Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My 200CE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dintre toate enumerate de tine, cel mai problematic mi se pare pierderea uleiul de servo.
    Va trebui sa verifici angrenajele, dar sigur poti incepe cu caseta.
    Sa stii ca nu e ceva anormal sa aibe probleme, raportat la kilometraj si varsta. Cel putin la mine asa a fost.
    In fiecare zi, plangea cam jumatate de deget de lichid, care ateriza sub masina.
    Daca iti aduci aminte sa completezi e ok. Dar nu iti recomand sa faci asta pe termen lung.
    Apropos, la ITP nu negociaza cu tine referitor la frane si directie.

    Se da jos relativ usor, dar sa gasesti pe cineva sa reconditioneze asa ceva, mai greu.
    Ai 2 optiuni:
    1) gasesti pe cineva: dar barem sa-ti dea o garantie. Eu am gasit pe cineva, foarte dificil de colaborat cu dansul, era mai in varsta si cu ceva probleme de sanatate. Am dat 700 lei, ceva de genul, nu mai retin. A durat cam 10 zile, intrucat erau inaintea mea programati si altii.

    2) cumperi ceva reconditionat: nu te obosi cu OLX (vei da numai de bisnitari de piese, care la telefon iti vor spune exact ceea ce vrei tu sa auzi - ieftin, bun si azi o pune la curier, in speta) sau piese noi (cand ceri o cotatie de piesa noua, incearca sa stai jos, sa nu te ia cu ameteala); Mergi pe EBAY in Anglia sau Germania. Sunt multe magazine on-line, sunt reconditionate profesionist si ar trebui sa coste cam 250 - 350 / 400 EUR plus transport.
    Cauta si tu pe cineva cu review-uri multe (pozitive!) si care se misca rapid. Platind cu PAYPAL ai o garantie ca daca e teapa, vei fi rambursat in baza unei mici plangeri.

    Vis-a-vis de capacul de la antigel, idem a fost si la mine.
    Capacul are o garantiura daca-l deschizi, care crapa si se pierde etanseitate.
    Poti arunca o privire si la pompa de apa; in cazul meu, era pompa originala si nu mai avea aproape deloc paleti :-)

    Succes !
    Attached Files
    1963 Simson SR2E
    1990 Mercedes W124 250d
    2001 Mercedes W210 200K
    2005 Mercedes W211 220cdi
    2018 Suzuki Baleno

    Comment


    • #17
      Salut, uleiul de servo se regasete mai mult in zona pompei, urmeaza si verificarea casetei , de curs curge pe undeva dar nu lasa pata jos si nici nu scade semnificativ uleiul din vas, astazi ridic piesele pentru pentru pierderea de apa ( dopuri antinghet, 2 dintrele ele ruginite si gaurite) , in alta parte nu am vazut sa piarda dar vor urma verificari suplimentare sa vedem daca se mai incalzeste, de vazut daca s-a ars sau nu garnitura de chiulasa. De inlocuit sau curatat regulatorul de la injectia mecanica, in mers se limita si nu accelera mai mult de 60-70km/h . Ajung cu piesele mai pe seara astazi la mecanic si sper ca maine sa am o concluzie.
      Numai bine.

      Comment


      • #18
        Salutare, dupa cateva zile de munca la masina situatia sta cam asa : la partea de injectie s-a curatat, reglat, inlocuit regulatorul de presiune, calculatorul, pe partea de electrica s-a rezolvat problema cu inchiderea din cheie, putin aranjat mufe si papuci la motor, la partea de motor s-au inlocuit dopurile anti inghet, galeria de evacuare , lichidul de racire cu vas expansiune si senzor.
        Urmeaza : revizie la frane , de inlocuit elicea de la vascocuplaj si montat difuzor, de schimbat rulmentii pe fata, de verificat ceva contacte electrice pe sub bord ( masina are montata o alarma aftermarket care numai functioneaza si vreau sa scot tot ce tine de firele si cablajele ei) , de verificat sistemul ASD si grupul spate +++.
        Si pentru ca totul parea sa iasa la lumina si trebuia sa fac cativa pasi inapoi am descoperit ca pe partea dreapta fata a lost lovita si sub vasul de expansiune exista o reparatie facuta de cineva cu 2 maini stangi . La fel si tragerul sau cum ii spune la masina asta , traversa fata cu ochelarul din dreapta sunt lucrate de acelasi individ cu 2 maini stangi.
        in cazul in care este cineva sa-mi recomande un tinichigiu din Bucuresti sau inprejurimi il rog sa-mi lase un mesaj privat. Piesele necesare reparatiei pot spune ca le am la indemana ( la domnul mecanic care s-a ocupat de masina pana acum).
        La fel in cazul in care cineva are nevoie de mecanic pentru 124/126 /190 pot recomanda si eu pe cineva extrem de priceput si perseverent la care nu exista "merge asa".
        Numai bine.

        Comment


        • #19
          Mai pierzi lichid de racire acum?

          Comment


          • #20
            Numai pierde, dar imi lipseste difuzorul dintre elicea de la vascocuplaj si radiator si se cam incalzeste. Urmeaza in weekendul asta sa vad ce pot face sa montez difuzorul, este ceva stramb jos la suportii de la radiator si radiatorul de apa vine prea in spate.
            Numai bine.

            Comment


            • #21
              Posibil ca, datorita accidentului de pe fata unele piese nu s-au potrivit la loc...de aceea au renunțat la acel difuzor..
              Cel mai bine ar fi dacă ai avea un tinichigiu bun, care sa iti așeze toate tablele pe poziție.. apoi sa poți monta totul cum trebuie..
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #22
                Salut, asa este , momentan caut acel tinichigiu, maine sper sa montez o elice mai mare dedicata modelului ( momentan am una mai mica montata) si am sa urmaresc in continuare temperatura pana reusesc sa introduc si respectivul difuzor.
                Numai bine.

                Comment


                • #23
                  Stiu unul bun de tot în Galați...dar , sta cam prost cu timpul...asa cum stau de fapt cei pricepuți..
                  Dacă ai timp, iti pot face legătura cu el sa vezi cum poate sa te ajute...
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #24
                    IMG-20210612-WA0012.jpeg Multumesc Cristi, dar eu locuiesc in Bucuresti, de la Galati am luat masina, am reusit sa gasesc pe cineva priceput, doar ca in momentul de fata bugetul meu s-a cam terminat. Incepand de vineri pana ieri am tot lucrat pe la masina si am reusit sa mai schimb una alta dar se pare ca fac 2 pasi in fata si 3-4 in spate, am reusit sa schimb tot ce tine de dopuri de pe bloc , numai pierde apa pe nicaieri dar acum numai merge sonda care da comanda la vascocuplaj, am vrut sa schimb placute si a trebuit sa schimb si etrierii , am schimbat rotile si acum am nevoie de amortizoare , se lasa foarte tare la frana si freaca . Dar partile bune sunt ca in momentul de fata merge si se deplaseaza decent , nu se mai incalzeste ( ieri cand am plimbat-o a fost relativ racoare) , sta pe sosea bine cu noile roti( cele vechi erau patrate si mergea pe toata strada. Vor urma multe alte operatiuñi de schimbat si aranjat dar momentan iau o pauza pentru ca psihic sunt obosit, intr-o luna decand o am numai pe ea si pe langa ea am stat, este mult si luminita de la capatul tunelului este departe. Vor urma de remediat cateva probleme electrice la asd ,centuri si pe viitor putina tinichigerie.
                    Numai bine. IMG-20210612-WA0017.jpeg IMG-20210612-WA0015.jpeg IMG-20210612-WA0010.jpeg

                    Comment


                    • #25
                      Pai acu tu ce credeai? Ca iei masina noua?
                      te obisnuiesti cu ideea ca daca vrei sa fie in stare buna ai de lucru vreo 2 ani pe ea. Ca doar nu stai zilnic in garaj...

                      Comment


                      • #26
                        Asa este, nu ma asteptam la masina noua, dar parca nici intr-o stare atat de proasta. De acum o iau incet, pentru ca este functionala, nu curge nimic din ea si o pot folosi pentru ce am eu nevoie.
                        Numai bine. 20210613_175405.jpg

                        Comment


                        • #27
                          Trebuie sa ii dai si un pic pe coaja si sa te bucuri de ea, ca sa mai dispara din frustrarea adunata
                          Oricum, sa stii ca e in regula sa mai schimbi cate o componenta atata vreme cat nu ai de a face cu rugina. Cand mai ai buget si timp, mai schimbi cate una alta. Nu te zoreste nimeni.

                          Ideea e ca incerc sa te incurajez, pentru ca la sfarsit o sa ai o masina super faina.

                          Comment


                          • #28
                            La Retromobil am auzit "duma" asta pe care o dau si eu mai departe, intrucat au dreptate - acum, reparand-o ai un varf de cheltuieli, aducand-o la punct.
                            Apoi, rata de defect o sa scada dramatic, sa tinda spre zero.
                            Tot de la Retromobil citire - "masinile istorice au cele mai mici rate de defect" ; pe de o parte circula putin, pe de alta parte sunt tinute din scurt.
                            Toata "smecheria" este sa treci peste acest varf de cheltuieli
                            Dar poti sa aplatizezi acest varf, dupa posibilitatile finaciare sau timpul alocat.

                            In viata de zi-cu-zi, dupa ce o termini, W124 este o masina extrem de fiabila. Un tanc gandit sa cada tabla de pe ea, dar sa continue sa mearga.
                            Va fi o masina care o poti da mai departe urmasilor tai.

                            A mea e nepornita acum de vreo 2 saptamani. N-am nicio emotie ca maine dimineata (cald/frig/ninsoare/ploaie) sa ma urc in ea, sa ma vad cu cineva in Bacau (300 km dus-intors), apoi sa ajung inapoi in Iasi la o cina cu sotia mea la restaurant. W124 este o masina fantastica din punctul asta de vedere.


                            Uita-te in jurul tau, sau deschide un TV - hibridul ne inconjoara, iar in cativa ani electricul va fi la ordinea zilei, dominant chiar.

                            Peste zece - cinspe` ani, cand o sa apari pe strada cu asa ceva, o se adune lumea ca la tigrul de la circ :-)
                            1963 Simson SR2E
                            1990 Mercedes W124 250d
                            2001 Mercedes W210 200K
                            2005 Mercedes W211 220cdi
                            2018 Suzuki Baleno

                            Comment


                            • #29
                              Salut, nu contest "duma" chiar este plauzibila, intr-o mare parte am adaugat piese noi iar ce voi adauga de acum inainte vor fi la fel. Detin intradevar si alte 2 masini relativ noi, dar asta este altceva si pot spune ca are cu totul alta tinuta, aer, eleganta decat oricare dintre celelalte 2 pe care le detin ( japoneze 2018 si 2019). Necesita atentie este adevarat dar usor si cu pasi mici am sa o pun la punct.
                              Numai bine.

                              Comment


                              • #30
                                Atunci nu te grabeste nimeni sa o faci.
                                lucrezi cand ai chef si nu lucra mult, parerea mea.
                                Eu lucrez la cazan cand am timp de pierdut si cat timp lucrezi eficient. Cand deja randamentu scade gata, ma apuc de altceva. Imi propun chestii scurte tot timpul cand ma cobor in garaj.

                                In rest ce vrei, masini de Romania, si eu tot un cazan moldovenesc am luat... Stiu cu ce se manca. Genul de masini de pe care lumea trage cat poate ca doar merge si asa, e mercedes domne, nu trebuie schimbat nimic.
                                Atat ca a meu e mai tanar cu 10 ani... N a apucat sa fie ciobanit decat de uzura normala.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF