Date tehnice:
Denumirea completa: Daimler Steyr Puch 280GE, alias Mercedes G280
Data fabricatiei: 1987
Locul fabricatiei: Magna Steyr, Graz, Austria
Modelul caroseriei este 460, cu 5 usi.
Motorul este cel de 2.8L, benzina, 150CP.
Cutia automata, cu 4 viteze.
4x4 part-time
Reductor 2,1:1 (parca)
Blocante manuale fata si spate (cu ambele diferentiale blocate toate cele 4 roti sunt actionate de motor in acelasi timp)
Scaune Recaro din dotarea de fabrica.
Modificari:
Cauciucuri 33x10.5/R15, BFG MT, pe jante de aliaj originale cu flanse de 30mm.
Scut dural, 8mm, sub cutia de viteze
Consumul este de minim 15% afara si 25% in oras.
Impresii:
Probabil cea mai "tare" masina de teren produsa vreodata. Ce impresioneaza cel mai mult este nu "pe unde trece" ci "cum" trece: fara efort, cu un confort incredibil fata de peisajul pe care il vezi pe geam! La asta contribuie foarte mult cutia automata si suspensia pe elicoidale.
O alta chestie pe care o observi este cantitatea / calitatea materialelor folosite: sasiu, tiranti, tabla, etc. Interiorul este foarte spatios, desi masina este mai scurta decat un VW Tiguan! Pozitia la volan este excelenta iar scaunele Recaro sunt cele mai bune in care am stat vreodata. Fiind foarte sus, vezi peste majoritatea masinilor din fata ta. Senzatia este faina, atat in oras, unde esti la acelasi nivel cu calatorii din autobuze, cat si afara, unde vezi tot ce se intampla mult in fata ta.
Masina nu este o racheta, mai ales ca are cauciucuri mai mari, dar poate tine o viteza de croaziera respectabila (130kmh), insa cu consumul de rigoare.
Masina nu va fi folosita la offroad extrem. Arata prea bine si nu vreau sa o sifonez. In plus, este cam grea. Daca ramai intepenit (si am ramas, pe burta, in zapada uda) si n-ai troliu sau o alta masina mare sa scoata, ai mari probleme.
Este o masina familiala de tura ideala, spatioasa, foarte solida si potenta. E ca un drog, odata ce ai condus-o te va urmarii mereu.
Denumirea completa: Daimler Steyr Puch 280GE, alias Mercedes G280
Data fabricatiei: 1987
Locul fabricatiei: Magna Steyr, Graz, Austria
Modelul caroseriei este 460, cu 5 usi.
Motorul este cel de 2.8L, benzina, 150CP.
Cutia automata, cu 4 viteze.
4x4 part-time
Reductor 2,1:1 (parca)
Blocante manuale fata si spate (cu ambele diferentiale blocate toate cele 4 roti sunt actionate de motor in acelasi timp)
Scaune Recaro din dotarea de fabrica.
Modificari:
Cauciucuri 33x10.5/R15, BFG MT, pe jante de aliaj originale cu flanse de 30mm.
Scut dural, 8mm, sub cutia de viteze
Consumul este de minim 15% afara si 25% in oras.
Impresii:
Probabil cea mai "tare" masina de teren produsa vreodata. Ce impresioneaza cel mai mult este nu "pe unde trece" ci "cum" trece: fara efort, cu un confort incredibil fata de peisajul pe care il vezi pe geam! La asta contribuie foarte mult cutia automata si suspensia pe elicoidale.
O alta chestie pe care o observi este cantitatea / calitatea materialelor folosite: sasiu, tiranti, tabla, etc. Interiorul este foarte spatios, desi masina este mai scurta decat un VW Tiguan! Pozitia la volan este excelenta iar scaunele Recaro sunt cele mai bune in care am stat vreodata. Fiind foarte sus, vezi peste majoritatea masinilor din fata ta. Senzatia este faina, atat in oras, unde esti la acelasi nivel cu calatorii din autobuze, cat si afara, unde vezi tot ce se intampla mult in fata ta.
Masina nu este o racheta, mai ales ca are cauciucuri mai mari, dar poate tine o viteza de croaziera respectabila (130kmh), insa cu consumul de rigoare.
Masina nu va fi folosita la offroad extrem. Arata prea bine si nu vreau sa o sifonez. In plus, este cam grea. Daca ramai intepenit (si am ramas, pe burta, in zapada uda) si n-ai troliu sau o alta masina mare sa scoata, ai mari probleme.
Este o masina familiala de tura ideala, spatioasa, foarte solida si potenta. E ca un drog, odata ce ai condus-o te va urmarii mereu.
Comment