Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cu turbina sau.ce poate fi??

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu turbina sau.ce poate fi??

    Buna ziua tuturor, incadrez rugamintea mea la ,off topic, pentru ca nu este vorba despre un mercedes ,nici nu prea stiu daca e corect ce fac, dar sper sa fie cu iertare .E vorba de un ISUZU WIZARD din 96 ,3.100 turbodisel. Efectiv a inceput sa nu mai traga bine la accelerarile de pe loc,nici nu se tura mai sus de 2000, pana schimba intr-a 2a <automata>dupa aceea mergea normal, m-am gandit ca e motorina,filtru sau filtru de aer<care intradevar era fff murdar>,I-am scos filtru sa vad cum merge fara si am condus-o vreo 10 minute ,totul revenise la normal, aproape la normal acuma tragea bine dar ,aveam un mic fasait pe la unul dintre furtunele de vacum ,am pus filtrul de aer la loc ,si am dat sa merg sa cupar unul nou,dupa vreo100 m a incepu sa scoata sunete ciudate de pe langa turbina <nu cel specific de turbina>dar nu continue,si nu se tureaza mai mult de 2000 cand scoate sunetele,are momente cand merge bine cam 10% din timp. Ce ar putea sa fie ??? Sper ca ati inteles ce am vrut sa zic .Va rog frumos daca v-ati deranjat sa cititi,si puteti sa ma ajutati cu un sfat nu ezitati .Am fost la mecanic, mi-a zis sa iau furtune noi de vacuum si sa le schimb care erau uzate , le-am schimbat ,dar , nimic. Va multumesc>

  • #2
    Daca se mai aude acel fasait de vacuum , chiar si dupa ce ai schimbat furtunele , rezolva intai pierderea de vacuum.Apoi vezi cum se comporta.Martor check enigine aprins cumva?ai ajuns sa faci o diagnoza pe undeva?

    Comment


    • #3
      Nu am nici un martor aprins ,nu am fost la facut nici o diagnoza inca penru ca asta s-a intamplat ieri si nu am avut timp pre mult sa stau de ea . O sa mai incerc sa caut un mecanic disponibil azi. Credeti ca s-ar fi dus turbina ? Precizez ca masina are 135 mii Km .Va multumesc!

      Comment


      • #4
        Scuze pentru postarea repetata dar, tocmai am observat ca este mult ulei pe conducta care duce aerul la turbina si chear sub conducta la inbinarea cu turbina , turbina are un sunet metalic .Nu prea stiu din ce e compus un turbo,dar ,ma gandesc ca este vreun sistem de ungere ,ca altfel de unde uleiul ala pe conducta ??? Multumesc.

        Comment


        • #5
          Evident ca turbo are sistem de ungere pentru lagarele din interior.Verifica daca este un furtun ceva , slabit si de aceea da ulei pe langa.Masina da fum negru?Incearca sa strangi colierele de pe furtun.Sunetul metalic se aude din turbo ?Poate nu ajunge ulei in ea , fiind sarit furtunul de ungere sau chiar obturat.

          Comment


          • #6
            Incearca sa scoti catalizatorul si vezi ce se intampla,nu stiu cati Km are masina dar banuiesc ca fiind din 96 are ceva,si e posibil sa se fi infundat catalizatorul caz in care forteaza si turbina.
            Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

            Comment


            • #7
              Originally posted by old merc fan View Post
              Incearca sa scoti catalizatorul si vezi ce se intampla,nu stiu cati Km are masina dar banuiesc ca fiind din 96 are ceva,si e posibil sa se fi infundat catalizatorul caz in care forteaza si turbina.
              Scuze am vazut kilometrii dupa ce am scris dar totusi e posibil sa se infunde catalizatorul ciar si la kilometrii astia
              Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.

              Comment


              • #8
                Intradevar am descoperit si eu sistemul de ungere,sunetul metalic se auzea din turbo, am verificat uleiul la motor ,nivelul era fff jos , am completat cu ulei ,zgomotul a disparut ,masina a functionat normal vreo 10 min dupa care a murit turbo de tot. Acuma da fum negru la greu si nu se mai tureaza peste 2200, am fost la un mecanic care a confirmat...solutia ...un alt torbo,imi caut o alta turbina ,mecanicul mi-a zis ca poate gasim una folosita ,eu incerc sa gasesc una noua .Va multumesc pentru sfaturi.

                Comment


                • #9
                  Dupa parerea mea una noua e prea scumpa , s-ar putea sa ii dublezi valoare masinii daca pui noua.

                  Comment


                  • #10
                    Deci,nu am gasit un alt turbo SH iar nou era cam 1000 USD ,asa ca mecanicul mi-a convertit-o in disel simplu,adica mi-a golit tot din turbina si a deconectat racirea pe ulei.Problema cea mai mare este ca acuma scoate fum negru foarte tare.Deci masina isi trage aer prin acelas sistem doar ca turbina e goala si are scopul sa etanseze gaura de pe teva de evacuare a gazelor.Fumul negru ma omoara ,oare nu ar fi trebuit sa reduca debitul la pompa de motorina ?? Daca masina nu mai primeste acea cantitate de aer nici arderea nu e coplecta ...asa ma gandesc eu si cred ca de acolo rezulta fumul exagerat.Ce parere aveti?? Va multumesc.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF