Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Black Mercedes Benz C Klasse T Modell C200 Kompressor Elegance.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Black Mercedes Benz C Klasse T Modell C200 Kompressor Elegance.

    Salutare tuturor! Sunt mandrul posesor al unui Mercedes Benz C Klasse, achizitionat chiar pe 7 Decembrie 2018. A fost un "cadou" de Mos Nicolae!
    Cum spuneam este un C200 Kompressor, motor 1998 cm cubi, 163 HP, versiunea de echipare Elegance, 2002 (fara facelift), culoare neagra.

    Ca si dotari cred ca este o masina standard, nu am idee de extraoptionale pentru ca nu pot gasii date despre versiunea de baza Elegance, dar comparativ cu o Dacia chioara pot enumera.

    - airbag-uri peste tot chiar si in spate.
    - scaune incalzite in fata, reglaj electric doar la spatar si inaltime.
    - climatronic dual-zone.
    - computer de bord (presupun ca e standard pe orice Mercedes Benz)
    - cutie de viteze automata (manual pe + si pe -) mod Winter and Summer.
    - limitator de viteza si crusie control.
    - comenzi pe volan inclusiv pentru telefon.
    - telefon instalat (desi imi lipseste aparatul propriu zis, vreau sa-l cumpar chiar daca e depasit tehnologic dar nu vreau sa stea suportul gol).
    - senzori ploaie
    - senzori lumini
    - instalatie GPL (valoare 900 Euro) care e destul de inteligenta, cand pornesti masina porneste pe benzina, trece 3-4 km mai tarziu (cu frigul de afara) pe GPL, daca bagi tare piciorul in ea, trece iar pe benzina, pe urma iar pe GPS si tot asa. Este ascunsa bine, conducta de alimentare este trasa exact acolo unde e si gura de alimentare pentru benzina, priza o demontez, iar rezervorul este tip totoridal in locul rotii de rezerva.
    - insertii de lemn.

    Masinuta are 211.000 Km, sunt al 3-lea propietar, a fost o masina intretinuta cu reviziile la zi, domnul de la care am cumparat-o este consilier judetean dintr-un oras al tarii noastre (confidential) si a fost condusa mai ales de sotia domnului in cauza.

    Mai ar fi de facut una alta pentru ca, sigla din spate e smulsa, am mai ramas cu cele 3 puncte de la steaua Mercedes fara cerc si cam atarna, butonul din stanga fata geam imi cade trebuie schimbat, portbagajul nu mi se deschide odata cu usile, trebuie sa umblu si acolo sa vad ce e, si binenteles mai trebuie investit putin pe arte de tablaraie pe unde mai se vad mici urme de rugina. Masina nu e "moarta" cum am mai vazut eu cu rugina inflorita prin ele, merita facuta. Motorul nu papa gram de ulei, e foarte elastic si fuge foarte foarte bine. Chiar daca aceleratia acestui model nu e de speriat, timpul de la 0 la 100 fiind relativ mic (9s), este o acceleratie constanta adica nu incepe sa piarda din putere, accelereaza constant pana la maxim (presupun, nu i-am dat pana acum mai mult de 180 Km/h). Oricum cred ca prinde pana in 210Km/h cam asa ii da cartea.

    Mi-am dat jos cd-playerul original si am instalat un Pioneer DEH-X5900BT si va urma mai incolo sa montez toata linia audio de pe fosta. Difuzoarele spate le pot pune ca-s de 13cm dar pe fata trebuie sa-mi cumpar (toate vor fi Pioneer TS-A, fata sistem spate coaxial 2 x 60W RMS fata, 2 x 50W RMS spate). Subwoofer Focal Access 1 SB twin 25 A1 2 x 200W RMS. Ampificator pentru difuzoarele din usi Sony 4 x 70W RMS si inca un ampificator Helix Dark Blue 4, cu canalele puse in punte pentru sub, facand din 4 doua. 2 x 197W.

    Mai doresc sa-mi montez si o camera wireless de mers inapoi si sa vada si in fata in caz de doamne fereste, sa pot am probe. E greu insa de ales cu chinezariile astea, nimic serios si care-s putin mai rasarite costa cat pe naiba. E greu sa alegi.Daca aveti vreo sugestie o astept cu drag. Daca nu macar niste senzori de parcare in spate pentru ca eu vin de pe o masinuta mai mica si mi-e greu tare sa ma adaptez la hania asta.

    Ieri am polishat farurile si triplele, arata super. Mai am de schimbat jantele ca prea arata a canapeaua lui bunica. Am si aliaj si am si pe tabla pentru iarna. Imi doresc de 17 inch tot Mercedes Benz, nu imi plac after marketuri. Mai trebuie sa-i scot niste puncte de rugina ici colo si sa vopsesc si cam asta e. Masina de 16 ani, nu am ce sa-i spun. Am vazut-o de cand am luat-o dar nu puteam spune nu, la banii care i-am dat pe ea si faptul ca cel ce-a vandut-o era clar un om nu bete de porumb.

    Ei cam asta e masinuta mea si ce planuri de viitor am cu ea.

    Ne "auzim" pe forum. Ma pun si eu sa citesc sa vad ce masinute mai aveti fiecare pe aici.
    Toate cele bune!

  • #2
    Salut si felicitari pentru achizitie! Sa o stapanesti sanatos si fara probleme!

    Nu multi se inghesuie in România la un Mercedes pe benzina. Imi inchipui ca faptul ca a ta are gpl a fost un factor hotarator? Sunt foarte curios daca pe termen lung te va avantaja gpl din punct de vedere al costurilor de exploatare si intretinere.

    Eu am un c180 Kompressor din 2006 cu cutie automata si consumul mixt pe ultimii aproximativ 800 de km este 7,8 l/100 km.

    Niste poze cu masina cand pui aici?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      O sa pun.. sa o spal si sa o aranjez. Vi le pun pe astea care le-am facut imediat dupa ce am iesit din Satu Mare cu ea. Sincer, preturile nu mi se par mari. Eu am avut inainte un Mitsubishi Colt si am schimbat un rulment pe roata fata, am pus SKF pe care am dat 750 Ron iar montajul 100 Ron. Iar la Mercedes-ul asta un SKF e 130 Ron. Amortizoarele costa la fel (Sachs) uleiul si la ala puneam 5W40 Castrol doar ca la asta fiind benzina intra mai putin. Ce sa-ti spun, pe benzina imi consuma cam 13L/100Km urban, mixt 10L/100Km si extraurban 7L/100Km. Nu mi se pare mult sa sti. Cu GPL am facut un test, eu sunt din Braila si m-am dus pana la Galati in Mall. Dus-intors am facut vreo 56 Km. Am dat full la GPL cand am plecat iar cand m-am intors a mai intrat de 15 RON in butelie. Deci GPL-ul m-a costat cat dadeam pe Maxi Taxi si mai punem cat a papat benzina 3 Km pana s-a incalzit si a trecut pe GPL. Sincer initial am vrut si eu C230 motorul ala de 1,8 Litri dar 192 cai insa am inteles ca nu-s fiabile deloc. Tot astea ale noastre cu motoare de 2 litri sunt cele mai reusite. Am 163 cai imi ajung, fuge de rupe oricum. Cu riscul de a suna copilareste (ca am venit prin Sighisoara, Brasov, Buzau) iti spun ca nu mi-a stat nimeni in fata pe serpentinele alea, nu Q7, nu X5, nu Logan, nu Cielo ... Am testat-o cu ocazia aia si e o masina super super. Sincer de acum inainte numai Mercedes o sa-mi iau. Pffff.. si cand ma gandesc cate de prost am fost ...am schimbat la masini si noi si second hand dar niciodata nu mi-a trecut prin cap sa-mi iau un Mercedes Benz.
      Uite cateva poze, dar o sa ii fac ca lumea dupa ce o spal si poate prin o zi cu soare... Mai am de facut putin la caroserie ca am un cateva puncte de rugina, nu e grav, dar de, masina are 16 ani. Mai am de pus niste jante mari frumoase, linia audio de la cealalta (linie serioasa) si eventual sa-i iau un interior. Am gasit una cu piele scaune in piele full, tot interiorul 800 Ron. Mai ma gandesc. Deocamdata ma plimb cu ea asa. Farurile arata mai bine si triplele, le-am polishat ieri.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 6 photos.

      Comment

      Working...
      X
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF