Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes-Benz Viano w639

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare..pana raspunde colegul iti dau eu un sfat..Lasa uleiul in pace, nu cred ca e de acolo altfel intra greu in toate vitezele...Du-te si cauta un mecanic care cunoaste modelul deoarece din cate stiu eu modelul acesta are probleme cu timoneria de la cutia de viteze.Sunt ceva piese din plastic, care in timp se uzeaza si provoaca aceasta problema, a intratului greu in viteze.De aceea zic sa cauti pe cineva familiarizat cu modelul, pentru a sti exact ce are de facut.Reparatia nu este nici complicata nici scumpa ca si costuri.Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #17
      Originally posted by Cristi Nazarov View Post
      Salutare..pana raspunde colegul iti dau eu un sfat..Lasa uleiul in pace, nu cred ca e de acolo altfel intra greu in toate vitezele...Du-te si cauta un mecanic care cunoaste modelul deoarece din cate stiu eu modelul acesta are probleme cu timoneria de la cutia de viteze.Sunt ceva piese din plastic, care in timp se uzeaza si provoaca aceasta problema, a intratului greu in viteze.De aceea zic sa cauti pe cineva familiarizat cu modelul, pentru a sti exact ce are de facut.Reparatia nu este nici complicata nici scumpa ca si costuri.Stima.
      Multumesc mult, am apucat sa schimb si uleiul si parca intra mai bine, am mai pus si niste vaselina grafitata in articulatia aceea sferica de la maneta schimbatorului ; oricum ideea e buna - o sa schimb si piesa aceea de plastic alb care vine in articulatia manetei ; acum am vazut ceva urme de ulei si la diferential, se pare ca e un simering , deci trebuie schimbat si uleiul de acolo , o fi bun 75 W 85 de la Ravenol , sau sa iau 75 w 140 ? nu ma pricep, dar am inteles ca numarul de dupa W arata vascozitatea in perioada calda, deci la numar mai mare e mai vascos vara , ma gandesc ca daca e prea fluid vara nu unge bine ... , ce ziceti ?

      Comment


      • #18
        Am adus un Vito cuiva acum 7,8 ani care avea probleme cu vitezele 2,3 si din cate imi aduc aminte de la mecanic, piesa de care vorbesc se gaseste undeva pe cutie nu in articulatia manetei ! Acolo trebuie sa ajungi sa gresezi, eventual sa reglezi !La Sprinter, modelul din acea perioada avea niste articulatii de plastic care se reglau, posibil sa fie si la tine asa. Asta, daca acea piesa nu e uzata. Ideea e , cu cat umbli mai mult cu ea asa, fortezi si restul timoneriei si mai mult strici...
        Cat priveste uleiul din grup, pune ce cere masina, 75 W 85 si nu mai gros!! Ca e Ravenol sau altceva, bun ar fi original ....Stima.
        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

        Comment


        • #19
          Buna dimineata, am mai gasit ceva ciudat sub Viano, un filtru mic, spart in capat, aproape de rezervor ; unii spuneau ca ar putea fi filtru de aer pentru compresorul pernelor de aer , altcineva zicea ca ar fi legat de fostul proprietar (deci nu din fabrica) pe furtunul de preaplin combustibil; stie cineva ce ar putea fi ? sau e doar o improvizatie ?

          Comment


          • #20
            Filtru ciudat.JPG

            Comment


            • #21
              Se pare ca totusi e filtru de aer pentru compresorul pernelor de aer ; se pune ca sa nu intre apa si mizerie la compresor ; oricum e clar ca trebuie schimbat ; sper sa nu fie afectat compresorul, vad ca in bord se aprinde becul de la pernele de aer , probabil si din cauza ca a stat pe loc destul de mult

              Comment


              • #22
                Originally posted by broscutza2001 View Post
                Dupa inversat cateva fire au inceput sa prinda viata.Mai e de munca la ele insa nu stiu daca vor ramane pe masina par prea moderne.Posibil si sa ajung sa schimb display-ul la cele vechi si sa le remontez pe masina.

                Salut , cum e pana la urma ai reusit sa il faci functional ?

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF