Hiperactivul Emil rezista doi ani in biroul unei companii de cai ferate din Moravia, insa fu concediat atunci cand superiorii aflara ca, in unele nopti, tanarul Jellinek organizase concursuri de viteza cu trenurile institutiei. In 1872, Emil pleaca in Franta, iar apoi consulul austro-ungar din Maroc il ajuta sa ocupe niste posturi in diplomatie la Tanger, Tetouan si Oran. O intalneste pe Rachel Goggman, descendenta unei familii sefarde, cu care se si casatoreste. Primii lor copii, Adolphe si Fernand, se nasc la Oran, in Algeria. Se asociaza o vreme cu socrul sau si exportǎ tutun algerian in Europa, dar apoi gaseste o relativa stabilitate intr-o firma de asigurari. La Baden bei Wien, in 1889, se naste Adrienne Manuela Ramona, numita si Mercedes. In spaniola, cuvantul merced inseamna gratie, mila, rasplata, iar mercedes este, pur si simplu, forma de plural. Acest copil a conferit vietii lui Jellinek un plus de structura si stabilitate. Fetita crestea si, in acelasi timp, castiga teren in sufletul lui Jellinek inca o pasiune – masinile. Fusese numit Consul General al Austro-Ungariei la Nisa si, in plus, se implica tot mai mult in comertul cu automobile. Vindea mai ales marci franceze aristocratilor europeni care-si petreceau vacantele de iarna pe Coasta de Azur.In 1896, pentru prima data in istorisirea noastra, apare acea stea care il ghideaza spre un tǎrîm fermecat si nu ma gandesc doar la uzina Daimler de langa Stuttgart, pe care Jellinek o viziteaza dupa ce vede o reclama a firmei, ci la un intreg capitol de istorie a automobilului. Dupa intalnirea cu proiectantii principali Gottlieb Daimler si Wilhelm Maybach, diplomatul si automobilistul din Nisa comanda o masina Daimler care putea atinge viteza de 24 km/ora cu un motor de 8 cai putere. Jellinek devine agentul de vanzari si distribuitorul principal al firmei Daimler in Franta. Bate competitia reducand timpul de asteptare pana la livrarea vehiculului.Reuseste sa vanda in jur de 40 de masini. Tot el, cu indrazneala care amintea de aventurile lui scolare, ii admonesta pe proiectantii de la Daimler cu mesaje precum : « Masina Dvstra este un cocon, dar eu astept fluturele », sau « Inginerii Dvstra ar trebui internati intr-un ospiciu » Critica curajoasa, care viza anumite neajunsuri, cateodata inerente, il cam irita pe Daimler, dar avea darul sa-l stimuleze pe Maybach. Acesta din urma aprecia si sugestiile tehnice oferite de Jellinek, precum necesitatea coborarii centrului de greutate al masinii, sau utilitatea sistemului de aprindere Bosch. Atingem aici o prima « raza » a stelei norocoase a lui Jellinek. A doua se conturase pe vremea cand el dirijase concursuri feroviare : pasiunea pentru viteza. In luna martie a fiecarui an se organiza pe Riviera o saptamana automobilistica si in 1899 echipa Mercedes a castigat toate probele (sprint, distanta, urcarea pantelor, eleganta).Jellinek devine cunoscut in intreaga regiune sub numele D-l Mercedes. Mai tarziu, el va semna chiar documente oficiale cu E.J. Mercedes si va declara ca pentru prima data un tata a adoptat numele fiicei sale.Aceasta este a treia raza a stelei lui Jellinek, cea care le purifica pe celelalte si asigura ansamblului puterea de a ramane la inaltime. Consulul va sublinia cat de exotic si ispititor este numele care din 1902 a devenit marcǎ inregistrata, desemnand principala linie de productie a masinilor Daimler.In 1900, anul mortii lui Daimler, Jellinek semnase un contract cu firma germana, prin care comanda o masina sport cu motor de 35 cai putere si 36 de masini « clasice ». Anticipand o formulare din zilele noastre (Today, Tomorrow, Toyota), el subliniaza ca masina cea noua nu trebuie sa fie pentru azi sau maine, ci pentru poimaine. Cu acest vehicul, el castiga din nou toate premiile pe Coasta de Azur.Paul Meyan, directorul Automobil Clubului Francez, declara ; » Am intrat in era Mercedes » Jellinek devine membru al Consiliului de administratie la Daimler precum si distribuitor principal pentru Franta, Belgia, Austria, Ungaria si SUA. Caldura familiala, care jucase un rol insemnat in alegerea numelui ,poate fi remarcata si in cazul celebrului logo Mercedes-STEAUA CU TREI RAZE. Ea a aparut pe o carte postala trimisa de Daimler nevestei sale, putin dupa 1870, cu mentiunea ca aceastǎ stea va straluci intr-o zi deasupra fabricilor Daimler triumfatoare. Conform altei ipoteze, Gottlieb insemnase cu o steluta-pe o carte postala cu o vedere panoramica- locul unde se afla uzina .In sfarsit, a treia posibilitate de explicare o constituie o schita a lui Daimler din 1890-anul fondarii firmei- indicand cele trei domenii in care micile motoare pentru viteze mari urmau sa exceleze : pamant, aer si apa. Cercul a aparut in 1926, atunci cand Daimler a fuzionat cu firma concurentǎ Benz si el reprezintǎ cununa de lauri care inconjura initial numele inginerului din Mannheim. Jellinek se stinge din viata in 1918, iar iubita lui fiicǎ- iubitoare de muzicǎ si nu prea interesatǎ de masini- este rapusǎ de un cancer de oase, in 1929.Dar Mercedes este prezentǎ pretutindeni in lume.

        Să purtăm cu mândrie şi onoare această stea, pe fruntea bijuteriilor noastre!
        Cele bune !
        Attached Files
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Levi, documentat si la obiect, ca intotdeauna! Multumesc!

          Comment


          • #6
            Interesanta desfasurare a evenimentelor.
            Am citit-o cap-coada.
            Numai bine si felicitari pentru documentar.

            Comment


            • #7
              Multam de aprecieri si de explicatia reala a numelui Mercedes.
              Am auzit si eu ca ar avea numele legatura cu parintele Daimler, eu stiind ca era ceva ruda prin alianta cu el(nora) sau nevasta la ceva partener de afaceri.....nu eram sigur
              Prima data cand am aflat ca Mercedes e nume a fost dintr-o telenovela, si m-am mirat putin. Acuma mi se pare normal mai ales ca am mai auzit si de unele pe care le cheama Mercedesa :P
              Inca nu a gasit nimeni o "explicare" de initoale viabila pt Benz?
              Last edited by NinjaV12; 12-08-2010, 22:15 PM.
              Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

              Comment


              • #8
                Benz

                Originally posted by NinjaV12 View Post
                Inca nu a gasit nimeni o explicare viabila pt Benz?
                În orice caz, tre' să înceapă cu Best Ever N...... Z.......
                Problema mare e cu Z-ul, nici din dicţionar nu se pupă mai nimic, e cam săracă limba engleză la litera asta, iar eu nici nu o stăpânesc la nivel de profesor de literatură, critic de artă şi poet ...
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #9
                  Poate in germana se gaseste ceva mai bine ... Daca stie cineva germana sa incerce sa gaseasca ceva frumos pentru BENZ si dupa aia sa ne traduca si noua
                  Cu S-ul nu te pui.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Levi View Post
                    În orice caz, tre' să înceapă cu Best Ever N...... Z.......
                    Problema mare e cu Z-ul, nici din dicţionar nu se pupă mai nimic, e cam săracă limba engleză la litera asta, iar eu nici nu o stăpânesc la nivel de profesor de literatură, critic de artă şi poet ...
                    Incerc tot eu....faptul ca ai lasat N si Z separate mi-a dat o idee:
                    MERCEDES-BENZ: Most Expansive Race Car Engineered in Deutcheland for Enthusiast & Speedomaniacs Brought Everywhere till New Zeeland
                    .....sau cum ai inceput tu: Best Ever till New Zeeland
                    Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                    Comment


                    • #11
                      ... foarte tare .
                      Cu S-ul nu te pui.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF