Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W124 Junior

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Da exact, ma refeream la uscatorul din poza ta. Daca gasesc un 123/126 cu acelasi motor ca al meu si cu aer conditionat, ar trebui sa le pot muta 1-1 pe al meu. Cu toate astea, mi teama sa nu ma inham la mai mult decat pot face eu.

    Daca ma uit in poza ta, vad ca ai curea lata pe servo si compresor. La mine e mai ingusta si mai groasa. Mersi pentru sfat, nu m-as fi gandit ca exista mai multe tipuri de fulii.

    Alta sansa nu cred ca am, sa fac un sistem intreg, decat daca il mut de pe o masina direct la mine. Daca primesc un manunchi de fire/cabluri si piese, nu stiu daca le mai dau eu de cap.

    Ps: Juniorul ar trebui sa iti dea multe beri, ii faci o super limuzina din masina asta.

    Comment


    • #62
      Eu îți recomand să cauți un bord cu AC, altfel n-ai nicio șansă! Restul (compresor, furtunuri, cabluri) se pot adapta/construi, dar dacă nu ai partea interioară a instalației (radiatorul și ventilatorul ce vin sub bord), acolo nu ai ce adapta, nu se va potrivi neam...
      Și pe G-urile vechi au existat AC-uri, ce-i drept rare ca cioara albă (pe benzinare mai des, pe diesel mai rar).
      Concluzia finală: dacă nu ai bordul, nu începi. Dacă ai bordul, începi să aduni celelalte piese... și vei rosti din ce în ce mai des ”Tatăl nostru”, iar după un timp vei ști pe de rost și ”Crezul”
      Concluzia 2: dacă reușești să pui mâna pe un sistem întreg, ești binecuvântat din start
      Originally posted by grizzlee View Post
      Ps: Juniorul ar trebui sa iti dea multe beri, ii faci o super limuzina din masina asta.
      Cu promisiunile, am trecut deja de prima ladă (20 x 0,5), dar la concret tot eu mă descurc
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #63
        Originally posted by Levi View Post
        ..., dar la concret tot eu mã descurc
        Descurcaretule...
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #64
          Bravo Roackere pentru angajament. Si ma bucur sincer si pentru juniorul tau!
          Doua stele si alerg dupa ele...Steluta & Stelut
          https://w124-coupe.com

          Comment


          • #65
            Mersi de încurajare
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #66
              Mersi de sfaturi. G cu aer conditionat la dezmembrat e cam ca fata mare la 50 de ani. Nu renunt totusi la idee

              Ai rezolvat problema cu geamul electric?

              Comment


              • #67
                Cu mare plăcere!

                Geamul încă nu a fost reactivat, face parte din categoria ”las pe meseriaș să-și facă meseria”
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #68
                  Mare lucru nu am avansat...
                  Am încercat să reactivez afișorul temperaturii exterioare, dar în ciuda faptului că am citit mai multă literatură aferentă decât la o materie serioasă de anul III la electrotehnică, nu reușesc să-i dau de cap... dar mai studiez...
                  Azi mi-au băgat iarăși aer în instalația de AC, să vedem verdictul peste câteva zile... că între timp m-am programat și la electrician, cel mai curând undeva a 2-a jumătate a săptămânii viitoare...
                  Tot azi am reușit o conversie despre care nu credeam că e atât de ușoară: la scaunul de W126 din dreapta se potrivesc perfect șinele scaunului de W124, șurub la șurub, și astfel nu necesită niciun fel de intervenție asupra piulițelor din podeaua mașinii! Invers nu merge fără intervenții, dar se poate, cu ajutorul a 4 găuri date în rama șezutului, deoarece aceasta din urmă are doar primele 2 piulițe compatibile cu șinele scaunului de W126, pentru celelalte 4 (câte 2 la fiecare șină) trebuie pregătite găuri noi.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #69
                    Junioru este back in business de vreo 3 săptămâni
                    Sper să-mi găsesc timp suficient pentru a posta aici toate operațiile făcute la fier (succes”uri” și eșecuri deopotrivă)... Important e că 80% din ce mi-am propus, am reușit să și duc la bun sfârșit și mașina își toacă opincile mai departe pe drumurile republicii
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF