Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Un mercedes vechi, primit cu multa dragoste in familie!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Vacuumetrul verifica vacuumul. Turbina trebuie sa umfle niste furtune, destul de simplu de verificat. Dupa mintea.mi de nemecanic a ta cam doarme. La deal se simte imediat, cum de altfel deja ai experimentat.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #62
      Dupa o ora de vizionat filme pe youtube mi-am facut o idee cum sa verific daca turbo meu nu e ce ar trebui sa fie, asa ca ma pun sa il verific maine
      Am gasit o firma care reconditioneaza, am gasit si firma care mareste capacitatea la turbo si puterea motorului, da zicea un coleg mai sus ca nu e chiar o idee foarte buna sa fac asa ceva, m-as multumi sa mearga in parametrii dati de fabrica 0-100 in 11 secunde , asa ca nu cred ca o sa i fac nici un tuning doar reparatie.
      +40758148228 whats app active

      Proud owner of Lady Blue W140.

      Comment


      • #63
        Vacuum poti lua cumva de pe pompa de vacuum, tragi cu un furtun si aplici difect, vezi daca actioneaza tija turbinei, daca e vizibila.
        Cred ca la tine nu e cu geometrie variabila, sau cine stie.
        Ideea in prima faza e sa vezi daca misca tija.

        Poate faci rost de o pompa de vacuum de undeva. eu asa imi testez vacuumul la masini, dar am avut noroc de un vecin "strangator".

        TE distrezi tu maine, spor la treaba!

        Comment


        • #64
          Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.


          Stai un pic ca nu te inteleg, cand pui vacum trebuie sa miste tija in turbina?
          In fine, am constatat ca tine vacum valva si am constatat ca se invarte, si am constatat si ca se invarte usor cu mana, nu foarte usor cum ma asteptam dar destul de usor.
          Are si putin joc in axul turbinei, cam 1 milimetru in plan orizontal , in lagare cum ar veni. In adancime nu am simtit nici un joc.
          Chestia e ca ma depasteste problema si o sa o duc la service sa repare tot ce tine de turbina.
          +40758148228 whats app active

          Proud owner of Lady Blue W140.

          Comment


          • #65
            PAi nu? Adica ciuperca aia actioneaza ceva, ii dai vacuum de undeva si ceva trebuie sa miste. Vezi si tu la ce e legata, de are tija e clar ca tija trebuie sa miste.
            Mie nu prea mi se pare sa fie cu geometrie variabila din poza, dar eu nu ma pricep asa incat sa iti spun sigur.

            In orice caz, un sistem de control trebuie sa aiba, o tija, ceva sa miste. Poti macar sa vezi daca misca si eventual sa incerci sa deblochezi, dar sa nu rupi ceva.
            La cum merge a ta zici ca te plimbi cu cobra 200d, sigur nu a mers asa de fabrica.

            Comment


            • #66
              Sti cum e... Daca nu ai de lucru iti faci singur. M-a mancat rau de tot si m-am pus eu sa fac reparatii. O parte au fost cu succes o parte nu. Mi-am facut oglinda centrala care avea plasticele alea care tin lamelele in interior rupte. Le-am reconstruit si acuma e ok asta.
              Mi-am facut si perdeluta spate care mergea greu, l-am gresat la mecanism si merge perfect.
              Noh si m-am pus cu carburol de curatat motoru , l-am curatat bine, am pus folie pe contacte sa nu intre la ele si apoi l-am spalat cu furtunu cu apa calda, n am dat presiune. Apoi l-am suflat cu aer.
              Foarte multumit de rezultat, m-am pus in ea sa plec si am ajuns pana la poarta unde in rampa a murit , nu tragea deloc. L am repornit si am venit inapoi in curte.
              Acuma porneste parca in 3 pistoane si nu pare sa se alimenteze, am scos returu de la injectoare da nu vine nimic. La zece secunde motoru moare si acceleratia nu are nici un efect.

              A da si am umblat si la o clapeta de la pompa de injectie la care zicea stop, are un arc cu revenire, l-am gresat si miscat un pic , e fix in pozitia originala.

              Si spre ciuda mea, trebe sa plec la lucru, asa ca marti trimit o platforma dupa ea sa o duca in service sa o repare asa cum trebuie si sa vada si ce e cu turbina.

              Se repara ca doar de oameni e facuta, no fi ozn.
              +40758148228 whats app active

              Proud owner of Lady Blue W140.

              Comment


              • #67
                Mercedes a inceput capitolul VNT/VGT abia incepand cu generatia CDI.

                Dieselul 603 de 3.5 e un copil nascut cu probleme nerezolvabile sau rezolvabile doar cu bani multi. De la biele indoite rezultand cu alezaje ovalizate si pana la garnituri de chiulasa si chiulase care plesnesc, orice este posibil.


                Dieselul 606 de 3.0 cu turbo este mult mai fiabil, pe langa puternic. In plus, potentialul de tuning al acestui motor este imens. 500HP si 800Nm sunt posibili, dar daca nu umbli la cutie, aceasta se va descompune in elementele componente.


                Turbinele non VNT/VGT pot avea tije si vacuumuri pe ele din motivele prezentei unui wastegate. Constructiv, turbinele pot diferi, pen' ca Mercedes a lucrat cand cu Garrett, cand cu KKK, deci si plasarea tijelor/vacuumurilor este diferita.


                In cazul prezent, tija/vacuumul de care se vorbeste apartin sistemului de wastegate, adica clapeta care permite gazelor de evacuare sa ajunga suta la suta in turbina sau sa mai scape si pe langa, atunci cand presiunea de lucru ajunge undeva la 1Bar.


                In esenta, clapeta asta are un arc la curu'ei, arc a carui forta tre' sa fie invinsa de vacuum atunci cand si cat e cazul. Daca sunt probleme de vacuum sau daca clapeta este blocata mecanic in pozitia "gaze evacuare pe langa turbina", aceasta nu mai are gaze care s-o invarta (suficient), deci nu va functiona, motorul devenind o puturosenie aspirata, cu acceleratie constanta, etc.






                Dragos

                Comment


                • #68
                  Originally posted by white8snow View Post



                  Am iesit cu ea cam toata ziua prin oras, si azi am facut si un drum mai lung si o litrometrare. Consumul a iesit 7.56 L la 100 km.
                  Sunt putin nedumerit, mi se pare a naibi de lenta, parca nu ar avea turbo, nici nu il aud ce e drept. Nu stiu ce sa spun , am prins o bucata dreapta si i-am dat 160, sta frumos stabil, dar prin Cluj pe dealurile alea abrupte mi s-a parut ca trage greu, pe serpentinele de pe mesteacan se facea coloana in spatele meu si ma depaseau loganele. Ce mama dracu e motor de 3.5, de ce e asa moale. Se intinde ea asa incet dar pana se accelereaza manci o pita.
                  Faptul că nu ai fum, mă face să mă-ntreb dacă acesta are pe unde ieşi, prin urmare îţi sugerez să arunci o privire în eşapament, mai precis în toba catalitică. S-ar putea să constaţi că aceasta arată ca burlanul de la hota unei gogoşerii săteşti, adică clogged, mai pe româneşte. Consecinţa este că pentru a vedea cât timp îi trebuie dihaniei s-ajungă la 180, vei avea nevoie de un calendar nu un cronometru!

                  Comment


                  • #69
                    nici chiar asa.
                    Ar fi fost problemele mult mai nasoale.
                    Aici merge ca si cum ar fi aspirat, trage liniar.

                    Comment


                    • #70
                      S-a intors de la service, din pacate eu sunt tot plecat si nu pot sa o vad personal, a dus-o nevastamea acasa.
                      Se pare ca a fost o clapeta blocata ca si problema pentru turbo, si au curatat si erg, au remediat si usa care nu se deschidea. Dupa spusele lor acuma trage cam cu 50% mai bine, ramane sa fac teste cand ajung acasa.

                      Intrebare, stie cineva un vopsitor bun in zona Maramures ? Sau noh, nu neaparat sa fac partea estetica.
                      +40758148228 whats app active

                      Proud owner of Lady Blue W140.

                      Comment


                      • #71
                        Am reusit sa o scot la o tura dupa reparatie si ce sa spun, e mai bine, acuma a scos 13 secunde si din raportul de service vad ca are motorul in parametrii, s-a masurat si compresia si e buna. Ma asteptam de la un motor de 3.5 sa fie mai puternic, e cam lenesa.
                        Acuma studiez problema unei modificari la turbina si resoftare dar din cate m-am interesat si zicea un coleg mai sus nu este o idee prea buna pentru ca motorul asta de 3.5 nu e capabil sa sustina mai mult decat cei 150 de cai dati de fabrica si apoi cadem in extrema aialalta si il uzam prematur plus ca banii pentru modificari sunt cam multi si no sa fie in veci precum un benzinar sau un disel de generatie noua.
                        Am hotarat sa o las asa cum e, termin restaurarea pe parte de vopsit si interior, mecanica e gata. Sincer m-am gandit sa o vand pentru ca e cam lenta pentru gustul meu dar cum e o raritate si pretul ei este in crestere o sa o pun la garaj si o pastrez, are multe calitati chiar daca nu exceleaza la acceleratie.
                        +40758148228 whats app active

                        Proud owner of Lady Blue W140.

                        Comment


                        • #72
                          Sunt curios la ce vroiai sa faci resoftare, pentru ca notiunea de "soft" nu era inventata inca pe vremea lui OM603...

                          Pune un 606 sus, pregateste banii necesari si poti avea 500HP si 800Nm din 3.0, ceea ce nici un diesel actual nu-ti va oferi pe aceiasi bani...


                          https://www.facebook.com/groups/587755348084971/?fref=tsVideo is only at 1.8 bar low boost.






                          Dragos

                          Comment


                          • #73
                            Cam de ce bani vorbim ? Daca nu te superi ca intreb. Nu am nici timpul necesar sa fac asta nici nu stiu destula mecanica sa o fac eu personal. Dar daca este in bugetul meu as plati pentru operatiune.
                            Si o intrebare, iese bine schimbarea asta de motor ? ce facem cu transmisia, puntea spate, carda, franele fac fata sa o si opreasca ? caroseria rezita ? evacuarile sunt destul de mari ?
                            dar intercoolerul si admisia de aer.... sunt cam multe . Am asa o impresie ca upgrade asta e general si costa mai mult decat mi-as cumpara un s600 direct si am tot vreo 500 cai.
                            Si eu nu am probleme de spatiu in garaj, incap si doua, sau 3 , nu e nici o problema.
                            +40758148228 whats app active

                            Proud owner of Lady Blue W140.

                            Comment


                            • #74
                              Daca W140 S600 (400HP...) rezista asa cum a fost facut, cu cutie, cardan, punte spate, intercooler, admisie si caroserie OEM, nu vad de ce un W140 nu ar rezista la cei 500 cai de diesel din link-ul indicat. In care link este descris ce s-a facut la 124-le respectiv, adica ce cutie are motorul dupa el, ce turbina s-a folosit, etc.


                              Cand nu stii mecanica, nu poti avea impresii despre asta pana nu vorbesti cu aia care stiu. Asta daca stii si tu ce vrei, pentru ca doar enumerand parti componente dintr-o masina nu te ajuta cu nimic. Si odata ce te hotarasti daca iei un S600 sau nu, probabil te vei multumi sa ramai cu 603-ul lenes, cu injectie indirecta.


                              Masina asta cu diesel de 3.5 nu a fost, nu este si nici nu va fi vreodata legenda, construindu-se vreo 20000 de exemplare. Iar W140 S600 e de gasit cam in dublul acestei cifre, deci nici prea rar si doar cu circa 400HP.



                              Daca vrei un 140 rar intalnit si care sa-si merite banii acum si peste zece ani, cauta S73 AMG. Dar am o senzatie ca n-o sa te prea incadrezi in buget nici acum, nici peste zece ani... Si la fel si pentru un W126 S500 SEC, eventual chiar AMG.








                              Dragos

                              Comment


                              • #75
                                Ei nah...si tu acum cu S70AMG sau Brabus S73....alea sunt extrem de rare si foarte scumpe,nu de cumparat cat de intretinut,ulei nu pui de oricare,benzina doar de 98 ii place,un set de placute fata-spate=salariul minim pe economie.
                                In cazul de fata cea mai buna optiune pentru a stavili setea de cai a colegului nostru ar fi transplantul unui 606 cu un volum marit al pompei de motorina,un boost adus la un 1,8-2.0 bari si deja ar avea undeva la 200-220 cp lejer,dar...masina nu va ma fi originala.
                                Eu nu as uita totusi ca de regula un posesor de S nu se grabeste niciodata,desi nu se grabeste ajunge intotdeauna in timp si se bucura de fiecare minut petrecut in masina sa,W140 a fost construit pentru a fi admirata nu pentru a trece ca o racheta pe strazi,era o vorba inainte ca daca vrei tren iti iei Mercedes,vrei avion ia-ti un BMW,asa si cu al tau 3.5,se porneste mai greu dar poate merge mult si bine fara nici o problema atat timp cat nu este abuzat.Intr-adevar om603 nu face parte din elita motoarelor construite de Mercedes dar la vremea aceea 1990-1995 cam atat se putea,au mai fost cazuri cand s-au fisurat chiuloase sau crapat turbine dar per asamblu este un motor ce duce lejer 4-500.000 km atat timp cat nu faci liniute sau vrei sa zbori cu 170.
                                Eu am un m104 de 2.8 si nici motorul acesta nu e cu ADN de racer,(desi a din el s-a derivat 3,6 AMG) dar prefer sa ma bucur de fiabilitatea lui,de faptul ca este silentios si de faptul ca la o viteza intre 80-110 km nu sare de 9%.
                                Mai spunea un coleg pe forum ca sa conduci un w140 nu costa mult in schimb sa conduci sportiv un w140,asta inseamna sa fii mafiot.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF