Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes E200k - W211 face lift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cod motor

    Salut Bogdan,

    Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

    Spune-mi te rog ce cod motor ai la ea? Incepe cu M....

    Vreau sa-mi cumpar un model similar din Germania, W211 facelift 200 kompressor si inteleg de la cei de la ProGaz-Vernesti ca la unele se poate monta instalatie de GPL iar la alte modele nu, in functie de codul motorului si anul de fabricatie.
    Nu pareau nici ei foarte siguri pe ce spuneau asa ca m-am indreptat catre forumul Mercedes pt ajutor.

    Mentionez ca imi doresc doar modelul 200 Kompressor, preferabil dupa 2007 (ca facelift).

    Multumesc.

    Comment


    • #17
      Pe W211 E200 Kompressor facelift codul motor este M271956.Se poate monta GPL fara probleme 100%.Am inteles ca ceva probleme ar fi la motorizarile CGI,dar la kompressor e totul ok!

      Comment


      • #18
        Se monteaza gpl inclusiv pe cgi! Seria motorului incepe cu M271
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #19
          Serii motor

          Originally posted by broscutza2001 View Post
          Se monteaza gpl inclusiv pe cgi! Seria motorului incepe cu M271
          Din cate m-am interesat, inteleg ca se poate monta GPL pe M271941 (120kw) si pe M271956 (135kw).
          Pe motorizarea M271860 (135kw) nu ar merge.
          Confirma cineva? Si daca este asa, pe ce an de fabricatie este pus motorul M271860? Sau cum il identific mai usor prin cautarile de masini la vanzare sa nu stau sa cer fiecarui vanzator sa-mi dea seria motor (ma inteleg destul de greu cu nemtii in engleza )

          Multumesc.

          Comment


          • #20
            Intr-adevãr motorul este M 271956 (135 kw), si nu este nicio problemã cu instalarea GPL.

            Singura "problema", sa zic, a fost ca am mers odata cam plictisit pe pilot automat si nu schimbam treapta inferioara la urcare, deci era cam subturat, si s-a aprins check engine - amestec bogat. Oricum cred ca se aprindea si pe benzina.

            Alte probleme nu au fost.

            Cat despre identificare tipului de motor, o decodare VIN iti spune, iar din fotografiile din anunt, mai toate au o fotografie cu motorul, si cred ca sunt ceva detalii.

            Din cate stiu eu se monteazã GPL pe orice tip de motor pe benzina. Întreabã la ANDREI GPL. A facut treaba buna.
            Last edited by XBG; 09-24-2017, 06:21 AM.

            Comment


            • #21
              XBG cum ai mers pe pilot si a trebuit sa schimbi treapta inf. in panta ca nu inteleg?Tocmai asta e avantajul pilotului ca indiferent de lungimea rampei el are fix aceeasi turatie !

              Comment


              • #22
                Pai, in plan drept poti merge in 2000 rot/min, adica 110 km/m in treapta a 6-a, dar in panta este cam subturat, de accea acum schimb in treapta a 5-a.

                Comment


                • #23
                  Pe pilot si in panta ai aceeasi turatie ,asta e avantajul fata de a merge normal .Nu ii scade turatie indiferent de cat de lunga e panta ,nu e ca si atunci cand mergi pe manula de incepi sa urci cu a 6 si termini cu 4 panta daca e lunga.

                  Comment


                  • #24
                    Ai dreptate, dar in urcare masina are nevoie de in cuplu mai mare, deci treapta inferioara.

                    Comment


                    • #25
                      Pe pilot nu e nevoie,doar pe manual.

                      Comment


                      • #26
                        Doctore, tu ai diesel, care la 2mii ture e f vioi. 1.8 fie si el compressor, nu cred ca are mai mult de 200Nm.

                        Ce eroare ai primit? Daca e amestec bogat atunci e clar ca nu ai reglaj calumea pe GPL.
                        Daca te manca il poti regla tu, pana la urma de nu o nimeresi incarci vechile setari si gata.

                        Nu comentez despre 271, dar pe vehchiul 112 pot sa ii dau talpa in v6 la 900 ture pe gaz sau pe benzina si nu se aprinde nimic.
                        Unu la mana, la talpa pana la fund motorul trece in bucla deschisa si amestec bogat.
                        IAr daca nu ii dai talpa pana jos, ramane in stoicometric si STFT iti arata pe unde esti.
                        Eu pe benzina rar vad ceva peste 10%, tipic 2-3%.
                        IAr gazul merge tot asa de cand l-am reglat eu, dupa STFT, nu dupa copierea hartii, care la M112, da rezultate proaste.
                        IAr fara reglaj 3D (compensare cu turatia) iar e degeaba.
                        Si pasul 3- reglarea amestecului la talpa in bucla deschisa!
                        Si eu am crezut ca mergea bine inainte, dar am vazut ca se poate mai bine, chiar daca diferentele in functionare sunt minore, totusi, vorbim de un mercedes, nu de un logan.

                        Dar te atentionez, reglajul asta e boala grea, eu greu am tratat-o si inca ma manca in palme sa mai reglez, doar bunul simt imi spune sa mai fac si altceva.

                        Ca si preliminar, un obd pe bluetooth, telefonul agatat de grila, torque si rumareste trendul de stft in mers pe benzina si pe gaz.
                        In opinia mea, ideal e sa fie la fel!

                        Vezi cat ai pe drept, in urcare, la o accelerare mai nervoasa pe un combustibil si pe altul.
                        Last edited by Sharky; 09-24-2017, 18:33 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Zile astea mi-au ajuns in garaj fete de usi pentru spate cu sun blind - jaluzele.

                          Pe cat de mare incantare pe atât de complicata pare montarea pe masina. Fetele de usa au culoarea bej, iar interiorul meu este negru.

                          A testat/ stie cineva vreo solutie pentru vopsit PVC-ul respectiv, sau poate cineva cu interior bej are cunostinta de fete de usi negre si facem schimb.

                          Comment


                          • #28
                            Intre timp, masina a primit sistemul de senzori de parcare, OEM, perfect integrat si functional.
                            Desi cu intarziere, am trecut la incaltarile de iarna. Toate bune, dar nu pe deplin linistit.
                            Am trecut la dimensiunea 205 60 R16 - JOKOHAMA, dimensiune inscrisa in specificatiile masinii si recomandata pentru iarna, desi anterior am avut 225 55 R16. Desi diferenta de latime era evidenta, si nu am gasit alt tip de jante, ce credeti despre montajul pe aceleasi jante? Sau poate exista alt tip de jante, mai inguste?
                            Cat despre schimbatul rotilor, acelasi situatie pe care o intalnesc de fiecare data cand demontez rotile fata - suruburile se desfac foarte greu, desi de fiecare data le strang cu cheia din dotarea masinii, stranse la forta apasarii mainii. Observ ca jumatate din filetul surubului trece pe partea cealalata a fransei butucului rotii si rugineste, dupa cum se vede in foto atasat. Nu pot sa inteleg, lipseste ceva, sau nu sunt suruburile care trebuie pentru jantele mele?
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Asa e si la mine, dimensiunile par identice cu suruburile mele. Nu vad care e problema.
                              Trec de butucul rotii, banuiesc ca nu ai vrea sa fie la marele fix, nu de alta dar tot timpul primele spire sunt cele care se deterioreaza.
                              Problema e ca gripeaza in aluminiu. Eu cum mesteresc des la masina nu se intampla asta.

                              205 o sa fie ok pe janta de 7.5J atata vreme cat stai departe de bordura. Ar fi fost mai bine 7J pt 205 asa incat guma sa iasa inafara jantei.
                              La tine va fi fix la nivel in partea de sus, si jos se va boti si va iesi inafara, dar nu f mult daca e sa te apesi din lateral calumea intr-o bordura!
                              Plus tu probabil ai ET de 42 si normal pt dimensiunea aia ar fi 37, dar nu cred ca aia 5mm fac probleme reale.

                              Eu mi-am pus jante de CLK de 7J am gaurit (tre bormasina/freza serioasa de stand) cat sa incapa M14 (initial M12) si am luat suruburi de 45mm sub filet.
                              Jantele le-am luat cu 400lei, erau proaspat vopsite, arata f bine.
                              Suruburi cam 200lei noi, sau SH, tot atata cer toti bisnitarii in speranta ca gasesc prostu.
                              Momentan am pe ele 225 55 16, adica gumele de iarna vechi, pe spate. Merg ok si la 180 la ora.
                              Poze nu am la indemana, dar poti cauta dupa posturile mele, stiu ca am postat pe undeva.

                              Pt fata imi cumpar de 205, dar mai intai astept sa se hotarasca taxa, sa stiu ce iau, noi sau SH.
                              Sa ne spui cum se simte directia cu 205 pe fata. Presupun ca mai bine, dar ceva mai gumoasa.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Sharky View Post
                                Asa e si la mine, dimensiunile par identice cu suruburile mele. Nu vad care e problema.
                                Trec de butucul rotii, banuiesc ca nu ai vrea sa fie la marele fix, nu de alta dar tot timpul primele spire sunt cele care se deterioreaza.
                                Problema e ca gripeaza in aluminiu. Eu cum mesteresc des la masina nu se intampla asta.
                                .

                                Am mai mesterit si eu vara asta la masina, si chiar rotile fata, cu problema, le-am mai demontat.

                                Si nu numai cat s-ar gripa in aluminiu, se desurubeaza greu cam jumãtate din lungimea filetului.

                                Cat despre anvelope, aa este, voi sterge jantele de toate bordurile. Daca asez roata pe o suprafata plana, atinge doar metalul, cauciucul fiind in aer.

                                La montajul anvelopei pe janta a fost un pic de efort pentru a intinde anvelopa pe inelele jantei la umflat.
                                Last edited by XBG; 11-20-2017, 21:01 PM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF