Salut colegi, dupa ce o buna bucata de vreme am stat in curtea vag, am trecut de la un T5.1 la un V250.
Termen de comparație nu exista, poate voi intra in detalii mai tarziu, momentan incerc sa aduc masina la stadiul cel mai sus posibil dpdv mecanic.
Ce am facut:
- am schimbat racitor de ulei cu OEM ( aparent motorul OM851 are problema asta)
- am schimbat uleiul cu 5w30 MB 229.51 ( probabil exista si ulei mai bun dar poate la următoarele schimburi ) - urmeaza revizia la cutie ( 7G ) si diferential . Aici am oferta de la Casa Auto BV, si as aprecia un feedback.
Voi veni mai tarziu cu dotarile masinii si modificarile pe care le-am facut la t5 ( antifonare fonica, arcuri eibach, etc ... )
Ce ma mai supara este un zgomot pe fata dreapta pe care il aud la gropi sau pe drum prost. Nu e de la articulatii, pentru ca nu bate fier pe fier...e mai mult un zgomot imprastiat. Din ce am citit aici pe forum ar putea fi de la culise etrier - inca nu am verificat nimic. Sau de la suportul motor - nici acesta nu a fost verificat . Daca aveti ceva idei...
Mersi
Termen de comparație nu exista, poate voi intra in detalii mai tarziu, momentan incerc sa aduc masina la stadiul cel mai sus posibil dpdv mecanic.
Ce am facut:
- am schimbat racitor de ulei cu OEM ( aparent motorul OM851 are problema asta)
- am schimbat uleiul cu 5w30 MB 229.51 ( probabil exista si ulei mai bun dar poate la următoarele schimburi ) - urmeaza revizia la cutie ( 7G ) si diferential . Aici am oferta de la Casa Auto BV, si as aprecia un feedback.
Voi veni mai tarziu cu dotarile masinii si modificarile pe care le-am facut la t5 ( antifonare fonica, arcuri eibach, etc ... )
Ce ma mai supara este un zgomot pe fata dreapta pe care il aud la gropi sau pe drum prost. Nu e de la articulatii, pentru ca nu bate fier pe fier...e mai mult un zgomot imprastiat. Din ce am citit aici pe forum ar putea fi de la culise etrier - inca nu am verificat nimic. Sau de la suportul motor - nici acesta nu a fost verificat . Daca aveti ceva idei...
Mersi