Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Primul Mercedes w203 c200 cdi sport edition

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Primul Mercedes w203 c200 cdi sport edition

    Salutare,

    Primul post pe acest forum, sa incepem. Asta vara, desi am zis ca nu mai cumpar a doua masina, uite ca viata te duce pe alte drumuri decat cele planuite. Si uite asa am fost nevoit sa mai cumpar o masina. Desi sunt fan BMW ( 4 la activ pana acum pe langa alte masini detinute), uite ca am devenit si fan Mercedes fara sa vreau, uite asa am gasit acest w203 c200 cdi sport edition, din 2007 (probabil din seria ultimilor mohicani) care avea in momentul cumpararii 61.000 km reali - soc - asta a fost motivul pt care am cumparat masina. Ca dotari are:
    - pachet amg de fabrica exterior cat si interior cateva elemente ( pedale sport, volan sport);
    - cutie automata;
    - comenzi volan;
    - cruise control si limitator de viteza;
    - scaune piele perforata cu reglaj partial electric;
    - suspensie sport de fabrica;
    - restul de optiuni banale;

    Cand am luat masina bateria era descarcata, lipsa stea de pe capota, plina de paianjeni, etc. Stiu ca e un cliseu dar e adevarat, proprietarul o femeie in varsta de 72 de ani, sotul ei cumparase masina de la autoklas din buc de noua, intre timp sotul a decedat...din pacate.
    Pe parcurs am observat o malfunctiune la cutia de viteze si anume in anumite conditii se manifesta ca si cum ar sari din viteza. Am zis, m-am dat draq, am luat teapa, pun testerul, nici o eroare. E bine zic, bag masina direct in revizie generala unde am schimbat ulei motor si toate filtrele, ulei cv, filtru si garnitura, curea accesorii. Dupa asta am scos masina la o plmbare unde am scos un consum de 6.1% , incredibil. Intre timp a mai crapat un senzor presiune diferentiala si o bucsa brata fata stanga imbatrani, logic ca am schimbat doua. Masina cica n-a fost implicata in nici un accident, ochiul meu format a depistat doar bara fata inlocuita si un carenaj dreapta fata spart pe care l-am inlocuit. Suspectez un impact cu un caine. In rest masina e tipla, merge ca una noua, arata foarte bine, fara uzura..
    Ca si intretinere e la juma de pret fata de BMW, la fostul e60, o revizie ca cea de mai sus m-a costat 2500 ron.
    Imi lipseste puterea. am decat 122 de cai si nici macar cutia nu-i ajuta din contra, ii face sa para mai putini.
    Poze:
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
    W203 C200 CDI SPORT EDITION

  • #2
    Sa o stapanesti sanatos.
    Cred ca ai bara fata incarcata la greu cu chit in locul bandourilor. Arata putin ciudat

    Comment


    • #3
      Tot ce se poate, in schimb grilele din bara sunt cu stanta AMG. Am uitat sa zic ca intre timp i-am pus folie omologata, i-am schimbat rotile ca erau nasoale. Baba trebuia sa-mi mai dea un rand de roti, probabil cele originale, dar a zis ca e operata si nu mai coboara la boxa si nici pe mine nu ma lasa sa cobor..
      W203 C200 CDI SPORT EDITION

      Comment


      • #4
        Salutare, daca stie cineva, pot sa pun softul de w203 c220 cdi 150 cai pe masina mea? Sunt diferente intre cele doua motorizari?
        W203 C200 CDI SPORT EDITION

        Comment


        • #5
          Se poate chipui si ajungi teoretic la o putere mai mare de 150 ps.

          Comment


          • #6
            Ma tot gandeam sa o vand, dar deh cum tot romanul vrea ieftin si bun, m-am decis sa o mai tin. Masina merge foarte bine, ca noua as spune, la doar 69.000 km cat are acum dar ma deranjeaza lipsa de putere...nu stiu cum ar fi fost cutia manuala dar asta automata de toata jena. Ma gandesc ca o resoftare i-ar schimba putin caracterul. Aici am nevoie de ajutorul vostru cine a resoftat un 200 cdi de 122 de cai si unde? Nu ma intereseaza treburi facute la colt de bloc de vreun baietas.
            Sfaturi?
            W203 C200 CDI SPORT EDITION

            Comment


            • #7
              Din cate stiu eu nu exista decat cateva locuri unde ai putea sa faci asta. Iasi si Bucuresti ( aceeasi persoana) , Buzau , Timisoara. Acestea sunt persoanele pe care le stiu eu si care sunt recomandati de colegi pe diferite alte forumuri.(oameni care stiu ce fac, cu dyno-test cu tot ce trebuie) . Sfatul meu este sa incerci un Soft stage 1. In functie de cati Nm suporta cutia unul din acesti baieti iti va crea un soft personalizat masinii tale (safe pentru cutie). Ca si preturi stiam ceva de (250-300 euro).
              "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

              Comment


              • #8
                Multumesc herchea, la Buzau ma gandeam si eu. Constanta e un oras de cretini, nimic nu e ca lumea aici.
                W203 C200 CDI SPORT EDITION

                Comment


                • #9
                  Daca tot s-a stricat vremea, cum masina avea stergatoarele cu care a iesit din fabrica si mai mult faceau zgomot decat sa stearga..100 lei mai tarziu am montat o pereche de stergatoare bosch aero twin pe cod oem. Pe ambalaj scria ca nu fac zgomot...chiar nu fac.
                  Ce mai am de facut:
                  - schimbat lampa frana portbagaj - este crapata:
                  - schimbat maner usa interior dreapta fata - e rupt, cica e boala lor, 210 ron unul nou pe comanda in 4-5 zile...;
                  - vreau sa iau o navigatie cu android, vedem...
                  - resoftare, vedem si aici

                  In rest masina merge exceptional de bine, probabil ca ar fi bine sa schimb si antigelul. Ce este recomandat aici?
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.
                  W203 C200 CDI SPORT EDITION

                  Comment


                  • #10
                    G11 am inteles, mobil antifreeze extra, e albastru.
                    Schimba-l ca dupa anii aia sigur e acid.
                    Din ce am inteles ar fi si celalalt bun, dar nu e chiar sigur la motorina.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc Sharky, chiar ma uitasem in vasul de expansiune si am obs ca e albastru.
                      Cat intra?
                      W203 C200 CDI SPORT EDITION

                      Comment


                      • #12
                        Pt evaluare iei un voltmetru, o borna o pui pe motor, alta o bagi in vas.
                        Daca iti masoara peste 0.15V e cam acid si e clar ca e bine ca-l schimbi.

                        Pt golire Legi o bucata de furtun de robinetul de golire al radiatorului si dai drumul la lichid intr-un bidon.
                        Apoi duci bidonul la o benzinarie, pt reciclare.

                        Ca sa verifici daca a mai ramas antigel in motor mai toarna niste apa, vezi daca iese curata.
                        Daca nu toarna pana iese curata. Daca iese ruginita atunci probabil prea multa apa nu era inauntru, dar daca iese tot albastra, inseamna ca mai ramane antigel.

                        Eu m-as echipa cu 5L de mobil si 15L de apa distilata! nu dedurizata.
                        Le amesteci 1:1 in bidoanele ramase goale de la spalare, si in caz ca ai constatat ca motorul retine apa, mai pui inca jumatate de L de concentrat antigel in plus.
                        Dupa primul drum lung ridici capota si mai completezi, ca sigur se aeriseste si face loc de antigel nou.
                        In final ne spui tu cat a intrat.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc Sharky, foarte util!!
                          W203 C200 CDI SPORT EDITION

                          Comment


                          • #14
                            Am schimbat antigelul fortat.....pentru ca termostatul si-a dat sfarsitul, nu mai trecea de 60 de grade in afara iar in oras daca era ff aglomerat sa zicem ca ajungea aproape de 80. Mergea tare prost la 60 de grade, consumul crescuse mult...deci:
                            - termostat mahle behr - 126 ron;
                            - antigel g11 3 litri + 5 litri apa distilata - 41 ton;
                            - manopera 100 ron;
                            Rezultat - caldura ca lumea in masina iar motorul functioneaza corect.

                            Termostatul vechi arata f bine pe interior, fara rugina sau depuneri...Am scos peste 6 litri de lichid din motor...
                            W203 C200 CDI SPORT EDITION

                            Comment


                            • #15
                              Cum a dat frigul, pac m-a lasat bateria, prim urmare am cumparat o baterie Varta de 80 A, cu 720 Ah parca, ca sa fiu sigur...420 ron.
                              Era cat pe ce sa o marit...n-a mai venit cumparatorul, deja pusesem ochi pe w204..
                              W203 C200 CDI SPORT EDITION

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF