Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 - 220 cdi Elegance

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cateva update-uri de sezon, si pe acest topic.

    Masina are astazi 194,000 km. Nici nu-mi vine sa cred ca au trecut 3 ANI si vreo 80,000 km.
    Cu masina mai cicula ocazional varul-sotiei, care mai ocupa si functiile de asociat, prieten-bun si ... fin de cununie.
    (oricat de mult mi-as dori, nu pot merge cu 3 masini deodata)

    In cei 3 ANI, nu am avut niciodata check-engine aprins. Sa fiu sincer, nici nu cred ca are bec de check, ci doar scris "check-engine" si ar tb. sa fie undeva in partea stanga a ceasurilor de bord (posibil sa ma insel); Nici macar vestita pompa de frana, nu m-a deranjat vreodata. Ba mai mult, la ultimul tester pus mi s-a spus - "ehe.... mai ai de mers pana sa fie probleme"
    DPF cica are incarcare minima, functioneaza brici.

    In cei 3 ANI, am schimbat doar 2 brate pe fata si 2 bucsi. Atat ! Si era sa uit - a mai primit un polish la faruri + lac special.

    Ce sa zic ? incantat de posesie, nu regret nicio secunda ca poate am platit mai mult decat piata.
    Pentru mine, problem-free face cat toti banutii din buzunar.

    Planuri de viitor - lupele farurilor par obosite. Puse una langa cealalta, becurile de pe 210 sunt mult mai luminoase decat cele de 211.
    Daca ar fi sa vobresc despre defecte; putin nemultumit la mersul seara cu ea. Dar voi cauta niste lupe decente, OEM.
    1963 Simson SR2E
    1990 Mercedes W124 250d
    2001 Mercedes W210 200K
    2005 Mercedes W211 220cdi
    2018 Suzuki Baleno

    Comment


    • #17
      Schimba si sticla daca tot desfaci farul.
      o sticla noua e aproape invizibilă de la distanta cu lumina neutra afara arata zici ca lipseste.

      Are bec de check, ar trebui sa il vezi cand pui contactul, inainte sa pornesti motorul, se aprinde laolalta cu srs si celelalte.
      altfel inseamna ca e dezactivat.

      La 190k mai ales pe drumuri romanesti, ar trebui sa ai o revelatie daca schimbi telescoapele. Depinde de pretentii si de cum mergi, evident.

      Comment


      • #18
        Hello,

        Da, cred ca e mai bine sa schimb si sticla. Dar as vrea o sticla originala, nu din aia de tunning, transparenta, de zici ca vine de pe alt model.

        M-am uitat nu are becul acela de check (robinet), scrie efectiv CHECK ENGINE. Becul nu e scos :-)

        1963 Simson SR2E
        1990 Mercedes W124 250d
        2001 Mercedes W210 200K
        2005 Mercedes W211 220cdi
        2018 Suzuki Baleno

        Comment


        • #19
          Tare ciudat.
          Le mine e asa:

          Doar avem acelasi bord, acelasi model.
          Pui contactul apare, se aprinde, dai cheie motorul porneste, dispare, daca n-ai erori standard legate de motor.

          Stiu doar ca din Star poti anula acel bec. Am vazut-o cu ochii mei atat in meniu cat si o masina care nu aprindea de fel becul, desi pe OBD avea erori.
          Bun truc de a samsari masina.

          La mine cu SBC-ul din ultimele dati de cand am citit contorul de uzura am extrapolat ca la actuala rata de uzura voi ajunge la 400k pana va atinge contorul limita.
          Deocamdata ma apropii de 240k. La 15-20k pe an ma plictisesc pana ajung.
          Is curios daca eroarea din bord apare cand ajungi la limita sau cand te apropii.

          Mai ai teste cu Star prin care iti testeaza presiunea din vas, daca ai aer in instalatie, se pot face fara alte scule, doar cu STAR.
          Oricum, daca e sa crape, prefer sa dau banul si sa am SBC, de cand m-am obisnuit cu el, de fiecare ii simt lipsa cand ma urc in masini cu frane clasice.
          Asta e frana automata, cat apesi atat incearca sa opreasca masina, nu conteaza ca e ud pe jos, sau ca s-au incins placutele, ca nu-s asezate, diferenta o preia el si tu tot timpul ai aceeasi senzatie de consecventa in franare.
          Ma rog, cred ca e o metoda buna sa ramai fara frane asa, dar asta inafara cazului de folosire normala.

          Cand afli de lentile si de sticle da de stire, ca si ale mele incep sa imbatraneasca se vede clar diferenta deja.
          Becurile sigur nu sunt de vina, unul are cam 60k, iar vizual nu arata copt/cu depuneri pe interior.

          Comment


          • #20
            Am bec de check, dar cum nu mi-a facut placerea sa-l cunosc, nici nu prea l-am bagat in seama.
            Mi-am pus-o pe tester mai deunazi, DPF-ok, SBC - ok. Nu am retinut detalii, dar mi-au zis si pe viitor n-am de ce sa-mi fac grij (click-uri, grad de incarcare, altele)

            Masina a trecut acum cateva saptamani de pragul psihologic de 200,000 km, a schimbat prefixul cum se zice.
            E masina care a vrut cei mai putini bani de la mine, aproape ca nu simt ca o am; Merge si atat ...

            O mica problema cu oglinda, intr-o parcare, cu gandul in alte locuri mai calde, m-am atins de o alta masina, doar cu oglinda. Sticla a crapat.
            Am cumparat oglinda cu totul, carcasa noua o voi avea de rezerva, daca va fi cazul.

            Anul asta ii schimb lupele, intrucat seara e o mare aventura. Nu iau faruri aftermarket, sau din alea de tuning cum e la moda azi, iau doar originale, daca e nevoie schimb tot farul.

            Am cam ignorat-o in ultimul timp, pe de o parte a fost gata 124-le, pe de alta parte am "chiuretat" 210-le, dar reinnodam prietenia in curand.



            Attached Files
            1963 Simson SR2E
            1990 Mercedes W124 250d
            2001 Mercedes W210 200K
            2005 Mercedes W211 220cdi
            2018 Suzuki Baleno

            Comment


            • #21
              De curand, am reinceput sa circul cu 211-le.
              Relatia noastra s-a racit brusc, cam de 1 an si vreo 3 luni, daca bine imi aduc aminte, cand am patit o nepatita.

              Nu, nu am avut vre`un accident cu ea, ci ma pregateam sa zbor si m-a prins cine nu treabuia :-)

              22 milioane mai incolo (casierita de la taxe si impozite i-a spus sotiei mele - "Doamna, sper ca n-a omorat pe nimeni !"; " - "Nu, doamna, se pregatea sa decoleze si l-a prins controloru` de trafic aerian"), 3 incercari de a-mi recupera permisul, o luna de stat pe dreapta, mi-am dat seama ca viata nu e chiar asa cum credeam eu.
              Ma rog, m-am schimbat mult si ca dau dovada de buna-credinta, am constatat acum ca aceeasi masina imi consuma 5.2 in loc de 7.5 - 8.2 in parcurs extra-urban.
              Asadar, in ultimul an, s-a mai plimbat cu ea unul dintre asociati, dar a si stat degeaba.
              In mintea mea neghioaba, vinovata era masina ptr acest incident, si nu chestia aia dintre volan si scaun.

              Reinnodand relatia, am inceput din nou sa pun kilometri la bord.
              Astazi aproxmativ 205,000 km.

              Nicio problema tehnica, sanatoasa ca un cal.
              DPF lucra, pe tester cica minima incarcare, regenerare ceas la mia de kilometri, SBC tace malc.
              Am schimbat carcasa la oglinda si sticla. Aici mi-am cam luat-o, intrucat am gasit pe OLX doar "complecta" - adica cu tot cu motoras, fire si toate celea. Am achitat vreo 300 lei sau ceva de genu`.
              Deci in curand la rubrica DONATII va aparea un motoras si carcasa mea veche, cu o usoara ruptura. cine are problema cu oglinda dreapta, ii mai trebuie doar sticla.

              I-ar mai trebui pneuri, am vazut ca au deja 35,000 - 38,000 km si deja 3 ani, asa ca poate-i mai fac un cado`, pe final de an.
              Parbrizul asteapta la schimbat, alti 800 - 900 lei, ceva de calitate medie.

              O spalasem recent si chiar admiram gradul de conservare, interior-exterior.
              La interior, totul bec.Lemnul nu e crapat, tapiseria e aproape noua, nimic crapat sau rupt. Pielea de pe volan are aceeasi textura granulata. La exterior deasemenea.
              Oricum as intoarce-o, nu-mi pare rau ca am luat cel mai fain E 211 pe care l-am putut gasi.

              Fata de 210, cu care am mers f.mult in ultima vreme, scaunele sunt mult ok profilate. Dar parca e si mai rigida.
              Multe componente, am observat ca sunt din aluminiu. Cred ca prin Stuttgart, oamenii s-au intalnit la sedinte - "FRANZ, e coada la noi cu masini ruginite ! Hai sa facem ceva"
              Adica de la o extrema la alta - 210-le meu restaurat a 2-a oara, 211 nici macar un punct de rugina. Dar nimic - nimic, de zici ca au scos astia cuvantul "rugina" din dictionar.

              O sa-i mai fac poze, dar imi ia ceva timp, sa le fac din 4-5 mega in cativa kilo`, sa le incarc aici.
              1963 Simson SR2E
              1990 Mercedes W124 250d
              2001 Mercedes W210 200K
              2005 Mercedes W211 220cdi
              2018 Suzuki Baleno

              Comment


              • #22
                Faptul ca 211 n are rugina e un lucru stiut.
                a fost motivul pt care am taiat 210 le de pe lista cand m am uitat la masini.

                Pielea doar daca e alba si naturala nu tine, musamalele si textilele tin de te saturi. Iar musamalele de 212 alea chiar sunt din alta liga ca si rezistenta.

                Deja 211 a ajuns cazanul care il iei cu 2-3mii euro (pret real, nu pret de "cunoscator" luat prin intermediari care fiecare isi adauga partea). Plin de ele luate pe bani de nimic si majoritatea sunt decente spre f bune la tabla si interior.
                nici macar pe taxiuri nu vezi rugina.
                Vezi doar la conducta frana spate, imbinarea cu furtunu, zona aia merita protejata preventiv.

                Parbriz eu zic sa dai banii pe atermic. Merita diferenta ca si confort. Atat ca atermic nu gasesti verde, dar pe tine te fereste de soare.
                ​​​​​​​

                Comment


                • #23
                  Domnu` Sharky, multumesc de sfat ! Chiar o sa tin cont, sa vad daca pot schimba comanda deja data.

                  Apropos, am uitat sa zic, cred ca in freo` 10,000 km facem o sutica impreuna.
                  O sutica linistita, fara griji, prin tara si prin Europa.

                  Si ma intentionez sa-i iau jante specifice ptr pneurile de iarna, este singura la care n-am pereche de vara si pereche de iarna.
                  Eu zic ca se merita. Caut doar jante originale, de E (nu de C, S, ML sau altceva) si doar ceea ce a fost montat in perioada aia. Tin la originalitate mai mult ca la orice.
                  1963 Simson SR2E
                  1990 Mercedes W124 250d
                  2001 Mercedes W210 200K
                  2005 Mercedes W211 220cdi
                  2018 Suzuki Baleno

                  Comment


                  • #24
                    Din nou, cu scuzele de rigoare ca nu am mai postat demult.

                    Am implinit de ceva vreme o suta de mii de kilometri impreuna. Sincer, nu am ce sa-i reprosez. Masina este tanc si serveste cu brio pe drumurile din diversele mele locatii.
                    Si daca tot suntem la ceas aniversar i-am facut 2 cadouri

                    - i-am recalibrat statia si i-am cumparat o noua antena; model scurt, cromat, dar se pare ca f.eficient;
                    - era singura care nu avea si setul de iarna.

                    Asta vis-a-vis de setul 2, de iarna, eram cu masina sotiei la schimbul de roti, cand vad intr-un colt un set de roti faine. Am stat putin sa fac un exercitiu de imaginatie cam cum ar veni, intrucat ... sunt de C indicativ W205. Dar pana la urma am zis ca sigur merg. Asa a si fost. Mi- a placut, pe langa pretul foarte bun pe care mi l-a facut (750 lei cu tot cu tva, dezechipat pneurile vechi care erau puse pe jante si montat anvelopele mele care au minima uzura) faptul ca nu erau zgariate, nu a intrat mult plumb in ele, si chiar se simt ok.

                    De obicei se zice ca nu e ok sa-ti cunosti in realitate eroii sau dorintele. In cazul meu, s-a dovedit ca e ok.
                    N-am niciun plan s-o vand.
                    Ma gandesc sa-i cumpar un display din asta integrat in locul unitatii auto de marca, dar simt ca fac un sacrilegiu. Ca nu mai e originala ... Aici mai stau putin in dubii.

                    Am pus 2 fotografii de un eveniment Retromobil, venisem cu toti 3 muschetarii.

                    PS - dau sa intru in zona de expunere, vine nu politist local si-mi zice - "Domnu`, dar alea argintii nu sunt chiar istorice ...." ; i-am raspuns ca e vorba despre o "tema" dar el inca nu s-a prins. Mi-a facut o fata ca si reply .... "Cum adica o tema .... ?" :-)
                    Attached Files
                    1963 Simson SR2E
                    1990 Mercedes W124 250d
                    2001 Mercedes W210 200K
                    2005 Mercedes W211 220cdi
                    2018 Suzuki Baleno

                    Comment


                    • #25
                      E ok atat cat a inteles. Ca poate auzea " 'te ma-n ..." si iti scria si o amenda organu.

                      Faina expozitie. Cat mai multi km fara probleme in continuare!

                      Comment


                      • #26
                        Multumesc mult, asemenea !
                        1963 Simson SR2E
                        1990 Mercedes W124 250d
                        2001 Mercedes W210 200K
                        2005 Mercedes W211 220cdi
                        2018 Suzuki Baleno

                        Comment


                        • #27
                          Revin si eu cu un mic update.

                          Probabil trecand de pragul psihologic de 200,000 km (actualmente 225,000 km), am cam inceput sa simt o jena in card. Adica sunt consumabile, raman la ideea ca masina asta m-a costat fix-pix s-o intretin si ca mi-a fost pana la urma fidela. Acum, baba fiind (dar proababil e un fel de J.Lo, care arata bine si nu-si arata varsta), mai vrea un alta. Problema e ca la vrea pe toate deodata.

                          Vin cu o insiruire:
                          - baterie mica + baterie mare (erau originale MB, conform celor ce era mentionate in cartea de service); aici, scurt 1000 lei
                          - schimbat parbriz + cheder: alti 1000 lei
                          - revizie cu schimb bujii: alti 1000 lei (bujiile ramaneau aprinse dupa pornire, maxim 1 minut, am zis sa le schimb)
                          - impozit: 900 lei (in Iasi, din ce vad, se cam sare calul ....)
                          - asigurare: 1200 lei ( e pe PJ inmatr.)

                          Urmeaza:
                          - 4 pneuri: cred ca alti 1500 - 2000 lei.
                          - schimb de ulei in cutie: cred ca alti 1000 lei.

                          Dar eu o iubesc, mi-am dorit-o enorm, si n-am niciun gand sa ma despart de ea.

                          Supralicitand in nebunia mea, mi-am mai luat un W211 - E240 de la dealer MB.
                          Masina e proiect, are nevoie de multe chestii, m-a atras faptul ca e designo interior si exterior.
                          Un alt argument a fost acela ca a fost luata de noua din RO, intretinuta doar in reteaua lor de dealeri, dar din 2019 - 2022 a avut o viata destul de naspa, incapand pe mainile cuiva neresponsabil.
                          Am luat-o fara sa o vad, agentul de vanzari mi-a facut un film si hop ! am facut OP-ul (mi-am dat seama ca atunci cand mai hoinaresc pe net, lucrruri naspa se intampla si ma doare apoi cardul :-)

                          O experienta f.faina, desi repet, masina are nevoie de multa dragoste.
                          Ii deschid asadar un topic separat, ca merita de azi o viata mai buna.
                          1963 Simson SR2E
                          1990 Mercedes W124 250d
                          2001 Mercedes W210 200K
                          2005 Mercedes W211 220cdi
                          2018 Suzuki Baleno

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF