Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Benz 200CE-16 - 1993

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes Benz 200CE-16 - 1993

    Este o masina la care tin foarte mult, pentru ca e prima.

    Am cumparat-o in martie 2008, aproape din intamplare. Zic asta pentru ca imi doream sa nu mai treaca sarbatorile de Paste fara sa am masina, asa ca de pe o zi pe alta (practic!) m-am trezit cu obiectul acestui topic. A fost o intreaga aventura sa o cumpar, de la 500 km departare, adica din Resita, unde am fost prima data sa o vad si sa dau avans, apoi sa o aduc in Bucuresti. Cine o cunoaste stie ca am nimerit-o in stare impecabila ca prin minune, pentru ca in acel moment nu stiam nimic despre masini, targuri, inmatriculari, smenuri si alte magarii din domeniu. Cate ceva despre ea:

    Mercedes W124 CE
    Motor 1998 cmc, 16V, 111.940, 136 CP
    Prima inmatriculare 06/1993
    Euro 1 (daca era 07/1993 era Euro 2)
    Productie pentru piata din Italia
    Inmatriculata 15 ani intr-o localitate oarecum exclusivista, langa Milano
    Inmatriculata cu o zi inainte de triplarea taxei, in Satu Mare
    138000 km in momentul cumpararii
    Consum minim 13% in oras, minim 8% afara
    Viteza maxima 200 kmh
    Istoric service; in ultimii sase ani folosita foarte putin
    Culoare gri metalizat, pastrata aproape impecabil
    Jante aliaj standard 8 gauri
    Interior piele, negru, impecabil
    Transmisie automata, 4 trepte
    Aer conditionat automat
    Geamuri electrice x4
    Oglinzi electrice incalzite x2
    Tetiere doar la scaunele din fata

    Poze cu ea mai jos, o sa tot adaug pe masura ce o surprind in ipostaze care merita fotografiate. De notat ca semnalele ei originale sunt portocalii, toata vara am umblat cu semnale fata albe, insa am revenit la starea originala. Arata mai bine asa cum a fatat-o Mercedes. Ii voi face cate-un face-lift din cand in cand, dar doar dupa ce am tot setul de semnale (fata, spate, lateral) in aceeasi gama coloristica.

    Recomand modelul tuturor fanilor care doresc ceva clasic, bine construit si placut la condus. Raspund cu placere la orice fel de intrebari care va pot ajuta in rezolvarea unei probleme, cumpararea uneia la fel, s.a.
    Attached Files
    Last edited by 200ce_marius; 02-07-2009, 11:25 AM.
    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

  • #2
    Superba

    O incantare a privirii si a simturilor acest model, din pacate intalnim din ce in ce mai putine.Sa speram ca bijuterii de acest gen vor mai apare pe strazile frumoasei noastre patrii.Felicitari pentru atasamentul de care dai dovada fata de ea.

    Comment


    • #3
      Frumoasa sau nu tine de gust (ma refer la modelul in sine). Important este ca e bine intretinuta si an nou de fabricatie (pt generatia w124 evident). Cauta-ti o capota cu grila de facelift. Schimba total aspectul masinii.
      Cum simti 124 coupe asta, pe langa CL420 pe care il ai?

      Comment


      • #4
        Va multumesc. De facelift va fi lipsita, cel putin pana o va lua in bot, bat in lemn sa scape. Ce ii schimba bine aspectul e o grila Avangarde, de care inca n-am gasit. Eventual si jante AMG (cele intr-o poza, cum vindea dmihnea), MAE, Lorinser sau altele elegante. Plus un detaliu exterior pe care o sa il exemplific prin poza, ca nu stiu sa-l descriu.
        1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
        1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
        dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

        Comment


        • #5
          Cam tirziu pentru jante,au plecat la un forumist,au plins dupa un nou stapin multe luni,asteptam sa le vedem puse pe masina sa(asta din seria-DMIHNEA prosteste lumea).Ar mai fi,ca sugestie,semnale USA,si stopuri de restyling.Am doar al 3 lea stop,HELLA,nou.

          Comment


          • #6
            Semnale de State sunt intr-adevar o idee la care m-am gandit, dar nu ma grabesc, fiindca deja am o lada plina de semnale europene, fiecare bucata cu sau fara o problema sau alta. La ce pret le vinzi pe ale tale?

            Ca sa ii raspund colegului Mertzanu: masina este impecabila, e o placere mare sa fii la volanul ei, atat in oras cat si afara. E o masina care m-a calmat in trafic, nu-s stresat de nimeni, nici grabit. La fel si Cobra, imi face mare placere sa o conduc. Fata de Cobra, CE are o silentiozitate si un rafinament mult mai ridicat, dar asta nu inseamna ca batrana Cobra e naspa, dimpotriva are farmecul ei. Cand ma urc in CL dupa ce conduc acest coupe e iarasi o diferenta destul de mare, oricum foarte sesizabila. CL are o suspensie mult mai confortabila, sisteme de securitate pasiva si activa mai multe si mai bune, multe chestii superioare lui W124. De placut imi plac amandoua, sunt la fel de impecabile, depinde ce vreau sa fac: ca sa ma bucur de o plimbare sunt bune amandoua (just cruisin' - cum spun americanii), ca masina de zi cu zi nu sunt bune niciuna (daca ma intrebi pe mine, ca-ti pare rau de ele), pentru show evident CL-ul (atrage mai multe priviri, nervos bine la accelerare), pentru drifturi sau cerculete niciuna (poate pe carosabil umed, cu zapada sau nisip, altfel sunt varza la faza asta). Concluzie: nu ma simt prost deloc in CE, fata de CL. Imi lipseste doar surplusul de putere, sincer. Dar aici intervine o alta problema: chiar daca in CL poti scoate consum 18% in oras, eu nu prea reusesc sub 25-30%, ca nu ma pot abtine.
            1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
            1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
            dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

            Comment


            • #7
              Daca ma intrebi pe mine de semnale,nu sunt de vinzare....acum am pus si becuri originale,cu pozitie si semnalizare separate

              Comment


              • #8
                @200ce_marius Mersi de raspunsul detaliat si de sinceritatea in legatura cu consumul CL-ului.

                Comment


                • #9
                  Cu placere. Realmente scoti 18% cu CL-ul, daca esti foarte calm. Altfel, pa si pusi consum mic.

                  Cat despre CE (motorizarea mea), stiu ca in mod oficial ar trebui sa consume:
                  - 7-9% in afara orasului;
                  - 11-13% in oras.

                  Pe vremuri (cand am cumparat-o) cifrele se respectau, acum insa nu imi dau seama ce s-a intamplat, dar in oras imi consuma aprox. 16%, si nu consider ca e normal. Suspectez ca e problema cu sonda lambda, sau alte elemente de pe ea care nu mai performeaza in parametri. Ar trebui sa o duc la o testare pe calculator.

                  Masina functioneaza bine, porneste usor, nu face zgomote nedorite, mai scapa ulei pe la simeringul de la distributie, in rest pare in regula. Trebuie sa schimb uleiul din nou, iar cel vechi e tot pe la maxim.
                  Last edited by 200ce_marius; 02-07-2009, 11:28 AM.
                  1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                  1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                  dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                  Comment


                  • #10
                    Actualizari

                    Aproape ca am uitat de topicurile astea de prezentare My Car. Sa va zic: de cand am lipsit pe aici, am mai reparat tot ce era de reparat sau se pregatea sa fie, si am reusit sa fac asta cu piese originale de la dealeri in 90-95% din cazuri. Daca inainte mergea frumos si impresiona oricum, actualmente este Top Zustand adevarat, asa cum gandesc nemtii cand spun asta.

                    Mai mult, are in dotare inca un set de roti de 16 (originale MB de pe modelul W210, in stare aproape perfecta), si unul de 15 (originale AMG de pe modelul W202, in stare perfecta). Ii sta foarte bine cu ambele, le rotesc intre ele in functie de chef. Cele de 16 imi plac foarte mult cum arata (clar dau mai bine decat pe masina de pe care provin, fiindca aceea are pasajele enorme iar jantele par astfel subdimensionate; iar pe asta arata intr-un mare si elegant fel), dau o stabilitate mai buna insa confort un pic redus. Fiecare cum ii place.

                    Mai sunt si alte detalii interesante ce tin de confort, siguranta sau estetica, cine vrea o sa le afle.

                    Informativ, precizez urmatoarele, fiindca sunt colegi care au sau isi doresc modelul asta:
                    - consum oras: 12-13-14%, in functie de trafic si atitudine;
                    - consum afara: 7-9%, depinde daca e tinuta la 90 kmh sau in rand cu lumea.
                    - costurile totale cu ea: 7000 EUR, care includ masina, inmatricularea, reparatii si intretinere, si accesorii sau dotari respectiv fitze in plus.

                    Saptamana asta i-am pus si becuri galbene halogen atat la luminile de ceata cat si la cele de intalnire/faza lunga, insa pe ultimele le schimb la loc cu Philips-urile Extreme, fiindca nu sunt legale decat pe tractoare si motociclete, iar astia se vor pune curand pe tras pe dreapta si amendat (e doar 500 RON distractia cu becurile unei masini). Pacat, era ceva unic si frumos, ma multumesc insa si doar cu H3-urile de ceata galbene.
                    Attached Files
                    1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                    1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                    dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                    Comment


                    • #11
                      O masina extraordinara din toate punctele de vedere care e apreciata de orice entuziast Mercedes ...
                      O singura intrebare am ... intr-una din pozele de mai sus apare un spate de 124 cu numarul de inmatriculare BRA ... e brabusul care a fost de vanzare o perioada pe blvd. Mihai Bravu chiar la statia de metrou cu acelasi nume ? Daca e masina respectiva si mai ai poze cu ea te-as ruga sa postezi pe undeva mai ales cu interiorul ... multumesc
                      C200T CDI w203 FL

                      Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

                      http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by gospodaru View Post
                        O masina extraordinara din toate punctele de vedere care e apreciata de orice entuziast Mercedes ...
                        O singura intrebare am ... intr-una din pozele de mai sus apare un spate de 124 cu numarul de inmatriculare BRA ... e brabusul care a fost de vanzare o perioada pe blvd. Mihai Bravu chiar la statia de metrou cu acelasi nume ? Daca e masina respectiva si mai ai poze cu ea te-as ruga sa postezi pe undeva mai ales cu interiorul ... multumesc
                        Da, ala e. Doar ca poza e de pe vremea cand apartinea unui alt proprietar, care locuia intr-o comuna spre Giurgiu - unde e facuta si poza. Eu mersesem sa analizez jantele AMG, erau de vanzare. Nu am poze, mi se parea cam jenanta masina deci n-am pozat-o. Sigur ca era Brabus, insa motorul ma indoiesc ca mai era in mintile lui (chiar daca inca facea treaba), iar interiorul m-a dezamagit cand am vazut pielea cusuta de Brabus peste bord ca era crapata de la soare, pur si simplu arata ca bordul unei Dacii prapadite. La fel si scaunul soferului, cel putin. Vagi amintiri, imi pare rau ca n-am cum sa te ajut.
                        1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                        1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                        dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                        Comment


                        • #13
                          Saracu om ... un proprietar de mercedes cu apucaturi de sofer de pisica 1.8 )
                          Last edited by mircea600sel; 10-29-2010, 17:08 PM.
                          C200T CDI w203 FL

                          Kawasaki ZX636R -> vine raaaacccheeeeeeetttttaaaaaaaaaaa aaaaaaa trecut ...

                          http://www.spritmonitor.de/en/detail/451199.html

                          Comment


                          • #14
                            Frumoasa masina sa o tii tot asa,am o poza pentru tine 200ce_marius,ca sa iti faci o idee cum ar arata cu semnale USA!E o treaba frumoasa adauga un pic de culoare masinii,daca iti cumperi asteptam poze
                            Attached Files
                            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by GoguL View Post
                              Frumoasa masina sa o tii tot asa,am o poza pentru tine 200ce_marius,ca sa iti faci o idee cum ar arata cu semnale USA!E o treaba frumoasa adauga un pic de culoare masinii,daca iti cumperi asteptam poze
                              Multumesc. Stiam ca arata bine, multumesc ca ai gasit o poza 1:1 (mai mult sau mai putin, inca n-am jantele alea, sau grila). Momentan insa nu mai gasesc pe ebay nici un set, incredibil. Acum vreun an erau destule, dar nu ma tenta pe mine.

                              PS: Si Cobra arata mult mai bine cu semnalele-i de USA, atat in fata cat si in spate. Ea insa e deja echipata cu ele.
                              1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                              1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                              dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF