Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My 200CE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My 200CE

    Salutare si bine v-am gasit !
    De 2 saptamani am reusit sa-mi achizitionez un C124 pe care il cautam si doream de foarte multa vreme.
    Este vorba despre un 200CE automat M102.962 KJetronic din 1992 , cu cateva dotari frumoase, ( clima automata, interior in piele ( scaunele fata le-am trimis la retapitat), centuri electrice, ASD , rulata in Italia , rugina minima . Masina este in Romania din 2017 iar in ultimul an si jumatate a stat parasita in garajul fostului proprietar, banuiesc ca fostul proprietar nu a avut pe cineva priceput sa se ocupe de ea , multe improvizatii pe partea electrica, multe mufe imbatranite , coapte, am refacut cat am putut si cat m-am priceput papuci si izolatii , momentan nu este funtionala ( nu porneste) , am schimbat pentru inceput filtru de benzina dar fara vreo schimbare notabila, porneste pentru 1-2 secunde si se opreste.
    Momentan sta in curtea socrului meu din lipsa te timp si buget pentru a o repara. Urmeaza punerea in functiune, revizie cu schimb de filtre si fluide, revizuit frane, anvelope +++. In cazul in care cineva cunoaste sau imi poate recomanda pe cineva in Bucuresti care sa ma poata ajuta cu pornitul , eventual reglatul injectiei , rog sa-mi lase un mesaj privat. Momentan nu am foarte multe poze cu ea dar am sa revin pe parcurs cu mai multe.
    Toate cele bune tuturor.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

  • #2
    Buna dimineata tuturor, primul pas l-am facut, am reusit sa pornesc motorul , cauza problemei a fost mizeria din rezervor, sorbul blocat . Acum , urmeaza reglaje la motor, revizuit frane, anvelope +++. Pe masura ce am sa avansez adaug aici .
    Numai bine tuturor.

    P.S. Este cineva care ma poate ajuta cu reparatia ceasului de la kilometraj, 99% a fost umblat in el pentru a schimba numarul de kilometrii si nu intregistreaza. Multumesc anticipat. 20210519_070923.jpg

    Comment


    • #3
      Salut,

      Incearca sa mergi pe cartea orginalitatii. Orginalitatea este foarte apreciata la o masina istorica. Defapt, daca ai intentia sa apelezi la Retromobil ptr atestare, ai sa vezi ca oamenii te vor directiona doar in zona asta.

      Vezi in aplicatia la RAR daca gasesti informatii de la ITP-urile anterioare, macar sa ai o minima idee despre cat ar trebui sa arate kilometrajul.

      Ti-am lasat mesaj cu datele de contact, sper sa-ti fie de folos.
      Apropos, pe FB sunt multe grupuri cu W124. Poti solicita sa te accepte, iar daca ai nevoie de piese sau intrebari cu diverse reglaje, gasesti oameni dispusi sa-ti dea o mana de ajutor.

      Succes si rabdare multa !
      1963 Simson SR2E
      1990 Mercedes W124 250d
      2001 Mercedes W210 200K
      2005 Mercedes W211 220cdi
      2018 Suzuki Baleno

      Comment


      • #4
        Multumesc, ITP-urile anterioare 3 la numar sunt inregistrate cu acelasi numar de kilometrii cum afiseaza si bordul meu.

        Comment


        • #5
          Foarte frumoasa masina. Daca nu ai rugina, se repara orice alta problema. Da jos ceasul si vezi ce e in spate. In cel mai rau caz gasesti unul sh care il ajustezi la nr tau de km.

          Comment


          • #6
            Salutare, atasez cateva poze cu lucrarea de la scaunele fata si pentru moment o improvizatie decenta zic eu pentru coltar. Numai bine.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Ce interior fain ! Uau !
              1963 Simson SR2E
              1990 Mercedes W124 250d
              2001 Mercedes W210 200K
              2005 Mercedes W211 220cdi
              2018 Suzuki Baleno

              Comment


              • #8
                Multumesc, interiorul a fost un factor importanat cand am achizitionat-o, dupa demontarea scaunelor fata a aparut si o problema la centrurile electrice ( numai funtioneaza), am verificat conexiunile electrice si vacum , siguranta, totul pare in regula, daca are cineva o idee il rog sa-my lase un reply. Multumesc anticipat.

                Comment


                • #9
                  In ce sens nu mai functioneaza ? la modul in care se trag greu inapoi (chiar raman blocate de tot), dupa ce opresti masina si vrei sa iesi ?
                  Daca da, atunci fa urmatoarea "smecherie" (sincer, am vazut-o pe youtube, la mine a functionat) :

                  - trage la maxim centura (sofer + pasager)
                  - cu un carlig de rufe, clama sau orice alt dispozitiv, incearca sa le blochezi in pozitia "trase la maxim"
                  - cu o periuta de dinti (la mine a functionat sa sacrific o periuta electrica de dinti :-), merge mult mai repede si ai si ceva dexteritate), apa si sapun sau orice detergent de rufe (recomand si bio-carpet), ia si spala puternic fata-verso. Freaca efectiv cat de profund poti, chiar daca te vor durea mainile si degetele.
                  - o sa observi multa murdarie, iar detergentul se va innegri f.rapid
                  - cand le vei debloca din pozitia trase maxim o sa observi ca merg f.usor (la mine, erau intepenite de-a dreptul)


                  Bafta si rabdare maxima !
                  1963 Simson SR2E
                  1990 Mercedes W124 250d
                  2001 Mercedes W210 200K
                  2005 Mercedes W211 220cdi
                  2018 Suzuki Baleno

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc, am sa incerc. Momentan masina este dusa la cineva priceput sa-mi rezolve toate problemele legate de reglaje, verificat instalatie electrica, ceva scurgeri de ulei si apa +++ . Se pare ca m-am legat la cap cu ceva ce depaseste puterea mea financiara, speram sa-mi iau o masina la care sa mesteresc "putin" dar se pare ca trebuie mesterit total. Momentan sunt putin demoralizat pentru ca am o caroserie in stare buna si partea de sub capota este pilaf. Instalatia electrica semi-praf cu mufe si cabluri coapte plus improvizatii, pierderi de ulei de motor, ulei servo, antigel, motorul de incalzeste destul de tare si repede. Ca si parti bune descoperite pana acum sunt : caroseria, partea mecanica care nu scoate zgomote de pe nicaieri momentan. Sper ca o aduc pe o linie de plutire cat inca mai am nervi si rabdare.
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #11
                      O faci. Daca interiorul sau caroseria erau distruse, alea erau la fel de costisitor de facut...si unde gaseai asa interior?

                      Plus asa masina presupun ca nu a costat cine stie ce asa ca e ok. Impozit n ai de platit. Timp este, piese se gasesc.

                      Comment


                      • #12
                        Salut, asa este , se face, la prima verificare defectele nu sunt chiar asa de mari, este spart (ruginit) un dop de pe blocul motor si pe acolo pierde apa, operatiune destul de dficila deoarece este chiar sub galerie, mai trebuie identificat locul pe unde pierde ulei din motor si ulei de servo. Usor , usor se fac toate .
                        Numai bine.

                        Comment


                        • #13
                          Reiau sfatul initial pe care ti l-am dat - AI RABDARE ! restauratul e un maraton, nu un sprint 100 de metri-garduri !

                          In subsidiar, se intelege si altceva - NU O VINDE !
                          Tu crezi ca Tiriac tot le aduna asa ca-i doar pasionat si-i plac masinile ? NU, masinile istorice sunt un mijloc ideal de a investi si a conserva valoarea banilor !
                          Nu esti OBLIGAT sa faci toate reparatiile DEODATA !
                          Le poti temporiza: intr-o luna o treaba, luna urmatoare alta treaba si tot asa, functie de ce bani ai.

                          Apropos, esti intr-o situatie ideala - sa fie doar chestiuni mecanice si sa fie brici la caroserie !
                          Ti-au spus-o si antevorbitorii mei.
                          Una e schimbi garnituri, alta e sa platesti tinichigii si vopsitori, materiale si manopera la greu.
                          La mine, in cazul meu, a fost fix la polul opus - 80% din buget a mers la tinichigerie: demontat, reparat, curatat, pregatit, vopsit, montat inapoi.
                          Bani grei, crede-ma !

                          Asadar, NU o vinde ! Ai rabdare !

                          PS - am fost pentru prima oara ca si participant, la invitatia Retromobil Iasi, la evenimentul - Retroparada Primaverii, acum o luna de zile in urma.
                          Nu ai idee cati veneau la mine, se uitau 10 minute la masina mea si`mi spuneau - "Dom`le am avut si eu una asemanatoaresi am vandut-o acum 10/20 de ani pe cateva milioane ! Ce rau imi pare ... "
                          1963 Simson SR2E
                          1990 Mercedes W124 250d
                          2001 Mercedes W210 200K
                          2005 Mercedes W211 220cdi
                          2018 Suzuki Baleno

                          Comment


                          • #14
                            124 e o masina in care merita investit. La 30 ani incepi si tu sa mai scartzai, sa te mai doara una alta, cu atat mai mult o masina.
                            Rezolva partea cu incalzitul, poate ai noroc si e doar un termostat stricat. Electrica se rezolva cu un electrician priceput.

                            Daca nu e masina principala, o poti parca pana mai gasesti buget. Eu la masina de hobby repar de 6 ani si inca e lunga lista de reparatii.



                            Comment


                            • #15
                              Salutare , multumesc pentru suportul moral, intradevar nu este ceva foarte grav dar este frustrant ca nu o pot folosi, problemele nu sunt grave sau foarte grave. Pana in momentul de fata ce am identificat eu sunt cam asa : pierdere lichid racire ( dop anti inghet ruginit/ fisurat , in curs de inlocuire cand se vor linisti ploile.), incalzirea motorului pare sa fie din cauza ca apa se scurge repede din motor, pierdere ulei motor, pierdere ulei servo, radiator clima de inlocuit si verificata instalatia, verificat sau inlocuit uleiul din grup ( am observat ca apare un huruit dupa 60 km/h , curatat sau inlocuit aeroterma de incalzire ( scartaie) , verificat si schimbat cateva mufe la instalatia electrica, verificat centurile electrice, momentan becul ASD este aprins desi cand am luat masina nu se aprindea, de inlocuit ceasurile de bord ( nu intregistreaza kilometrii) , mici retusuri la interior si cine stie ce mai apare pe viitor. Pe masura ce avansez adaug sau tai de pe lista una alta.
                              Succes si numai bine tuturor.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF