Sa va prezint masina mea:
W123 Kombi
- an fabricatie: 1984
- cilindree : 2998
- oglinda dreapta electrica
- suspensie hidraulica spate
Masina se afla in stare buna, insa are rugina pe aripi, care la primavara vor fi schimbate.
Am schimbat cilindrul de ambreiaj si rulmentul de la cardan.
Surprinzator a pornit chiar si la -23 de grade, iar fata de ultima cobra break pe care am avut-o aceasta va fi mai de oras si nu de rally raid
Si poze cu cotetzul trecut. Il foloseam prin padure doar pentru distractie gen "Mad Max".
Caroseria a plecat dintre cei vii insa "inimioara" inca bate in alt ciuvei.
Initial nu avea nenumarate detalii nesemnificative cum ar fi farurile insa cu timpul a primit tot ce-i trebuia, chiar si o vopsea intr-o singura nuanta.
Parbrizul a fost spart de doua ori deoarece mi-a sarit capota pe la 50km/h pe drum forestier (de doua ori).
Dupa nenumarate experiente soldate cu impotmoliri am decis sa iau alt ciuvei pt "off-road" si sa las cobra sa faca ce stie mai bine....
W123 Kombi
- an fabricatie: 1984
- cilindree : 2998
- oglinda dreapta electrica
- suspensie hidraulica spate
Masina se afla in stare buna, insa are rugina pe aripi, care la primavara vor fi schimbate.
Am schimbat cilindrul de ambreiaj si rulmentul de la cardan.
Surprinzator a pornit chiar si la -23 de grade, iar fata de ultima cobra break pe care am avut-o aceasta va fi mai de oras si nu de rally raid
Si poze cu cotetzul trecut. Il foloseam prin padure doar pentru distractie gen "Mad Max".
Caroseria a plecat dintre cei vii insa "inimioara" inca bate in alt ciuvei.
Initial nu avea nenumarate detalii nesemnificative cum ar fi farurile insa cu timpul a primit tot ce-i trebuia, chiar si o vopsea intr-o singura nuanta.
Parbrizul a fost spart de doua ori deoarece mi-a sarit capota pe la 50km/h pe drum forestier (de doua ori).
Dupa nenumarate experiente soldate cu impotmoliri am decis sa iau alt ciuvei pt "off-road" si sa las cobra sa faca ce stie mai bine....
Comment