Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W212

    Salut. Posesor nou de w212 facelift .din București. Vreau sa fac și eu revizia la motor și cutie (7g tronic) plus verificare baterii .

    Vreau să îmi recomandați un service sau un mecanic serios .

    In rest o scanare completa de erori etc .sa știu cum e masina.

    Mulțumesc! Voi reveni și în aria de prezentare auto!

    Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk


  • #2
    Salut , pe aria de servicii gasesti colegi pt o diagnoza.
    Pt baterii , poti sa te uiti pe borne , acolo iti scrie data fabricatiei .
    Pe mine bateriile m-au tinut 5/6 ani cele originale.
    Prima a cedat cea mica din portbagaj care face start/stop .
    Am schimbat-o si pe cea mare de la motor preventiv.
    Cum afara a venit iarna , daca sunt cele originale te sfatuiesc sa le inlocuiesti . Poti merge pe pe aftermarket , Varta , Fiamm ( astea ar fi echiparea de noua pt bateria mica ) .

    Pt revizie motor ai nevoie de tester Star , la schimbul de filtre , ulei Mercedes. La filtru motor original , filtru combustibil original , cel de polen si aer ( Mann sau altceva )

    Pt revizie cutie , nu te sfatuiesc sa mergi prin service-uri multimarca . Ai 2 optiuni in Bucuresti , posibil sa mai fie dar eu nu cunosc , cl600 aici pe forum sau in reprezentanta .Ulei si fitru doar pe original la cutie , indiferent ce te sfatuiesc altii.

    Comment


    • #3
      Originally posted by b97dmt View Post
      Salut , pe aria de servicii gasesti colegi pt o diagnoza.
      Pt baterii , poti sa te uiti pe borne , acolo iti scrie data fabricatiei .
      Pe mine bateriile m-au tinut 5/6 ani cele originale.
      Prima a cedat cea mica din portbagaj care face start/stop .
      Am schimbat-o si pe cea mare de la motor preventiv.
      Cum afara a venit iarna , daca sunt cele originale te sfatuiesc sa le inlocuiesti . Poti merge pe pe aftermarket , Varta , Fiamm ( astea ar fi echiparea de noua pt bateria mica ) .

      Pt revizie motor ai nevoie de tester Star , la schimbul de filtre , ulei Mercedes. La filtru motor original , filtru combustibil original , cel de polen si aer ( Mann sau altceva )

      Pt revizie cutie , nu te sfatuiesc sa mergi prin service-uri multimarca . Ai 2 optiuni in Bucuresti , posibil sa mai fie dar eu nu cunosc , cl600 aici pe forum sau in reprezentanta .Ulei si fitru doar pe original la cutie , indiferent ce te sfatuiesc altii.
      Colegul cl600 ....as dori sa dau de dânsul...un tel ceva sa vb și să fac o programare .
      Bateriile sunt originale. Mașină e 08/2013 un taxi adus de mine .302.000km .mașină e ok .vreau revizie .va fi pentru viitori 3-4ani mașina mea de zi cu zi.
      Sper sa nu existe probleme in afara de reviziile normale .
      Mulțumesc de sfat.
      Daca ai ceva ce nu poate fi postat,sa nu para reclama ....poate scri in privat.
      Mulțumesc frumos.

      Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk

      Comment


      • #4
        Gata prima revizie. Am efectuat la un service in militari ,aproape de militari Residence (nu dau nume că sa nu fie reclama) .
        Sunt foarte mulțumit la cum am desfășurat operațiunea .
        S.a schimbat ulei motor și toate filtrele ,cel de habitaclu a fost mai scump (230lei) și filtru de motorina (425lei) . La motor a fost necesar 7 l ulei 5w30 long life (deși eu voi face schimburile la 20.000km) . Mașina refolosita 70% drumuri externe .
        La cutie : 7g tronic+ (nu cunosc diferențele ) ,a fost necesar de filtru și 9l ulei .
        S.a schimbat și bateria din fata ,timpul de așteptare fiind 7zile pentru una Varta by Mercedes ,am hotărât să aleg o varta cu aceleași caracteristici .
        Mi au fost resetata in bord perioada de service (oricum îmi arată 24.000km ,dar am ales sa fac un service complet pentru liniștea și siguranța mea ).
        Costul total ,inclusiv baterie piese și manopera a fost 4230lei .
        Eu zic că e ok ,totuși e o mașină premium ....era suma la care mă așteptam.

        Service permite prezenta langa mașină .se lucrează ok,atent la detalii . Recomand pentru lucrări normale de service (schimburi ,întreținere ,geometrie ,roti,suspensie ) in schimb pentru operațiuni electrice ,activări diverse ,etc habar nu am alte tipuri de necesități ,băieți nu se baga și nu știu.
        Eu am vrut o schimbare la folow me home de la ledurile ,ce se aprind acum,la faza scurta ! Apreciez totuși corectitudinea ...nu știu,nu se baga!

        Mașina a avut o verificare la suspensie și geometrie rezultatele fiind foarte bune ,spre surprinderea mecanicilor .
        La fel erau surprinși și de uleiul scos din motor și cutie ,ținând cont de km mașini aprox 300.000km!

        Mașina a fost între timp înmatriculată!
        A rulat de la revizie 6.000km și cam 14.000km de când o dețin eu.

        Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk

        Comment


        • #5
          De când dețin mașină adică în ~15.000km am obs că la rece cutia se încurcă la schimbarea treptelor ....1 spre 2 .
          Adică la modul când plec daca e rece ,dar am nevoia de a forța o intersecție are un moment de încurcă vitezele ,da in nas .
          Daca se merge frumos cu ea nu se întâmplă aceasta problema.
          Daca e mașină rulata ,încălzită poți avea orice stil de condus oricât de turbat schimba impecabil ,știe să covoarele treptele f bine .e ok.

          Precizez că e prima mea mașină cu cutie automata.
          Vreau să știu dacă e normal sau nu acest comportament.

          Obs : mașina a mai primit pentru iarna anvelope 205/60/16 de la nokian D4 XL ,clasa A de aderenta . Am fost surprins plăcut că am trecut iarna exemplar. Nu am întâmpinat probleme deloc. Chiar și la prima ninsoare am ieșit pe străduțele din zonă și a mers foarte ușor ,deplarile după loc la fel . Am avut ocazia sa întâmpin și gheața și mașină a mers ok .electronică cred că își spune cuvântul.
          Pentru vara mașină a primit cadou niste jante Amg pe 18" ,momentan am pe fata anvelope 225/40/18 iar spate 255/35/18 de la nexen ,clasa A spate și fata B. Aștept cu nerăbdare să ajung acasă să le pun . Sper sa se îmbunătățească stabilitatea fata de cele de 16" care în anumite situații o simțeam barca .

          PS: mașină are o suspensie normala Confort .
          In unele curbe mă face să le abordez mai calm ,fata de fosta mașină (golf 6 suspensie sport de fabrica ) .
          Daca după ce pun jantele nu simt acel comportament dorit pe curbe ....voi avea in plan un set de arcuri semisport și să o cobor 2-3cm(are de unde ,că e înaltă ,in prezent nu am emoții la borduri).

          La consum am o medie undeva de 7% .
          Din ce am obs pe România extreurban la stilul meu de mers ușor alergat consuma 6,5-7,2 %
          Pe oraș ....fiind diesel și oraș mic (slobozia-ialomita) mașină consuma 8-12 % sau cat vrea ea . E relativ și greu de măsurat.
          Pentru cei obsedați de consum ,precizez că de la un motor 1.6tdi 105cp 1470kg la 2.2cdi 136cp 1.730kg eu simt la buzunar undeva 1,5l % . Deci nu înseamnă nimic ,ținând cont de siguranta ,încrederea ,confortul oferit in aceasta mașină .

          Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk

          Comment


          • #6
            Salutare,

            Secțiunea asta este doar pentru probleme tehnice.
            Pentru restul detaliilor despre mașină, poți începe un thread la secțiunea My car Mercedes-Benz.

            Numai bine!
            Regulament general Club Mercedes.

            Comment


            • #7
              Ai sa vezi ca va fi parca alta masina cu jantele pe 18. 1 Va fi ceva mai inconfortabila si 2 va fi mult mai stabila,mai precisa.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Florin_WES View Post
                Salutare,

                Secțiunea asta este doar pentru probleme tehnice.
                Pentru restul detaliilor despre mașină, poți �ncepe un thread la secțiunea My car Mercedes-Benz.

                Numai bine!
                Mulțumesc. ! Se poate cumva muta la secțiunea "mașină mea " ?

                Am inceput la început cu nevoia de a primi o recomandare de service

                Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ioonak88 View Post
                  Ai sa vezi ca va fi parca alta masina cu jantele pe 18. 1 Va fi ceva mai inconfortabila si 2 va fi mult mai stabila,mai precisa.
                  Da ,exact asta căutăm pe lângă look ,o mai buna stabilitate !
                  Momentan din cauza suspensiei confort ,sunt nevoit să schimb arcurile (Eibach -35mm ) că sa arate mai bine cu anvelopele 225/40/18 față și 255/35/18 spate !
                  Apoi sper sa fie perfecta stabilitate și look. Pe viitor următoarele gume intenționez să cresc la 45 înălțimea pentru drumurile de capitala !


                  Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Ți-am mutat thread-ul aici.

                    Acum poți pune și poze
                    Regulament general Club Mercedes.

                    Comment


                    • #11
                      Dupa parerea mea cel mai bun compromis intre estetica,comfort si tinuta de drum sunt jantele pe 17. Pe un E200 jantele pe 18 sunt mai mult pt.estetica,daca era un E 350 etc.era altceva.Puteai monta lejer pe jantele de 18 cauciucuri mai inalte in talon pt.ca fiind motorul mare nu prea simteai diferenta.Dar in cazul tau daca vei monta anvelope mai inalte avand in vedere greutatea mare si puterea mica a motorului masina va fi mai lenesa si iti va creste si consumul.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ioonak88 View Post
                        Dupa parerea mea cel mai bun compromis intre estetica,comfort si tinuta de drum sunt jantele pe 17. Pe un E200 jantele pe 18 sunt mai mult pt.estetica,daca era un E 350 etc.era altceva.Puteai monta lejer pe jantele de 18 cauciucuri mai inalte in talon pt.ca fiind motorul mare nu prea simteai diferenta.Dar in cazul tau daca vei monta anvelope mai inalte avand in vedere greutatea mare si puterea mica a motorului masina va fi mai lenesa si iti va creste si consumul.
                        Consum - nu contează!
                        Leneș ...hmm ,nu avem tara sa ne bucuram de un 350cdi! ,Am trăit cu 105 cp la 1550kg....deci voi trăi și cu un E Klass leneș !

                        Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Florin_WES View Post
                          Ți-am mutat thread-ul aici.

                          Acum poți pune și poze
                          Multumesc

                          Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Poze o sa pun curând ! Sunt plecat din tara !
                            Îmi cer scuze că nu răspund repede dar nu primesc notificare de la aplicație !!!

                            Mașina cam așa se prezintă .
                            Sunt pozele din clipa când am ajuns cu ea acasă în Ro! Așa se prezintă un taxi ,300.000km .
                            Acum aștept să îmi vine senzorii de parcare ,difuzor bara spate avangard cu 2 evacuări,oglinzile cu pliere electrica. Pas cu pas am in plan în acest an sa.i aduc câteva modificări la exterior și foarte mici îmbunătățiri d.p.d.v al dotărilor (doar ceea ce consider folositor și necesar uzului zilnic ,nu caut prea multe butoane )

                            PS: aviz amatorilor bătrâni,cer sfaturi în legătură cu noile adaptări:
                            1)la senzori de parcare ,ce am nevoie ?(senzori ,cablaje ,modul senzori,display senzori , sau pot avea surprize ca unele lucruri să existe deja pe mașină .....adică cablajul ,zic eu,caci butonul îl am cu pictograma de pdc și se poate comuta in poziția pdc )
                            2) la distronic daca m as gândi să îi adaug ,ce implica? (Unitatea de comandă xxx euro,cablaje , grila fata cu senzor , maneta pilotului cu butonul de distanta,....cam asta sau și altceva ?)
                            Asta intra la moft propriu ,că și altele mici detalii ce le las cam spre final . Înainte de a fi și vopsita .
                            3) camera video revers - se poate pune pe sistem cu navi Becker ? Daca Da ,as dori recomandări de la cei ce au ....de o camera calitativă . Special noaptea sa ofere imagine cat mai clara,curata ,luminată ,fara pixeli.
                            4) ce arcuri sport îmi recomandați??? Eibach , H&R , etc alte branduri .....ce anume ar fi calitativ? Vreau sa coboare ....3-4cm . E foarte înaltă și nu îmi place cum arata cu noile jante !

                            Când ajung acasă ,voi face poze noi . Inclusiv cu rotile de vara (veți obs anomalia de distanta aripa - anvelopa) .
                            Aștept sfaturi cu arcurile ,căci intre 5-15 iunie vreau sa scap de acest mic "defect optic" .


                            Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Mașină a primit din nou o revizie .
                              S.a efectuat schimbul de ulei la motor plus filtre .
                              A mai avut nevoie de plăcuțe de frână și discuri fata ,dar am ales sa schimb complet discu + plăcute fata-spate. Am ales ATE .
                              Am omis sa schimb lichidul de frana dar urmează să îmi fac timp curând sa schimb și lichidul .sa fac și o curățare/aerisire.

                              Am montat și setul de arcuri Eibach -3cm dar am impresia că au coborât mai mult. Mașină arata super . Ținută de drum s.a îmbunătățit simțitor . Arcurile + jantele de 18" fac mașină deja sportivă.

                              PS: arcurile Confort le vând ,daca exista doritori. Sunt in stare f buna!

                              Cu mașina deja am 28.000km . Rulează superb !extrem de mulțumit.

                              Am atașat și o poză!așa arată acum!

                              Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF