Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C200 CDI T Avantgarde Obsidian Black

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Salut,

    Am facut azi o revizie care s-a tot lasat asteptata. Schimbat ulei motor si filtre (initial sarisem peste filtrul de motorina insa in timpul operatiunii am cedat si l-am cerut si pe acela).

    Am schimbat si bucsele de la bratele spre fata, o bucsa de la un brat spre spate si bieletele antiruliu - toate astea Lemforder. Pana nu demult shimbam bratul cu totul dar din lipsa de buget am zis sa incerc si varianta asta.
    Restul de componente pe suspensie par ok.
    Nu am reusit sa ma bucur prea mult de "noua" masina, rezultata in urma operatiunilor facute azi. Vremea e destul de urata, ploua mult si m-am si grabit spre casa. Poate in weekend sa imi fac un drum mai lung pe undeva dar oricum, se simte clar diferenta.

    Revizia am facut-o, ca de obicei in ultima vreme, la nea Gabi pe care l-am cunoscut prin intermediul forumului. Recomand cu placere!

    Mi-am facut cadou si un "tester" de la PLX- KIWI 2 WiFi (obd2) si m-am mai jucat cu el putin, am sters chiar o eroare pe un senzor de temperatura, vedem daca reapare.

    Ca planuri de viitor ar fi sa imi caut pe la dezmembrari un scut de protectie caseta de directie pt ca cel de pe masina e ruginit grav si sa schimb bucsele de la puntea spate + curatat rugina pe acolo. Sper sa reusesc sa-i mai dau o ceara temeinica pana vine vremea rece.

    Cam atat momentan.

    Sa va bucurati de mertzanele voastre!
    Attached Files

    Comment


    • #92
      Chiar asa ruginita sa fie?
      Nu de alta dar de multe ori rugina infloreste de te sperii si cand e sa o cureti vezi ca mare lucru nu e, totul e la nivel, nimic mancat.
      Eu bucse am inlocuit pe cat posibil, ca la mine diferenta e mare, 20-25lei x 2 vs 300lei bratul. Cu cele mai vechi schimbate am peste 60k si inca arata ca noi.
      Unele sunt lemforder cu inscrise, altele sunt cutie de lemforder made in china fara nici un inscris pe bucsa in sine. Ambele rezista cu brio deocamdata.

      Comment


      • #93
        Posibil (si sper in acelasi timp) ca rugina sa fie doar superficiala, de suprafata dar parca nu ma simt eu bine sa o stiu si sa o vad acolo. Ma refer doar la punte, in rest e oarecum ok, doar puncte/zone extrem de mici pe alocuri. Ma gandesc ca depinde si pe unde am mai fost cu masina si ce mi-au bagat in cap ca unii mecanici mi-au zis ca e destul de rau in timp ce altii au zis ca nu e nimic...

        In postul anterior am omis un aspect important, vreau sa schimb conductele de frana si daca tot umblu pe acolo as vrea sa am si puntea in vedere. De cand am masina (4 ani jum), pe spate am schimbat doar bara stabilizatoare si bieletele antiruliu, altceva nu cred sa fi schimbat. Nu percep zgomote ciudate dar cum ziceam, daca tot o sa umblu acolo as vrea sa rezolv si asta.

        Legat de preturi...un brat fata ajungea la 400 lei in timp ce bucsa spre fata e 95 lei si cea spre spate e 50...Lemforder, made in China dar am vazut ca au ceva inscriptii pe ele. Bieletele antiruliu sunt made in Germany...nu am mai vazut de mult un made in Germany pe ce am mai luat de la Lemf.

        Parca imi vine sa ies pana la masina sa imi fac un drum pe undeva...

        Comment


        • #94
          Salut,

          I-am tras doua amortizoare de haion Stabilus. Mi s-au parut oarecum ieftine, pana in 60 lei bucata.

          Am pus si rotile de iarna.

          Incepe sa ma obsedeze ideea sa schimb amortizoarele, toate 4. Nu stiu cand si daca au fost schimbate vreodata. Am tot schimbat bucse si alte chestii dar parca lipseste ceva...

          Pierde iar lichid de spalat parbrizul, trebuie sa ajung la mecanic sa vad care e faza.

          In rest, totul ok. Ma serveste in continuare.
          Attached Files

          Comment


          • #95
            E barca? Se lasa pe spate sau se ridica de fata in accelerari?
            se lanseaza la poduri pe autostrada? Balangane?
            Daca nu lasa le asa.

            Stii tu ce pui in loc? Doar daca ai un prieten cu masina identica ce le a schimbat si pui fix la fel daca iti place.
            Altfel faci experimente ca mine...

            Comment


            • #96
              Stiu ce spui, nu am nicio placere sa dau banii degeaba insa refuz sa cred ca nu vor fi imbunatatiri. Nu stiu sincer daca au fost schimbate vreodata...

              "Problema" s-ar putea sa fie de fapt alta si anume ca in ultimele 2-3 luni am condus aproape zilnic doua masini noi, intai o Toyota CHR iar de vreo 3 sapt conduc un Superb 2021 cu ceva dotari frumoase cum ar fi DCC, Webasto, camere etc...si cand parchez Superbul si ma urc in a mea...im da cu virgula putin. Ma linistesc totusi cand ma gandesc ca a mea are 16 ani si vreo 300k+ km...

              Comment


              • #97
                Salut,

                Am patit o mica belea si se pare ca oficial eu sunt vinovat, desi eram aproape convins ca este invers. Conteaza doar semnele de circulatie si nu faptul ca am crezut ca am destul timp sa schimb banda dupa ce m-am asigurat, ca ma "lasa", etc etc. O sa o repar singur adica voi schimba doar stopul, bara momentan o las asa, poate in primavara sa o fac, impreuna cu ce puncte de rugina au mai aparut. Cealalta parte implicata mi-a explicat - "e doar un fier, da-l draq"... Poate are dreptate, cine stie...

                Asta se intampla la o zi distanta dupa ce am luat o piatra in parbriz pe centura, la un Superb nou. Ditamai lovitura. Se pare ca a fost o saptamana productiva

                Daca are cineva un stop de vanzare (stanga)...stiu un client serios

                Altceva nu prea s-a mai intamplat. I-am mai luat doar 2 stergatoare SWF. Lichid de parbriz vad ca nu mai pierde, se pare ca s-a reparat singura. E fata buna.
                Attached Files

                Comment


                • #98
                  Deci practic s-a produs o extorsiune... Dupa ce am schimbat rotile de vara aveam un zgomot la rulare, eram aproape sigur ca vine de la tabla de protectie a discului contra "stropirii", mai patisem in trecut. Am desfacut ca sa o indrept si de acolo a inceput spectacolul. Tabla s-a indreptat ea insa fiind foarte ruginita, nu se mai puteau prinde arcurile de la saboti de ea, sabotii fiind schimbati anul trecut.
                  Am scos sabotii de pe partea dreapta si am mers asa pana dupa Anul Nou cand am comandat tablele si saboti noi (pe ambele parti) si abia asteptam sa le montez si sa scap de probleme. Din pacate nu a fost asa. Ca sa ajungi la tablele acelea a fost nevoie sa scoti si rulmentii, fuzeta etc... Am zis ok, cumpar rulmenti noi pe spate daca tot umblu acolo dar nici asa nu a fost suficient pentru ca fuzeta nu voia sa iasa si din pacate una s-a rupt. Noua nu am gasit asa ca a trebuit sa caut pe la dezmembrari si intr-un final mi-a ajuns un set de fuzete (a trebuit sa le iau pe ambele ca sa mi le vanda).
                  S-a montat totul pe spate si daca tot eram la capitolul rulmenti am zis sa schimb si pe fata pentru ca unul era si el cu ceva probleme. Si ca sa fie treaba treaba, un pivot m-a parasit asa ca i-am tras si un brat nou. 3000 lei mai tarziu masina e ok. Macar am primit bonus o pompa de la sistemul de spalare ca aia pierdea lichid...

                  Comment


                  • #99
                    Asa e cu astea. Cand multa vreme nu cere nimic, sigur iti pregateste ceva.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF