Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w211 e320cdi V6 aproape full + STAR C3

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w211 e320cdi V6 aproape full + STAR C3

    ziua buna, cu toate ca sunt nou pe forum, masina nu o am de noua si nici nu am intrat in posesia ei recent. Desi ma prezint tarziu, am considerat ca mai bine decat deloc. Am intrat in posesia unui Mercedes w211 E320CDI V6 combi din 2006 de aprox un an si o luna. Masina este cumparata de mine din germania. Am achizitionat masina din parcul unui turc, dar fostul proprietar ( domnul doctor )) a avut masina din 2007 pana atunci, cel de dinainte a detinut masina aprox. 6luni iar si mai inainte a fost detinuta de daimler ag. Am luat masina la 282k km, imediat sarbatorim 300k km ) (nu ma prea intereseaza numarul de km cat timp sunt reali, desi se stie ca nu este cel mai fiabil motor, nu este nici cel mai rau). Sunt pasionat de masini in general ,dar in special mercedes tocmai de aceea am inceput sa ma documentez despre masina si problemele ei specifice. Mi-am achizitionat si o diagnoza STAR C3 cu ajutorul careia pot sa monitorizez constant comportamentul masinii. Multe manopere le execut singur, pe altele le las pentru mecanic (am mare incredere in el). Masina nu imi iese din campul vizual indiferent ca merg la reprezentanta sau in alta parte, daca vor bine, daca nu, mai sunt locuri unde sa o duc sau ma ambitionez si o fac eu. Inteleg si faptul ca nu e frumos sa iti "sufle" cineva in ceafa, mai ales in perioada asta. Am bagat destul de multi bani in masina incepand cu cauciucuri iarna/ vara 6000lei si cred ca mai am bonuri/ facturi de inca 5000lei in piese doar + altele pierdute(tot de ceva mii de lei) si nici nu vreau sa ma opresc! Pe parte estetica nu am facut mai nimic pentru ca am vrut sa termin (grosul) cu partea mecanica, urmeaza...

    Ca sa ma revansez pentru intarzierea prezentei pe forum, am lasat inspre final o lista mai lunga, de lucrari efectuate in decursul acestui an, dar nu sunt doar listate piesele pe care le-am schimbat, ci am incercat sa vin in ajutor cu niste note explicative, tips & tricks, link-uri catre video-uri, etc... Sunt piese pe care le-am schimbat, dar nu am gasit relevanta in a le trece aici doar sa fie trecute drept schimbate si atat sau am uitat de ele . Textul devenea prea lung daca specificam fiecare pas si nici nu cred ca este sectiunea potrivita, deci a NU se trata drept instructiuni de reparatie. Daca aveti nevoie de explicatii mai pe larg privind anumite manopere efectuate puteti sa ma contactati.

    Schimb ulei si filtru, schimbati mereu garnitura surubului de golire. Eu mi-am pus surub magnetic.
    Schimbat toate filtrele de pe masina. La filtrul de motorina trebuie pus contactul de mai multe ori incat sa traga motorina. Manualul oficial de reparatii specifica schimbarea colierelor. Pentru cei care au perne, recomand schimbarea fitrului de la compresor deoarece prelungeste durata de viata a acestuia. ( desi acesta la un sistem perfect functioneaza rar si scurt)

    Schimb ulei ( nu imi place sa ma bag in polemici despre marci de ulei ,dar in acest caz folosesc uleiul original), filtru, suruburi, garnitura, teava preaplin, suruburi golire + garnituri la cutia de viteze automata (+ convertizor). Manualul specifica folosirea unei carpe care nu lasa scame, de preferat piele de caprioara, pentru curatarea tavitei. Teoretic tavita nu se curata cu curatitor pentru frane, ci (eventual) lichid special pentru asa ceva (posibil apa si lasat sa se usuce 100%, dar nu garantez). Din cate stiu reprezentantele nu se prea streseaza cu detalii, dar avand in vedere ca peste tot se foloseste curatitor de frane la aceasta aplicatie, nu poate nici sa fie foarte daunator, caci asa am vedea cutii stricate la tot pasul. Daca mergeti mai adanc de filtru, pentru curatare, se foloseste ulei pentru cutia de viteze. Atentie la magneti, in unele cazuri s-a modificat numarul de magneti necesari si pozitia acestora, cat si modelul de magnet folosit (uneori). ATENTIE!!! Nivelul de ulei in CV nu este ca la motor cu min si max, este doar unul corect iar acesta se stabileste cu diagnoza (de preferat Star) si se umple pana da pe afara la o anumita temperatura a uleiului. Data viitoare vine jos si electrohydraulic controller unit pentru curatarea solenoid-urilor conform https://www.youtube.com/watch?v=IG9O...8SzNp&index=49 + un flush. (pentru bunastarea si longevitatea cutiei)

    Schimbat epurator de gaze ( tot ansamblul), se defecteaza destul de des, este un motor care are blow-by destul de mare sau/ si epuratorul este subdimensionat. Eu am schimbat si piesa de dinaintea epuratorului (nu stiu in ce masura recomand asta, trebuie atentie)

    Schimb garnitura injector + surub deoarece aveam mirificul black death. Posibil sa trebuiasca adus la plan sezutul injectorului. Curatat filet surub, pasta originala MB pentru injector, obligatoriu schimbul de surub si foarte importanta curatenia la aceasta manopera. Grija mare la cuplul de strangere, au fost destule cazuri cand surubul s-a rupt in incercarea de a strange la cuplul dat de producator. Se schimba si garnitura de la returul injectorului.
    Am schimbat si furtunul de retur deoarece acesta scapa motorina pe la injectorul la care am avut black death. Surpriza, original nou pe la 700-800lei, uneori si dezmembrarile renteaza.

    Schimb sintofluid axa spate cu Fuchs (fost Pentosin) TITAN SINTOPOID FE 75W-85, acesta este producatorul original. Din cate stiu (rog sa ma corecteze cineva daca stie ceva mai exact) acesta este "sealed for life" in schimb mercedes a schimbat putin specificatiile acestui lichid (sau ce e considerat) asa ca, de ce nu? ) ATENTIE!!! Desfaceti intai surubul de umplere sa nu aveti surpriza ca nu il puteti deschide dupa ce lichidul este golit.

    Schimb rezervor ulei servo si ulei servo cu Fuchs TITAN CHF 11S (fost Pentosin), acesta este producatorul uleiului original. ATENTIE!!! Rezervorul lichidului de servo are un filtru care nu se poate schimba decat schimband rezervorul. In cazul in care schimbati rezervorul, manualul de reparatii spune ca trebuie schimbate si cele 2 coliere. Eu am facut un flush + bleed, furtunul de retur l-am bagat intr-o sticla. Alternativ invarteam de volan cu rotile in aer si turnam ulei (folositi o palnie CURATA ca sa puteti monitoriza nivelul). Sa nu lasati NICIODATA sa intre aer in instalatie deoarece acesta poate sa fie greu de scos ulterior! Sunt multe clipuri cu informatii gresite legat de acest subiect pe internet asa ca vizionati intai clipul oficial mercedes. Dupa ce intelegeti cum functioneaza, puteti incerca un flush care evident este mai bun ca un schimb care nu scoate tot uleiul din instalatie. https://www.youtube.com/watch?v=F0ihJ2gMXDc

    schimbat garnitura portocalie admisie aer curat turbo. Daca nu o schimbati frecvent va scapa ulei care se scurge pe motorasul de la clapetele din galeria de admisie si acesta, in timp, se va defecta (manopera pentru schimbarea motorasului nu este scurta, teoretic trebuie demontat turbo). Garnitura se aseaza in niste "santuri" in partea de plastic neagra iar pe turbo se impinge pana in capat pentru a evita scurgerile.
    Am mai schimbat si toate garniturile de pe traseul de aer curat de la turbo pana la galeria de admisie, curatat intercooler pe interior, curatat mixing chamber (ansamblu premergator galeriei de admisie), schimbat senzor temperatura aer admisie si pe cel de presiune aer admisie.
    Mercedes recomanda sa curatati teava de aluminiu care vine de la racitorul de gaze si intra in mixing chamber (ansamblul premergator galeriei de admisie) la aprox 65k km (eu o fac mai des, sunt doar 3 suruburi de demontat)

    Schimbat garnitura din fata a pompei de vacuum (cea pe care mercedes-ul nu o comercializeaza separat, doar pompa cu totul)

    schimbat placute de frana (BREMBO sunt ieftine, nu ca sunt chitros fata de brand-ul masinii, ci pentru ca sunt de calitate + un raport calitate/pret bun. placutele mele au venit fara senzori) doar fata momentan, manualul de reparatii specifica schimbarea pinilor si arcului. ATENTIE!!! Cei care aveti SBC nu puteti face aceasta manopera fara o diagnoza ( tot de preferat STAR).

    schimbat role ghidaj ( acestea se defecteaza cel mai frecvent, sunt ieftine si usor de schimbat), bratul de tensionare.

    Rola alternator (am vazut pe manualul de reparatii ca daca se executa lucrari la alternator si acesta are 100k km, sa se schimbe si rola( aceasta este o interpretare personala, dar eu am sa
    schimb rola la max 100k km indiferent daca fac ceva lucrari la alternator sau ba, este ieftina, se schimba usor, dar are nevoie de un cap special))

    Schimbat rola AC (in fapt e un ansamblu despre care trebuie inteles cum functioneaza intai, uneori trebuie cap special pentru demontare)

    Schimbat tampoane motor + tampon cutie (de recomandat sa se schimbe toate impreuna). Este nevoie de o cheie speciala pentru acces la capul surubului. Procedura oficiala mercedes se face prin demontarea catalizatorului si din cate stiu (repet, nimic concret) se taxeaza undeva la 4ore. (ii rog pe cei care stiu exact sa specifice). Exista metode mai rapide de a se scoate, la mecanicul meu a durat aprox 1 ora.

    Schimbat doar actuator turbo (defect comun), Mercedes zice ca se schimba doar impreuna cu turbo deoarece se calibreaza impreuna, eu nu am probleme asa cum l-am schimbat. NU merita sa o faceti cu motorul oprit recent... au soptit basicile.

    Schimbat perii alternator, nu sunt convins ca sunt ce trebuie asa ca urmeaza sa schimb regulatorul de tensiune.

    Pentru ingrijirea interiorului folosesc o solutie universala + o spuma pentru ingrijirea pielii, amandoua originale mercedes.

    Va rog sa nu imi sariti in cap pentru eventuale greseli gramaticale (cel mai probabil multe virgule nepuse, care sper sa nu schimbe prea tare sensul propozitiilor), dar timpul nu este infinit pe acest pamant iar eu nu vreau sa devin scriitor de romane (desi pentru un forum cred ca tinde inspre incolo ca lungime, nu ca talent). La unii termeni nu am stiut traducerea exacta dpdv tehnic + faptul ca este mai usor sa se gaseasca informatie pe internet cautand in engleza asa ca nu m-am chinuit sa gasesc termenul corespunzator (nu sinonime traduse). Principalul obiectiv este sa ofer informatie relevanta! Cei care considera informatia ca fiind cunostinte generale... aia e, nu am ce face, incerc doar sa ii ajut pe oamenii pentru care aceasta informatie are o relevanta.

    Ca dotari lipsa ptiunea de a culca tetierele banchetei din spate apasand butonul (ciudat, aproape toata o au), distronic, incalzirea programabila din casa, panoramic, alcantara pe plafon (daca exista), incalzire scaune spate, incalzire volan sau/ si lemn(?), praguri iluminate, TV spate, pachet avantgarde (am bara fata avantgarde). Momentan nu mai imi pica fisa la altceva lipsa. Evident ca la genul acesta de masini, cu liste de optiuni, de poti defrisa padurea amazoniana, nu stii niciodata cate zeci de dotari sunt la o casuta distanta!

    Code Description
    003 MANUAL DATE-CONTROLLED VEHICLE
    006 SPECIAL TEST VEHICLE
    102 CONTROL PRODUCTION TEST 2
    10N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
    182 CONVERTER WITH DEV. CHARACTERISTIC
    202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
    213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
    220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
    242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
    249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
    250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
    260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
    275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
    280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
    287 THROUGH-LOADING FEATURE
    292L FACTORY SALES
    293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
    2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
    301 ASHTRAY PACKAGE
    309 CUP HOLDER
    354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
    388 PHONE MOBILE, MTUS-SYSTEM
    401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
    414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
    427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
    433 LEFT DRIVING DYNAMICS SEAT
    434 RIGHT DRIVING DYNAMICS SEAT
    474 PARTICLE FILTER
    477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
    489 AIRMATIC DUAL CONTROL / AIR SUSPENSION SEMI-ACTIVE
    48N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
    49N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
    500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
    527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
    543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
    550 TRAILER COUPLING
    581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
    596 HEAT INSULATING+IR REFLECTG.SAFETY GLASS ALL-ROUND
    600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
    619 CORNERING ILLUMINATION
    622 HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC
    673 HIGH-CAPACITY BATTERY
    731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
    775U BRIGHT SILVER METALLIC CLEAR COAT PAINT
    807 YEAR OF MODIFICATION
    810 SOUND SYSTEM
    819 CD CHANGER
    820A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
    821A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
    840 DARK TINTED GLASS
    875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
    889 KEYLESS - GO
    890 AUTOMATIC REAR-END DOOR
    910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
    911 MAJOR ASSEMBLIES FOR SPECIAL TEST VEHICLES
    915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
    926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
    942 LOAD COMPARTMENT PACKAGE
    955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
    985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
    A22 NEW CONVERTER GENERATION
    A24 JOINT FLANGE, 4-ARM 120
    A28 J - VALVE BODY ASSEMBLY VGS 2 (550 NM)
    F211 SERIES PRODUCTION 211
    FS COMBI - VEHICLE
    G902 TRANSMISSION CODE VERSION 02
    GA AUTOMATIC TRANSMISSION
    HA REAR AXLE
    J52 ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT
    K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
    L LEFT-HAND STEERING
    M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
    M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
    M642 V6 DIESEL ENGINE OM642
    N03 DISCHARGE AFTER TOP COAT
    N27 EXCHG. NOT ALLOWED,BODY/ORDER AS OF BODYSH. W/ PA1
    R01 SUMMER TIRES
    R76 LA 16" 11 SPOKE DESIGN
    U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
    U16 STOWAGE TANK BEHIND REAR SEAT BACKREST
    U18 AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE)
    V06 SPEED- + LOADINDEX 95W
    VL FRONT AXLE HALF, LEFT
    VR FRONT AXLE HALF, RIGHT

    Multumesc, o zi deosebita!

  • #2
    Felicitari pt masina si sa speram ca o scoti la capat ieftin!
    Eu in a mea daca ma uit la total am ajuns la 27mii lei daca e sa numar tot ce am bagat in ea inafara de lichid de parbriz si benzina.
    Deci se poate si mai rau. )
    Mai bine nu socoti ca numai te enervezi.

    Rola de la AC in ce consta? Cu tot cu ambreaj ai schimbat-o?
    La mine caraie cand apare pe star ca ii da tensiune de valoare medie. Cand ii da maxim sau deloc tace.
    Se poate schimba pe masina? Sau trebuie desfacute multe?
    E pericol sa rupa cureaua daca se blocheaza?
    Un specialist in AC mi-a spus ca ambreajul daca se duce, in cel mai rau caz nu va mai functiona AC-ul.

    Comment


    • #3
      Din pacate incercand sa tin un dosar cat de cat cu ce am facut, uneori nu ma pot convinge sa nu fac un total, sa vad cum stau... dar da, aparent se poate si mai rau...
      Trecand la subiect. Da, am schimbat rola cu tot cu ambreaj, de manopera nu eu m-am ocupat, dar am asistat. Demontand ventilatorul a fost destul loc incat sa facem manopera fara sa mai demontam alte chestii. Uneori rola poate sa fie destul de blocata din ce am inteles, nu stiu daca in acele cazuri trebuie demontat mai mult. Pe mine toata manopera m-a costat doar 100lei, deci nu ii foarte greu de aflat daca vrea sa iasa sau ba. Aceea este cred ca singura manopera nereusita din lista, in sensul ca tot imi scoate zgomot, am vrut sa specific, nu stiu de ce nu am facut asta. Nu stiu daca este din cauza unei piese defecte sau este uzata "teava" de pe partea compresorului. Poate sa fie si pentru ca i-am zis la individ sa aiba grija la cum aseaza cureaua, ca pe la rolele fara striatii se poate aseza prost, a zis ca e bine si peste 1km papa curea... Din pacate nu pot sa dau un raspuns concret privind la ce se poate intampla daca... in schimb, daca chiar trebuie, se poate purta o curea mai scurta in masina. In caz ca pusca, in cateva minunte poate sa fie cea noua, care sare peste AC, pe pozitie. Din nou, nu stiu lungimea necesara. Las link catre un clip care explica vizual demontarea rolei cu tot cu ambreaj https://www.youtube.com/watch?v=nLHJ6BadGv8

      Comment


      • #4
        Multumim pt prezentare , sa postezi si poze .

        Comment


        • #5
          Vad ca esti din Cluj.
          Nu stiu cum stai cu timpul, poate ai chef de o poveste candva, mai schimbam o parere despre masini, mesteri, ce e de facut, etc.
          Vad ca esti din categoria celor care nu le e frica sa puna mana pe o cheie.
          Noi avem asa o mica comunitate locala MB, ne mai intalnim, mai schimbam o parere, ne mai ajutam cu un star, un test drive etc.

          Am vrut sa trimit mesaj privat dar se pare ca nu ai functia activata.


          Poate ai timp sa pui si niste poze cu masina, sa vedem minunea

          Comment


          • #6
            Din partea mea suna bine, mai ales ca exista subiecte comune ) Nu stiu daca nu am ceva limitari pe cont cum sunt nou. Eu la setari am activata optiunea sa primesc PM de la toti membrii. Poze nu am la indemana, dar am sa ii fac zilele astea, cand o spal!

            Comment


            • #7
              poate trebuie sa activezi contul, da-mi mesaj privat sau intra pe facebook pe grupul mercedes cluj.
              Deobicei ne intalnim joi seara la BRDin jur de 8-9.
              Suntem grup mic 4-5, nu se leaga politia de noi din motive de .

              Comment


              • #8
                Pentru PM minim 5 postări, așa e setat serverul.

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #9
                  Revin cu niste poze. Urmeaza si cu interiorul, urmeaza si pe zi. Este si prima data intr-un an si cand las pe cineva sa imi spele masina. Am specificat ca nu doresc vreo carpa sa imi atinga exteriorul masinii. In genul asta de circumstante trebuie sa stai pe ei pentru ca au fost de ajuns cateva secunde sa nu ma uit la ce face si m-am trezit cu 2 zgarieturi fine... in fine... Eu zic ca este destul de sleeper cum nu se vad finalele, puterea ii mai lipseste )
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 3 photos.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare....
                    Treaba cu zgaraiturile de la o simpla carpa..mai ales dupa spalare e relativa !!Asta, cel putin daca nu ai masina de noua sa stii exact de ea.
                    Am cumparat destule masini impecabile care dupa un timp si mai ales dupa spalare (abia tarziu mi-a dat cineva explicatia) se molipseau de zgaraieturi.Prima care is lua bobarnace era doamna desi se jura pe cravata ei de pionier ca nu e ea....A avut si norocul ca unele sa apara in locuri destul de greu de atins..chiar si de o doamna.. :
                    Explicatia simpla: masina la un moment dat a primit o polishare profi, chiar daca nu se vede clar la cumparare, care a acoperit divesre zgaraieturi....Si care in timp apar, ghici cand? Dupa spalare...Polishul in unele cazuri doar acopera acele zgaraieturi care in timp, odata cu spalarea indeparteaza acea solutie si uite asa..apar ele din senin Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #11
                      Poate a parut ca dramatizez putin situatia. Nu am de ce sa ma stresez, deoarece este o masina veche, care nu este tinuta exponat si in consecinta este normal sa acumuleze urme de uzura fiind folosita. In schimb, in cazul uneia dintre acele zgarieturi, eram la 2metri distanta si am bagat putin "nasul" in telefon, cand am ridicat privirea carpa tocmai trecea peste stalpul A. Cand a ridicat carpa s-a vazut rezultatul proaspat obtinut, analizand carpa am simtit particule de mizerie prin ea (carpa refolosita cine stie de cate ori). Da, stiu ca pot parea putin absurd, aveti perfecta dreptate legat de a avea masina de noua si a observa evolutia situatiei de la nou incoace. Masina are 15ani, clar are multe zgarieturi de care nu stiu (pentru ca nu stau dpdv estetic sa ma uit la ea prea mult si oricum nu stiu oameni care stau cu agenda sa noteze fiecare imperfectiune) la care, din greseala, incerc sa le gasesc vinovat. In consecinta, nu este exclus ca a doua zgarietura (la care nu am observat fondarea ei) sa fie veche si eu sa gresesc. Oricum nu i-am scos ochii la individ (la figurat evident) sau sa incerc sa fac galagie din cauza asta, doar i-am atras atentia ca l-am rugat deja sa nu imi fie atinsa masina de carpa. Toate cele bune!

                      Comment


                      • #12
                        Treaba simpla...eu spalam duba la Arad, la iesire din tara si trebuia sa stau cu ranga sa nu dea aia cu periile pline de pamant cu care spalau camioanele!
                        O idee, mai ales ca masina este argintie: spalare cu jet de apa, spuma activa, 5 minute de asteptare..pe banii tai , apoi jet de apa de clatire si gata! La urma , sters doar geamurile cu carpa si atat! Nimic altceva...ma rog, roti, jante, Cola pe cauciucuri Incearca varianta asta si apoi mai vb..
                        30 de ani daca are masina si 100 de zgaraieturi pe ea, iti garantez eu ca daca apare cea cu numarul 101...exact pe aia o vezi dimineata, intr-o zi de luni.... ca sa iti mearga bine toata saptamana! Stima.
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #13
                          Superba masina! Am vrut si eu asa ceva dar nu s-a mai legat.

                          Legat de spalatorii...spre rusinea mea, abia acum vreo 3 saptamani am "descoperit" si eu spalatoriile cu jeton...Interiorul mi-l faceam singur si inainte dar la exterior mergeam la o spalatorie clasica de unde plecam cu spume (la figurat) de fiecare data. Nu cred ca mai calc prea curand pe la astea clasice.
                          A ta e gri, se observa mai greu zgarieturile. Sa vezi cum e pe negru...

                          Comment


                          • #14
                            Este prima data cand am lasat pe cineva sa imi spele masina. Mereu o spal la spalatorii cu jetoane, cu spuma activa si clatirea cu apa osmozata. Din pacate nu mereu pot astepta cateva min cu spuma pe masina deoarece mai sunt si alti oameni la coada. Intr-adevar este avantajoasa o masina gri ca intretinere, din pacate nu este culoarea cea mai dorita de mine la o masina. Oricum ii greu sa le ai pe toate, iar aspectul este ceva subiectiv.

                            Comment


                            • #15
                              Ziua buna, intre timp am mai facut cate ceva pe la masina, nu cat am vrut, dar evoluam incet incet. Am inceput cu problemele la scaunul pasagerului. 1. Perna care face extensia la genunchi parea cumva adunata/ umflata tot timpul. 2. Modul Dynamic functioneaza intermitent. Daca as mai face aceasta manopera inca o data as scoate scaunul cu totul afara, in mod prostesc m-am ambitionat sa fac manopera cu scaunul montat desfacand doar partea cu sezutul. Am dat husa jos degeaba pentru ca totul sa dovedit ca este doar o calibrare din soft......... La a doua problema am inceput sa inversez modulele intre scaunul soferului si a pasagerului pana am gasit vinovatul. De bai este "blocul de valve" al scaunului care costa peste 4000lei nou, in dezmembrari ii un vis sa il gasesc pentru ca desi a functionat cu modulul de la scaunul soferului nu este acelasi cod de piese si nu stiu cum se comporta in mers. Inca caut pe cineva care il poate repara, daca stiti pe cineva, va rog...
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 5 photos.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF