Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Un cobran imperhial

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ionutz_ng View Post
    A fost luata la o combinatie.
    D`aia e cobra imperHiala? ))
    Sa o stapanesti sanatos!!Km sa curga fara numar,fara numar!!!!
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #17
      Originally posted by ionutz_ng View Post
      A fost luata la o combinatie.
      Pai si combinatia aia are o valoare! Cat te tine pe tine?

      Comment


      • #18
        Incep sa descopar lucruri noi despre motorul masinii mele.
        Ca un cumparator de E420 bineinteles ca mi-am pus intrebarea care sunt diferentele intre e420 si e430-ul aparut imediat dupa care are 100cmc in plus dar aceeasi putere si cuplu.
        420-ul ,motor cod 119,este un v8 DOHC (dubla axa cu came si 4 valve/piston).O singura bujie pe cilindru.
        Se pare ca mercedes au vrut sa faca o revolutie in tehnologia motoarelor si au introdus in 97,motoarele 113,cum este si 430-ul care,revine la o singura axa cu came,3 valve pe piston si 2 bujii pt fiecare cilindru.Intregul bloc motor de aluminiu.
        In 2004, ca au revenit insa la DOHC si 4 valve/piston.
        Personal,ma bucur ca am de schimbat doar 8 bujii si nu 16 ca in cazul unui e430.
        Originally posted by paunionutz View Post
        Pai si combinatia aia are o valoare! Cat te tine pe tine?
        Ohoho,e atat de complicat incat nu ati intelege mare lucru si ar trebui sa umplu pagini intregi,asa ca mai bine lasa.
        Last edited by ionutz_ng; 10-27-2009, 09:56 AM.
        MÃREAȚA COBRA

        Comment


        • #19
          Felicitari si mult carbune! Pana la urma te-ai intors la masina ta de "suflet" - Ochiles.

          Ulei la nivel iti dorim ) Apropo, cum ai botezat noul membru al familiei de Khobre?
          Last edited by MIR; 10-27-2009, 10:23 AM.
          Aerodynamics are for people who can't build engines.
          Enzo Ferrari

          Comment


          • #20
            Inca nu are un nume,iar masina mea de suflet este cobranul model w126.Asta pt ca e cea mai tare la confort,incepand cu suspensiile de barca si terminand cu scaunele de boier.
            w210 e cam sportiv si cam rigid pt a fi masina mea de suflet.Ce e drept ca asta are si jante pe 17 care s-ar putea sa i le schimb,mai vad io.
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #21
              Ooo, sa fie intr-un ceas bun si sa ai parte de ea. Felicitari pt achizitie si banuiesc ca modelul acesta de motorizare e ce cauti tu de la o masina si-ti ofera senzatiile care-ti doresti.Uite si parerile mele despre intrebarile tale.
              Originally posted by ionutz_ng View Post
              .Cea mai enervanta este ca muzica merge doar la volum mic si doar atunci cand nu sunt farurile aprinse!Probabil ca e vreun releu de tensiune sau ceva.Pornesc radioul..se aude bine,pana la un volum mic spre mediu.Daca incerc sa ridic volumul mai mult se stinge(volumul),nu se mai aude nimic.De asemenea chiar daca nu ridic mult volumul dar aprind farurile,iarasi nu se mai aude nimic.In boxa dreapta fata din usa un bazait non stop.Orice sfat sau sugestie e binevenita.
              Ai raspunsul mai sus de la colegul zsolti. Verifica conexiunile de la boxe. Posibil sa arzi finalul daca o sa continui asa.

              Originally posted by ionutz_ng View Post
              Cutia a fost in avarie,a fost reparata,dar pare totusi cam obosita,pt ca odata pusa in D,trebuie sa astept aproape 3 secunde pana cupleaza..
              E cam cu cantecel trist acest lucru.

              Originally posted by ionutz_ng View Post
              Un mic tzacanit la motor care apare doar atunci cand il tin pornit mult timp la ralanti,in parking.In alte conditii nu am auzit sa scoata sunete ciudate,motorul fiind extrem de silentios.Nu prea vad legatura de ce ar bate vreun tachet din cauza ca tin motorul pornit la masina in P mai mult timp.
              Probabilitatea e,ca masina sa aibe foarte multi km si au inceput sa cedeze cuzinetii de palier ( motoarele V6 si V8) si scade presiunea de ulei la relanti si incep sa se dezamorseze tachetii hidraulici si apoi sa apara tacanitul respectiv ,care poate inceta odata cu accelerarea si cresterea presiunii in sistemul de ungere. Alta cauza ar fi ( cea mai fericita) si cea a unui ulei prost sau ce nu a fost inlocuit la timp si odata cu schimbarea lui sa dispara simtomul descris de tine.

              Originally posted by ionutz_ng View Post
              .Se pare ca mercedes au vrut sa faca o revolutie in tehnologia motoarelor si au introdus in 97,motoarele 113,cum este si 430-ul care,revine la o singura axa cu came,3 valve pe piston si 2 bujii pt fiecare cilindru.Intregul bloc motor de aluminiu.
              In 2004, ca au revenit insa la DOHC si 4 valve/piston.
              A vrut sa vina cu o revolutie si a ajuns la concluzia ca nu se merita , datorita unei mai slabe fiabilitati( mai ales la componente electronice) si colegul CL600 e mai in masura sa certifice acest aspect,si a faptului ca nu ar fi o diferenta notabila intre aprinderea cu o bujie si cea cu doua. Acelasi principiu e folosit de Alfa Romeo ,care totusi nu aduce un plus de performanta cu acest sistem. Au mai fost folosite si de alti constructori ,dar s-a renuntat pana la urma, exact cum a facut si Mercedes. Solutia cu patru supape aduce cel mai bun compromis , si asigura necesarul de ventilatie al pistonului.
              Cum am mai specificat anterior pe unul din topice, 430 e mai nereusit si mai nefiabil decat 420-ul. Are un consum in regim normal mai redus decat 420ul,dar in regim alert nu ar fi nici o diferenta.

              p.s. 420 nu e E3 ci are norma E2.

              Comment


              • #22
                Domnii mei, discutiile despre reputaia scazuta de alti membri nu isi are locul aici. Puteti incepe alt thread despre asta pe sectiunea off-topic. Unu la mana! Doi la mana, flame-urile trebuie sa inceteze. Daca mai vad replici acide intre membri dupa acest post, aveti warn.

                Comment


                • #23
                  Ioane nu te zgarci cu pozele !
                  Baga niste poze mai ca lumea, sa vedem bine khobranu'...

                  Comment


                  • #24
                    Felicitari pentru achizitie. Fain bolidul.

                    Comment


                    • #25
                      Am scris mai sus ca masina nu fugea atat de tare precum m-as fi asteptat.S-a rezolvat aceasta problema prin inlocuirea catalizatoarelor care aveau sitele infundate si masina se ineca la turatii mari.Acum scoate cam 7 sec 0-100km/h iar ieri am experimentat top speed-ul pe autostrada care este 250km/h limitat electronic.Doat pt scurt timp pt ca sunt cam fricos de viteze mari si ajunsese sa imi bata inima ca la potarniche cand am vazut cum se face autostrada mica de tot.
                      Urmatoarea curiozitate care o am este un dyno test.Vreau sa vad cam ce uzura are masinutza,raportat la cati cp reali are o masina tocmai scoasa din rodaj(fata de cp din talon) si cam cati are masina mea(adica cam cati a pierdut).Este totusi un batran cobran din 96.
                      MÃREAȚA COBRA

                      Comment


                      • #26
                        Keep us posted!

                        Locked'n loaded.
                        Aerodynamics are for people who can't build engines.
                        Enzo Ferrari

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF