L-am cumparat in 2008. Am inceput sa lucrez serios la el din toamna, iar acum e aproape gata. Cu putin noroc in februarie ies cu el pe strada (legal).
Va pot spune despre el ca e facut in ’64 si este un 190 D. Cea mai mare problema a lui a fost rugina. Si de parca asta nu era destul, cel care a avut-o inainte a reparat tot ce s-a stricat vreodata prin improvizatii tipic romanesti.
Am incercat sa ma incadrez intr-un buget cat mai mic. Din acest motiv nu am apelat la ajutor strain, pe tata nu il includ in aceasta categorie fiindca e... tata. Am facut singur fetele de usi, tapiteria (plafonul), am asezat mocheta etc. Doar pregatirea pentru vopsit si vopsitul au fost facute de altcineva.
Am renuntat la scaunele originale pentru ca m-ar fi costat prea mult sa le repar ca lumea (4-500 euro). Am luat scaunele si bancheta de la un W140 cu 100 euro.
Pentru ca motorul merge destul de bine, inca nu mi-am bagat nasul si acolo. Ii voi da jos capacul doar pentru a vedea cum se prezinta lantul si intinzatorul.
Va pot spune despre el ca e facut in ’64 si este un 190 D. Cea mai mare problema a lui a fost rugina. Si de parca asta nu era destul, cel care a avut-o inainte a reparat tot ce s-a stricat vreodata prin improvizatii tipic romanesti.
Am incercat sa ma incadrez intr-un buget cat mai mic. Din acest motiv nu am apelat la ajutor strain, pe tata nu il includ in aceasta categorie fiindca e... tata. Am facut singur fetele de usi, tapiteria (plafonul), am asezat mocheta etc. Doar pregatirea pentru vopsit si vopsitul au fost facute de altcineva.
Am renuntat la scaunele originale pentru ca m-ar fi costat prea mult sa le repar ca lumea (4-500 euro). Am luat scaunele si bancheta de la un W140 cu 100 euro.
Pentru ca motorul merge destul de bine, inca nu mi-am bagat nasul si acolo. Ii voi da jos capacul doar pentru a vedea cum se prezinta lantul si intinzatorul.
Comment