Salutare dragi pasionati Mercedes,
Vreau sa va prezint in cateva randuri recenta mea pasiune: este vorba de un W211 Kompressor de 184cp din 2007 cu cutie automata.
Inainte de a povesti despre acesta, vreau sa va spun ca prima interactiune cu un Mercedes am avut-o acum un doi ani cand mi-am cumparat un W208 200 Kompressor cutie manuala ~200.000km caruia i-am pus o instalatie GPL Tomasetto. Masina am tinut-o aprox 1 an, timp in care am avut o relatie si cu bune si cu rele. Mi-a placut foarte mult confortul, senzatia de siguranta si linistea conferita chiar si la viteze ridicate pe autostrada. Insa find o masina din 2001 mi-a luat mancat ceva timp si destui bani ca sa o pun la punct asa cu mi-am dorit (nu vreau sa intru acum in detalii). Neajunsul cel mai mare a fost pozitia la volan: eu am 1,92m inaltime, iar volanul era fix, fiindu-mi destul de dificil in ami gasi o pozitie corecta. Dupa ce am vandut-o mi-am propus sa trec la un model mai nou, in 4 usi, neaparat cu volan reglabil si caruia sa-i pot instala GPL, astfel ca am ajuns la masina din descriere.
Pe aceasta am cumparat-o de la un dealer auto de langa Munchen, are istoricul complet si arata absolut impecabil (lucru care m-a atras cel mai mult).
Schimbarea treptelor se face lin, fara nici un fel de smucituri, iar pornirea la rece e ca la carte. Comfortul la drum este de nedescris, superior modelului anterior detinut. Avand in vedere ca parcurg aprox 80km pe zi, pt mine confortul este pe primul loc, iar masina imi indepliniste cu brio cerintele. Urmeaza in cateva zile sa montez si o instalatie GPL Prins la Andrei GPL.
Printre dotari pot spilcui:
Xenon
Jante 17 (cu anvelope de vara si iarna foarte bune)
Senzori parcare fata/spate
Scaune incalzite
de restul nu cred ca mai e nevoie sa mentionez, cred ca toate E-urile au Climatronic, Radio CD si airbag-uri.
Avand in vedere ca acum are 148.000Km, iar ultima revizie a fost facuta acum un an (la 137.000km), ma pregatesc de cele necesare. Astfel ca sunt curios sa aflu de la posesorii aceluiasi tip de masina/motor ce branduri de piese/uleiuri folosesc.
Pe eticheta de langa motor pusa la ultima revizie apare ca au folosit Castrol 5W40 5,5L.
Voi ce tip si ce marca de ulei recomandati pt acest motor si ce cod? Ar fi indicat sa folosesc acelasi ulei ce s-a pus pana in prezent? Trebuie sa cumpar 6L?
Voi ce brand de piese ati folosit pt filtrele de ulei, aer, AC, combustibil, placute frana, bujii si cum s-au comportat? Ma gandeam sa iau Mahle Original, TRW pt placute si bujii Beru.
Cati litri de ulei intra in cutia automata si ce marca/cod?
Deasemenea, avand in vedere nr de km actual iau in calcul si schimbarea distributiei, desi nu sunt sigur exact de costul acestei operatiuni si ce implica.
Ma intereseaza sa cumpar piese de calitate si sa le iau de la AutoKarma (in trecut tot de la ei am cumparat; stiu ca au preturi f bune).
In final vreau sa pun si cateva poze, facute din pacate seara. Dupa ce o spal o sa revin cu cateva poze mai frumoase.
Vreau sa va prezint in cateva randuri recenta mea pasiune: este vorba de un W211 Kompressor de 184cp din 2007 cu cutie automata.
Inainte de a povesti despre acesta, vreau sa va spun ca prima interactiune cu un Mercedes am avut-o acum un doi ani cand mi-am cumparat un W208 200 Kompressor cutie manuala ~200.000km caruia i-am pus o instalatie GPL Tomasetto. Masina am tinut-o aprox 1 an, timp in care am avut o relatie si cu bune si cu rele. Mi-a placut foarte mult confortul, senzatia de siguranta si linistea conferita chiar si la viteze ridicate pe autostrada. Insa find o masina din 2001 mi-a luat mancat ceva timp si destui bani ca sa o pun la punct asa cu mi-am dorit (nu vreau sa intru acum in detalii). Neajunsul cel mai mare a fost pozitia la volan: eu am 1,92m inaltime, iar volanul era fix, fiindu-mi destul de dificil in ami gasi o pozitie corecta. Dupa ce am vandut-o mi-am propus sa trec la un model mai nou, in 4 usi, neaparat cu volan reglabil si caruia sa-i pot instala GPL, astfel ca am ajuns la masina din descriere.
Pe aceasta am cumparat-o de la un dealer auto de langa Munchen, are istoricul complet si arata absolut impecabil (lucru care m-a atras cel mai mult).
Schimbarea treptelor se face lin, fara nici un fel de smucituri, iar pornirea la rece e ca la carte. Comfortul la drum este de nedescris, superior modelului anterior detinut. Avand in vedere ca parcurg aprox 80km pe zi, pt mine confortul este pe primul loc, iar masina imi indepliniste cu brio cerintele. Urmeaza in cateva zile sa montez si o instalatie GPL Prins la Andrei GPL.
Printre dotari pot spilcui:
Xenon
Jante 17 (cu anvelope de vara si iarna foarte bune)
Senzori parcare fata/spate
Scaune incalzite
de restul nu cred ca mai e nevoie sa mentionez, cred ca toate E-urile au Climatronic, Radio CD si airbag-uri.
Avand in vedere ca acum are 148.000Km, iar ultima revizie a fost facuta acum un an (la 137.000km), ma pregatesc de cele necesare. Astfel ca sunt curios sa aflu de la posesorii aceluiasi tip de masina/motor ce branduri de piese/uleiuri folosesc.
Pe eticheta de langa motor pusa la ultima revizie apare ca au folosit Castrol 5W40 5,5L.
Voi ce tip si ce marca de ulei recomandati pt acest motor si ce cod? Ar fi indicat sa folosesc acelasi ulei ce s-a pus pana in prezent? Trebuie sa cumpar 6L?
Voi ce brand de piese ati folosit pt filtrele de ulei, aer, AC, combustibil, placute frana, bujii si cum s-au comportat? Ma gandeam sa iau Mahle Original, TRW pt placute si bujii Beru.
Cati litri de ulei intra in cutia automata si ce marca/cod?
Deasemenea, avand in vedere nr de km actual iau in calcul si schimbarea distributiei, desi nu sunt sigur exact de costul acestei operatiuni si ce implica.
Ma intereseaza sa cumpar piese de calitate si sa le iau de la AutoKarma (in trecut tot de la ei am cumparat; stiu ca au preturi f bune).
In final vreau sa pun si cateva poze, facute din pacate seara. Dupa ce o spal o sa revin cu cateva poze mai frumoase.
Comment