Salut, asa este , tras pe ele si neintretinute sau facute improvizatii sa mai mearga, cel putin in cazul meu asa este, diverse bucati de furtun inlocuite cu furtun de gradina, mufe electrice lipite cu pistolul de lipit direct pe contacte ( scumpi papucii pentru cabluri si 1-2 metrii de furtun pentru combustibil sau apa , totul carpit cat sa mai mearga) . Acum ca ploua am descoperit ca nici stropitorii de parbriz nu merg, in setarea originala masina are si diuze incalzite dar furtunul este si el carpit cablurile electrice care vin la diuze taiate si inadite, pompa lipita cu silicon si lipsa papuci , lipite firele pe direct. Ce sa zic ? O nebunie . Incepe sa-mi fie frica sa ma mai uit pe undeva. Cine stie ce mai gasesc. Mi-a aparut un zgogot metalic cand masina este in viteza ceva zdranganit dar mai infundat pe liber nu face nimic, inainte sa schimb rola intinzatoare o banuiam pentru ca avea bucsa din cauciuc sparta si vibra foarte tare dar acum trebuie sa investighez pe dedesubt. In rest pare sa fie ok , verific inainte si dupa fiecare plimbare lichidele si momentan nu au aparut scurgeri. Astept vreme mai buna sa desfac si sa vad ce se intampla cu centurile electrice , sa vad in ce stare este uleiul din grup sau daca mai este ( apare un huruit dupa 50-60 km/h) si multe altele .
Numai bine.
Numai bine.
Comment