Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ia uitati un samsar

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Man nu stiu cum ti-ai luat tu nevasta dar eu sigur nu asa am sa procedez

    Comment


    • #17
      Nu ?, dar cum, ca pe Sierra ? (daca tot mi te-ai adresat mie expres, ti-am si raspuns)
      Last edited by orca; 01-29-2008, 16:29 PM.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #18
        Sierra a fost o bucata de fier ieftina cu care mi-am facut treaba timp de un an si jumatate.
        Las la latitudinea ta diferenta intre ea si o nevasta.

        Comment


        • #19
          Batrinii au o vorba:"Calul bun se da din grajd"

          Cred ca cele mai bune masini si reale se gasesc la propietarii de pe acte si nu la intermediari sau parcuri unde toate sunt cosmetizate si cu "buzele facute".

          Propietarii cu masini adevarate au oroare de tirguri si in cel mai bun caz dau anunt in ziar sau pe internet(unde este plin si de samsari).Principala intrebare Daca cel care vinde este si pe cartea de identitate?...Nu este aceeasi persoana e clar ca este intermediar si trebuie deschisi ochii cit cepele si verificata maina in cel mai mic amanunt....

          Comment


          • #20
            Dar ce zici de situatia in care proprietarul are de vanzare o masina defecta, in care el nu mai are bani de bagat, iar un client nu are curaj sa o cumpere defecta ? Exemplu...
            Mercedes W210_220CDI_an.2001, alternator defect, cost de reparatie, 2.000 piesa + 300 manopera = total 2.300 euro cerut la service. Cum spuneam, vanzatorul nu are bani sa-l repare, cumparatorul nu are curajul sa de-a o caruta de bani pe-o masina defecta. Rezolvarea "negustorul", are banii si e dispus sa riste, avand informatia/posibilitatea sa repare acel alternator cu 300 euro, iar din cei 2.000 euro economisiti cu reparatia, poate oferi spre vanzare si cu reducere de 1.000 euro acelasi autoturism. Pot sa dau sute de exemple in acest sens.
            Ideea este ca un negustor, are posibilitatea sa si castige si sa si reduca pretul final al unui autoturism, deoarece poate repara un autoturism defect la preturi mult mai mici decat cumparatorul sau decat vanzatorul, care poate nu mai are nici bani sa-l repare. Sa stiti ca se intimpla sa ai nevoie foarte urgenta de bani, negustorul fiind o alternativa cand te arde, iar atunci pretul este minus suplimentul de viteza, ceea ce inseamna ca la cumparator nu ajunge peste pretul de piata. Un negustor va face tot posibilul sa ofere masini sub pretul pietii, pentru a le vinde repede, direct de la proprietari este sansa mai mare ca o masina sa fie oferita la pret supraevaluat.
            Last edited by orca; 01-29-2008, 17:16 PM.
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #21
              aici ai perfecta dreptate....''intermediarul'' de mutle ori sa nu ramana cu fierul il da la un pret chiar ok...principala grija apoi a unui ''client'' eventual sa fie atent la ce cumpara

              Comment


              • #22
                Ai dreptate tu, dar ceea ce ai prezentat este situatia ideala. In lumea reala, vanzatorul ar lua un alternator cu 50E, invartit 400.000 km, asta in situatia in care nu-l da la vreun mecanic sa-i traga niste sarme pe dinauntru ca sa mai mearga pana la vanzare, si ti-o vinde cum ai zis tu cu 1000E reducere. Negustorul, cum ii zici tu in mod galant, in majoritatea cazurilor nu este un prestator de servicii profesionist si serios ci un samsar pus pe jecmaneala, nu este prietenul tau si nici nu-l intereseaza daca masina crapa la o saptamana dupa ce ai luat-o sau daca scapi cu ea in pom si va face orice ca sa-l coste cat mai putin si sa castige cat mai mult.
                Daca cumva esti unul dintre negustori (vad ca ai cateva masini la vanzare) sper sa nu mi-o iei in nume de rau, sunt sigur ca nu poti sa bagi pe toata lumea in aceeasi oala, dar cel putin in Romania am vazut cum sta treaba.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by asfalttango View Post
                  Principala intrebare Daca cel care vinde este si pe cartea de identitate?...
                  Si daca e, de cind e pe carte ? Ca daca e de doua saptamini, e clar...

                  Comment


                  • #24
                    Samsarul este doar un intermediar intre proprietar si client si nu are nici o raspundere/risc, vezi majoritatea parcurilor auto din RO, in care sant expuse masinile spre vanzare. In schimb negustorul este proprietar, a cumparat masina, face o investitie, isi asuma un risc, este o afacere, o munca.
                    shadow_La exemplul dat de mine cu alternatorul de W210_220CDI, nu exista carpeala, daca exista aceasta posibilitate, o facea proprietarul, si nu ar fi lasat atata din pret, iar daca totusi exista aceasta posibilitate invocata de tine, fi sigur ca si el o carpea si tot de buna ti-o vindea.
                    Ideea era ca : deobicei nici vanzatorul, nici clientul, nu au posibilitatea/informatia sa repare o masina la fel de repede si de ieftin ca si un negustor.
                    Last edited by orca; 01-29-2008, 19:05 PM.
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #25
                      Ok, apropo de samsari!! am si eu o intrebare intrebatoare!! cat costa chestia asta, sehas? sau cat ar merita!! e de coada pentru cine nu stie!! va zic si cat mi a cerut pe ea??? A propo! eu am primit una gratis saptamana trecuta, intradevar nu in starea asteia!
                      W110-2.0 D 1966
                      W115-2.0 D 1971
                      W123-2.4 D 1982

                      Comment


                      • #26
                        Va salut stimabili domni! Acum 5 anisori am mers in targul de masini de aici din Pitesti sa ma uit de masina mi s-a pus pata pe un Renault Laguna ca nu aveam decat 5000 de e si cu banii de paine acolo, disperarea mea era Mercedes dar atunci nu m-am putut lipii din pacate, erau prea scumpe pentru mine, am vazut Renaultul asta, avea si instalatie GPL cu calculator (eu nu mai vazusem), arata de intepeneai, asa s-a si intamplat m-am urcat in ea si nu m-am mai dat jos decat acasa. Dupa atatia ani masina si-a facut toti banii (GPL-ul) a carat masina ce nu au carat 2 dube, acum 4 luni mama mea la volan, un pusti nu ii acorda prioritate (Dacia din 85) si se lovesc, pustiu avea viteza mare, costul reparatie Renault Laguna 140 mil, in service cand au azvarlit piesele pe ea ca nu se mai potriveste nimic domnii tinichigi au scos si 2 roabe de chit si nustiu ce fel de fribra din dansa.
                        Asa ca am fost profund dezamagit de situatie, lucru care m-a convins ca daca vand vreodata o maisina pierd sau castig ii fac lista omului cu ce are de schimbat si eventualele probleme, si la randul meu sper sa intalnesc si eu astfel de proprietar (am impresia ca visez cu ochii deschisi dar totusi sper).
                        Cu deosebit respect!

                        Comment


                        • #27
                          Tre sa zici omului ce e cum masina, si io am dat o dacie din 84 cu 6 milioane acu 2 ani care nu avea rugini delok si i-am zis omului toate care le avea,
                          Cand a dat-o anu asta a luat pe ea 15 milioane mintindu-l pe nou proprietar ca tot atata a dat pe ea, intamplarea face ca noul proprietar imi era prieten!!!
                          Samsari sunt peste tot in jurul nostru, samsari sunt si aia de se plang ca nu au bani, un caz similar, anu asta cand am vandut o garsoniera, cumparatoru se plangea tot timpu ca are 9 copii, PAI BA TI I-AM FACUT EU??
                          W110-2.0 D 1966
                          W115-2.0 D 1971
                          W123-2.4 D 1982

                          Comment


                          • #28
                            Tre sa continui aci cu alt samsar ... masina cumparata cu 1000 se vinde cu 3500...euro

                            W110-2.0 D 1966
                            W115-2.0 D 1971
                            W123-2.4 D 1982

                            Comment


                            • #29
                              oameni buni,in tara asta nu mai exista negustori,ci hoti!(sa zicem ca mai exista 20-30 si aia sunt pe cale de disparitie!!) am un prieten foarte bun,samsar si am vazut multe incat sa ma faca sa nu-mi doresc alta masina decat noua.omu' cauta masini care au avut cat mai putini proprietari,sa nu bata la ochi,dupa care incepe sa repare masinile.gaurile din praguri nici macar nu se mai chinuie sa le astupe cu fibra..banda izoliera cu vopsea si e gata.se fac multe magarii,si nu fac bani numai din asta.de exemplu cand a avut o masina ca a unui vecin ,tipul a venit la el si i-a dat o suma de bani pt scaune,ca ale lui sunt jumulite,si scaunele la schimb.din 1/4 din banii de la ala a cumparat huse si a vandut masina mai departe.asa a castigat din doua parti!si asa se face ca dai banii pe o masina care cum ai ajuns cu ea acasa pik.alt exemplu:am vazut un anunt pe forumul nostru despre un mercedes si am mers sa vad masina..atata stofa aveau incat sg au zis ca masina e handranita si ei de fapt sunt samsari.instalatia de gaz era facuta din bucati..plamanul de la o firma,butelia de la alta;bordul cadea pe jos-la propriu pt ca fusesera schimbate din piese si nu mai picau ca originalele,scaune rupte-nici macar cu huse pe ele,sa ascunda asta;si in plus nici macar nu pornea..(astea pe langa multele probleme). asa ca...samsarii sunt samsari,si sincera sa fiu nici mie,in locul lor, nu mi-ar conveni sa repar o masina ca la carte pt a o vinde,ca nu mai e aceelasi castig.fiecare se descurca cum poate!
                              Last edited by kryssa_rja; 03-26-2008, 14:28 PM.
                              “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                              Comment


                              • #30
                                Nu inteleg de ce ii blamati atat pe samsari. Fac o meserie ca oricare alta.Specimene d-astea sunt si in service-uri, fac reparatii de mantuiala doar ca sa ia banul, exista si doctori care prescriu retete de la nu stiu ce firme pt ca le iese si lor ceva, exista agentii imobiliare care traiesc numai din comisioane, exista profesori care practica tehnica "nu faci pregatire cu mine nu treci sau mai mult de 5 nu vezi"...Si exemplele ar putea continua.
                                Cand te duci sa cumperi o masina mergi pe incredere cu ce iti spune vanzatorul sau verifici masina?
                                Inca mai e cineva atat de naiv incat sa creada ca masinile vandute de samsari au kilometrii reali.Sincer sa fiu daca ma duc sa vad o masina chiar nu ma intereseaza cati kilometri are in bord sau cati imi spune respectivul ca are. Pana la urma o masina poate avea si un milion de km si sa arate si sa functioneze bine, la fel cum poate sa aibe 100k km reali si sa fie epava. Depinde cum a fost intretinuta, ce sofer s-a urcat la volanul ei...
                                In al doilea rans cand cumperi o masina o iei de la un cap la altul si o verifici.Daca are linie, vopseaua e aceeasi nuanta, daca are urme de reparatii etc.Incerci tu sa-ti dai seama cam ce a avut fara sa-l crezi pe vanzator.
                                Daca plecam de la premisa asta exista mai putine sanse sa fim pacaliti. Pana la urma cand cumparam o masina sh mergem la ghici si trebuie sa fim convinsi ca pot aparea si probleme de genul alternatorului masluit, ca nici cel mai prost samsar n-ar pomeni in veacul vecilor de defectiune. Si pana la urma la o masina de 2-3 -4ook km oricand poate cadea o piesa vitala fara ca ea sa fi fost in prealabil masluita.
                                Stop accidentelor!
                                Viata are prioritate!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF