Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ESZTER - E350d AMG 4matic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    În altă ordine de idei, foto cu versiunile de hărți, before & after update și consumul mediu. IMG_20190327_115622-3840x1836.jpg IMG_20190404_101350-3840x1836.jpg IMG_20190404_101415-3840x1836.jpg

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #77
      Cat a fost pana la urma update-ul ? La cel de care am vorbit ?

      Comment


      • #78
        La modelul nostru se poate face doar pe original, cu cod generat pe seria mașinii.

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #79
          Astăzi am făcut revizia la Țiriac Brașov. A fost revizia mică și a costat 602ron.
          Au lucrat frumos, nu au murdărit aproape nimic...

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #80
            De la revizia din Aprilie, am mai făcut vreo 2-3 drumuri cu W212. Pur și simplu nu am ce să-i reproșez.
            Nu se poate compara cu animalu' mare, însă la capitolul sportivitate/adrenalină stă bine de tot. IMG_20190402_154528-3840x1836.jpg IMG_20190411_162644-3840x1836.jpg

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment


            • #81
              Superbe amandoua ....

              Comment


              • #82
                Astăzi am localizat un zornăit enervant, ce se întâmpla la peste 120kmh. Un soi de șuruburi sau bile metalice ce se plimbau libere prin caroserie.
                Am verificat stâlpi, mecanisme scaune, centuri, tot, tot. Și NIMIC.
                Am ridicat mașina, am dat jos scuturile și SURPRIZĂ.
                Șuruburile exterioare ale bării din poză, încercuite cu roșu, complet desfăcute și căzute în scut!
                Nimic pe acolo nu a fost desfăcut de mână de om până acum, întrebarea este ce este acea bara? Stabilizatoare?! Și ce ar fi putut duce la desfacerea completă a acelor șuruburi? Screenshot_20190607_151840.jpg

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #83
                  Din cate observ este o bara de rigidizare a caroseriei si suruburile s-au desfacut cel mai probabil din cauza vibratiilor. Doua cauze, ori din fabrica nu au fost stranse ori cineva le-a slabit vreodata si a uitat sa le stranga.

                  Comment


                  • #84
                    Hmm, mașina nu are vibrații anormale și acolo am fost primul care am pus cheia.
                    Rămâne varianta, ciudată, de a nu fi fost strânse cum trebuie din fabrică.
                    A mai întâlnit cineva problema asta?

                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                    Comment


                    • #85
                      Bara aia este si la w211. Cred ca ajuta un pic la rigidizare, un pic spun pt ca suruburile alea sunt cam slabe sa faca prea multe. Cand suportul de la cutie se lasa in jos si masina are un proprietar de genul las ca merge si asa incep sa se observe dungi in tevile de evacuare la cum au lovit de acea bara.
                      Cel putin asa era la mine.
                      Pune alte suruburi si gata. Vezi ca la mine erau din 10.9 sau din 8.8, nicidecum dinalea slabe.

                      Eu din cate imi aduc aminte am umblat acolo cand am schimbat flansa amortizor si totodata am inspectat cardanul scotand scuturile termice pe langa esapament ca sa vad axul mai bine. Nu mai tin minte concret la care dintre operatiuni m-a incurcat de l-am dat jos, dar tu te poti uita pe asta cate urme de suruburi si de fixare pe sasiu ai, daca cineva l-a mai dat jos ar trebui sa se vada inca o dunga in plus.
                      Last edited by Sharky; 06-07-2019, 23:32 PM.

                      Comment


                      • #86
                        De acolo era zgomotul din usa ?

                        Comment


                        • #87
                          Erata. Am vrut sa scriu flansa cardan.

                          Comment


                          • #88
                            Da, de acolo era zgomotul, ce îl percepem a fi din ușă.
                            Și nu, acolo nu s-a umblat vreodată, m-am uitat cu atenție, eu am desfăcut prima oară scuturile. Nici pe acele șuruburi nu fusese pusă cheia.
                            Și cu toate astea, am găsit șuruburile centrale strânse maxim, cele laterale complet desfăcute.
                            Interesant este că există prevăzute găuri în scuturi în dreptul celor laterale, probabil pentru a se ferifica strângerea lor, ceea ce mă duce cu gândul la faptul că desfacerea acestora nu este atât de rar întâlnită...
                            Posibil să existe un buletin despre asta?!?

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • #89
                              I told you D6B8150B-8EB5-4CB0-8844-F2F5CDF379A6.jpeg

                              Comment


                              • #90
                                Cred ca mai degraba gaura de vizitare e ca sa poti dezasambla mai usor esapamentul fara sa dai jos toate scuturile. Baga un grover daca vezi ca se insista cu defacutu.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF